quote:Op donderdag 20 september 2007 23:04 schreef knnth het volgende:
Komen er bij 60-18 twee Japanners de pub in. Onder luid gejuich onthaaldHebben ze een biertje gekregen van een Welshman. Was wel grappig
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:04 schreef knnth het volgende:
Komen er bij 60-18 twee Japanners de pub in. Onder luid gejuich onthaaldHebben ze een biertje gekregen van een Welshman. Was wel grappig
Wellicht niet, maar onrust in een groep om zo iets onbenulligs kan nooit positief zijn. Het is ook totaal niet nodig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:25 schreef BobRooney het volgende:
Denk niet dat het veel invloed zal hebben op de titelkansen van Zuid Afrika.
Het komt echt onbenullig over inderdaad. Maar als ik het goed begrijp, maken de spelers onderling geen ruzie, alleen met management. Kan als soort teambuilding werkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar onrust in een groep om zo iets onbenulligs kan nooit positief zijn. Het is ook totaal niet nodig.
Zeker! Deed Rinus Michels in 1988 ook met Oranje: de bobo's werden de gezamenlijke vijand, waardoor er een hecht team stondquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:14 schreef BobRooney het volgende:
Het komt echt onbenullig over inderdaad. Maar als ik het goed begrijp, maken de spelers onderling geen ruzie, alleen met management. Kan als soort teambuilding werkenvoor de spelers dan...
Natuurlijk moet jij er ook van genietenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:02 schreef knnth het volgende:
Heel veel plezier Oldbie!
Ik vertrek morgenochtend naar Edinburgh, na een spannende en hopelijke mooie avond in de pub vanavond.
Thanksquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef Nielsch het volgende:
knnth en Oldbie, heel veel plezier!! Geniet ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |