Heb nooit zo over zijn kapsel gedacht.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
Beetje jammerlijk, Oldbie
Maar ga nou eens even in op mijn opmerking over het kapsel van Wijnand OlivierVind je het niet sprekend?
Goed, ik ga weer even hard aan het werk.
Hij is de zwaarste he. 125 kilo. Wat een ventquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heb nooit zo over zijn kapsel gedacht.
Vind je opmerking over Os du Randt wel terecht. Is een klasse speler....nouja speler....reus!!!
Ohja, over de snelheid van Habana: 10,8 seconden over 100m. Best knap![]()
Oja, ech wel. Niet op deze foto, maar hij heeft van dat geblondeerde piekjeshaar, en hij is best wel vrouwelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hier is de beste man trouwens. Geen Laurentien imo ;-)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oja, ech wel. Niet op deze foto, maar hij heeft van dat geblondeerde piekjeshaar, en hij is best wel vrouwelijk.
Vind ik trouwens van Montgomery ook wel; ik denk dat dat zo'n man is die oogcreme gebruiktIk vind het altijd zo zielig als hij wordt getackled, het is zo'n mooitje
Door al dat gekick heeft ie wel echt een erg aantrekkelijk achterwerk gekregenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:32 schreef knnth het volgende:
Montgomery, lol, steeds toen hij vrijdag in beeld kwam hoorde je uit de Engelse hoek weer iets als "faggot", "gay", "look at that hair" enzo
Hopelijk net zo goed als in toen hij eerder dit jaar zijn rentree maakte tegen Schotland in de 6Nationsquote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Olmo het volgende:
Wilkinson is er weer bij zaterdag voor Engeland. Hoe goed zal ´ie zijn?
Op zich zou ik het wel leuk vinden als Fiji, Tonga, Argentinie en/of Italie eens die traditie gaan doorbreken!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef knnth het volgende:
Ik hoop dat alle home nations het halen!
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:04 schreef knnth het volgende:
Komen er bij 60-18 twee Japanners de pub in. Onder luid gejuich onthaaldHebben ze een biertje gekregen van een Welshman. Was wel grappig
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:04 schreef knnth het volgende:
Komen er bij 60-18 twee Japanners de pub in. Onder luid gejuich onthaaldHebben ze een biertje gekregen van een Welshman. Was wel grappig
Wellicht niet, maar onrust in een groep om zo iets onbenulligs kan nooit positief zijn. Het is ook totaal niet nodig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:25 schreef BobRooney het volgende:
Denk niet dat het veel invloed zal hebben op de titelkansen van Zuid Afrika.
Het komt echt onbenullig over inderdaad. Maar als ik het goed begrijp, maken de spelers onderling geen ruzie, alleen met management. Kan als soort teambuilding werkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar onrust in een groep om zo iets onbenulligs kan nooit positief zijn. Het is ook totaal niet nodig.
Zeker! Deed Rinus Michels in 1988 ook met Oranje: de bobo's werden de gezamenlijke vijand, waardoor er een hecht team stondquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:14 schreef BobRooney het volgende:
Het komt echt onbenullig over inderdaad. Maar als ik het goed begrijp, maken de spelers onderling geen ruzie, alleen met management. Kan als soort teambuilding werkenvoor de spelers dan...
Natuurlijk moet jij er ook van genietenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:02 schreef knnth het volgende:
Heel veel plezier Oldbie!
Ik vertrek morgenochtend naar Edinburgh, na een spannende en hopelijke mooie avond in de pub vanavond.
Thanksquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef Nielsch het volgende:
knnth en Oldbie, heel veel plezier!! Geniet ervan!
Ja, Ierland moet winnen met vier tries of meer en zorgen dat Argentinie geen vier trys of meer scoort. Daarnaast mag Argentinie ook het verliezersbonuspunt niet pakken (verliezen met 7 punten of minder).quote:Op zondag 23 september 2007 09:38 schreef Ambivalent het volgende:
Sterker nog: Ierland moet én 4 of meer tries scoren, maar daarnaast ook met maar liefst 50 punten verschil winnen i.v.m. het onderlinge resultaat... Dat zie ik dus nog niet gebeuren. Argentinië is op dit moment het enige land dat nog geen try heeft weggegeven...
Engeland - Tonga gaat heel spannend worden hoop ik.
- Open Internet Explorer en ga naar www.itv.com (het is belangrijk dat je Explorer gebruikt, want de live-streamer van ITV draait niet op Firefox)quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:03 schreef Ambivalent het volgende:
Kun je uitleggen hoe het werkt met het instellen van die proxy-server? ik kom er niet echt uit en wil 't ook wel zien! alvast bedankt
Crap, had ik een heel verslag getikt, is ie weg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef Oldbie het volgende:
Oh, weet iemand trouwens hoe het met Danie Rossouw is?
Ik kan er nog niets over vinden....zag er beroerd uit
Natuurlijk, Percy mag doen wat ie wilquote:Op zondag 23 september 2007 13:03 schreef Oldbie het volgende:
Ik kon de warming up van Percy wel waarderen. Trouwens, tijdens dezelfde warming up stond Pretorius ook op de palen te schieten en toen ging het erg goed. Hij stond van veel verder weg te schieten (rond de middellijn) en bal na bal gingen door de palen. Daardoor vond ik het verrassend dat hij zo slecht schoot tijdens de wedstrijd.
De tries van Tonga waren mooi maar ik vond de eerste en derde try van de bokke ook erg goed. Bij de eerste had niemand verwacht dat ze meteen gingen spelen en de derde was gewoon en briljante aanval. Echt zoals ZA het kan. Geweldig.
Het ere rondje van Tonga vond ik ook iets teveel van het goede maar ik heb even Google gebruikt en ik ben erachter dat Tonga een kolonie van Frankrijk is geweest. Geen wonder dat Frankrijk zo voor Tonga was en dat was misschien ook reden voor hun ere-rondje.
Ook ik ben nog op zoek naar nieuws over Rossouw. Het zag er echt beroerd uit
You made my dayquote:Op zondag 23 september 2007 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, nog wat, Oldbie: kijk hier eens! Blijkbaar valt het mee.
Phew!
Deze ken je dan al vast wel, maar hij blijft leuk:quote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef Oldbie het volgende:
Ohja, de haka van Tonga is net zo impressive als die van Nieuw Zeeland.
Erg leuk om een keer in het echt te zien. Het was toen ook vrij stil in stadion dus ik kon hun schreeuwen goed horen.
Denk eerder dat Zuid-Afrika in de halve finale de sterk spelende Pumas ontmoet. Frankrijk wordt tweede in de poule en dan kunnen ze hun borst nat maken tegen de All Blacks.quote:Op maandag 24 september 2007 00:47 schreef ColdFeet het volgende:
Het ziet er goed uit voor Zuid-Afrika! Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat ze de finale nog halen
In de kwartfinale tegen Wales of Fiji, dat zou moeten lukken. Dan de halve finale tegen de winnaar van de laatste kwartfinale, ik zou gokken op Frankrijk... Hoewel Frankrijk de Bokke vorig jaar twee keer heeft verslagen, lijken deze nu beter te spelen.
Ja, ik zie het wel zitten. Ze komen de Wallabies en de All Blacks op z'n vroegst in de finale tegen
Kan idd ook, we zullen het zien. Maar ook tegen de Pumas heb ik er vertrouwen in. Ze zijn gewoon vrij constant (OK, behalve zaterdagquote:Op maandag 24 september 2007 17:02 schreef Olmo het volgende:
[..]
Denk eerder dat Zuid-Afrika in de halve finale de sterk spelende Pumas ontmoet. Frankrijk wordt tweede in de poule en dan kunnen ze hun borst nat maken tegen de All Blacks.
Ik was dit jaar bij Engeland - Schotland voor de Six Nations op Twickenham. De uittocht na afloop duurde ook vrij lang maar was ook super positief. Supporters van zowel Engeland als Schotland werden in dezelfde bussen gezet om naar de metro gebracht te worden. Niks geen vernielingen of vechtpartijen. Gewoon de hele busrit lang (die vrij lang duurde door alle mensen op straat en al het verkeer, het stukje zelf was niet echt superlang) zingen en bier drinken en nog meer zingenquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:27 schreef knnth het volgende:
Nouja, om dan nog positief te eindigeneen foto van mooie uittocht die van Murrayfield tot het centrum liep. Duurde ongeveer een uur en de sfeer was erg goed
Nou, als Nieuw-Zeeland net zo speelt als tegen Schotland en Frankrijk het niveau van tegen Ierland kan vasthouden, dan zie ik Frankrijk die kwartfinale nog best wel eens winnen van de All Blacksquote:Op maandag 24 september 2007 17:02 schreef Olmo het volgende:
[..]
Denk eerder dat Zuid-Afrika in de halve finale de sterk spelende Pumas ontmoet. Frankrijk wordt tweede in de poule en dan kunnen ze hun borst nat maken tegen de All Blacks.
Theoretisch gezien heeft Georgie ook nog een kansje?quote:Op zondag 23 september 2007 09:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, Ierland moet winnen met vier tries of meer en zorgen dat Argentinie geen vier trys of meer scoort. Daarnaast mag Argentinie ook het verliezersbonuspunt niet pakken (verliezen met 7 punten of minder).
De score doet er verder toch niet zo heel veel toe? Wat telt zwaarder voor je plek in de poule, scoresaldo of onderling resultaat? Als het onderling resultaat zwaarder weegt, dan hoeft Ierland toch niet te winnen met 50 punten of meer? (Er even vanuit gaande dat Frankrijk gewoon een punt haalt in hun laatste wedstrijd)
Ik zeg; onmogelijk opgave en Argentinie gaat door ten koste van Ierland.
Argentinie wint, Georgie wint met 4 tries en >7 punten verschil: Argentinie en Georgie doorquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heeft Georgie ook nog een kansje?
Niet helemaal, Wilkinson staat nu op 206 gescoorde punten tijdens WK's, en staat daarmee tweede achter Gavin Hastings (die tussen 1986 en 1995 voor Schotland speelde). Hastings heeft in totaal 227 WK punten gescoord, dus Wilkinson moet er nog 22 om voor te komen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:47 schreef Olmo het volgende:
Klopt het dat als Johnny Wilkonson nog vijf punten scoort, hij topscorer aller tijden is in de World Cup? Zou natuurlijk wel mooi staan, ondanks dat Engeland er de volgende ronde uitvliegt
Tuurlijk wel: Engelandquote:Op zondag 30 september 2007 11:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig zijn de Schotten door. Ik ben trouwens benieuwd of we een Europees land in de halve finales gaan zien dit jaar, want ze waren allemaal niet echt overtuigend (misschien alleen Frankrijk zo nu en dan).
Mooi inderdaad dat de rest van de wereld ook begint aan te haken.quote:Op zondag 30 september 2007 09:20 schreef Nielsch het volgende:
Mooi voor Schotland dat ze door zijn! Echter, dit WK heeft tot nu toe wel bewezen dat het verschil tussen de Home Nations en de rest van de wereld een stuk kleiner is geworden. Tonga, Fiji, Italie en Argentinie hebben het de Home Nations erg lastig gemaakt.
Vandaag de ontknoping in de laatste poule! Ben benieuwd. Gister heb ik in ieder geval genoten!
Als Argentinie niet eerste wordt in Poule D hebben we sowieso een Europees land in de halve finale, want die speelt tegen Schotlandquote:Op zondag 30 september 2007 11:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig zijn de Schotten door. Ik ben trouwens benieuwd of we een Europees land in de halve finales gaan zien dit jaar, want ze waren allemaal niet echt overtuigend (misschien alleen Frankrijk zo nu en dan).
Bij mij lukt het! Je moet met het progamma TVU player op de zender Star Sports kijken.quote:Op zondag 30 september 2007 17:21 schreef MissX het volgende:
Ik probeer online Ierland - Argentinie te kijken, maar echt lukken wil het nietAlleen maar buffer.
quote:Op zondag 30 september 2007 17:28 schreef EricG het volgende:
[..]
Bij mij lukt het! Je moet met het progamma TVU player op de zender Star Sports kijken.
Maar ik had niet verwacht dat Argentinië dat nog weg zou geven. Ik denk nog steeds dat er geen enkel Europees land de halve finale gaat halen. Frankrijk v All Blacks gaat wel een fantastische wedstrijd worden en live te zien op tv.quote:Op zondag 30 september 2007 12:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Als Argentinie niet eerste wordt in Poule D hebben we sowieso een Europees land in de halve finale, want die speelt tegen Schotland
Ik heb een Springboks sjaalquote:Op zondag 30 september 2007 23:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Springboks is Engels en Springbokke is Afrikaans, dus het kan allebei. Ook amaBokoboko kan.
Die laatste is dan zeker Xhosa of Zulu?quote:Op zondag 30 september 2007 23:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Springboks is Engels en Springbokke is Afrikaans, dus het kan allebei. Ook amaBokoboko kan.
Ik denk Xhosa, maar weet het niet helemaal zeker. Ik heb zelf in een gebied gewoond waar ze Swazi spraken en dat is het volgens mij niet, maar mijn Swazi is niet meer wat het geweest isquote:Op zondag 30 september 2007 23:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die laatste is dan zeker Xhosa of Zulu?
amaBokoboko klinkt trouwens wel hip.
Volgens wikipedia is het Xhosa.quote:Op zondag 30 september 2007 23:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die laatste is dan zeker Xhosa of Zulu?
amaBokoboko klinkt trouwens wel hip.
Ek sê liewer Springbokke. Die ander twee name kan ook gebruik word maar ek is nogal trots op my eie taal.quote:Op zondag 30 september 2007 23:00 schreef Leatherface het volgende:
Is het nou Springboks of Springbokke.
Of kan het allebei?
Jy is 'n reg Afrikaner?quote:Op zondag 30 september 2007 23:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ek sê liewer Springbokke. Die ander twee name kan ook gebruik word maar ek is nogal trots op my eie taal.
Laat ons maar net sê dat die Springbokke besig is om die wêreld te verower
Ja, geboren en getogen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jy is 'n reg Afrikaner?
Ik zal vast wel een grammaticale fout of twee hebben gemaakt.
Dat vermoedde ik al.quote:Op zondag 30 september 2007 23:50 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En ja, je Afrikaans is niet al te best
Meestal gaat dat prima, even wennen aan elkaars accentquote:Op zondag 30 september 2007 23:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al.![]()
Maar als ik Nederlands spreek tegen een Afrikaner, verstaan ze mij dan grotendeels?
Of zijn er ook zinnen en constructies waar ze geen hout van snappen?
Dat is meestal geen probleem. Zo zal je een Afrikaner ook goed begrijpen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al.![]()
Maar als ik Nederlands spreek tegen een Afrikaner, verstaan ze mij dan grotendeels?
Of zijn er ook zinnen en constructies waar ze geen hout van snappen?
quote:Op zondag 30 september 2007 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meestal gaat dat prima, even wennen aan elkaars accent
Wederzijds erg vermakelijk.
Een van de mooiste Afrikaanse uitdrukkingen vind ik toch wel: 'hy gooi sy flikkers'
Nee, het is zoiets als 'hij gooit z'n charmes in de strijd'... Flikkers als in knipperende ogen, zeg maar. Maar idd, knipperlicht is ook flikker. Zo kwamen we erop, toen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat is meestal geen probleem. Zo zal je een Afrikaner ook goed begrijpen.
Tenzij je dus met aparte woorden of uitdrukkigen op de proppen komt zoals hierboven beschreven......en dan kan zelfs een Afrikaner een blik vanin zijn ogen krijgen. Ik denk dat ik weet wat zij bedoeld maar ik weet het niet zeker.
![]()
ik denk dat je het hebt over knipperlichten op een auto?
oke dan!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, het is zoiets als 'hij gooit z'n charmes in de strijd'... Flikkers als in knipperende ogen, zeg maar. Maar idd, knipperlicht is ook flikker. Zo kwamen we erop, toen.
don't mention poepolquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
En verreweg het beste scheldwoord is poepol, die moet je toch nog kennen, Oldbie.
OT: ja, er is ook niet veel te praten. De indeling van de kwartfinales is bekend, nu is het afwachten en speculeren geblazen
Universeel toepasbaar woordquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
don't mention poepol
Ja, die ken ik ja.
Nee hoor, de ene wedstrijd is drie uur 's middags, de andere om negen uur 's avonds. Geen probleem dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:17 schreef EricG het volgende:
Kutzooi, Engeland - Australië en Frankrijk - Nieuw Zeeland zijn tegelijkertijd, nl. zaterdag 14.00 uur (of 15.00 uur?).
Welke zal ik nou gaan kijken
Nogmaals het overzichtquote:Op zondag 30 september 2007 22:39 schreef Leatherface het volgende:
Schema kwartfinales:
6 oktober - 15.00 uur / Australië - Engeland / Marseille
6 oktober - 21.00 uur / Nieuw Zeeland - Frankrijk / Cardiff
7 oktober - 15.00 uur / Zuid-Afrika - Fiji / Marseille
7 oktober - 21.00 uur / Argentinië - Schotland / Saint-Denis
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:47 schreef MissX het volgende:
Morgen live bij studio sport Australie - EngelandEindelijk fatsoenlijk kunnen kijken!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als ik tvgids.nl mag geloven zenden zij ook zondagmiddag een wedstrijd live uit......ZA - Fiji![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:15 schreef MissX het volgende:
[..]Staat ook op site van studiosport
En TV5 zend de avondwedstrijden uit, dus alle wedstrijden op tv kijken ipv een of ander gaar p2p programma
Hulde voor Sportjournaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:47 schreef MissX het volgende:
Vanavond in het sportjournaal:
Reportage aan de vooravond van de kwartfinales van het WK, waarbij het team van Fiji wordt gevolgd tijdens de training in Frankrijk.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:00 schreef knnth het volgende:
[..]
Hulde voor Sportjournaal
Waarschijnlijk gaat Australië-Engeland morgen ook niet door ten faveure van Concours Hippique ofzo
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:20 schreef Jaguar645 het volgende:
Sinds ik uit Zuid-Afrika weg ben (zegmaar sinds 1992) heb ik weinig meer van rugby gezien....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geboren eind '85. Heb jij ooit wel echt rugby gezien dan in ZA?
Waar heb je gewoond dan?
Ik ben trouwens sinds 1987 in Nederland......wel geboren in 1972
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:46 schreef knnth het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt op Australië-All Blacks, maar heb gedurende het toernooi heel erg veel waardering gekregen voor hoe Engeland zich in het toernooi heeft gevochten.
Nee, maar daarna juist welquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Gevochten? 36-0 tegen ZA noem ik niet vechten
Vandaag waren het ook meer fouten van Australië dan mooie momenten van Engeland. Netjes dat ze winnen en ik misgun het ze niet maar ik denk niet dat ze het zullen redden tegen NZ of Frankrijk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:03 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee, maar daarna juist welHad echt niet gedacht dat ze van Tonga zouden winnen. Tegen AB zal het zeker einde verhaal zijn, Frankrijk waarschijnlijk ook wel.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
Krugersdorp geboren en een tijdje gewoond, daarna Elandspark...
Ik ging altijd met mijn vader mee naar wedstrijden samen met ooms/vrienden. Ik heb dus niet volledig het spel gesnapt toen, maar het is mij altijd bij gebleven. En mede door die tijd eigenlijk de enigste sport die ik echt interresant vind en leuk om te kijken![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik begrijp je.
Hoe dan ook. Het was een vermakelijke wedstrijd. Wel een hoop fouten maar dat maakte het juist leuk om te zien. Ik ben benieuwd naar vanavond en natuurlijk nog veel meer naar morgenmiddag. Ook live bij NOS
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wedstrijden van....?
Ik ben een Blou Bulle fanIk kom dan ook uit Pretoria
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
De wedstrijd van vanavond ga ik in de pub kijken. Jammergenoeg mis ik Argentinie - Schotland want ik moet zelf ook aan de bak dan![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Had ik maar een pub in de buurt.....ik kijk dus thuis op TV5 met Engels commentaar via P2P (als er niet teveel lag is, anders moet ik het doen met frans commentaar)
Gelukkig weet ik steeds meer vrienden warm te maken voor rugby. Vanavond zitten wij met 4 man te kijken en morgenmiddag zitten we met 9 man. Natuurlijk durft niemand voor Fiji te zijn
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:36 schreef knnth het volgende:
Whehehe hij maakte inderdaad wat fouten, maar hij struikelde ook over de uitleg, probeerde tegelijkertijd het spel uit te leggen omdat het natuurlijk in NL niet zo groot is, en dan ook nog het wedstrijdcommentaar te geven. Normaal op Setanta en BBC zijn ze wat rustiger, hij heeft volgens mij tachtig minuten volgepraatMaar wel mooi, volgens mij is hij helemaal rugbygek.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:08 schreef knnth het volgende:
Arme Nielsch trouwens, die moet nog even wachten voor hij het goede nieuws verneemt![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:11 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb geen moeite met zijn fouten en rare uitspraken.
Hij doet zijn best om het voor een niet wetende uit te leggen en hij doet het beter dan ik het zou kunnen.
Enige wat ik hem wel kwalijk neem is dat hij door bleef praten tijdens de interviews na afloop. Daar heb ik mij dood aan geergerd. Hou dan gewoon je bek dicht en zeg na afloop wat je wil zeggen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:58 schreef Nielsch het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een wedstrijd! Australie speelde echt heel slecht en ik moet zeggen dat Engeland heel scherp was in de rucks en ook veel mooie turn-overs wist te behalen. Ik ben echt helemaal blij!!! Toegegeven, aanvallend was Engeland niet geweldig, maar verdedigend deden ze het prima!
Wilkinson is weer de luis in de Australische pels!!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:15 schreef Luftwaffles het volgende:
Het is nobel dat hij het probeert uit te leggen in net geen anderhalf uur maar als bij knullige fouten is niemand gebaat. Over geschiedkundige foutjes kan ik best heenkomen. Maar fouten bij de uitleg van de basisregels is mij een stap te ver.
Jij zegt het netter dan ik ooit zal kunnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:48 schreef Oldbie het volgende:
Sorry
Mijn droomfinale is niet meer mogelijk. En daarnaast: ik gun het Frankrijk absoluut niet. Om het een beetje netjes uit te drukken: ik hou niet zo van Frankrijk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:02 schreef Leatherface het volgende:
We krijgen net als 4 jaar geleden een halve finale Engeland-Frankrijk. En wel op zaterdag 13 oktober om 21.00 uur, in het Stade de France.
Sowieso een Europese finalist dus, vind ik toch best wel verrassend.
Nu NZ eruit ligt, gaat mijn sympathie vanaf dit moment voornamelijk naar Fiji (sorry Oldbie) en Argentina.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Maar voor wie ben je tijdens de finale?
Morgen vlieg Fiji eruit tegen Zuidafrika en volgend week maken de Springbokke de Argentijnen in
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:05 schreef knnth het volgende:
Maar het was echt wel een forward pass
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als het een finale Fiji - Argentinie wordt, dan maar Fiji.
Zou erg mooi zijn voor zo'n klein landje, maar realistisch is het natuurlijk niet.
Maar in principe zou ik met iedere winnaar wel kunnen leven hoor. Zuid-Afrika heeft goed en mooi gespeeld en mag het van mij ook best worden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Fiji - Argentinie kan niet
Dat kan wel een halve finale worden maar als dat gebeurd eet ik mijn schoen op.....vooruit dan eet ik mij ski schoen op
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:27 schreef knnth het volgende:
NOS-commentator: Nieuw-Zeeland, het beste land tussen de wereldkampioenschappen blijft het beste land tussen de wereldkampioenschappen.
Treffend.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:27 schreef knnth het volgende:
NOS-commentator: Nieuw-Zeeland, het beste land tussen de wereldkampioenschappen blijft het beste land tussen de wereldkampioenschappen.
Treffend.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:22 schreef MissX het volgende:
Wat een bizarre Rugby dag, dit had niemand verwacht.
Die laatste try van Frankrijk was wel heel mooi.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:17 schreef knnth het volgende:
Toen ik nog half wakker in bed lag vanochtend zag ik steeds dat apatische hoofd van Carter, en een dolenthousiaste Chabal door het veld rennen. Mooie avond was het, hoe jammer ik het ook vind voor de AB.
Vanmiddag moet ik werken in het supportershome maar dan gaan gewoon de tv's aan. 's Avonds weer in de pub. Nu al een prachtig weekend, hopelijk komen daar twee mooie wedstrijden bij.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 07:42 schreef pfaf het volgende:
WHHHAHAHAHAHAHAHA!
Je had de pers hier in Australie moeten horen deze week.De overwinning was al binnen, Engeland is old, slow and lumbering, de Wallabies maken ze in etc etc, het hield maar niet op. De Cup was al bijna binnen volgens sommige journalisten...
quote:Frankrijk: 178
Nieuw Zeeland: 36
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar kan ik vanavond Zuid-Afrika volgen?
Helemaal Bokke-fan na mijn trip 2 jaar geleden richting ZA
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zuid Afrika speelt vanmiddag al (om 3 uur) tegen Fiji. De wedstrijd is live te volgen bij de NOS op Nederland 1 en op het Franse TV5 Monde. Verder is in de pub kijken ook leuk natuurlijk.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:15 schreef milo. het volgende:
Nou...ik wist niet wat ik zag gisteren tijdens de live-uitzending.Mijn favoriete team (All Blacks) liggen eruit! Nou...ga maar weer de US sporten kijken zoals MLB of NFL vanavond. De lol is voor mij er i.i.g af m.b.t. Rugby kampioenschap. kut Fransen!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Het gaat zo beginnen! Eerst nog de haka van Fiji!
Hup Fiji!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:20 schreef phish852 het volgende:
[..]
ja ben erg benieuwd hoe deze wedstrijd eruit gaat zien. Heb net de tv aan en zie dat het 8-0 staat, maar heb verder nog niks van het spel gezien; hoe zijn de verhoudingen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Jeetje, als het zo doorgaat krijgt Zuid Afrika z'n eerste echte sterke tegenstander pas in de finale.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:47 schreef Oldbie het volgende:
Nu erger ik mij wel aan Hans Brian.
Hij is duidelijk voor Fiji en roept vanalles om ZA in een kwaad daglicht te plaatsen. Vraagt bijvoorbeeld om een videoref bij de tweede try van ZA.Het was duidelijk een try.
Nouja, als ZA maar wint dan kan Brian roepen wat hij wil.
Het is wel spannend!!!! Ik zit nog niet rustig achterover op de bank. Echt niet!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kan iemand die Smeets eens van het scherm wegtackelen. Wat is die vent irritant zeg. Laat toch eens die analyticus rustig uitspreken ...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:08 schreef Oldbie het volgende:
PIETERSEN!!!!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:00 schreef Oldbie het volgende:
Brian heeft nu erkend dat hij voor Fiji is.
Hoezo objectief commentaar???
Oh, Smeets? Die mag van mij allang met pensioen. Hem neem ik al jaren niet seriues meer.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:27 schreef Nielsch het volgende:
GODVER! Ah zonde die knock-on, dit had hem moeten zijn!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:31 schreef Oldbie het volgende:
was echt wel forward pass!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |