quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:40 schreef MPG het volgende:
Zeg eer
Over je zuster he
Wanneer krijg ik nou eens de groeten terug van dr
ondankbaar wicht![]()
Dat is er geweest.... WOWquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef JortK het volgende:
Waarom is er trouwens alleen KLB en niet ook een subforum waar je dingen kunt adoreren
Waarom weet je dat het super spul is?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
vitamine pillen.......SUPRADYNE EXTRA FORTE net in huis gehaald, echt super spul..
![]()
![]()
![]()
die gebruik ik al heel lang....geeft je heel veel energie...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom weet je dat het super spul is?
Nouja zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:
ik
[..]
zie d'r nooit
Ik woon niet thuis
Vandaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die gebruik ik al heel lang....geeft je heel veel energie...![]()
![]()
Wauw, progressie! Interpunctie!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Nitros het volgende:
Tot ziens lid eer-ik!
Drugs zijn da BomB!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik de komende tijd echt wel nodig....![]()
![]()
covie....quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef covie het volgende:
goodevening everybody! en lid nitros
Ohquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je PI..waarom zo treurig....????![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef covie het volgende:
ik zit sour power te eten....
Ik voel het glazuur zowat van mijn tanden vliegen
staat ie soms zo ingesteld in FQR?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef covie het volgende:
pokkepi hij vliegt elke keer weer terug![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef covie het volgende:
[..]
Ja ik was al aan het kijken en inderdaad![]()
Dan moet je een andere instellen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef covie het volgende:
pokkepi hij vliegt elke keer weer terug![]()
heerlijk!quote:
Volgens mij heeft ze dat nu ook gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je een andere instellen!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef covie het volgende:
test123
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat nu ook gedaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef covie het volgende:
[..]
heerlijk! [afbeelding]
Als je het maar niet te vaak eet.
Ik heb 1 keer een bak met zure matjes gehaald bij de makro. en die had ik in 2 dagen leeg gegeten.
Toen had ik allemaal blaren in mijn mond![]()
Goeie zaak.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat nu ook gedaan![]()
![]()
waarom heb jij nou zo een zielige pi dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie zaak.[afbeelding]
De PI loopt een post achterquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie zaak.[afbeelding]
o jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De PI loopt een post achter [afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Houniet het volgende:
WTF
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef covie het volgende:
Volgens mij zit mijn vriend stiekem te roken in de schuur.
We zijn eergisteren gestopt en normaal houd ie het nog niet eens 3 uur vol om geen sigaret te roken en nu zegt ie dat hij nog niks gerookt heeft.
Ik geloof het gewoon niet![]()
wtf?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Houniet het volgende:
ja me ex praat na een jaar tegen me ?
Ja maar ik rookte ook veel minder. Maar ik krijg het over een week wel moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij ruik je het anders zo aan hem
Hou jij het wel vol?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Houniet het volgende:
ja me ex praat na een jaar tegen me ?
hm ik weet het nietquote:
Hmm.. Wel volhouden dan he. Je kunt best zonder die sigarettenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar ik rookte ook veel minder. Maar ik krijg het over een week wel moeilijk denk ik.
Ik heb op moment meer moeite om tijdens mijn werk niet even hier te kijkendan om niet te roken.
Maar bij deze baan kan dat gewoon niet.
Gaat ook lukkenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm.. Wel volhouden dan he. Je kunt best zonder die sigaretten[afbeelding]
Hoezo kun je tijdens je werk niet hier kijken? Te druk, of mag niet van je baas?
tref je het dan goed? ligt eraan hoeveel die zuiptquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef covie het volgende:
Ja ja, mijn man heeft het maar goed met mij getroffen.
Hij krijgt mooi gratis kratten bier van mijn vader![]()
Mag ik ook gratis kratten van je vaderquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef covie het volgende:
Ja ja, mijn man heeft het maar goed met mij getroffen.
Hij krijgt mooi gratis kratten bier van mijn vader![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook gratis kratten van je vader?
Nou hij krijgt ook niet ongelimiteerd bier heur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tref je het dan goed? ligt eraan hoeveel die zuipt
Weet niet, denk het nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik ook gratis kratten van je vader?
Dat de whisky goedkoper zou worden, maar ook dat zit er niet inquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Frutsel het volgende:
ach ja
sigaretten per pakje 25 cent duurder
krat bier 75 cent duurder
wat willen we nog meer?
Jammer. Dan maar bij de Hertog Jan solliciterenquote:
Is er al belasting op sex?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Frutsel het volgende:
Ah de Grolsch... elke dag rijd ik de langs![]()
nu nog een keihard drugsbeleid... en we zijn tevreej
ik voel me een beetje wazigquote:
allang manquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is er al belasting op sex?
krijg jemet die minderjarige zaadsletjesquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik voel me een beetje wazig [afbeelding]
ze is niet minderjarigquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
krijg jemet die minderjarige zaadsletjes
was ik maar weer 14
Wat gerookt ofzo?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat een mafketelquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef Frutsel het volgende:
zullen we God aanklagen?
http://www.ad.nl/buitenland/article1671686.ece
Vroeg me wel af..quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat een mafketel![]()
Ik dacht dat je eerst mens moest zijn om vervolgd, of zelfs aangeklaagd te kunnen worden.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vroeg me wel af..
als je nou de Profeet Mohammed aanklaagt...
wordt dan diegene die dat profiel schetst weer met de dood bedreigd?
je mag mohammed immers niet afbeelden
Altijd goed idee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef Frutsel het volgende:
zullen we God aanklagen?
http://www.ad.nl/buitenland/article1671686.ece
www.volkskrant.nl staat de complete rede. Kan je er zelf puntjes in zetten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:25 schreef crossover het volgende:
Frutsel, jij houdt de media goed bij, waar kan ik een pagina vinden waar de hoofdpunten van de troonrede puntsgewijs staan?
Wat is loos dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag toch lijen van nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is er al belasting op sex?
Ah inderdaad. thanksquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
www.volkskrant.nl staat de complete rede. Kan je er zelf puntjes in zetten. [afbeelding]
ik zou het niet weten. ze deed wel heel aardig ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is loos dan?
Wat wil de ex van je?![]()
Die wilt neukenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. ze deed wel heel aardig ?
iets met belasting, verder snap ik er geen kont vanquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef crossover het volgende:
Afschaffen overdraagbaarheid algemene heffingskorting (‘aanrechtsubsidie’)
Wat houdt dit in?
Zo ver kwam ik ook alquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
iets met belasting, verder snap ik er geen kont van
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. ze deed wel heel aardig ?
Niets mis mee toch?quote:Die wilt neuken
Staat al een tijdje droog, en denkt nu bij jou ff makkelijk te scoren![]()
Dat een vrouw die alleen huishouden doet en de kinderen verzorgd bijdraagt in de belastingvrije voet van haar werkende man of zoiets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef crossover het volgende:
Afschaffen overdraagbaarheid algemene heffingskorting (‘aanrechtsubsidie’)
Wat houdt dit in?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat een vrouw die alleen huishouden doet en de kinderen verzorgd bijdraagt in de belastingvrije voet van haar werkende man of zoiets.
quote:
Belastingvrije voet?quote:
Ik ben vrijgezel dus ik heb maar 1 voet.quote:
Zou wel eens kunnen ja. Dat je als man van een niet-betaald-werk-verrichtende vrouw een 2x zo groot bedrag belastingvrij mag verdienenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat een vrouw die alleen huishouden doet en de kinderen verzorgd bijdraagt in de belastingvrije voet van haar werkende man of zoiets.
Nou idd! Ik ging het net zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef crossover het volgende:ik ga ook zo.
Wat een kuttopics in GC
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou idd! Ik ging het net zeggen
Joequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook weer wat te doen
Ik ga naar bed
Collegaquote:
MuckMuckMuckieMUckieMuckMuckMuckiequote:
haiquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
MuckMuckMuckieMUckieMuckMuckMuckie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ben ook liefquote:
Ja hoorquote:
Ja goed! Vanavond leuk college gehad over de Londense theatersquote:
Hoe je vanavond een plekje voor mij warm?quote:
oeh tofquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed! Vanavond leuk college gehad over de Londense theaters
[..]
tuurlijkquote:Hoe je vanavond een plekje voor mij warm?![]()
Interessantquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed! Vanavond leuk college gehad over de Londense theaters
En ik danquote:
MMquote:
jij mag er ook nog wel bij hoorquote:
quote:
Eer!quote:
quote:
GMTAquote:Op woensdag 19 september 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker gegeten jonge?
Hoe was Speedreading?
quote:
quote:
quote:
slaanquote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
Hoi allemaal
Ja, was best interessant eigenlijk
alleen jammer van de 17 jarige HBO-ers die zichzelf nog moeten bewijzen door knetterhard door de collegezalen te schreeuwen
Wat schreeuwden ze zoal?quote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allemaal
alleen jammer van de 17 jarige HBO-ers die zichzelf nog moeten bewijzen door knetterhard door de collegezalen te schreeuwen
oh ja....quote:Op woensdag 19 september 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen, maar dan ben ik meteen weer die aggressieveling
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat schreeuwden ze zoal?
Oh, en HBO + 17 jaar =
tofquote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allemaal
Kutvolkquote:alleen jammer van de 17 jarige HBO-ers die zichzelf nog moeten bewijzen door knetterhard door de collegezalen te schreeuwen
blugh, dat haat ikquote:Op woensdag 19 september 2007 00:13 schreef Houniet het volgende:
beetje interessant lopen doen in de klas enzo
'interessant' ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:13 schreef Houniet het volgende:
beetje interessant lopen doen in de klas enzo
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
heb je trouwens dat nummer nog beluisterd?
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
tof
[..]
Kutvolk
Dat de docent ze niet buiten stuurt.... Doet er bij ons ene... "Wil de f-side, daar achter in de zaal hun gesprek buiten voortzetten, dan kan je er koffie bijnemen, das nog gezelliger ook."
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf er vaak zover mogelijk van de distantiëren.
Verder heb ik wel even gelachen
Er zaten 3 (behoorlijk lekkere) chicks voor mij, en daarvoor zaten 3 beetje nerdjes.
Middelste grietje tikt op de schouder van de kerel recht voor haar, zegt dat linker grietje: wil je een keer met d'r uit?
Waarom die kerel reageerde met een enorm rooie kop, en keek snel weer voor zich uit
Ik ben dan al snel een jaar of 6 ouder, en merk toch wel duidelijk verschil eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
blugh, dat haat ik
ik zit ook met een paar van die 16, 17-jarige pipo's in de klas
DJ Chuckie, Volume 1, nummer 19 what else is therequote:
eh, nee, maar de woofer is uit, dus ik wil het niet verneuken door 't nu te luisteren.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
DJ Chuckie, Volume 1, nummer 19 what else is there
dat is het liefdje waarvan jij de tekst zo "nat" vond
Dat verschil merk je goed jaquote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben dan al snel een jaar of 6 ouder, en merk toch wel duidelijk verschil eigenlijk
Helaas.
Coolquote:Op woensdag 19 september 2007 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf er vaak zover mogelijk van de distantiëren.
Verder heb ik wel even gelachen
Er zaten 3 (behoorlijk lekkere) chicks voor mij, en daarvoor zaten 3 beetje nerdjes.
Middelste grietje tikt op de schouder van de kerel recht voor haar, zegt dat linker grietje: wil je een keer met d'r uit?
Waarom die kerel reageerde met een enorm rooie kop, en keek snel weer voor zich uit
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
tof
[..]
Kutvolk
Dat de docent ze niet buiten stuurt.... Doet er bij ons ene... "Wil de f-side, daar achter in de zaal hun gesprek buiten voortzetten, dan kan je er koffie bijnemen, das nog gezelliger ook."
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
e
[..]
eh, nee, maar de woofer is uit, dus ik wil het niet verneuken door 't nu te luisteren.
Ik zal 'm morgen effe luisteren.
Als ik terug kom
08:40 - 17:00 ofzo
Lange dag...quote:Op woensdag 19 september 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
e
[..]
eh, nee, maar de woofer is uit, dus ik wil het niet verneuken door 't nu te luisteren.
Ik zal 'm morgen effe luisteren.
Als ik terug kom
08:40 - 17:00 ofzo
Ja, het gros is toch wel mijn leeftijd.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verschil merk je goed ja... niet teveel notie schenken aan die lui
![]()
Zijn er meer van jouw leeftijd? Zo ja, daar mee optrekken![]()
ja hoi, ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben dan al snel een jaar of 6 ouder, en merk toch wel duidelijk verschil eigenlijk
Helaas.
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ja hoi, ik ook
ze hebben het over leren voor hun rij-examen, dus ik denk, ik doe eens aardig en geef wat tips, blijken ze het over brommers te hebben
[..]
ja hoi, ik ook
ze hebben het over leren voor hun rij-examen, dus ik denk, ik doe eens aardig en geef wat tips, blijken ze het over brommers te hebben
Truste jonge!quote:Op woensdag 19 september 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
!
brommers
Koop een auto!
Ik peer 'm nu echt
[..]
ja hoi, ik ook
Goedquote:Op woensdag 19 september 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, het gros is toch wel mijn leeftijd.
Er zitten veel 'volwassen' mensen op mijn school
en veel, echt veel, leuke grietjes
anyway, ik peer 'm.
morgen 07:00 op, heb ik in tijden niet gedaan
[..]
ja hoi, ik ook
geile donderquote:
quote:
Ik nietquote:Op woensdag 19 september 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
ik reed toen ik 16-17 was ook brommer hoor
Ik toen ik 13 was ofzo een keer. Daarna nooit meer interesse voor gehad.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
ik reed toen ik 16-17 was ook brommer hoor
hm ik ook. al had ik wel een zomer een citta, lekker om naar het water te cruizenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
Ik niet... ik begon toen te sparen voor rijbewijs en auto. Rijbewij toen ik net 19 was gehaald, auto half jaar later
![]()
ik heb mijn rijbewijs gehaald toen ik 19 was. omdat ik 4 keer gezakt was, was mijn geld meer dan op, en dus heb ik geen autoquote:Op woensdag 19 september 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik niet... ik begon toen te sparen voor rijbewijs en auto. Rijbewij toen ik net 19 was gehaald, auto half jaar later
![]()
Fietsen doe ik nog wel. kleine stukjes (minder dan kwartier fietsen) en als ik ga bieren/borrelenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik toen ik 13 was ofzo een keer. Daarna nooit meer interesse voor gehad.
Altijd gefietst, en op m'n 18e begonnen met autorijlessen en nu niets anders meer, soms fietsen, als ik er zin in heb.
Verstandigquote:Op woensdag 19 september 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Fietsen doe ik nog wel. kleine stukjes (minder dan kwartier fietsen) en als ik ga bieren/borrelen![]()
Ik ookquote:
waar zwem jijquote:
I knowquote:Op woensdag 19 september 2007 00:34 schreef Houniet het volgende:
jullie moeten meer sportenis goed voor je
Whehe.. elke dag 2x 10 min fietsen, 2x 15 min stevig doorlopen (ong. 6,5 à 7 km/u)quote:Op woensdag 19 september 2007 00:34 schreef Houniet het volgende:
jullie moeten meer sportenis goed voor je
Tofquote:
aah lentebadquote:
slaapje doen danquote:
netjes, misschien half uur zwemmen verhogen naar een uur zwemmenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. elke dag 2x 10 min fietsen, 2x 15 min stevig doorlopen (ong. 6,5 à 7 km/u)
elke week ruim halfuur zwemmen
vind ik prima
ik doe het bij ons in de stadquote:
Keurigquote:Op woensdag 19 september 2007 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. elke dag 2x 10 min fietsen, 2x 15 min stevig doorlopen (ong. 6,5 à 7 km/u)
elke week ruim halfuur zwemmen
vind ik prima
doe ik soms al. Ben 2 uur in het zwembad, geef ruwweg 3 kwartier les, heb meestal halfuur informeel overleg/bijkletsen met collega instructeurs, en heb half uur tot uur dat ik zelf zwemquote:Op woensdag 19 september 2007 00:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
netjes, misschien half uur zwemmen verhogen naar een uur zwemmen?
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
doe ik soms al. Ben 2 uur in het zwembad, geef ruwweg 3 kwartier les, heb meestal halfuur informeel overleg/bijkletsen met collega instructeurs, en heb half uur tot uur dat ik zelf zwem![]()
weet je dat ik daar nog nooit geweest ben?quote:
Hehe, lekker Muck.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik daar nog nooit geweest ben?
ok niet zo gek als je bedenkt dat ik er nog geen maand woon he
nee maakt ook niet uitquote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik daar nog nooit geweest ben?
ok niet zo gek als je bedenkt dat ik er nog geen maand woon he
quote:
Ja allebei dus!quote:
Ik had dat topic vanmiddag ook al hier gepost, trok geen aftrekquote:Op woensdag 19 september 2007 02:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Staan twee Fok!kers bij het stoplicht...
Goedenacht en welterusten.quote:Op woensdag 19 september 2007 02:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja en nu ga ik echt naar bed![]()
hey Indah..quote:Op woensdag 19 september 2007 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
hey JJ.. ook een goedemiddag gewenst
Ja en reeds gearriveerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
naar het werk?
Hey eer!quote:
Ik heb het je gezegd!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, veel, waarvan ook nog eens veel lekker
iddquote:Op woensdag 19 september 2007 08:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hey eer!![]()
Je hebt een andere foto van SB is je UI![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:16 schreef Frutsel het volgende:
Eer-ik![]()
(SB?? )
OA![]()
![]()
Indah![]()
![]()
J.J.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjowhan![]()
![]()
Nee, nog geen last vanquote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens....ligt het aan mij of is het echt koud aan het worden.......en hebben jullie al de verwarming al aan...??? ik vind het namelijk nog een beetje vroeg maar ja....
![]()
vergeleken met vorig jaar is het uitzonderlijk koudquote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens....ligt het aan mij of is het echt koud aan het worden.......en hebben jullie al de verwarming al aan...??? ik vind het namelijk nog een beetje vroeg maar ja....
![]()
het kan verkeren zie je welquote:Op woensdag 19 september 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Effe teruggelezen naar topics van september 2006...
Eind september was het nog 22 graden
bedankt voor de info Indah...quote:Op woensdag 19 september 2007 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk ik laat het even weten
mijn verwarming staat wel aan ja, waarom weet ik eigenlijk niet, vind het wel lekker zoquote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
1100 guldens? of 500 guldens?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
godver, ik mag effe voor 5 meier boeken gaan bestellen
Waar moet ik dat nou weer vandaan toveren
1100quote:Op woensdag 19 september 2007 08:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1100 guldens? of 500 guldens?
och arme jij ... dat het al zo koud is midden septemberquote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bedankt voor de info Indah......altijd prettig te weten dat er mensen zijn die met je mee-leven..
![]()
afzettersquote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga kijken of ik ze 2e hands kan regelen, dit is nog maar de helft van de boeken die ik nodig heb dit jaar
ik vraag me af of ik dan goedkoper uitben.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bagger zeg... haal het gewoon langs het kopieerapparaat zou ik zeggen.
Maar je weet toch wel dat je boeken dient te bestellen voor het college/schooljaarquote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik dan goedkoper uitben.
Oh wacht, ik kan gratis kopieren(medewerker
)
wasda nu weer voor een onzin?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat je boeken dient te bestellen voor het college/schooljaar
schoolboeken worden toch gratis?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
jawel, maar omdat mijn inschrijving niet gelukt was in eerste instantie, heb ik nog niks besteld.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat je boeken dient te bestellen voor het college/schooljaar
ja, voor de middelbare schoolquote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schoolboeken worden toch gratis?
of de prijs die vermeld staat op bol.com is gewoon te hoogquote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef eer-ik het volgende:
kijk, dat scheelt
Boodschappen doen op bol.com bespaart me op het eerste boek dat ik zoek al 60%
Onzin? Het lijkt me dat elk schooljaar begint met aankoop van boekenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wasda nu weer voor een onzin?
Ah, duidelijk.. Alsnog vind ik het vreemd dat er geen geld opzij gezet was, maargoed..quote:Op woensdag 19 september 2007 08:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel, maar omdat mijn inschrijving niet gelukt was in eerste instantie, heb ik nog niks besteld.
Nu is het wel gelukt, en bestel ik nu mijn boeken
whehe.. die illusie..quote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schoolboeken worden toch gratis?
Ik dacht dus dat alle radiatoren dicht waren, maar toen ik vanochtend in de badkamer kwam, werd ik aangenaem verrast, want de verwarming was daar aangeslagen!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
Werken m'n jong... wrkwekrwekrwerkwekrwekrkwerkerkwekrewkwequote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
500 gulden ineens ophoesten vind ik nog al watquote:Op woensdag 19 september 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Onzin? Het lijkt me dat elk schooljaar begint met aankoop van boeken. Er dient dus geld opzij gezet te zijn om boeken te kopen.. Als dat niet gedaan wordt, tsja...
[..]
Ah, duidelijk.. Alsnog vind ik het vreemd dat er geen geld opzij gezet was, maargoed..
warme badkamers zijn inderdaad erg aangenaamquote:Op woensdag 19 september 2007 08:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat alle radiatoren dicht waren, maar toen ik vanochtend in de badkamer kwam, werd ik aangenaem verrast, want de verwarming was daar aangeslagen!![]()
In de rest van het huis echter niet... P-
en dan nog het dubbbele.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
500 gulden ineens ophoesten vind ik nog al wat
ik bedoelde trouwens 500 euroquote:Op woensdag 19 september 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en dan nog het dubbbele.
+ 275 in de maand aan huur
+ nog een zooi aan eten
+ ...
+ ...
etc.
fuck die nieuwe boeken, ik neem ze wel 2ehands.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |