quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
Toch aardig van de febo dat Amanda alvast kennis mag maken met d'r nieuwe haar.
Is niet meer nodigquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh vast! Er waren idd camera's.![]()
Nu voel ik dat ik er niet meer over wil praten.
Maar gaan ze ipv dansen op hun eigen liedjes ook nog echt iets doen?
Zou hij ook een miljoentje geven voor een leuk dansje? Oh nee, ik wilde er niet meer over praten..quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
FF offtopic, mijn zwager heeft 3 miljoen verdiend in 3 dagen, hij staat nu op 11 miljoen en ik weet zeker dat ik wel een miljoentje van hem krijg, tis maar dat je het weet![]()
Je ontwijkt mijn vraag.quote:
Hoe durf ik??quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag.![]()
Nog even en we worden doorverwezen naar de SC.
Dat harde cash gaat niet lukken, hij heeft net een oud huis gekochtquote:
Ik ook, tot morgen en sweet dreams for everybody.quote:[b]Op dinsdag 18 september 2007 22:04 schreef noekje het volgende:[/b
*ik moet hier weg. Ontopic zijn is nu onmogelijk*
partypoker.net , waar we een half jaar geleden gezellig met Huub aan tafel zaten en via de chat de meest leuk dingen konden doorgeven en er zelfs usersnamen werden gemaakt, bv. Brianneuktenenaquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Zou hij ook een miljoentje geven voor een leuk dansje? Oh nee, ik wilde er niet meer over praten..
Waarmee dan?
Ik weiger nog te gaan!!! Ik wacht op een brief van de FEBO!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, tot morgen en sweet dreams for everybody.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, tot morgen en sweet dreams for everybody.![]()
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk om te zien hoe Brian staat te genieten van z'n laatste avond in de Kooi
Sssstttttttttt, niks zeggen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
Toch aardig van de febo dat Amanda alvast kennis mag maken met d'r nieuwe haar.
I wishquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuk om te zien hoe Brian staat te genieten van z'n laatste avond in de Kooi
Boete en al zijn cp inleveren dat is het toch wel waard!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Desii het volgende:
Kom net thuis... en moet ineens 3 Cossen nalezen.... das altijd een teken, dat ik wat gemist heb![]()
Gelukkig zijn de filmpjes snel... en het is idd een kleine kopstoot... iig een boete waardig![]()
Als gooien met een oorbel een boete is, is dit het zeker...... tel daarbij het gebruiken/stelen van elkaars spullen door Nadia en Amanda bij op... en er gaat weer lekker geincasseerd worden door de Febo![]()
Een exit vind ik het niet trouwens....... en Dennix moet punten krijgen voor zijn nobele "ho, ho" .... wat een spreker is die man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |