Zijn intentie was aantonen dat Huub het fysieke contact opzoekt. Hij zit al de hele tijd als de agressor achter Brian aan en stopt 2mm voor hem. Als Brian probeert ergens heen te gaan dan staat Huub daar weer te tetteren. Dus daar schiet Brian niets mee op. Als hij nu met zijn hoofd naar voren gaat lopen richting een plek waar Huub niet staat, dan zal er een botsing volgen als Huub daar dan voor gaat staan. Ik denk dat dit Brians intentie was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is de intentie van Brian dan???? Hij buigt zijn hoofd nederig voor Huub????
Als ze maar niet vergeet te tangenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef BarryK het volgende:
Nadia voelt bedreiging en gaat meteen d'r makeup bijwerken...
Nee, net zo als al dat knijpen van Brian, ook geen bewijs, wel blauwe plekken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid al de kopstootjes van Huub terug te zien?
Ze vergeet ze altijd, daarom dat ze er ook steeds inkijkt, ze ondekt steeds weer een camera.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:02 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia vergeet de camara's ja hoor......vandaar dat ze er telkens inkijkt![]()
Geloof jij echt dat Brian z'n intenties goed waren? Brian en goede intenties..quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef Py het volgende:
Lekker snel. Kunnen we gewoon door![]()
[..]
Zijn intentie was aantonen dat Huub het fysieke contact opzoekt.
Inderdaad! Die doet ook altijd haar onderlip naar beneden!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft met die lach heel vaag iets van Dawn French.
Hahahaha!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze vergeet ze altijd, daarom dat ze er ook steeds inkijkt, ze ondekt steeds weer een camera.
Dat is nog eens een logische verklaring.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze vergeet ze altijd, daarom dat ze er ook steeds inkijkt, ze ondekt steeds weer een camera.
Ja ja, net als Amandel, die liep ook toevallig tegen een klap op, en liep ook toevallig in de spuug van Brainless.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef Py het volgende:
[..]
Zijn intentie was aantonen dat Huub het fysieke contact opzoekt. Hij zit al de hele tijd als de agressor achter Brian aan en stopt 2mm voor hem. Als Brian probeert ergens heen te gaan dan staat Huub daar weer te tetteren. Dus daar schiet Brian niets mee op. Als hij nu met zijn hoofd naar voren gaat lopen richting een plek waar Huub niet staat, dan zal er een botsing volgen als Huub daar dan voor gaat staan. Ik denk dat dit Brians intentie was.
Die klote camera's ook, nooit aanwezig op de goede plek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, net zo als al dat knijpen van Brian, ook geen bewijs, wel blauwe plekken.
Maar gelukkig was er wel bewijs van het gooien met een oorbel door Huub.
en gelukkig hebben ze hem daar voor gestraft.
Brian die Lieke sloeg was dan wel weer geen beeld van.
Ja verdomd! Niet eens vaag maar echt duidelijk. French and Saunders, ik vind ze geweldig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft met die lach heel vaag iets van Dawn French.
Wie is zij danquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
een bekende nederlander, zwijmel.
Maar nu wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die klote camera's ook, nooit aanwezig op de goede plek.
Doet hij toch ook.Hij pakte voor de grap het glas van Lieke.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huubje, drink nou Spa of zoiets, sukkeltje.![]()
Ow, gelukkig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet hij toch ook.Hij pakte voor de grap het glas van Lieke.
Zijn inteties waren misschien niet goed met het naar voren lopen hoofd omlaag. Maar ik zag in het filmpje Huub als de uitlokker en hij heeft Brians hoofd vrijwillig opgezocht. Van Brians kant mag je het een kopstoot noemen. Hij hoopte er misschien zelfs op. Maar dit wordt nooit een exit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat Brian z'n intenties goed waren? Brian en goede intenties..![]()
Sorry, ik vind je echt leuk hier maar ik kan het zo niet eens met je zijn.
en zou ze vaak DGK kijken?quote:
Geil nummer!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Een popzangeresje van pak em beet hmmmmm 15 jaar terug. T-Spoon, Sex on the beach.
Ik denk het niet ik denk dat Brian een dreigende kopstoot wilde doen mar een beetje verkeerd heeft ingeschat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef Py het volgende:
[..]
Zijn intentie was aantonen dat Huub het fysieke contact opzoekt. Hij zit al de hele tijd als de agressor achter Brian aan en stopt 2mm voor hem. Als Brian probeert ergens heen te gaan dan staat Huub daar weer te tetteren. Dus daar schiet Brian niets mee op. Als hij nu met zijn hoofd naar voren gaat lopen richting een plek waar Huub niet staat, dan zal er een botsing volgen als Huub daar dan voor gaat staan. Ik denk dat dit Brians intentie was.
Huub kreeg een boete voor een oorbel gooien.Dus waarom mag Huub niet uitlokken,hun willen Huub ook steeds uitlokken al wekenlang.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Zijn inteties waren misschien niet goed met het naar voren lopen hoofd omlaag. Maar ik zag in het filmpje Huub als de uitlokker en hij heeft Brians hoofd vrijwillig opgezocht. Van Brians kant mag je het een kopstoot noemen. Hij hoopte er misschien zelfs op. Maar dit wordt nooit een exit.
![]()
Bij gebrek aan cocaine snuffelt ze aan een theezak voor in bad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Amanda op de tweede foto in de OP?
Dat waren andere momenten. Brian is geen heilige boon. Dat laten die voorbeelden zien. Maar dit is deze keer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja ja, net als Amandel, die liep ook toevallig tegen een klap op, en liep ook toevallig in de spuug van Brainless.
Brianlees is zo'n goeierik, die zal dat noooooooooooit expres doen.![]()
quote:
Van welke kant je het ook bekijkt, we weten dat het geen exit gaat worden, het gaat om Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Zijn inteties waren misschien niet goed met het naar voren lopen hoofd omlaag. Maar ik zag in het filmpje Huub als de uitlokker en hij heeft Brians hoofd vrijwillig opgezocht. Van Brians kant mag je het een kopstoot noemen. Hij hoopte er misschien zelfs op. Maar dit wordt nooit een exit.
![]()
Waarschijnlijk wel. Zand er achter, punt er over. Game on.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk het niet ik denk dat Brian een dreigende kopstoot wilde doen mar een beetje verkeerd heeft ingeschat.
dat is wel wat ik begrepen heb jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Dus ze komen nu alleen 'leuten' en nog niet optreden?
snuivenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Poep op de fanmail!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Als je het vergelijkt met de trap die Nena aan Bwian gaf lijkt het mij vrij duidelijk. Raus damitquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef Py het volgende:
[..]
Dat waren andere momenten. Brian is geen heilige boon. Dat laten die voorbeelden zien. Maar dit is deze keer.
http://nl.youtube.com/watch?v=WGCQYlXyp6gquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me geen nummers van 2 bros on the 4th floor herinneren.
Black and white, living togeeeeeehter, side by side we'll make it better, you'r never alone etcquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
Je zou toch ook eens het 2e filmpje moeten bekijken vanuit de andere hoek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef neehe het volgende:
Net het filmpje gezien, en het was duidelijk dat Braian het expres deed die kopstoot.
Dat moet een boete worden.
geen last vanquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef DrsH het volgende:
Bufferen de streams bij jullie ook zo???????
Tuurlijk mag Huub uitlokken. En de rest ook. Graag zelfsquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kreeg een boete voor een oorbel gooien.Dus waarom mag Huub niet uitlokken,hun willen Huub ook steeds uitlokken al wekenlang.
Ik ook niet maar ze kon wel zingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Black and white, living togeeeeeehter, side by side we'll make it better, you'r never alone etc
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Poep op de fanmail!
[afbeelding]
Vast post van Ikweetniets, de boef!
[afbeelding]
je werkt voor talpa ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef Py het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Huub uitlokken. En de rest ook. Graag zelfs![]()
En wie flipt ligt eruit![]()
Maar dit was geen exit omdat Huub een even groot aandeel erin had. Huub roept wel heel hard ' Scheids!' , maar het was een beetje om een kaart vragen na een lichte overtreding. Niet heel sportief, van speler Huub.
Ik hoop dat de febo de teugels tot hier laat vieren maar niet verder.
IK had meer van je verwacht.........quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze kon wel zingen.
Oh ja, ik weet er één.
Black and white, dancing together
Side by side trough stormy weather
Never alone
(briljante tekst net als alle andere nummers die ik niet meer weet)
Nou sorry hoor maar ik vind het nog steeds een heel bewuste kopstootquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Je zou toch ook eens het 2e filmpje moeten bekijken vanuit de andere hoek.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8677&postdays=0&postorder=asc&start=375
Ik ben heel benieuwd wat je daar van vindt.
Bian wist dondersgoed waar Huub stond! Dit deed hij bewust mijns inziens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Je zou toch ook eens het 2e filmpje moeten bekijken vanuit de andere hoek.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8677&postdays=0&postorder=asc&start=375
Ik ben heel benieuwd wat je daar van vindt.
http://www.divasofdance.com/quote:
heel goed van Huubquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huubje, drink nou Spa of zoiets, sukkeltje.![]()
Ik heb niks met die niemendalletjes, ook niet van Spinvis overigens die erg diep schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
IK had meer van je verwacht.........![]()
okequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:20 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik vind het nog steeds een heel bewuste kopstoot
Voor mij hoeft er niemand uit hoor.Heb liever 10 mensen in die kooi dan 6.Maar je kan Huub niet al zijn punten en geld afpakken voor een oorbel gooien en dit goedkeuren.En de situatie moet eens veranderen daar,Brian flipt al na een uitlokking van Huub alleen.Huub staat constant tegenover 5 man .Hou me hart vast als Brian eens tegen 5 man staat,denk dat hij de hele kooi sloopt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dit was geen exit omdat Huub een even groot aandeel erin had. Huub roept wel heel hard ' Scheids!' , maar het was een beetje om een kaart vragen na een lichte overtreding. Niet heel sportief, van speler Huub.
Ja, Hollands Diep oftewel Fake Diep.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb niks met die niemendalletjes, ook niet van Spinvis overigens die erg diep schijnt te zijn.![]()
De straffen zijn niet naar verhouding en ook niet consequent toegepast en dat irriteert mij gatverquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft er niemand uit hoor.Heb liever 10 mensen in die kooi dan 6.Maar je kan Huub niet al zijn punten en geld afpakken voor een oorbel gooien en dit goedkeuren.En de situatie moet eens veranderen daar,Brian flipt al na een uitlokking van Huub alleen.Huub staat constant tegenover 5 man .Hou me hart vast als Brian eens tegen 5 man staat,denk dat hij de hele kooi sloopt.
en dat gelul over uitlokking slaat nergensquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:20 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik vind het nog steeds een heel bewuste kopstoot
Die teugels slepen al een tijdje over de grond hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef Py het volgende:
[..]
Brian gaat niet naar huis, omdat zijn jaarfeestje in volle gang is, omdat de Febo laf is en geen statement durft te maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Van welke kant je het ook bekijkt, we weten dat het geen exit gaat worden, het gaat om Brian.
En Brian gaat niet naar huis.
Die rechts op het plaatje staat is dat die ene die nu rechts van Dennis zit ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.divasofdance.com/
Check maar even....Dreams of beauty....waar ken ik dat ook alweer van?
Nooit iets van gemerkt,Spinvis...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb niks met die niemendalletjes, ook niet van Spinvis overigens die erg diep schijnt te zijn.![]()
Ach hij had er al met het gooien van de wijn over Nena haar mooie kerstjurk uitgemoeten eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die rechts op het plaatje staat is dat die ene die nu rechts van Dnnis zit ?
Daar sluit ik mij volledig bij aan !quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian gaat niet naar huis, omdat zijn jaarfeestje in volle gang is, omdat de Febo laf is en geen statement durft te maken.
Maar gelukkig kan Huub daarna weer per ongeluk tegen het hoofd van Brian aanbotsen en dan zeggen dat hij Brian niet zag staan.
En dan gaat Brian ook bellen, met de mededeling dat ze alle shit kunnen schuilen en dat hij weer op het punt staat om zelfmoord te plegen.
En dan krijgt Huub weer de schuld en valt heel gelovig Nederland over hem heen omdat hij de nieuwe Verlosser iets aan wil doen........dus dat![]()
Oh ja, er komt ook nog een brief, dat dit ECHT de laatste keer was en dat een volgende keer dit gedrag een onmiddelijke exit betekent.
4 jaar later hebben de bewoners een container bestelt om alle brieven met aanstaande sancties van de Febo in te doen. Het huis is 1 grote papierberg geworden van loze sancties!
dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef Nomrc2 het volgende:
wat doen die bimbos daar in godsnaam
Wat een spreker is die man!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian gaat niet naar huis, omdat zijn jaarfeestje in volle gang is, omdat de Febo laf is en geen statement durft te maken.
Heeft hij de verkeerde Naam er opgezet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Poep op de fanmail!
[afbeelding]
Vast post van Ikweetniets, de boef!
[afbeelding]
Ja ruud...en ik voel precies hetzelfde als noekje...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die rechts op het plaatje staat is dat die ene die nu rechts van Dennis zit ?
Van Spinvis zelf of de diepgang?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt,Spinvis...
Thanks Mokum.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ruud...en ik voel precies hetzelfde als noekje...![]()
Ze snuift aan iets wat in een envelop zat bij de post. Het lijkt wel waspoederquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Japio nog niet gevraagd hoeveel ze verdienen ?
Yep, nu gaan we over op een hoop herrie en onverstaanbare gesprekken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
Dit was het??
Lijkt het wel op, maar wat heeft het met Japio's vraag te maken ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze snuift aan iets wat in een envelop zat bij de post. Het lijkt wel waspoeder![]()
Jaap had iemand 1000 euro afhandig gemaakt voor Stichting AAP of zo?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gebash van eerder vanavond is nu gestorven. Dolle pret alom en Jaap geeft Huub een hand.(maar dit gaat Jaap weer gebruiken in een vervolgsessie, die ook niks uithaalt)
![]()
Do jutraquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
ze gaan dus nog niet weg, dan ga ik maar weg
Be gone!!! *maakt kruis met vingers!*quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Voor wie Spinvis niet kent.![]()
http://www.last.fm/music/Spinvis
Nee hoor gewoon in het alom bekende doofpotje...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef ericahysterica het volgende:
Wat denken jullie ,zal er vanavond een brief van de Febo komen naar aanleiding van de schermutselingen?
Ik wil met je zwemmen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Be gone!!! *maakt kruis met vingers!*
Wat zei hij dan???quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef grazygirl het volgende:
wat een ei die huub, hij zwakt het hele gebeuren zelf al af met deze opmerking![]()
Heb al geeditquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, maar wat heeft het met Japio's vraag te maken ?
Ze snuift aan iets wat in een envelop zat bij de post. Het lijkt wel waspoederquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Japio nog niet gevraagd hoeveel ze verdienen ?
Welnee. Er is zelfs geen streamlock geweestquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef ericahysterica het volgende:
Wat denken jullie ,zal er vanavond een brief van de Febo komen naar aanleiding van de schermutselingen?
Netwerkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef STAP01 het volgende:
Mijn god, wat komen die 3 nu eigenlijk doen?
Brian krijgt Heilige instructies van bovenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef STAP01 het volgende:
Mijn god, wat komen die 3 nu eigenlijk doen?
Dacht ik alquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef Prospera het volgende:
......
edit: dat was een quootje op een verkeerde post. Moet ik ook niet doen telefoontjes aannemen en fokken![]()
Ik niet maar je verstaat zowat niemand met die muziekquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef Py het volgende:
Kan iemand Huub en Jaap verstaan?
You're never alone, never alone, never alonequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Black and white, living togeeeeeehter, side by side we'll make it better, you'r never alone etc
Paard, aap en slang, volgens de chinezen. (quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
Zeg, welke sterrenbeelden hebben de diva's eigenlijk?
kopstootquote:
Filmpje?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Vrijdagavond na wat glaasjes wijn deed ik het Amanda-dansje en ik stond echt even midden in de belangstelling. Wel jammer dat ze allemaal met hun hoofden aan het schudden waren en dat er twee op de grond lagen van het lachen. Ze begrepen het gewoon niet.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
Vrijdagavond na wat glaasjes wijn deed ik het Amanda-dansje en ik stond echt even midden in de belangstelling. Wel jammer dat ze allemaal met hun hoofden aan het schudden waren en dat er twee op de grond lagen van het lachen. Ze begrepen het gewoon niet.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
Toch aardig van de febo dat Amanda alvast kennis mag maken met d'r nieuwe haar.
FF offtopic, mijn zwager heeft 3 miljoen verdiend in 3 dagen, hij staat nu op 11 miljoen en ik weet zeker dat ik wel een miljoentje van hem krijg, tis maar dat je het weetquote:
Oh vast! Er waren idd camera's.quote:
Dateuh?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
FF offtopic, mijn zwager heeft 3 miljoen verdiend in 3 dagen, hij staat nu op 11 miljoen en ik weet zeker dat ik wel een miljoentje van hem krijg, tis maar dat je het weet![]()
Als we dat nou nog eens mee mogen maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
Ceepees of hard cash?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
FF offtopic, mijn zwager heeft 3 miljoen verdiend in 3 dagen, hij staat nu op 11 miljoen en ik weet zeker dat ik wel een miljoentje van hem krijg, tis maar dat je het weet![]()
Is niet meer nodigquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh vast! Er waren idd camera's.![]()
Nu voel ik dat ik er niet meer over wil praten.
Maar gaan ze ipv dansen op hun eigen liedjes ook nog echt iets doen?
Zou hij ook een miljoentje geven voor een leuk dansje? Oh nee, ik wilde er niet meer over praten..quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag.quote:
Hoe durf ik??quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag.![]()
Nog even en we worden doorverwezen naar de SC.
Dat harde cash gaat niet lukken, hij heeft net een oud huis gekochtquote:
Ik ook, tot morgen en sweet dreams for everybody.quote:[b]Op dinsdag 18 september 2007 22:04 schreef noekje het volgende:[/b
*ik moet hier weg. Ontopic zijn is nu onmogelijk*
partypoker.net , waar we een half jaar geleden gezellig met Huub aan tafel zaten en via de chat de meest leuk dingen konden doorgeven en er zelfs usersnamen werden gemaakt, bv. Brianneuktenenaquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Zou hij ook een miljoentje geven voor een leuk dansje? Oh nee, ik wilde er niet meer over praten..
Waarmee dan?
Ik weiger nog te gaan!!! Ik wacht op een brief van de FEBO!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, tot morgen en sweet dreams for everybody.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk om te zien hoe Brian staat te genieten van z'n laatste avond in de Kooi
Sssstttttttttt, niks zeggen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
I wishquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk om te zien hoe Brian staat te genieten van z'n laatste avond in de Kooi
Boete en al zijn cp inleveren dat is het toch wel waard!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Desii het volgende:
Kom net thuis... en moet ineens 3 Cossen nalezen.... das altijd een teken, dat ik wat gemist heb![]()
Gelukkig zijn de filmpjes snel... en het is idd een kleine kopstoot... iig een boete waardig![]()
Als gooien met een oorbel een boete is, is dit het zeker...... tel daarbij het gebruiken/stelen van elkaars spullen door Nadia en Amanda bij op... en er gaat weer lekker geincasseerd worden door de Febo![]()
Een exit vind ik het niet trouwens....... en Dennix moet punten krijgen voor zijn nobele "ho, ho" .... wat een spreker is die man![]()
Truste allemaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je brief is voorgelezen op de streamsquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Desii het volgende:
Kom net thuis... en moet ineens 3 Cossen nalezen.... das altijd een teken, dat ik wat gemist heb![]()
Gelukkig zijn de filmpjes snel... en het is idd een kleine kopstoot... iig een boete waardig![]()
Als gooien met een oorbel een boete is, is dit het zeker...... tel daarbij het gebruiken/stelen van elkaars spullen door Nadia en Amanda bij op... en er gaat weer lekker geincasseerd worden door de Febo![]()
Een exit vind ik het niet trouwens....... en Dennix moet punten krijgen voor zijn nobele "ho, ho" .... wat een spreker is die man![]()
Zekersquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Je brief is voorgelezen op de streams
Daar zou Amanda nog best stekeltjes van kunnen tangen, die krullies zijn wel een paar cm langquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
geen extensions:
[afbeelding]
Moeilijk tangen ook.![]()
ik las het ja.... leuk (was maar klein krabbeltje, nix bijzonders)quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Je brief is voorgelezen op de streams
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou Amanda nog best stekeltjes van kunnen tangen, die krullies zijn wel een paar cm lang![]()
Ja duhuh.........quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef tutjehola het volgende:
Nou, het is weer fraai. Eindelijk ben ik bijgelezen. Ik stel voor om die tering herrie het huis uit te sturen, iedereen op de bank. Als de Febo ballen heeft, laten ze nu zien dat de heilige messias niet zo heilig is. Ook Jaap, de gluurder en Amanda en nadia de pikkendieven mogen wat mij betreft in hun hemd gezet worden.
Ik gok op 23.00 Uur de bank.Komop Febo, je kunt het.
By de weg, neefje was drummert bij Spinvis
(heb een geadopteerd haitiaans neefje, en ik vind het altijd zo leuk om die krullies uit te pluizen)quote:
Behalve dat Amanda er niet uit ziet in dat rokjequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:20 schreef Prospera het volgende:
Niet veel interessants te melden
[afbeelding]
[afbeelding]
hij heeft alle vrouwelijke bewoners van de gouden kooi erop staan dus amanda moet er ook bij iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt gek geworden.Hij gaat Amanda ook op zijn rug doen.
Ik heb antillianen in de familie met prachtige krulletjes. Het gaat niet om de krulletjes maar om de persoon die er aan vast zit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
(heb een geadopteerd haitiaans neefje, en ik vind het altijd zo leuk om die krullies uit te pluizen)![]()
Idd echt gek!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt gek geworden.Hij gaat Amanda ook op zijn rug doen.
Ja en Natasia en Nadia dan.Hij is echt kierewiet hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hij heeft alle vrouwelijke bewoners van de gouden kooi erop staan dus amanda moet er ook bij idd
En Nadia dan ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hij heeft alle vrouwelijke bewoners van de gouden kooi erop staan dus amanda moet er ook bij idd
dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:24 schreef petraa het volgende:
Jaap komt er weer bij, bang dat Huub en Lieke info krijgen ?
Hij is nu 20, er wordt helaas niet meer gepluisdquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb antillianen in de familie met prachtige krulletjes. Het gaat niet om de krulletjes maar om de persoon die er aan vast zit.![]()
![]()
Kan ik dat ruiken aan je post.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is nu 20, er wordt helaas niet meer gepluisd![]()
Zei Jaap.Maar dat bluft Brian zei Huub.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef STAP01 het volgende:
Hoorde ik nu dat Huub zei dat Brain 1000 krijgt?
En Huub zei ook dat hij alleen de bedragen van Brian, Lieke en zichzelf wist. Hijzelf en Brian zijn 'de best betaalden'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef STAP01 het volgende:
nee Jaap zegt Brian krijgt 1000... Huub zegt dat bluft tie danquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef STAP01 het volgende:
Moet ie wel van te voren even stiekum kijken welke richting hij uitgaat, een muur is zo hardquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
Als dit wordt toegestaan, dan weet Huub wat hem te doen staat.
Bind een theedoek om je ogen, en ga als een dolle stier op neuzen af, dat is dan weer makkelijk als iedereen je tegenstander is, wie je ook raakt, het is altijd goed.
En je hoeft alleen maar te zeggen: "ik had je niet gezien"
ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef petraa het volgende:
IK wil dat die diva's opzouten en dat er NU een brief komt
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Moet ie wel van te voren even stiekum kijken welke richting hij uitgaat, een muur is zo hard![]()
Dan wil ik het ook, en dan ga ik ff lezen waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef petraa het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan wil ik het ook, en dan ga ik ff lezen waarom eigenlijk.![]()
dat je dat kan verstaan... met al die herrie..... knapquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Wat loopt Nadia nu te janken over de brief van Lieke. Er staat iets in over Amanda en Nadia.
Zij lullen alleen maar over Lieke maar Lieke schrijft een vriendin en dan dadelijk gaan janken over zoveel hardheid zeker?
Weet ik toch, tuttebelquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil ook een brief die toch niet komt.
Mootie, was maar een grapje.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan wil ik het ook, en dan ga ik ff lezen waarom eigenlijk.![]()
Weet jij wat er met mensen gebeurt bij het voetbal, die steeds op de grond gaan liggen vragend om een rode kaart voor een ander?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef petraa het volgende:
Dus Petra, lever je contactpunten maar in.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet jij wat er met mensen gebeurt bij het voetbal, die steeds op de grond gaan liggen vragend om een rode kaart voor een ander?die krijgen een gele kaart
2x geel is rood.
Klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het lekker toch niet vertellen, lees maar terug, moest ik ook doen
![]()
![]()
En dan moet de scheids vluchten en rennen voor zijn leven, net als de Febo straksquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet jij wat er met mensen gebeurt bij het voetbal, die steeds op de grond gaan liggen vragend om een rode kaart voor een ander?die krijgen een gele kaart
2x geel is rood.
Jaap met zijn gezeik over wat het oplevert tegen iedereen die de hut binnenkomt. Dat is ook pervers.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef noekje het volgende:
Gaat die Anita ook nog info geven over haar manager tegen Jaap en ze vertelt nu ook even dat ze een paar duidend euro per maand verdient. Wat een lampie!
Het voetbal is net afgelopen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
2x geel is rood.
Haha ooit Brian zien janken aan de telefoonquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
2x geel is rood.
Dat slaat ook nergens op maar je gaat het toch ook niet vertellen aan die pad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap met zijn gezeik over wat het oplevert tegen iedereen die de hut binnenkomt. Dat is ook pervers.![]()
Dennis stopt zijn vinger in de mond van Nadia en zij zuigt hem afquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Terwijl het feest bezig is zonderen Dennis en Nadia zich af!
De diva's vinden het een zooitje in huis.
Ik vraag me af, wat daar lekker aan is!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis stopt zijn vinger in de mond van Nadia en zij zuigt hem af![]()
Als zijn sperma al naar frambozen smaakt kan je nagaan wat dit voor pure smaaksensatie is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wat daar lekker aan is!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef tutjehola het volgende:
Ik weet al waarom die brief zo lang duurt. De ME moet even opgetrommeld worden, en de mannen in de witte pakken. Pas als dat allemaal geregeld is, kan DE brief naar Brian.
Dat smaakt naar aardbei en framboosquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wat daar lekker aan is!
Daar gaan ze hem vertellen dat hij moet bidden voor Brian en zijn excuses aan moet bieden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Desii het volgende:
Huub is naar achteren geroepen
Nee, jij ????quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Ning het volgende:
[..]
Haha ooit Brian zien janken aan de telefoon
En nu maar hopen dat Huub niet te lief is voor Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Desii het volgende:
Huub is naar achteren geroepen
Nu kunnen de ''gasten'' wegquote:
Dan heb je wat gemist, want als de Febo al die shit gaat schuilen, gaat Brian dreigen met zelfmoord en dat is erger dan janken.quote:
Ik wil ook niet dat er een halve vechtpartij komt. Geef mij maar een hele, laat de kiet maar leeggevochten worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
Jaap wil niet dat er een halve vechtparij komt.![]()
Brian is rustig maar hij weet dat mensen dan agressief kunnen worden. Hij wel, lullo.
En wie de potlooden steelt krijgt als het Nada of Aman is extra punten waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat FEBO kijkt wie er begonnen is en wie steeds maar door blijft gaan. Denk het hoor. weet het ook niet.
Is Lieke pas 19? Welnee, hoe kom ik erbijquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |