Truste allemaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, tot morgen en sweet dreams for everybody.![]()
Je brief is voorgelezen op de streamsquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Desii het volgende:
Kom net thuis... en moet ineens 3 Cossen nalezen.... das altijd een teken, dat ik wat gemist heb![]()
Gelukkig zijn de filmpjes snel... en het is idd een kleine kopstoot... iig een boete waardig![]()
Als gooien met een oorbel een boete is, is dit het zeker...... tel daarbij het gebruiken/stelen van elkaars spullen door Nadia en Amanda bij op... en er gaat weer lekker geincasseerd worden door de Febo![]()
Een exit vind ik het niet trouwens....... en Dennix moet punten krijgen voor zijn nobele "ho, ho" .... wat een spreker is die man![]()
Zekersquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Je brief is voorgelezen op de streams
Daar zou Amanda nog best stekeltjes van kunnen tangen, die krullies zijn wel een paar cm langquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
geen extensions:
[afbeelding]
Moeilijk tangen ook.![]()
ik las het ja.... leuk (was maar klein krabbeltje, nix bijzonders)quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Je brief is voorgelezen op de streams
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou Amanda nog best stekeltjes van kunnen tangen, die krullies zijn wel een paar cm lang![]()
Ja duhuh.........quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef tutjehola het volgende:
Nou, het is weer fraai. Eindelijk ben ik bijgelezen. Ik stel voor om die tering herrie het huis uit te sturen, iedereen op de bank. Als de Febo ballen heeft, laten ze nu zien dat de heilige messias niet zo heilig is. Ook Jaap, de gluurder en Amanda en nadia de pikkendieven mogen wat mij betreft in hun hemd gezet worden.
Ik gok op 23.00 Uur de bank.Komop Febo, je kunt het.
By de weg, neefje was drummert bij Spinvis
(heb een geadopteerd haitiaans neefje, en ik vind het altijd zo leuk om die krullies uit te pluizen)quote:
Behalve dat Amanda er niet uit ziet in dat rokjequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:20 schreef Prospera het volgende:
Niet veel interessants te melden
[afbeelding]
[afbeelding]
hij heeft alle vrouwelijke bewoners van de gouden kooi erop staan dus amanda moet er ook bij iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt gek geworden.Hij gaat Amanda ook op zijn rug doen.
Ik heb antillianen in de familie met prachtige krulletjes. Het gaat niet om de krulletjes maar om de persoon die er aan vast zit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
(heb een geadopteerd haitiaans neefje, en ik vind het altijd zo leuk om die krullies uit te pluizen)![]()
Idd echt gek!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt gek geworden.Hij gaat Amanda ook op zijn rug doen.
Ja en Natasia en Nadia dan.Hij is echt kierewiet hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hij heeft alle vrouwelijke bewoners van de gouden kooi erop staan dus amanda moet er ook bij idd
En Nadia dan ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hij heeft alle vrouwelijke bewoners van de gouden kooi erop staan dus amanda moet er ook bij idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |