beterschap polo!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
deze kanditaat gaat terug naar zijn grot, dat bespaart stookkosten![]()
welterusten allemaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beterschap polo!![]()
en lekker slapen!![]()
het waait en het regent hierik ga geloof ik ook maar in mijn bedje... pot thee en krantje mee...
die Gert is zo gek nog niet...![]()
uhm, oke...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doe gert de groeten en denk aan het voorspel
![]()
Nee dat helpt niet, ik heb niet alleen heel veel afwas maar ook nog een wasje of 2.quote:
tja, dan houdt het op....quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee dat helpt niet, ik heb niet alleen heel veel afwas maar ook nog een wasje of 2.
Heb me al dagen niet geschoren.
Moet twee computers in elkaar zetten.
Strotzuigen, paar stellingkasten bouwen, verkoudheid kwijtraken.
En das nog maar het begin.
Dus geen lijst no matter how hard you zeurt
Truste buurvrouwquote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan houdt het op....
ik ga echt maar eens onder de wol. vind het hartstikke koud!![]()
truste, volgens mij loopt half Nederland te snotteren.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan houdt het op....
ik ga echt maar eens onder de wol. vind het hartstikke koud!![]()
Ach... ik ben al sinds maandagmiddag 16.00 uur hondsberoerd... keelontsteking ofzo, dus op zich valt het mee voor iemand die vanaf maandagmiddag 15.00 uur niet meer gerookt heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Durf het haast niet te vragen maar hoe is het met niet roken ?
Das mooi.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik ben al sinds maandagmiddag 16.00 uur hondsberoerd... keelontsteking ofzo, dus op zich valt het mee voor iemand die vanaf maandagmiddag 15.00 uur niet meer gerookt heeft
Ik ben momenteel in een staat dat ik, als ik niet gestopt was met roken, waarschijnlijk ook amper gerookt zou hebben
Helemaal, slagregen-marcheerdertje.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm, oke...
GERT! JE KRIJGT DE GROETEN VAN POLO!![]()
ik voorspel dat ie zo wel ff komt dan...![]()
zo goed??![]()
Kheb jarenlang gerookt en kon een pak shag in enkele dagen oproken. Toen ben ik aan me portomonnnee gaan denken. Kwas zonder veel moeite gestopt. De grootste verslaving van de mens is geld en hebberigheid. (((((Bier Wijsheid)))))quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... ik ben al sinds maandagmiddag 16.00 uur hondsberoerd... keelontsteking ofzo, dus op zich valt het mee voor iemand die vanaf maandagmiddag 15.00 uur niet meer gerookt heeft
Ik ben momenteel in een staat dat ik, als ik niet gestopt was met roken, waarschijnlijk ook amper gerookt zou hebben
Als de drank is in de man is de wijsheid in de kan.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:47 schreef heracles het volgende:
[..]
Kheb jarenlang gerookt en kon een pak shag in enkele dagen oproken. Toen ben ik aan me portomonnnee gaan denken. Kwas zonder veel moeite gestopt. De grootste verslaving van de mens is geld en hebberigheid. (((((Bier Wijsheid)))))
Gert is een LDquote:
Truste Leandra, Buuf en Poloquote:
Fitter dan Leandra.quote:
KZquote:
Hey Leandra,quote:Op donderdag 20 september 2007 22:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Das mooi.
Ik ben destijds van het roken af gekomen nadat ik het boek van Allen Carr bewust als zoete koek had geslikt.
Pas na een jaar ofzo kreeg ik het idee dat ik er echt vanaf was.
Das nu volgens mij een jaar of drie - vier geleden.
Hoop dat het je lukt, ik mis het zo goed als nooit meer.
![]()
Lelijke Dwerg ( fm knows as Lekker Dingquote:
Tis ook bijna herfst, morgen toch, zeg maar met een uurtje.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Fitter dan Leandra.
Sterkte milflie.![]()
In het profiel zou ook ruimte moeten zijn voor additionele essentiële info.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lelijke Dwerg ( fm knows as Lekker Ding![]()
)
Kan in je FOBOquote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
In het profiel zou ook ruimte moeten zijn voor additionele essentiële info.
Lengte, schoenmaat, kleur haar voorkeur voor welk wc-papier, hoe vaak douche je per dag en hoe, dat soort dingen![]()
Voor de lengte zouden we idd categoriën kunnen invoeren.
Van Lelijke Dwerg tot Lange Droplul.
page.....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef ppi het volgende:
[..]
In het profiel zou ook ruimte moeten zijn voor additionele essentiële info.
Lengte, schoenmaat, kleur haar voorkeur voor welk wc-papier, hoe vaak douche je per dag en hoe, dat soort dingen![]()
Voor de lengte zouden we idd categoriën kunnen invoeren.
Van Lelijke Dwerg tot Lange Droplul.
Nope, het is kutnewbiequote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben een Kut Newbe
Weet niet eens zeker of ik dat wel goed schrijf![]()
Welkomquote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben een Kut Newbe
Weet niet eens zeker of ik dat wel goed schrijf![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, het is kutnewbie
Leef je uit: Het Offici le FOK!woordenboek
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
KZGert
Thnx 4 the support PPIik zie het wel, stoppen valt me over het algemeen nog redelijk mee, maar meestal gaat het na een maand of 3 tot 5 op een of andere manier fout
Misschien is dit idd wel de makkelijkste manier, zo beroerd zijn dat je toch niet wilt roken, maar wat doe ik dan als ik volgende week weer wat opgeknapt ben... blijf ik dan sterk of denk ik "ik had van de kid 2 maanden de tijd gekregen om te stoppen, dus 1 of 2 kan wel... "
Hebben ze gewonnen ?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
Maar goed, alles leuk en wel
Het is 1 groot feest![]()
![]()
![]()
Ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxx wint de wereeeeeeeeeeeeeeldcub , tralalalalala![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Hebben ze gewonnen ?
Hoorde vaag op de radio iets van voetbal.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:16 schreef milk-shake het volgende:
AZ is nu toch ook aan 't spelen?![]()
Daar baal ik eigenlijk het meest van... ik wou dat ik kon roken zoals ik kan drinken: dan weken niet, dan een keer een paar glaasjes of een keer helemaal los, maar het maakt me geen bal uit als ik om een of andere reden niet kan/mag drinken...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee dat kan niet.
Ik probeerde altijd de wens naar roken zo snel mogelijk uit mijn hoofd te krijgen.
Hoe langer je d'r over blijft nadenken hoe groter de kans dat je weer voor de bijl gaat.
Dat is mijn ervaring met roken.
Had allerlei dingen verzonnen om me af te leiden.
Van sex t/m de tuin omspitten.
Maar moeilijke momenten blijven komen, bereid je d'r op voor.
Maar roken is een tricky verslaving.
En wees niet te hard voor jezelf.
mooi, ben ook wel een heel klein beetje Ajax fan.quote:
ben ik blij dat ik niet rook............maar ik heb dat gezeik weer met sonja bakkerquote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar baal ik eigenlijk het meest van... ik wou dat ik kon roken zoals ik kan drinken: dan weken niet, dan een keer een paar glaasjes of een keer helemaal los, maar het maakt me geen bal uit als ik om een of andere reden niet kan/mag drinken...
Telkens als ik weer een tijdje gestopt ben met roken dan komt er zo'n punt dat ik denk dat het wel kan: een keer een sigaret... en dat lijkt dan ook een tijdje te kunnen, tijdens een avondje uit 1 of 2 sigaretten...
Maar uiteindelijk zit je dan binnen de kortste keren toch weer op een pakje per dag![]()
Want dan is er weer eens wat gebeurt waardoor je in de stress zit en dan was je er toch al aan gewend dat je met een avondje stappen af en toe een peuk rookt... dus als er dan een keer iets gebeurt sta je vrij snel weer met een pakje sigaretten in je handen.
Daar is niks moois aan hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef ppi het volgende:
[..]
mooi, ben ook wel een heel klein beetje Ajax fan.
AZquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |