dat is wel wat ik begrepen heb jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Dus ze komen nu alleen 'leuten' en nog niet optreden?
snuivenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Amanda op de tweede foto in de OP?
Poep op de fanmail!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Amanda op de tweede foto in de OP?
Als je het vergelijkt met de trap die Nena aan Bwian gaf lijkt het mij vrij duidelijk. Raus damitquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef Py het volgende:
[..]
Dat waren andere momenten. Brian is geen heilige boon. Dat laten die voorbeelden zien. Maar dit is deze keer.
http://nl.youtube.com/watch?v=WGCQYlXyp6gquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me geen nummers van 2 bros on the 4th floor herinneren.
Black and white, living togeeeeeehter, side by side we'll make it better, you'r never alone etcquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
Je zou toch ook eens het 2e filmpje moeten bekijken vanuit de andere hoek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:15 schreef neehe het volgende:
Net het filmpje gezien, en het was duidelijk dat Braian het expres deed die kopstoot.
Dat moet een boete worden.
geen last vanquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef DrsH het volgende:
Bufferen de streams bij jullie ook zo???????
Tuurlijk mag Huub uitlokken. En de rest ook. Graag zelfsquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kreeg een boete voor een oorbel gooien.Dus waarom mag Huub niet uitlokken,hun willen Huub ook steeds uitlokken al wekenlang.
Ik ook niet maar ze kon wel zingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Black and white, living togeeeeeehter, side by side we'll make it better, you'r never alone etc
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Poep op de fanmail!
[afbeelding]
Vast post van Ikweetniets, de boef!
[afbeelding]
je werkt voor talpa ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef Py het volgende:
[..]
Tuurlijk mag Huub uitlokken. En de rest ook. Graag zelfs![]()
En wie flipt ligt eruit![]()
Maar dit was geen exit omdat Huub een even groot aandeel erin had. Huub roept wel heel hard ' Scheids!' , maar het was een beetje om een kaart vragen na een lichte overtreding. Niet heel sportief, van speler Huub.
Ik hoop dat de febo de teugels tot hier laat vieren maar niet verder.
IK had meer van je verwacht.........quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze kon wel zingen.
Oh ja, ik weet er één.
Black and white, dancing together
Side by side trough stormy weather
Never alone
(briljante tekst net als alle andere nummers die ik niet meer weet)
Nou sorry hoor maar ik vind het nog steeds een heel bewuste kopstootquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Je zou toch ook eens het 2e filmpje moeten bekijken vanuit de andere hoek.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8677&postdays=0&postorder=asc&start=375
Ik ben heel benieuwd wat je daar van vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |