Gewoon nu direct met je tentje en slaapzak naar de IKEA.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is iig nog in het assortiment, maar ik denk dat ik idd niet al te lang moet wachten...
Maar goed, met 4 dagen niet roken 13 ¤uro bespaard, dus dat zou moeten betekenen dat m'n niet-roken-potje over een maand meer dan genoeg gevuld is om die spiegel te kunnen betalen
Gaat de meeting nog door?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is iig nog in het assortiment, maar ik denk dat ik idd niet al te lang moet wachten...
Maar goed, met 4 dagen niet roken 13 ¤uro bespaard, dus dat zou moeten betekenen dat m'n niet-roken-potje over een maand meer dan genoeg gevuld is om die spiegel te kunnen betalen
Het heerscht.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef milk-shake het volgende:
[..]
lijkt wel of half Nederland ziek ..zwak en misselijk is....voel me ook al helemaal niet tof vandaag![]()
Ik ben er vandaag al geweest, en die spiegel heeft geen haast.... sterker nog: eerst die spiegel kopen van het geld wat ik nog niet bespaard hebt werkt niet. Dat gaat gegarandeerd fout.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Gewoon nu direct met je tentje en slaapzak naar de IKEA.
Ben je morgen de eerste.
En heb je gelijk een enorme reden om een maand niet meer te roken.
Voor zover ik weet wel, hoewel ik zelf een minor problem heb omdat ik zaterdag "even" op en neer naar Assen moet met een aanhanger achter de auto.....quote:
Ik merkte uiteindelijk wel dat ik geld over hield na stoppen met roken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag al geweest, en die spiegel heeft geen haast.... sterker nog: eerst die spiegel kopen van het geld wat ik nog niet bespaard hebt werkt niet. Dat gaat gegarandeerd fout.
Ik twijfel zelfs of ik het wel aan zulke dingen uit moet geven, het effect is volgens mij groter als ik een keer echt iets kan kopen/doen wat ik normaal niet kan kopen/doen.
En toch merk je het het best als je dagelijks opzij legt wat je anders aan sigaretten zou hebben uitgegeven.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik merkte uiteindelijk wel dat ik geld over hield na stoppen met roken.
Kon veel gemakkelijker wat duurdere aankopen doen zonder dat ik een halve maand van een zak aardappels moest leven.
Hij leeft nog!!quote:Op donderdag 20 september 2007 05:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stuur es een scooter met een sample'tje![]()
Prima geslapenquote:
Trustequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef ppi het volgende:
Ga zo naar bed, moe, het regent hier gezellig, kan ik lekker van slapen, goodnight everyone.
![]()
of op tafel, met een heerlijk jachtsausjequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij kan wel 18 uur dood in zijn hok liggen..
dan istie bedorvenquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of op tafel, met een heerlijk jachtsausje![]()
dat is ie toch alquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dan istie bedorven![]()
EEND< KOM HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |