aah lentebadquote:
slaapje doen danquote:
netjes, misschien half uur zwemmen verhogen naar een uur zwemmenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. elke dag 2x 10 min fietsen, 2x 15 min stevig doorlopen (ong. 6,5 à 7 km/u)
elke week ruim halfuur zwemmen
vind ik prima
ik doe het bij ons in de stadquote:
Keurigquote:Op woensdag 19 september 2007 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. elke dag 2x 10 min fietsen, 2x 15 min stevig doorlopen (ong. 6,5 à 7 km/u)
elke week ruim halfuur zwemmen
vind ik prima
doe ik soms al. Ben 2 uur in het zwembad, geef ruwweg 3 kwartier les, heb meestal halfuur informeel overleg/bijkletsen met collega instructeurs, en heb half uur tot uur dat ik zelf zwemquote:Op woensdag 19 september 2007 00:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
netjes, misschien half uur zwemmen verhogen naar een uur zwemmen?
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
doe ik soms al. Ben 2 uur in het zwembad, geef ruwweg 3 kwartier les, heb meestal halfuur informeel overleg/bijkletsen met collega instructeurs, en heb half uur tot uur dat ik zelf zwem![]()
weet je dat ik daar nog nooit geweest ben?quote:
Hehe, lekker Muck.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik daar nog nooit geweest ben?
ok niet zo gek als je bedenkt dat ik er nog geen maand woon he
nee maakt ook niet uitquote:Op woensdag 19 september 2007 00:46 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je dat ik daar nog nooit geweest ben?
ok niet zo gek als je bedenkt dat ik er nog geen maand woon he
quote:
Ja allebei dus!quote:
Ik had dat topic vanmiddag ook al hier gepost, trok geen aftrekquote:Op woensdag 19 september 2007 02:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Staan twee Fok!kers bij het stoplicht...
Goedenacht en welterusten.quote:Op woensdag 19 september 2007 02:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja en nu ga ik echt naar bed![]()
hey Indah..quote:Op woensdag 19 september 2007 07:15 schreef indahnesia.com het volgende:
hey JJ.. ook een goedemiddag gewenst
Ja en reeds gearriveerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
naar het werk?
Hey eer!quote:
Ik heb het je gezegd!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, veel, waarvan ook nog eens veel lekker
iddquote:Op woensdag 19 september 2007 08:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hey eer!![]()
Je hebt een andere foto van SB is je UI![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:16 schreef Frutsel het volgende:
Eer-ik![]()
(SB?? )
OA![]()
![]()
Indah![]()
![]()
J.J.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjowhan![]()
![]()
Nee, nog geen last vanquote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens....ligt het aan mij of is het echt koud aan het worden.......en hebben jullie al de verwarming al aan...??? ik vind het namelijk nog een beetje vroeg maar ja....
![]()
vergeleken met vorig jaar is het uitzonderlijk koudquote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens....ligt het aan mij of is het echt koud aan het worden.......en hebben jullie al de verwarming al aan...??? ik vind het namelijk nog een beetje vroeg maar ja....
![]()
het kan verkeren zie je welquote:Op woensdag 19 september 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Effe teruggelezen naar topics van september 2006...
Eind september was het nog 22 graden
bedankt voor de info Indah...quote:Op woensdag 19 september 2007 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk ik laat het even weten
mijn verwarming staat wel aan ja, waarom weet ik eigenlijk niet, vind het wel lekker zoquote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
1100 guldens? of 500 guldens?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
godver, ik mag effe voor 5 meier boeken gaan bestellen
Waar moet ik dat nou weer vandaan toveren
1100quote:Op woensdag 19 september 2007 08:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1100 guldens? of 500 guldens?
och arme jij ... dat het al zo koud is midden septemberquote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bedankt voor de info Indah......altijd prettig te weten dat er mensen zijn die met je mee-leven..
![]()
afzettersquote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga kijken of ik ze 2e hands kan regelen, dit is nog maar de helft van de boeken die ik nodig heb dit jaar
ik vraag me af of ik dan goedkoper uitben.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bagger zeg... haal het gewoon langs het kopieerapparaat zou ik zeggen.
Maar je weet toch wel dat je boeken dient te bestellen voor het college/schooljaarquote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik dan goedkoper uitben.
Oh wacht, ik kan gratis kopieren(medewerker
)
wasda nu weer voor een onzin?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat je boeken dient te bestellen voor het college/schooljaar
schoolboeken worden toch gratis?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
jawel, maar omdat mijn inschrijving niet gelukt was in eerste instantie, heb ik nog niks besteld.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat je boeken dient te bestellen voor het college/schooljaar
ja, voor de middelbare schoolquote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schoolboeken worden toch gratis?
of de prijs die vermeld staat op bol.com is gewoon te hoogquote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef eer-ik het volgende:
kijk, dat scheelt
Boodschappen doen op bol.com bespaart me op het eerste boek dat ik zoek al 60%
Onzin? Het lijkt me dat elk schooljaar begint met aankoop van boekenquote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wasda nu weer voor een onzin?
Ah, duidelijk.. Alsnog vind ik het vreemd dat er geen geld opzij gezet was, maargoed..quote:Op woensdag 19 september 2007 08:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel, maar omdat mijn inschrijving niet gelukt was in eerste instantie, heb ik nog niks besteld.
Nu is het wel gelukt, en bestel ik nu mijn boeken
whehe.. die illusie..quote:Op woensdag 19 september 2007 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schoolboeken worden toch gratis?
Ik dacht dus dat alle radiatoren dicht waren, maar toen ik vanochtend in de badkamer kwam, werd ik aangenaem verrast, want de verwarming was daar aangeslagen!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
Werken m'n jong... wrkwekrwekrwerkwekrwekrkwerkerkwekrewkwequote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
500 gulden ineens ophoesten vind ik nog al watquote:Op woensdag 19 september 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Onzin? Het lijkt me dat elk schooljaar begint met aankoop van boeken. Er dient dus geld opzij gezet te zijn om boeken te kopen.. Als dat niet gedaan wordt, tsja...
[..]
Ah, duidelijk.. Alsnog vind ik het vreemd dat er geen geld opzij gezet was, maargoed..
warme badkamers zijn inderdaad erg aangenaamquote:Op woensdag 19 september 2007 08:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat alle radiatoren dicht waren, maar toen ik vanochtend in de badkamer kwam, werd ik aangenaem verrast, want de verwarming was daar aangeslagen!![]()
In de rest van het huis echter niet... P-
en dan nog het dubbbele.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
500 gulden ineens ophoesten vind ik nog al wat
ik bedoelde trouwens 500 euroquote:Op woensdag 19 september 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en dan nog het dubbbele.
+ 275 in de maand aan huur
+ nog een zooi aan eten
+ ...
+ ...
etc.
fuck die nieuwe boeken, ik neem ze wel 2ehands.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |