zeg ook niet dat dat per definitie fout isquote:
dek je maar weer inquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zeg ook niet dat dat per definitie fout is![]()
Truste PPIquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:09 schreef ppi het volgende:
Ga zo naar bed, moe, het regent hier gezellig, kan ik lekker van slapen, goodnight everyone.
![]()
Niet nodigquote:
Slaap ze voor later.quote:
Ik heb er juist heel weinig... de standaard spiegel in de badkamer boven de wastafel, en verder alleen een passpiegel die op een van de deuren op de overloop geplakt zit...quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Slaap ze voor later.
En spiegels vind ik mooi.
Heb er drie in de woonkamer en nog wat meer verder door het huis.
Tandjes braaf gepoetst, nog even relaxen, beetje muziek luisteren en ik ben in dromenland.
![]()
Ik heb een ban over voor me brother, dus dat zal wel meevallenquote:
Je daagt me uit...quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een ban over voor me brother, dus dat zal wel meevallen![]()
Mijn huis hangt vol met spiegels...quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er juist heel weinig... de standaard spiegel in de badkamer boven de wastafel, en verder alleen een passpiegel die op een van de deuren op de overloop geplakt zit...
En that's it...... 2 stuks dus maar, en die hangen dan ook nog een keer vlak bij elkaar
Test me maar...quote:
hé wjquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
fluimpjequote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |