quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:11 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb geen moeite met zijn fouten en rare uitspraken.
Hij doet zijn best om het voor een niet wetende uit te leggen en hij doet het beter dan ik het zou kunnen.
Enige wat ik hem wel kwalijk neem is dat hij door bleef praten tijdens de interviews na afloop. Daar heb ik mij dood aan geergerd. Hou dan gewoon je bek dicht en zeg na afloop wat je wil zeggen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:58 schreef Nielsch het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een wedstrijd! Australie speelde echt heel slecht en ik moet zeggen dat Engeland heel scherp was in de rucks en ook veel mooie turn-overs wist te behalen. Ik ben echt helemaal blij!!! Toegegeven, aanvallend was Engeland niet geweldig, maar verdedigend deden ze het prima!
Wilkinson is weer de luis in de Australische pels!!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:15 schreef Luftwaffles het volgende:
Het is nobel dat hij het probeert uit te leggen in net geen anderhalf uur maar als bij knullige fouten is niemand gebaat. Over geschiedkundige foutjes kan ik best heenkomen. Maar fouten bij de uitleg van de basisregels is mij een stap te ver.
Jij zegt het netter dan ik ooit zal kunnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:48 schreef Oldbie het volgende:
Sorry
Mijn droomfinale is niet meer mogelijk. En daarnaast: ik gun het Frankrijk absoluut niet. Om het een beetje netjes uit te drukken: ik hou niet zo van Frankrijk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:02 schreef Leatherface het volgende:
We krijgen net als 4 jaar geleden een halve finale Engeland-Frankrijk. En wel op zaterdag 13 oktober om 21.00 uur, in het Stade de France.
Sowieso een Europese finalist dus, vind ik toch best wel verrassend.
Nu NZ eruit ligt, gaat mijn sympathie vanaf dit moment voornamelijk naar Fiji (sorry Oldbie) en Argentina.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Maar voor wie ben je tijdens de finale?
Morgen vlieg Fiji eruit tegen Zuidafrika en volgend week maken de Springbokke de Argentijnen in
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:05 schreef knnth het volgende:
Maar het was echt wel een forward pass
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als het een finale Fiji - Argentinie wordt, dan maar Fiji.
Zou erg mooi zijn voor zo'n klein landje, maar realistisch is het natuurlijk niet.
Maar in principe zou ik met iedere winnaar wel kunnen leven hoor. Zuid-Afrika heeft goed en mooi gespeeld en mag het van mij ook best worden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Fiji - Argentinie kan niet
Dat kan wel een halve finale worden maar als dat gebeurd eet ik mijn schoen op.....vooruit dan eet ik mij ski schoen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |