Zo ver kwam ik ook alquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
iets met belasting, verder snap ik er geen kont van
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. ze deed wel heel aardig ?
Niets mis mee toch?quote:Die wilt neuken
Staat al een tijdje droog, en denkt nu bij jou ff makkelijk te scoren![]()
Dat een vrouw die alleen huishouden doet en de kinderen verzorgd bijdraagt in de belastingvrije voet van haar werkende man of zoiets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef crossover het volgende:
Afschaffen overdraagbaarheid algemene heffingskorting (‘aanrechtsubsidie’)
Wat houdt dit in?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat een vrouw die alleen huishouden doet en de kinderen verzorgd bijdraagt in de belastingvrije voet van haar werkende man of zoiets.
quote:
Belastingvrije voet?quote:
Ik ben vrijgezel dus ik heb maar 1 voet.quote:
Zou wel eens kunnen ja. Dat je als man van een niet-betaald-werk-verrichtende vrouw een 2x zo groot bedrag belastingvrij mag verdienenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat een vrouw die alleen huishouden doet en de kinderen verzorgd bijdraagt in de belastingvrije voet van haar werkende man of zoiets.
Nou idd! Ik ging het net zeggenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef crossover het volgende:ik ga ook zo.
Wat een kuttopics in GC
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou idd! Ik ging het net zeggen
Joequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook weer wat te doen
Ik ga naar bed
Collegaquote:
MuckMuckMuckieMUckieMuckMuckMuckiequote:
haiquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
MuckMuckMuckieMUckieMuckMuckMuckie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ben ook liefquote:
Ja hoorquote:
Ja goed! Vanavond leuk college gehad over de Londense theatersquote:
Hoe je vanavond een plekje voor mij warm?quote:
oeh tofquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed! Vanavond leuk college gehad over de Londense theaters
[..]
tuurlijkquote:Hoe je vanavond een plekje voor mij warm?![]()
Interessantquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed! Vanavond leuk college gehad over de Londense theaters
En ik danquote:
MMquote:
jij mag er ook nog wel bij hoorquote:
quote:
Eer!quote:
quote:
GMTAquote:Op woensdag 19 september 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker gegeten jonge?
Hoe was Speedreading?
quote:
quote:
quote:
slaanquote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
Hoi allemaal
Ja, was best interessant eigenlijk
alleen jammer van de 17 jarige HBO-ers die zichzelf nog moeten bewijzen door knetterhard door de collegezalen te schreeuwen
Wat schreeuwden ze zoal?quote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allemaal
alleen jammer van de 17 jarige HBO-ers die zichzelf nog moeten bewijzen door knetterhard door de collegezalen te schreeuwen
oh ja....quote:Op woensdag 19 september 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen, maar dan ben ik meteen weer die aggressieveling
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat schreeuwden ze zoal?
Oh, en HBO + 17 jaar =
tofquote:Op woensdag 19 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi allemaal
Kutvolkquote:alleen jammer van de 17 jarige HBO-ers die zichzelf nog moeten bewijzen door knetterhard door de collegezalen te schreeuwen
blugh, dat haat ikquote:Op woensdag 19 september 2007 00:13 schreef Houniet het volgende:
beetje interessant lopen doen in de klas enzo
'interessant' ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:13 schreef Houniet het volgende:
beetje interessant lopen doen in de klas enzo
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
heb je trouwens dat nummer nog beluisterd?
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
tof
[..]
Kutvolk
Dat de docent ze niet buiten stuurt.... Doet er bij ons ene... "Wil de f-side, daar achter in de zaal hun gesprek buiten voortzetten, dan kan je er koffie bijnemen, das nog gezelliger ook."
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf er vaak zover mogelijk van de distantiëren.
Verder heb ik wel even gelachen
Er zaten 3 (behoorlijk lekkere) chicks voor mij, en daarvoor zaten 3 beetje nerdjes.
Middelste grietje tikt op de schouder van de kerel recht voor haar, zegt dat linker grietje: wil je een keer met d'r uit?
Waarom die kerel reageerde met een enorm rooie kop, en keek snel weer voor zich uit
Ik ben dan al snel een jaar of 6 ouder, en merk toch wel duidelijk verschil eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef Muck het volgende:
[..]
blugh, dat haat ik
ik zit ook met een paar van die 16, 17-jarige pipo's in de klas
DJ Chuckie, Volume 1, nummer 19 what else is therequote:
eh, nee, maar de woofer is uit, dus ik wil het niet verneuken door 't nu te luisteren.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
DJ Chuckie, Volume 1, nummer 19 what else is there
dat is het liefdje waarvan jij de tekst zo "nat" vond
Dat verschil merk je goed jaquote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben dan al snel een jaar of 6 ouder, en merk toch wel duidelijk verschil eigenlijk
Helaas.
Coolquote:Op woensdag 19 september 2007 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf er vaak zover mogelijk van de distantiëren.
Verder heb ik wel even gelachen
Er zaten 3 (behoorlijk lekkere) chicks voor mij, en daarvoor zaten 3 beetje nerdjes.
Middelste grietje tikt op de schouder van de kerel recht voor haar, zegt dat linker grietje: wil je een keer met d'r uit?
Waarom die kerel reageerde met een enorm rooie kop, en keek snel weer voor zich uit
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
tof
[..]
Kutvolk
Dat de docent ze niet buiten stuurt.... Doet er bij ons ene... "Wil de f-side, daar achter in de zaal hun gesprek buiten voortzetten, dan kan je er koffie bijnemen, das nog gezelliger ook."
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
e
[..]
eh, nee, maar de woofer is uit, dus ik wil het niet verneuken door 't nu te luisteren.
Ik zal 'm morgen effe luisteren.
Als ik terug kom
08:40 - 17:00 ofzo
Lange dag...quote:Op woensdag 19 september 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
e
[..]
eh, nee, maar de woofer is uit, dus ik wil het niet verneuken door 't nu te luisteren.
Ik zal 'm morgen effe luisteren.
Als ik terug kom
08:40 - 17:00 ofzo
Ja, het gros is toch wel mijn leeftijd.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verschil merk je goed ja... niet teveel notie schenken aan die lui
![]()
Zijn er meer van jouw leeftijd? Zo ja, daar mee optrekken![]()
ja hoi, ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben dan al snel een jaar of 6 ouder, en merk toch wel duidelijk verschil eigenlijk
Helaas.
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ja hoi, ik ook
ze hebben het over leren voor hun rij-examen, dus ik denk, ik doe eens aardig en geef wat tips, blijken ze het over brommers te hebben
[..]
ja hoi, ik ook
ze hebben het over leren voor hun rij-examen, dus ik denk, ik doe eens aardig en geef wat tips, blijken ze het over brommers te hebben
Truste jonge!quote:Op woensdag 19 september 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
!
brommers
Koop een auto!
Ik peer 'm nu echt
[..]
ja hoi, ik ook
Goedquote:Op woensdag 19 september 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, het gros is toch wel mijn leeftijd.
Er zitten veel 'volwassen' mensen op mijn school
en veel, echt veel, leuke grietjes
anyway, ik peer 'm.
morgen 07:00 op, heb ik in tijden niet gedaan
[..]
ja hoi, ik ook
geile donderquote:
quote:
Ik nietquote:Op woensdag 19 september 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
ik reed toen ik 16-17 was ook brommer hoor
Ik toen ik 13 was ofzo een keer. Daarna nooit meer interesse voor gehad.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:24 schreef Muck het volgende:
ik reed toen ik 16-17 was ook brommer hoor
hm ik ook. al had ik wel een zomer een citta, lekker om naar het water te cruizenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
Ik niet... ik begon toen te sparen voor rijbewijs en auto. Rijbewij toen ik net 19 was gehaald, auto half jaar later
![]()
ik heb mijn rijbewijs gehaald toen ik 19 was. omdat ik 4 keer gezakt was, was mijn geld meer dan op, en dus heb ik geen autoquote:Op woensdag 19 september 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik niet... ik begon toen te sparen voor rijbewijs en auto. Rijbewij toen ik net 19 was gehaald, auto half jaar later
![]()
Fietsen doe ik nog wel. kleine stukjes (minder dan kwartier fietsen) en als ik ga bieren/borrelenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik toen ik 13 was ofzo een keer. Daarna nooit meer interesse voor gehad.
Altijd gefietst, en op m'n 18e begonnen met autorijlessen en nu niets anders meer, soms fietsen, als ik er zin in heb.
Verstandigquote:Op woensdag 19 september 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Fietsen doe ik nog wel. kleine stukjes (minder dan kwartier fietsen) en als ik ga bieren/borrelen![]()
Ik ookquote:
waar zwem jijquote:
I knowquote:Op woensdag 19 september 2007 00:34 schreef Houniet het volgende:
jullie moeten meer sportenis goed voor je
Whehe.. elke dag 2x 10 min fietsen, 2x 15 min stevig doorlopen (ong. 6,5 à 7 km/u)quote:Op woensdag 19 september 2007 00:34 schreef Houniet het volgende:
jullie moeten meer sportenis goed voor je
Tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |