Ja ruud...en ik voel precies hetzelfde als noekje...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die rechts op het plaatje staat is dat die ene die nu rechts van Dennis zit ?
Van Spinvis zelf of de diepgang?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt,Spinvis...
Thanks Mokum.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ruud...en ik voel precies hetzelfde als noekje...![]()
Ze snuift aan iets wat in een envelop zat bij de post. Het lijkt wel waspoederquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Japio nog niet gevraagd hoeveel ze verdienen ?
Yep, nu gaan we over op een hoop herrie en onverstaanbare gesprekken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
Dit was het??
Lijkt het wel op, maar wat heeft het met Japio's vraag te maken ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze snuift aan iets wat in een envelop zat bij de post. Het lijkt wel waspoeder![]()
Jaap had iemand 1000 euro afhandig gemaakt voor Stichting AAP of zo?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gebash van eerder vanavond is nu gestorven. Dolle pret alom en Jaap geeft Huub een hand.(maar dit gaat Jaap weer gebruiken in een vervolgsessie, die ook niks uithaalt)
![]()
Do jutraquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
ze gaan dus nog niet weg, dan ga ik maar weg
Be gone!!! *maakt kruis met vingers!*quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Voor wie Spinvis niet kent.![]()
http://www.last.fm/music/Spinvis
Nee hoor gewoon in het alom bekende doofpotje...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef ericahysterica het volgende:
Wat denken jullie ,zal er vanavond een brief van de Febo komen naar aanleiding van de schermutselingen?
Ik wil met je zwemmen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Be gone!!! *maakt kruis met vingers!*
Wat zei hij dan???quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef grazygirl het volgende:
wat een ei die huub, hij zwakt het hele gebeuren zelf al af met deze opmerking![]()
Heb al geeditquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, maar wat heeft het met Japio's vraag te maken ?
Ze snuift aan iets wat in een envelop zat bij de post. Het lijkt wel waspoederquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft Japio nog niet gevraagd hoeveel ze verdienen ?
Welnee. Er is zelfs geen streamlock geweestquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef ericahysterica het volgende:
Wat denken jullie ,zal er vanavond een brief van de Febo komen naar aanleiding van de schermutselingen?
Netwerkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef STAP01 het volgende:
Mijn god, wat komen die 3 nu eigenlijk doen?
Brian krijgt Heilige instructies van bovenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef STAP01 het volgende:
Mijn god, wat komen die 3 nu eigenlijk doen?
Dacht ik alquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef Prospera het volgende:
......
edit: dat was een quootje op een verkeerde post. Moet ik ook niet doen telefoontjes aannemen en fokken![]()
Ik niet maar je verstaat zowat niemand met die muziekquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef Py het volgende:
Kan iemand Huub en Jaap verstaan?
You're never alone, never alone, never alonequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Black and white, living togeeeeeehter, side by side we'll make it better, you'r never alone etc
Paard, aap en slang, volgens de chinezen. (quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
Zeg, welke sterrenbeelden hebben de diva's eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |