abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:11:43 #201
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_53746786
Ik heb geen moeite met zijn fouten en rare uitspraken.
Hij doet zijn best om het voor een niet wetende uit te leggen en hij doet het beter dan ik het zou kunnen.

Enige wat ik hem wel kwalijk neem is dat hij door bleef praten tijdens de interviews na afloop. Daar heb ik mij dood aan geergerd. Hou dan gewoon je bek dicht en zeg na afloop wat je wil zeggen.
pi_53746808
Ja, maar toch, zo'n wedstrijd en dan nog moeten wachten en dan achter je TV kruipen en 80 minuten later (hij kan tenminste de rust overslaan, dat dan weer wel) pas weten dat ze door zijn

Heb ik een keer gehad jaren geleden met voetbal, wist ik pas om 23:30 's avonds wat de rest van Nederland allang wist

Achja, beter dat dan verliezen

Zo, nu hapje eten en dan met een maat naar de pub. Ik geef Frankrijk 20% kans, maar ben er niet gerust op. Aan de andere kant, als de AB nú geen WK worden, worden ze het echt nooit meer ...
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:15:36 #203
182969 Luftwaffles
Ha Ha Ha ! Internets
pi_53746861
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:11 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb geen moeite met zijn fouten en rare uitspraken.
Hij doet zijn best om het voor een niet wetende uit te leggen en hij doet het beter dan ik het zou kunnen.

Enige wat ik hem wel kwalijk neem is dat hij door bleef praten tijdens de interviews na afloop. Daar heb ik mij dood aan geergerd. Hou dan gewoon je bek dicht en zeg na afloop wat je wil zeggen.

Het is nobel dat hij het probeert uit te leggen in net geen anderhalf uur maar als bij knullige fouten is niemand gebaat. Over geschiedkundige foutjes kan ik best heenkomen. Maar fouten bij de uitleg van de basisregels is mij een stap te ver.

@knnth: Ik kijk eerst rond in de pub voordat ik kies voor wie ik ben. Ik heb de openingswedstrijd met wat teamgenoten gekeken en toen we lucht kregen dat er Fransen naast ons zaten waren we spontaan voor Argentinie. Wij hadden een mooie avond, zeker nadat een fransman een grote muil kreeg halverwege de wedstrijd
pi_53746975
Hehehe Ik zat bij Schotland-Italië bij Italianen, dat was wel leuk want het was best spannend.

Los van Ierland vind ik eigenlijk alles best, in de loop van de wedstrijd kies ik m'n favoriet. Maar zoals de AB spelen, gun ik ze echt de titel
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:26:45 #205
182969 Luftwaffles
Ha Ha Ha ! Internets
pi_53747077
Ik blijf een zwak houden voor Zuid Afrika, geen idee hoe het komt. Misschien omdat we bij ons op de club een lading Zuid Afrikanen hebben rondlopen of omdat ik de taal zo mooi vindt. Maar na de laatste test van Argentinie tegen Wales geloof ik vind ik Argentinie ook een mooie ploeg om bezig te zien.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:58:50 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_53747651
Grote verrassing

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53751583

Wat een wedstrijd! Australie speelde echt heel slecht en ik moet zeggen dat Engeland heel scherp was in de rucks en ook veel mooie turn-overs wist te behalen. Ik ben echt helemaal blij!!! Toegegeven, aanvallend was Engeland niet geweldig, maar verdedigend deden ze het prima!

Wilkinson is weer de luis in de Australische pels!!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:59:00 #208
65997 Oldbie
pi_53751600
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:58 schreef Nielsch het volgende:

Wat een wedstrijd! Australie speelde echt heel slecht en ik moet zeggen dat Engeland heel scherp was in de rucks en ook veel mooie turn-overs wist te behalen. Ik ben echt helemaal blij!!! Toegegeven, aanvallend was Engeland niet geweldig, maar verdedigend deden ze het prima!

Wilkinson is weer de luis in de Australische pels!!

Gefeliciteerd
pi_53752108
Ik ben het op het moment alleen via de live web tracker aan het volgen... maar volgens mij is Frankrijk goed aan het terugkomen... laatste keer dat ik keek was 1st half net voorbij en was NZ ver voor op ze..

Toch eens kijken of ik een livestream kan fixen ergens
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 22:46:56 #210
65997 Oldbie
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 22:48:10 #211
65997 Oldbie
pi_53752503
Sorry
Mijn droomfinale is niet meer mogelijk. En daarnaast: ik gun het Frankrijk absoluut niet. Om het een beetje netjes uit te drukken: ik hou niet zo van Frankrijk
pi_53752567
Verrassend zeg.

Nieuw-Zeeland kan alweer de rol van topfavoriet niet waarmaken op het WK.

Daar zullen ze er echt flink de P in hebben zeg.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 22:56:10 #213
65997 Oldbie
pi_53752666
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:15 schreef Luftwaffles het volgende:
Het is nobel dat hij het probeert uit te leggen in net geen anderhalf uur maar als bij knullige fouten is niemand gebaat. Over geschiedkundige foutjes kan ik best heenkomen. Maar fouten bij de uitleg van de basisregels is mij een stap te ver.

Ik heb je post gemist. Toch maar even reageren.

Dat hij de 22 meter lijn de 23 meter lijn noemt is niet snugger maar geen fout in basisregels.
Dat hij een ruck een scrum noemt vind ik niet eens zo erg. In ZA wordt een ruck een "los skrum" genoemd dus ik ben er zelfs een beetje aan gewend
Zijn foutje dat iemand 195kg zou wegen.... Geen idee hoe hij daarop komt en de WK 1994....tja dat is een geschiedkundig foutje....heb ik ook geen probleem mee.

Ik ben allang blij dat het nu eindelijk wel op nederlands TV komt en ik ben blij dat hij zijn best doet om goed commentaar te leveren.
Het is hoe dan ook beter dan te luisteren naar twee fransozen die, voor mij onverstaanbaar, super blij worden dat Frankrijk van de All Blacks wint
pi_53752803
We krijgen net als 4 jaar geleden een halve finale Engeland-Frankrijk. En wel op zaterdag 13 oktober om 21.00 uur, in het Stade de France.

Sowieso een Europese finalist dus, vind ik toch best wel verrassend.

Nu NZ eruit ligt, gaat mijn sympathie vanaf dit moment voornamelijk naar Fiji (sorry Oldbie) en Argentina.
pi_53752851
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 22:48 schreef Oldbie het volgende:
Sorry
Mijn droomfinale is niet meer mogelijk. En daarnaast: ik gun het Frankrijk absoluut niet. Om het een beetje netjes uit te drukken: ik hou niet zo van Frankrijk
Jij zegt het netter dan ik ooit zal kunnen

Maar. Deze wedstrijd was mooier dan mijn voorkeur voor de AB. Ierland lag er toch al uit, ik kon alleen maar hopen op een mooi WK. En wat een dag was dit

En: Michalak. Erin. Try voorbereiden. Dankuwel. Maar het was echt wel een forward pass

Voor nu even mijn voorkeuren herordenen: Kom op Schotland, Engeland, Arentinie, Suid-afrika, Fiji! In die volgorde
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:06:18 #216
65997 Oldbie
pi_53752853
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:02 schreef Leatherface het volgende:
We krijgen net als 4 jaar geleden een halve finale Engeland-Frankrijk. En wel op zaterdag 13 oktober om 21.00 uur, in het Stade de France.

Sowieso een Europese finalist dus, vind ik toch best wel verrassend.

Nu NZ eruit ligt, gaat mijn sympathie vanaf dit moment voornamelijk naar Fiji (sorry Oldbie) en Argentina.

Geeft niet hoor. Maar voor wie ben je tijdens de finale?
Morgen vlieg Fiji eruit tegen Zuidafrika en volgend week maken de Springbokke de Argentijnen in
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:08:32 #217
161410 nappei
Liberté, Liberté cherie !
pi_53752879
Echt super dat Frankrijk er tegen alle verwachtingen in gewonnen heeft van Nieuw-Zeeland. Net als in de halve finale van 1999. De eerste helft was de verdediging echt bar slecht en ze misten twee penalités. Maar de tweede helft kwamen ze goed terug met vooral de tweede essai die prachtig was. Hopelijk weten de Fransen revanche te nemen op die lotto Engelsen van vier jaar geleden!
Ah, tenez, vous êtes de la merde dans un bas de soie...
pi_53752886
Trouwens: Carter! McCaw! Collins! En nog vele anderen ... ze haalden hun niveau echt niet ... maar vooral Carter vond ik tegenvallen. Maar misschien (lees: waarschijnlijk) ligt het aan mijn gebrekkige rugbykennis
pi_53752893
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:06 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Geeft niet hoor. Maar voor wie ben je tijdens de finale?
Morgen vlieg Fiji eruit tegen Zuidafrika en volgend week maken de Springbokke de Argentijnen in

Als het een finale Fiji - Argentinie wordt, dan maar Fiji.

Zou erg mooi zijn voor zo'n klein landje, maar realistisch is het natuurlijk niet.

Maar in principe zou ik met iedere winnaar wel kunnen leven hoor. Zuid-Afrika heeft goed en mooi gespeeld en mag het van mij ook best worden.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:10:26 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_53752910
Morgenmiddag genieetn

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:11:49 #221
65997 Oldbie
pi_53752934
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:05 schreef knnth het volgende:
Maar het was echt wel een forward pass

Dat dacht ik dus ook ja
Jammer dat de scheids niet suspicious was. De videoref had het echt wel gezien
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:13:49 #222
65997 Oldbie
pi_53752966
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:09 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Als het een finale Fiji - Argentinie wordt, dan maar Fiji.

Zou erg mooi zijn voor zo'n klein landje, maar realistisch is het natuurlijk niet.

Maar in principe zou ik met iedere winnaar wel kunnen leven hoor. Zuid-Afrika heeft goed en mooi gespeeld en mag het van mij ook best worden.

Fiji - Argentinie kan niet
Dat kan wel een halve finale worden maar als dat gebeurd eet ik mijn schoen op.....vooruit dan eet ik mij ski schoen op
pi_53753094
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 23:13 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Fiji - Argentinie kan niet
Dat kan wel een halve finale worden maar als dat gebeurd eet ik mijn schoen op.....vooruit dan eet ik mij ski schoen op

Je hebt inderdaad gelijk, zie ik nu.

Ook niet dat ik het echt verwachtte hoor.

Maar ik gok op een finale Frankrijk vs Zuid-Afrika.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:26:52 #224
65997 Oldbie
pi_53753215
Ik zou de Bokke wel tegen Engeland willen zien in de finale.
En dan mét Schalk Burger voor Zuidafrika en mét Johnny Wilkinson voor Engeland. Dat lijkt me wel een leuke wedstrijd.

Maargoed. Zuidafrika is er nog lang niet. Ze spelen aardig goed maar ik heb een zwakke wedstrijd tegen Tonga mee mogen maken en ik ben er nog lang niet gerust op. Zelfs voor morgen niet.
pi_53753236
NOS-commentator: Nieuw-Zeeland, het beste land tussen de wereldkampioenschappen blijft het beste land tussen de wereldkampioenschappen.

Treffend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')