Wie is zij danquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
een bekende nederlander, zwijmel.
Maar nu wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die klote camera's ook, nooit aanwezig op de goede plek.
Doet hij toch ook.Hij pakte voor de grap het glas van Lieke.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huubje, drink nou Spa of zoiets, sukkeltje.![]()
Ow, gelukkig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet hij toch ook.Hij pakte voor de grap het glas van Lieke.
Zijn inteties waren misschien niet goed met het naar voren lopen hoofd omlaag. Maar ik zag in het filmpje Huub als de uitlokker en hij heeft Brians hoofd vrijwillig opgezocht. Van Brians kant mag je het een kopstoot noemen. Hij hoopte er misschien zelfs op. Maar dit wordt nooit een exit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat Brian z'n intenties goed waren? Brian en goede intenties..![]()
Sorry, ik vind je echt leuk hier maar ik kan het zo niet eens met je zijn.
en zou ze vaak DGK kijken?quote:
Geil nummer!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Een popzangeresje van pak em beet hmmmmm 15 jaar terug. T-Spoon, Sex on the beach.
Ik denk het niet ik denk dat Brian een dreigende kopstoot wilde doen mar een beetje verkeerd heeft ingeschat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:01 schreef Py het volgende:
Lekker snel. Kunnen we gewoon door![]()
[..]
Zijn intentie was aantonen dat Huub het fysieke contact opzoekt. Hij zit al de hele tijd als de agressor achter Brian aan en stopt 2mm voor hem. Als Brian probeert ergens heen te gaan dan staat Huub daar weer te tetteren. Dus daar schiet Brian niets mee op. Als hij nu met zijn hoofd naar voren gaat lopen richting een plek waar Huub niet staat, dan zal er een botsing volgen als Huub daar dan voor gaat staan. Ik denk dat dit Brians intentie was.
Huub kreeg een boete voor een oorbel gooien.Dus waarom mag Huub niet uitlokken,hun willen Huub ook steeds uitlokken al wekenlang.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Zijn inteties waren misschien niet goed met het naar voren lopen hoofd omlaag. Maar ik zag in het filmpje Huub als de uitlokker en hij heeft Brians hoofd vrijwillig opgezocht. Van Brians kant mag je het een kopstoot noemen. Hij hoopte er misschien zelfs op. Maar dit wordt nooit een exit.
![]()
Bij gebrek aan cocaine snuffelt ze aan een theezak voor in bad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Amanda op de tweede foto in de OP?
Dat waren andere momenten. Brian is geen heilige boon. Dat laten die voorbeelden zien. Maar dit is deze keer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja ja, net als Amandel, die liep ook toevallig tegen een klap op, en liep ook toevallig in de spuug van Brainless.
Brianlees is zo'n goeierik, die zal dat noooooooooooit expres doen.![]()
quote:
Van welke kant je het ook bekijkt, we weten dat het geen exit gaat worden, het gaat om Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Zijn inteties waren misschien niet goed met het naar voren lopen hoofd omlaag. Maar ik zag in het filmpje Huub als de uitlokker en hij heeft Brians hoofd vrijwillig opgezocht. Van Brians kant mag je het een kopstoot noemen. Hij hoopte er misschien zelfs op. Maar dit wordt nooit een exit.
![]()
Waarschijnlijk wel. Zand er achter, punt er over. Game on.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk het niet ik denk dat Brian een dreigende kopstoot wilde doen mar een beetje verkeerd heeft ingeschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |