Daar gaan ze hem vertellen dat hij moet bidden voor Brian en zijn excuses aan moet bieden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Desii het volgende:
Huub is naar achteren geroepen
Nee, jij ????quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Ning het volgende:
[..]
Haha ooit Brian zien janken aan de telefoon
En nu maar hopen dat Huub niet te lief is voor Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Desii het volgende:
Huub is naar achteren geroepen
Nu kunnen de ''gasten'' wegquote:
Dan heb je wat gemist, want als de Febo al die shit gaat schuilen, gaat Brian dreigen met zelfmoord en dat is erger dan janken.quote:
Ik wil ook niet dat er een halve vechtpartij komt. Geef mij maar een hele, laat de kiet maar leeggevochten worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
Jaap wil niet dat er een halve vechtparij komt.![]()
Brian is rustig maar hij weet dat mensen dan agressief kunnen worden. Hij wel, lullo.
En wie de potlooden steelt krijgt als het Nada of Aman is extra punten waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat FEBO kijkt wie er begonnen is en wie steeds maar door blijft gaan. Denk het hoor. weet het ook niet.
Is Lieke pas 19? Welnee, hoe kom ik erbijquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |