abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53270234
Welkom aan de bittertafel van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2007 @ 14:15:23 #2
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53270310
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef Monidique het volgende:
Heb je er al zin in?
Jazeker. Vroeger weg van werk, restaurantje pikken, bier zuipen en betere muziek. Valt weinig niet zin in te hebben.
Carpe Libertatem
pi_53270356
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Jazeker. Vroeger weg van werk, restaurantje pikken, bier zuipen en betere muziek. Valt weinig niet zin in te hebben.
Maak er een mooi feestje van
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53270361
Kleine zaal, hè? Ik was vrijdag voor het eerst in de kleine zaal en het beviel. Gewoon bij de bar staan en we konden alles goed zien, vandaag maar weer.
pi_53270509
Waar is het?
pi_53270547
Melkweg.
pi_53270697
Ik ben daar nog nooit geweest.
pi_53270729
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53270783
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:31 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben daar nog nooit geweest.
Nee?
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:42:03 #10
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53270958
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_53270995
Je hebt je naamtopic gemist .

[KLACHT] Rock_the_Braziliaan
pi_53271101
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:35 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee?
Nee. Vervelende is de treinverbinding 's nachts...Na twaalven is Brabant en Limburg praktisch een eiland hoor .
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:54:14 #13
Stranger than fiction
pi_53271283
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:43 schreef du_ke het volgende:
Je hebt je naamtopic gemist .

[KLACHT] Rock_the_Braziliaan
Jammer dat hij al dicht is.
pi_53271324
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Zonde inderdaad.
pi_53271325
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nee. Vervelende is de treinverbinding 's nachts...Na twaalven is Brabant en Limburg praktisch een eiland hoor .
Mijn laatste treinen gaan ook al om tien over twaalf en tien over één.
pi_53271400
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Mijn laatste treinen gaan ook al om tien over twaalf en tien over één.
Hiernaartoe dus om half twaalf. Dan heb je net een pilsje op....en om nou op het station te slapen
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2007 @ 14:59:08 #17
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53271421
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef Autodidact het volgende:
Hiernaartoe dus om half twaalf. Dan heb je net een pilsje op....en om nou op het station te slapen
Auto?
Carpe Libertatem
pi_53271440
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je hier komt zeggen dat je dit topic NIET dicht gooit, dan krijg je misschien wel een nieuw naamtopic
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_53271466
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Auto?
Of eerste trein terug? Of logeren
pi_53271497
quote:

[..]

Auto?
Ik doe niet aan alcoholvrije concerten. Maar ja, op zich zou ik er wel een nachtje voor willen doorhalen hoor. Maar niet op dinsdag .
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2007 @ 15:02:21 #21
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53271524
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef Autodidact het volgende:
Ik doe niet aan alcoholvrije concerten.
Dan zorg je dat je zelf niet rijdt. Werkt prima.
Carpe Libertatem
pi_53271533
Dat is zoiets als zaadlozingvrije seks. Toch, Autodidact?
pi_53271552
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik doe niet aan alcoholvrije concerten. Maar ja, op zich zou ik er wel een nachtje voor willen doorhalen hoor. Maar niet op dinsdag .
Treinen vertrekken doordeweeks wel eerder dan op zondag.
pi_53271573
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:02 schreef Monidique het volgende:
Dat is zoiets als zaadlozingvrije seks. Toch, Autodidact?
Zoiets ja. Of alcoholvrije seks, zoals je wil.
pi_53271617
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Treinen vertrekken doordeweeks wel eerder dan op zondag.
Niet hiernaartoe .
pi_53271797
het lid Verdonk in de CDA-bankjes
pi_53271957
Professors die het boek voorlezen tijdens college, zo irritant.

Helemaal als ze vervolgens hun bril afzetten en vragen: 'Maer wat wordt daer mee bedoeld?'.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53271975
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef zakjapannertje het volgende:
het lid Verdonk in de CDA-bankjes
Wilders zit links. Is dat omdat hij bang is dat ze vanaf de publieke tribune iets op zijn hoofd gooien?
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53272028
dit jaar valt het nog mee met de plannen van dit puriteinse kabinet:
quote:
Drank en tabak zwaarder belast

Gepubliceerd: vandaag 13:30
Update: vandaag 14:49

Drank en tabak worden duurder. Het kabinet hoopt zo de maatschappelijk onwenselijke gevolgen van drankmisbruik en roken te bestrijden. Het btw-tarief voor kermissen blijft ongewijzigd. Dat staat in het Belastingplan 2008 dat staatssecretaris van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) dinsdag uit de doeken doet.

De accijns op een pakje sigaretten van twintig stuks wordt met een kwartje verhoogd. Een pakje shag van vijftig gram gaat 31 cent meer kosten. Deze verhoging geldt vanaf 1 januari. Voor een flesje bier van 0,3 liter moet vanaf januari 2009 2,7 cent meer worden betaald. Dat betekent dat de prijs voor een kratje van 24 flesjes 65 cent duurder wordt.

De omstreden btw-verhoging op kermissen, bioscopen, dierentuinen en pretparken is van de baan. Zij houden het lage btw-tarief van zes procent.
http://www.depers.nl/Economie/?ID=103637&ref=rss

'ns kijken wat ze voor volgend jaar bedenken
pi_53272034
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wilders zit links. Is dat omdat hij bang is dat ze vanaf de publieke tribune iets op zijn hoofd gooien?
Dat zou wel kunnen. Volgens mij kregen AHA en Wilders een nieuw plaatsje in de kamer na de moord op Theo van Gogh en de daaropvolgende bedreigingen.
pi_53272045
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
Professors die het boek voorlezen tijdens college, zo irritant.

Helemaal als ze vervolgens hun bril afzetten en vragen: 'Maer wat wordt daer mee bedoeld?'.
Hebben ze werkelijk een Camera Obscura-accent?
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:28:42 #33
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53272077
wat is ziti
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53272123
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:28 schreef Aoristus het volgende:
wat is ziti
Weet een Amsterdams kosmopoliet niet eens wat ziti is?
pi_53272154
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hebben ze werkelijk een Camera Obscura-accent?
En ribfluwelen jasjes.
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:35:03 #36
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53272160
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:31 schreef Apropos het volgende:

[..]

Weet een Amsterdams kosmopoliet niet eens wat ziti is?
het stond in de sig van avontura geloof ik
pi_53272172
Weet iemand hoe je Battlefield muziek om kan vormen tot MP3 tjes?
Allah Al Watan Al Malik
pi_53272202
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:34 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

En ribfluwelen jasjes.
Met elleboogstukken?
pi_53272223
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:37 schreef Apropos het volgende:

[..]

Met elleboogstukken?
Dat kan ik van zo ver toch niet zien?
pi_53272278
Overigens, ik blader door een tijdschrift en nu weet ik weer aan wie Reya me doet denken.

Robbert Dijkgraaf.
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:45:02 #41
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53272358
zomergnast
pi_53272667
Die vent was op Lowlands University. Met z'n quarken, mesonen en baryonen. Hij vertelde dat er tien dimensies zijn, maar dat idee heeft hij van mij gejat. Ik wist dat vorig jaar al.
pi_53272817
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:00 schreef Autodidact het volgende:
Die vent was op Lowlands University. Met z'n quarken, mesonen en baryonen. Hij vertelde dat er tien dimensies zijn, maar dat idee heeft hij van mij gejat. Ik wist dat vorig jaar al.
Hij heeft een zekere charme.
pi_53273056
quote:

[..]

Auto?
En dat zegt hij.
pi_53273108
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:06 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Hij heeft een zekere charme.
Hij was wel erg enthousiast. Dat moet je denk ik ook wel zijn als je je daar mee bezig houdt. Een scheikundige vriend van me kon er de hele dag verder niet over ophouden .
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:24:43 #46
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53273160
"om het begrotingstekort in te lossen, wordt roken, tanken, vliegen, neuken en algeheel plezier duurder"
pi_53273164
Interview met Greenspan bij NOVA gister:

mms://cachemedia.omroep.nl/rambo02/0/id/NPS/serie/NPS_1061199/NPS_1079731/bb.20070917.asf
pi_53273198
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef Aoristus het volgende:
"om het begrotingstekort in te lossen, wordt roken, tanken, vliegen, neuken en algeheel plezier duurder"
Hoe willen ze het neuken duurder maken?
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:26:39 #49
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53273208
Als je volgens de SP te rechts bent, en volgens de VVD te links, dan doe je het eigenlijk heel goed.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:26:44 #50
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53273210
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:26 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Er komt een speciaal kastje voor in elke huiskamer
pi_53273218
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef pberends het volgende:
Interview met Greenspan bij NOVA gister:

mms://cachemedia.omroep.nl/rambo02/0/id/NPS/serie/NPS_1061199/NPS_1079731/bb.20070917.asf
welke minuut?
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:27:16 #52
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53273222
quote:

[..]

Kinderbijslag verminderen. Ik verwacht overigens dat dat deels wordt teruggedraaid
pi_53273325
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:27 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kinderbijslag verminderen. Ik verwacht overigens dat dat deels wordt teruggedraaid
De kinderbijslag verminderen lijkt me very not CDA. En je schiet niet altijd raak.
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:32:27 #54
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53273346
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:27 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En de ww premie gaat omlaag, zodat je minder ww krijgt als je het nodig hebt en je dus wel moet werken onder je niveau. Minder neuktijd en kans dus
pi_53273402
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:32 schreef Aoristus het volgende:

[..]

En de ww premie gaat omlaag, zodat je minder ww krijgt als je het nodig hebt en je dus wel moet werken onder je niveau. Minder neuktijd en kans dus
Zou het niet zo zijn dat die wat omlaag kunnen door de Wet Werk en Bijstand? Ik hoop het wel, die premies raken vooral de lagere inkomens.
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:40:18 #56
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53273526
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:34 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Zou het niet zo zijn dat die wat omlaag kunnen door de Wet Werk en Bijstand? Ik hoop het wel, die premies raken vooral de lagere inkomens.
Wat bedoel je precies?
De dienst werk en inkomen is sinds 2005 een geprofessionaliseerde dienst, het rijk geeft een bepaald bedrag, waardoor men hoopt dat er minder aanvragen voor bijstandsuitkeringen zal worden gehonoreerd. Eigenlijk is dat gewoon een manier om geld op een andere manier te besteden, door bijvoorbeeld geen geld meer in schurkenbedrijfjes al reintegratiebureaus te steken, maar door er opleidingen voor te financieren.
pi_53273732
quote:
'Hoop op vermindering armoede en honger'

Ondanks dat de economische ontwikkeling in het Afrika ten zuiden van de Sahara als geheel stagneert, zijn er in verschillende landen tekenen van hoop op vermindering van armoede en honger. Die tekenen hangen onder meer samen met een groeiende democratisering, beter openbaar bestuur en een versterking van de positie van de boeren. Wellicht kan dat leiden tot de zo wenselijke ‘groene’ revolutie, die zich in Azië al heeft voltrokken en daar heeft geleid tot een geweldige impuls maar in Afrika moeilijk op gang komt.

Dat zegt prof.dr. Arie Kuyvenhoven (foto), hoogleraar Ontwikkelingseconomie aan de Wageningen Universiteit bij zijn afscheid op 13 september 2007.

Ontwikkelingseconomen constateren dat groei van de agrarische sector in ontwikkelingslanden veel sterker doorwerkt in de inkomensontwikkeling dan groei in de niet-agrarische sectoren: 1 procent groei van het bruto nationaal product vanuit de agrarische sector leidt tot een inkomensverbetering van 2,5 procent, terwijl groei van het BNP in andere sectoren leidt tot minder dan 1 procent inkomensgroei, legt prof Van Kuyvenhoven uit in zijn rede, getiteld Africa, Agriculture, Aid.

Dat verklaart de economische ontwikkeling in Azië. Daar ontstond een groene revolutie die gestimuleerd werd door de overheid, met een sterke rol voor de markt en gebaseerd op het fenomeen van de kleine boer. Die landen konden daardoor bereiken dat zij in hun voedselproductie zelfvoorzienend werden. Daarom accepteerden zij buitenlandse hulp die vervolgens een belangrijke rol speelde.

Slecht bestuur
Al die factoren ontbraken nagenoeg in Afrika en verklaren nog steeds de stagnatie daar in het algemeen. Factoren als klimaat, de geografie of het voorkomen op grote schaal van ziektes als malaria en aids werken minder vertragend in de economische ontwikkeling als wel wordt gedacht. Slecht bestuur en een zwakke sociale structuur in Afrikaanse landen lijken een veel grotere rol te spelen in de verklaring van trage economische groei, zegt Kuyvenhoven.

Hoewel de politieke machtsbasis van de meeste regeringen niet sterk is en zij vaak steunen op een kleine stedelijke elite waar ook het overheidsgeld goeddeels belandt, is de politieke stabiliteit in die landen veelal gebaseerd op het non-interventie principe en buitenlandse steun. De meerderheid van de bevolking is daarmee uitgesloten van modernisering. Aziatische regeringen daarentegen, overigens ook vaak weinig democratisch, waren wel uit op een breed draagvlak onder de bevolking en betrokken haar in de ontwikkeling.

Cijfers

Hoe de economische ontwikkeling van Afrika is achtergebleven bij die van Azië toont Kuyvenhoven aan met enkele cijfers. In het algemeen zijn de Afrikanen ten zuiden van de Sahara nauwelijks beter af dan ten tijde van hun onafhankelijkheidsdatum, een halve eeuw terug. Toen was het gemiddelde inkomen twee keer dat van Azië. Nu ligt het gemiddelde inkomen in Zuid-Azië substantieel boven dat van Afrika en in Oost-Azië is het zelfs drie keer zo hoog.

Een vergelijkbare trend tonen de landbouwopbrengsten; die zijn in Azië 2,5 tot 4,5 keer hoger dan in Afrika. De geringe aandacht van regeringen in Afrika voor het platteland en de landbouw is ook zichtbaar in de overheidsbestedingen op dat gebied, inclusief de investeringen in onderzoek en ontwikkeling; zij liggen lager dan ooit: op minder dan zeven procent van het bruto nationaal product, tegen elf procent in Azië en bijna dertien procent in Latijns-Amerika.

Nieuwe generatie

Ondanks het treurig stemmende beeld van de staat van de Afrikaanse landbouw in het algemeen blijken, aldus Kuyvenhoven, op veel plekken op het continent talrijke initiatieven en veranderingen gaande die leiden tot vergaande veranderingen in het overheidsbestuur, meer transparantie en verhoogde participatie en daarmee technische vooruitgang en economische ontwikkeling. Dat hangt volgens hem samen met de opkomst van een nieuwe generatie intelligentsia en politici, die zich minder gelegen laat liggen aan de oude politieke cultuur van patronage en het dienen van beperkte belangen. Meer en meer zijn op Afrika toegesneden agrarische en opbrengstverhogende technologieën beschikbaar gekomen. Het besef groeit bij Afrikaanse regeringen dat toepassing van die technologieën niet kan zonder ondersteunende interventies.

Bovendien is de internationale hulp, die tot 1990 nauwelijks doel trof, duidelijk effectiever geworden omdat de ‘architectuur’ van die hulp veel beter is toegesneden op bestrijding van armoede en het ondersteunen van pogingen het bestuur te verbeteren en daarmee bijdraagt aan economische groei. Kuyvenhoven constateert dat de economische ontwikkeling van Afrika op dit moment 25 jaar – een generatie – achterloopt op die van Azië, maar een vergelijkbaar groeitempo heeft. Dat biedt een goed perspectief voor de verdere ontwikkeling van Afrika.
http://www.afrikanieuws.nl/site/list_messages/11435
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:57:40 #58
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53273935
quote:
Van der Stoel houdt stadsdeel voor gezien

Van onze verslaggever

AMSTERDAM - Met een waslijst aan klachten tegen coalitiegenoten PvdA en GroenLinks is oud-Kamerlid Anne Lize van der Stoel (VVD) maandag opgestapt als bestuurder van het Amsterdamse stadsdeel Centrum.

Van der Stoel (52) zat van 1994 tot 1998 in de Tweede Kamer, waar zij naam maakte als voorvechter van vrouwen- en homo-emancipatie. In 2002 werd zij de eerste ‘burgemeester’ van het jongste en omstreden stadsdeel, dat destijds na een referendum tot stand kwam.

Na de raadsverkiezingen van maart vorig jaar moest Van der Stoel plaatsmaken voor Els Iping van de PvdA, tot die tijd de nummer 2 van het stadsdeelbestuur.

Sindsdien, aldus verscheidene waarnemers, ging het bergafwaarts met Van der Stoel, die niet kon verkroppen dat Iping het voor het zeggen kreeg. Yellie Alkema, fractievoorzitter van D66, de partij die werd ingeruild voor GroenLinks als derde coalitiepartner: ‘De twee dames konden al vanaf het begin niet door één deur.’

Onder leiding van Van der Stoel slaagde stadsdeel Centrum er telkens in landelijk met opmerkelijke acties in het nieuws te komen. Legendarisch was het ‘vlagverbod’, dat uitliep op een confrontatie met hotel Krasnapolsky op de Dam. Hoogwerkers van de gemeente werden ingezet om de in de ogen van Van der Stoel en Iping te commerciële vlaggen van het hoteldak te verwijderen.

Iping zegt ‘verbaasd’ te zijn dat Van der Stoel opstapt. De derde partner, GroenLinks, is ‘verheugd’. Fractievoorzitter Fjodor Molenaar: ‘Net als Verdonk vond Van der Stoel het moeilijk de tweede viool te moeten spelen. Zij probeerde altijd haar zin door te drijven.’
Eindelijk is die vreselijke pot opgesodemieterd. Onder haar bewind werd er besloten dat er een peperduur stadsdeelkantoor moest komen wat tegen marktprijzen verhandeld moest kunnen worden, tegelijkertijd hield ze er een conservatief beleid op na wat alleen zorg draagt voor achterstallig onderhoud in plaats van investeringen in het stradsdeel Centrum.

Het meest bekend werd ze nog voor de sluiting van de Zebra-lounge, de enige stripclub op het Leidsche plein wat zij ongepast vond als homoiste, want het was zo vrouwonvriendelijk
pi_53273977
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:26 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

welke minuut?
Laatste item.

19.45
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:01:16 #60
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53274023
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Laatste item.

19.45
vanavond dus
pi_53274426
quote:

[..]

De wallen en de homoontmoetingsplaatsen voorzien van tolpoortjes.
pi_53274464
Junks doodslaan tegen tolpoortjes .
pi_53274547
Junks stinken .
pi_53274558
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef Apropos het volgende:
Junks doodslaan tegen tolpoortjes .
splish splash
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53274639
pi_53274666
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[afbeelding]
rofl
pi_53275043
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:24 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

rofl
Wil je dit niet meer doen.
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:46:05 #68
Stranger than fiction
pi_53275265
pi_53275560
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

sry ik moest echt roflen
pi_53275768
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wanneer geef je het nou 's op?
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:07:07 #71
Stranger than fiction
pi_53275779
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:18:14 #72
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53276087
Stelling van dinsdag 18 september 2007 @ Stand.nl
Dit kabinet is goed voor Nederland

Eens

29%
Oneens

71%
Er is door 3727 mensen gestemd

Discussieer mee in het forum!
"Ons land heeft veel dat hoop geeft en vertrouwen." Het gaat goed met de economie en er is weinig werkloosheid. Anderzijds staat Nederland in de komende jaren voor aanzienlijke opgaven, zoals de vergrijzing en het tekort aan mensen in de zorg en in het onderwijs. Dat zei Koningin Beatrix vanmiddag in de troonrede. De regering wil vooral veel investeren in de kwaliteit van het onderwijs, de leefbaarheid van de wijken en het klimaatbeleid. Maar van het beloofde zoet zien we weinig terug. De geplande lastenverlichting komt vooral ten goede aan de laagste inkomens, terwijl mensen met hoge inkomens juist extra worden belast. Kiest dit kabinet voor de goede speerpunten? Of slaat de regering de plank mis en is het kabinetsbeleid echt zo verschrikkelijk als de oppositie beweert?

Stand.nl begint vandaag om 16.30 uur. U kunt vanaf 16.00 uur bellen met een ander nummer dan gebruikelijk, namelijk: 0800-1121
Presentatie:
Ghislaine Plag
Vandaag te gast:
Jan Peter Balkenende (premier , ministerie van Algemene Zaken )
Voor
- door bakk5971

Ik zou het nog niet weten, maar de oppositie, en dan vooral de VVD, schreeuwt moord en brand. Dat lijkt mij een goed teken. Er schijnt een lastenverzwaring op komst te zijn die dan vooral de wat meer gegoede burgers zal treffen. Dat lijkt me niet zo'n ramp. Zij zullen er geen boterham minder door eten, geen vakantie minder om nemen en geen kilometer minder auto om rijden. Het is goed dat er meer in onderwijs, slechte wijken en milieu geïnvesteerd gaat worden. Dat is voor iedereen zeer nuttig, en dus ook voor de aanhangers van de moord en brand schreeuwende VVD.
Tegen
- door claartje

Een kabinet dat gretig uitgeeft, de lasten verhoogt, nivelleert en moraliseert kan nooit goed zijn. Door alleen de koopkracht van de minima te repareren en alle andere groepen en bedrijven te laten inleveren wordt de economische groei afgeremd. De burger levert in maar ontvangt daar niets voor terug. De wegenbelasting, de bpm, btw en accijnzen worden verhoogd, maar de wegen slibben nog steeds dicht. Een kabinet dat niet kijkt naar hun eigen uitgavenpatroon maar alle lasten van hun idee van een 'maakbare samenleving' afwentelt op de burgers, kan nooit goed zijn voor Nederland.
pi_53276221
Waarom zijn schoenen zo duur Als het kabinet dat nu eens zou aanpakken
pi_53276252
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:18 schreef Aoristus het volgende:
Stelling van dinsdag 18 september 2007 @ Stand.nl
Dit kabinet is goed voor Nederland

Eens

29%
Oneens

71%
Er is door 3727 mensen gestemd

"Ons land heeft veel dat hoop geeft en vertrouwen." Het gaat goed met de economie en er is weinig werkloosheid. Anderzijds staat Nederland in de komende jaren voor aanzienlijke opgaven, zoals de vergrijzing en het tekort aan mensen in de zorg en in het onderwijs. Dat zei Koningin Beatrix vanmiddag in de troonrede. De regering wil vooral veel investeren in de kwaliteit van het onderwijs, de leefbaarheid van de wijken en het klimaatbeleid. Maar van het beloofde zoet zien we weinig terug. De geplande lastenverlichting komt vooral ten goede aan de laagste inkomens, terwijl mensen met hoge inkomens juist extra worden belast. Kiest dit kabinet voor de goede speerpunten? Of slaat de regering de plank mis en is het kabinetsbeleid echt zo verschrikkelijk als de oppositie beweert?

Stand.nl begint vandaag om 16.30 uur. U kunt vanaf 16.00 uur bellen met een ander nummer dan gebruikelijk, namelijk: 0800-1121
Presentatie:
Ghislaine Plag
Vandaag te gast:
Jan Peter Balkenende (premier , ministerie van Algemene Zaken )
Voor
- door bakk5971

Ik zou het nog niet weten, maar de oppositie, en dan vooral de VVD, schreeuwt moord en brand. Dat lijkt mij een goed teken. Er schijnt een lastenverzwaring op komst te zijn die dan vooral de wat meer gegoede burgers zal treffen. Dat lijkt me niet zo'n ramp. Zij zullen er geen boterham minder door eten, geen vakantie minder om nemen en geen kilometer minder auto om rijden. Het is goed dat er meer in onderwijs, slechte wijken en milieu geïnvesteerd gaat worden. Dat is voor iedereen zeer nuttig, en dus ook voor de aanhangers van de moord en brand schreeuwende VVD.
Tegen
- door claartje

Een kabinet dat gretig uitgeeft, de lasten verhoogt, nivelleert en moraliseert kan nooit goed zijn. Door alleen de koopkracht van de minima te repareren en alle andere groepen en bedrijven te laten inleveren wordt de economische groei afgeremd. De burger levert in maar ontvangt daar niets voor terug. De wegenbelasting, de bpm, btw en accijnzen worden verhoogd, maar de wegen slibben nog steeds dicht. Een kabinet dat niet kijkt naar hun eigen uitgavenpatroon maar alle lasten van hun idee van een 'maakbare samenleving' afwentelt op de burgers, kan nooit goed zijn voor Nederland.
Wat zou SCH gedacht hebben toen hij deze cijfers op z'n bureau kreeg?

'Eh, ja, het kabinet is impopulair door het rookverbod van Ab Klink, de gladde Camiel Eurlings en het falen van Eimert van Middelkoop.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwaardvisch op 18-09-2007 18:31:25 ]
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:24:30 #75
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53276279
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:23 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wat zou SCH gedacht hebben toen hij deze cijfers op z'n bureau kreeg?

'Eh, ja, het kabinet is inpopulair door het rookverbod van Ab Klink, de gladde Camiel Eurlings en het falen van Eimert van Middelkoop.
Dat moet je aan hem vragen, ik wed dat hij er iets uit kan halen waarover hij kan pochen
pi_53276363
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat moet je aan hem vragen, ik wed dat hij er iets uit kan halen waarover hij kan pochen
Is hij daar geen eindredacteur?
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:27:57 #77
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53276396
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Is hij daar geen eindredacteur?
Hij zit wel bij de ncrv, volgens mij. Radio 1 is gelukkig geen SCH
pi_53276439
Stand.nl en Stand.café
worden gemaakt door:

Presentatie
Sjors Fröhlich
Ghislaine Plag

Eindredactie
Hans Ganzevoort

Samenstelling
Jaap Friso

Redactie
Andrea Dijkstra
Michiel Driebergen
Bas Fels
Lisette de Groot
Ilse Kemper
Mischa Stubenitsky
Liesbeth Tjon a Meeuw
Anne van der Veen
Mireille Weisz
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:30:17 #79
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53276475
hij zal wel trots zijn dan
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:41:08 #80
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53278788
Had ik al verteld dat ik naast Regilio Tuur stond bij het stoplicht? Ik heb 'm als een echt homey gegroet, stomp tegen de vuist, hij heeft maar kleine handjes voor een ex-bokser vond ik.
pi_53279386
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:06 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Wanneer geef je het nou 's op?
Never nooit.
pi_53279607
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:41 schreef Aoristus het volgende:
Had ik al verteld dat ik naast Regilio Tuur stond bij het stoplicht? Ik heb 'm als een echt homey gegroet, stomp tegen de vuist, hij heeft maar kleine handjes voor een ex-bokser vond ik.
Regilio Tuur is wel typisch iemand die z'n werk mee naar huis nam.
pi_53279644
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dienaar van de 24 uurs economie
pi_53279736
Iedereen loopt steeds maar te kankeren op die moslims die iets tegen homo's zouden hebben, maar die Christenen kunnen er ook wat van zeg...
pi_53279938
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
BMW's zijn pimpwagons
Rije langs de snelweg, rije wat je kan
Kijk je in je spiegel, en wat zie je dan
Oh jee oh jee oh jee, daar komt een BMW
Een wonder van techniek en niet te duur
Oh jee oh jee oh jee, daar komt een BMW
Met altijd een proleet achter 't stuur

Gaat 't zachtjes regenen, jakker je naar huis
En dan ineens van achteren, geknipper en gesuis
Oh jee oh jee oh jee, alweer een BMW
Met zeker 190 per uur
Oh jee oh jee oh jee, alweer een BMW
Met altijd een proleet achter 't stuur

Word je langzaam wakker, na een harde klap
Rij je naar de hemel, op een motorkap
Oh jee oh jee oh jee, 't is vast een BMW
Hoor 'm maar eens ronken, wat een vuur
Oh jee oh jee oh jee, ja hoor: een BMW
Kijk maar, een proleet achter 't stuur

Zit je in de hemel, vleugels op je rug
Kijk je naar de hel, wil je weer terug
Oh jee oh jee oh jee, ik wil een BMW
Duivels mooi en zeker niet te duur
Oh jee oh jee oh jee, ik wil een BMW
En dan maar een proleet
Dan maar een proleet

Joop Visser. Rije
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53280079
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef Elseetje het volgende:
Iedereen loopt steeds maar te kankeren op die moslims die iets tegen homo's zouden hebben, maar die Christenen kunnen er ook wat van zeg...
Kun jij je een Islamitische Gerard Reve voorstellen?
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:17:57 #87
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53280106
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Het kenmerk van een topsporter.
pi_53280215
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef Elseetje het volgende:
Het moet ook gewoon verboden worden. Al het kwaad tenminste.
pi_53280253
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het kenmerk van een topsporter.
Telkens als ik die Tuur zie, denk ik: wat ben je toch een foute vent. Ongelooflijk dat er vrouwen op dat soort types vallen.
pi_53280322
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het moet ook gewoon verboden worden. Al het kwaad tenminste.
Gelukkig denken we daar sinds Oscar Wilde anders over.

Misschien moet je met jezelf in het reine komen...
pi_53280366
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Telkens als ik die Tuur zie, denk ik: wat ben je toch een foute vent. Ongelooflijk dat er vrouwen op dat soort types vallen.
Dat is toch niet nieuw? Hoe "fouter" , des te meer aantrekkingskracht ze hebben. Vraag alleen niet op wat.
pi_53280474
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Gelukkig denken we daar sinds Oscar Wilde anders over.

Misschien moet je met jezelf in het reine komen...
Ik ben een rein mens.
pi_53280647
Rein Zunderdorp, de voorzitter van het humanistisch verbond, had vroeger een uitspraak van een kardinaal (!) boven de keukentafel hangen.

"Het is fijn om rein te zijn".
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:30:57 #94
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53280654
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gehad, maar ik heb hem in zijn glorietijd gezien, toen hij de ene na de andere knockout sloeg in de ring.
Ik denk dat de media en een aantal hysterische (teleurgestelde) wijven voor het beeld hebben gezorgd dat Tuur een monster zou zijn geworden. Als een onbekende een vrouw slaat, dan waait zoiets na verloop van tijd over, hoe erg dat ook is. Maar als een ex-boxer dat doet, dan is het gelijk een moordmachine en what not.

Hij had trouwens een blond meisje achterop de scooter, ze leek erg rustig.
pi_53280722
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
Rein Zunderdorp, de voorzitter van het humanistisch verbond, had vroeger een uitspraak van een kardinaal (!) boven de keukentafel hangen.

"Het is fijn om rein te zijn".
Rein is fijn
pi_53280915
Verdonk had een rood-zwarte combinatie op d'r kop? .
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:40:40 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53281077
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Stand.nl en Stand.café
worden gemaakt door:

Presentatie
Sjors Fröhlich
Ghislaine Plag

Eindredactie
Hans Ganzevoort

Samenstelling
Jaap Friso

Redactie
Andrea Dijkstra
Michiel Driebergen
Bas Fels
Lisette de Groot
Ilse Kemper
Mischa Stubenitsky
Liesbeth Tjon a Meeuw
Anne van der Veen
Mireille Weisz
Gelukkig zegt die naam jou niets, als nieuwe user enzo. Een tijdje gelurkt wellicht.
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:41:41 #98
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53281105
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
Verdonk had een rood-zwarte combinatie op d'r kop? .
Helpt om de strontvliegen te verjagen.
pi_53281150
wat is netwerk qua kwaliteit ontzettend laag gezakt...
pi_53281169
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Helpt om de strontvliegen te verjagen.
't Zal. In mijn tijd was die kleurencombinatie nog gewoon fout.
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:46:53 #101
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53281315
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef sigme het volgende:

[..]

In jouw tijd wàs Verdonk dan ook gewoon fout, met haar Che adoratie.
pi_53281433
quote:
PVV: "Miljoenennota klap in gezicht van werkende burger"

Persbericht Partij voor de Vrijheid

PVV-leider Geert Wilders vindt dat de plannen van het kabinet een klap in het gezicht van de werkende burger zijn. "Burgers snakken naar meer koopkracht maar krijgen dat niet. Wel worden de lasten door dit kabinet met maar liefst zeven miljard verzwaard. Dit linkse gruwelkabinet doet alles om het leven van de gewone burger duur en zuur te maken".

De PVV wil de burger wél laten meedelen in de economische voorspoed. Onder meer door de belastingen te verlagen en de btw en de accijnzen niet te verhogen. Om dit te financieren kan bijvoorbeeld het budget voor Ontwikkelingshulp bijna geheel worden geschrapt.

Dit kabinet is hardvochtig voor automobilisten, ouderen en hardwerkende mensen, en soft voor criminelen en vreemdelingen. Het kabinet doet niets om de immigratie en islamisering te stoppen. Daarom zal de PVV tijdens de Algemene beschouwingen haar tien-puntenplan tegen de islamisering uiteenzetten.
pi_53281529
Kijk, in België weten ze het hoe het verkeersprobleem opgelost wordt:
quote:
"Neem de trein en een pintje meer." Met die slogan wil de NMBS studenten overtuigen om meer met de trein te reizen.
pi_53281536
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:46 schreef Sidekick het volgende:

[..]

In jouw tijd wàs Verdonk dan ook gewoon fout, met haar Che adoratie.
Maar toen was Che nog niet fout.
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:55:54 #105
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53281712
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef Autodidact het volgende:
Kijk, in België weten ze het hoe het verkeersprobleem opgelost wordt:
[..]
JA, maar daar wordt het bier vast niet duurder
  dinsdag 18 september 2007 @ 20:56:41 #106
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53281748
Voor en na de kapper #3.

Ik ga voortaan ook maar make-up dragen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53281800
Bedtijd!
pi_53281915
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Gabry het volgende:
Voor en na de kapper #3.

Ik ga voortaan ook maar make-up dragen.
Naar de kapper gaan.
pi_53281987
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Rood-zwart is één van de combinaties van de 80's.
pi_53282806
Rood-zwart is zo passé
pi_53282831
Kan dit kabinet niet eens subsidie op kleding geven
pi_53282854
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Fastmatti het volgende:
Rood-zwart is zo passé
Te jaren '40.
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:22:54 #114
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53282952
Al die hoedjes zijn wel goed genoeg om er van bovenaf een knikker vanaf te laten rollen
pi_53282954
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Fastmatti het volgende:
Rood-zwart is zo passé
Joh.
pi_53283091
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Vast niet. Ab Klink had nooit katholiek kunnen zijn.
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:28:15 #117
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53283163
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Vast niet. Ab Klink had nooit katholiek kunnen zijn.
Hij zat wel lekker vroom op zijn stoeltje te wachten tot het voorbij was he
pi_53283221
Kutpostbank
pi_53284101
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef the_disheaver het volgende:
wat is netwerk qua kwaliteit ontzettend laag gezakt...
Ja heb een stukje gezien en het was om te huilen.
pi_53284197
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Haha wij kregen btwvrij bier in België deze zomer.
pi_53285047
Wel mooi om te zien hoe zo'n prinsjesdag de pH in POL hard richting 0 weet te stuwen .

Je zou toch hopen dat b.v. milieumaatregelen tegen verzuring helpen .
pi_53285120
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef du_ke het volgende:
Wel mooi om te zien hoe zo'n prinsjesdag de pH in POL hard richting 0 weet te stuwen .
Als je had opgelet op school dan had je geweten dan -1 het minimum is.
quote:
Je zou toch hopen dat b.v. milieumaatregelen tegen verzuring helpen .
Milieu = belasting
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:21:52 #123
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53285231
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha wij kregen btwvrij bier in België deze zomer.
Zit je eindelijk in het leger, jongen?
pi_53285279
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:21 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zit je eindelijk in het leger, jongen?
Bij de verkenners .
pi_53285302
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als je had opgelet op school dan had je geweten dan -1 het minimum is.
[..]
Het kan dus nog een stukje zuurder .
quote:
Milieu = belasting
Milieu = je leefomgeving .
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:24:42 #126
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53285363
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bij de verkenners .
no way, de padflik... nee, niet jij
Wat moet je daar nou toch allemaal man, je bent de hele tijd omringd door kinderen en je moet je in een uniformpje hijsen
pi_53285380
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het kan dus nog een stukje zuurder .
Dat is alleen weggelegd voor bijstandsmoeders
pi_53285470
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

no way, de padflik... nee, niet jij
Wat moet je daar nou toch allemaal man, je bent de hele tijd omringd door kinderen en je moet je in een uniformpje hijsen
Bier zoepen en fik stoken .

Naast erg veel gezelligheid en geouwehoer.
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:32:50 #129
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53285715
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bier zoepen en fik stoken .

Naast erg veel gezelligheid en geouwehoer.
Jaja, met kinderen he.
pi_53285872
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:32 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Jaja, met kinderen he.
Haha degene waar ik wat begeleiding voor doe zijn tussen de 14 en 17. Toch ruim te jong dus.
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:37:21 #131
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53285921
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Haha degene waar ik wat begeleiding voor doe zijn tussen de 14 en 17. Toch ruim te jong dus.
Dat zijn vervelende klieren die niet doen wat ze wel zouden moeten doen. Hoe los je dat op?

Overigens, Nova DH/vandaag is op
pi_53286033
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:37 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat zijn vervelende klieren die niet doen wat ze wel zouden moeten doen. Hoe los je dat op?

Gewoon motiveren. Het is namelijk ook een leeftijd waarop ze heel veel kunnen doen en organiseren als ze maar willen. Planning is om volgende zomer b.v. te gaan rondtrekken in Zweden. Dat vergt nogal wat organisatie maar als het lukt is dat erg mooi .
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:50:43 #133
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53286517
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gewoon motiveren. Het is namelijk ook een leeftijd waarop ze heel veel kunnen doen en organiseren als ze maar willen. Planning is om volgende zomer b.v. te gaan rondtrekken in Zweden. Dat vergt nogal wat organisatie maar als het lukt is dat erg mooi .
Ik krijg er toch Predator beelden bij.

Vergeet geen citroenen tegen de scheurbuik
pi_53286631
quote:
"Vliegen wordt nog op geen enkele manier belast, dus om het vliegtuig geen oneerlijke concurrentiepositie te geven ten opzichte van de auto is het heel redelijk om ook het vliegen te gaan belasten."

O
My
Fucking
God
pi_53286768
quote:

[..]

Je broek zakt toch af van die drie met hun simpele praat.
pi_53286840
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

"Vliegen wordt nog op geen enkele manier belast, dus om het vliegtuig geen oneerlijke concurrentiepositie te geven ten opzichte van de auto is het heel redelijk om ook het vliegen te gaan belasten."

O
My
Fucking
God
Volgens Napalm is dat liberaal .
pi_53286939
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:57 schreef Autodidact het volgende:
Om gillend gek van te worden. Wie zijn hier nou de graaiers? Is er nou werkelijk nog iémand in dit land die werkelijk denkt dat deze mensen ook maar één probleem kunnen oplossen?
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:03:34 #138
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53287004
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:57 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ja, het gaat vooral over de grootste bek. Jammer is dat, eerder vanavond waren Marijnissen en Rutte een stuk milder tegen elkaar bij eenvandaag. Misschien denken ze dat journalisten hen serieuzer nemen als ze harder schreeuwen ofzo.
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:04:38 #139
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53287048
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

O
My
Fucking
God
We willen toch zeker niet over grenzen heen kunnen kijken
pi_53287373
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Om gillend gek van te worden. Wie zijn hier nou de graaiers? Is er nou werkelijk nog iémand in dit land die werkelijk denkt dat deze mensen ook maar één probleem kunnen oplossen?
Als ik die mensen op het vliegveld mag geloven zijn er niet veel meer. Rutte had wel gelijk dat je zo elk gevoel voor solidariteit ondermijnt. Ik maak me regelmatig sterk dat het nodig is om met verstand iets te doen om milieuproblemen op te lossen, maar als het als retorisch middel gebruikt wordt om belastingverhogen erdoor te drukken mogen ze er van mij in stikken. En het dan een communicatieprobleem noemen...
pi_53287681
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef pberends het volgende:
Greenspan Admits Iraq was About Oil, As Deaths Put at 1.2 Million

1,2 miljoen doden voor een fucking fraud...
en de plundering van het werelderfgoed aldaar is erger dan ooit:

It is the death of history
pi_53290980
quote:
Stelling

Dit kabinet verdient een pluim voor deze begroting.

Eens Oneens
Eens (27%)
Oneens (73%)
Totaal aantal stemmen: 453
bron
pi_53291752
Ok. Wíe heeft de winter uitgenodigd?
  woensdag 19 september 2007 @ 08:59:38 #145
Stranger than fiction
pi_53292011
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Fastmatti het volgende:
Kutpostbank
Ik heb ruim 2 weken geleden al een chipknip besteld... Ik zal die fuckers vanmiddag eens bellen. (als ik het niet vergeet)
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 09:01:50 #146
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53292047
Carpe Libertatem
pi_53292147
Arrrrr
  woensdag 19 september 2007 @ 09:10:47 #148
Stranger than fiction
pi_53292195
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Ahoy Mateys
Aaarrrr Aaarrrr
pi_53292233
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Kun jij je een Islamitische Gerard Reve voorstellen?
Die zijn er allaaaaaaaaaaang!
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 19 september 2007 @ 09:40:12 #150
Stranger than fiction
pi_53292840
Gadver.
pi_53292928
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gadver.
Les voor Rock van vandaag: niet meer in de spiegel kijken voordat je koffie hebt gedronken.
  woensdag 19 september 2007 @ 09:47:14 #152
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 19 september 2007 @ 09:47:42 #153
130955 Floripas
Blast from the past
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 09:50:11 #154
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53293050
Carpe Libertatem
  woensdag 19 september 2007 @ 09:50:35 #155
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53293060
quote:
Het onderonsje gaat verder over het runnen van een eenmansfractie. Wilders, ervaringsdeskundige na zijn vertrek bij de VVD, raadt Verdonk aan veel stagiaires aan te nemen. ,,Heb ik ook gedaan. Ik had één inhoudelijk medewerker, en verder allemaal stagiaires. Dat zijn best slimme lui."

http://www.destentor.nl/binnenlandstn/article1899297.ece
En stagiairs zijn makkelijke zondebokken:
quote:
Wel heeft een stagiair, die op dat moment pas enkele dagen in dienst was, op eigen initiatief een reactie geplaatst op een site. Dit pas nadat een derde partij (en dus niet de PVV) daar een oproep tot tekening van een ondersteuningsverklaring had geplaatst. Geert Wilders, noch de campagneleiding was van dit alles op de hoogte. Ze betreuren deze onbezonnen daad van de stagiair.

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=646&Itemid=75
Ja, de onderstrepingen komen uit de verklaring van Wilders...

woensdag 19 september 2007 @ 09:50:52 #156
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53293066
Bestaand granieten aanrechtblad zagen

Best lastig, maar niet zo lastig als een imaginair granieten aanrechtblad proberen te zagen.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 09:50:56 #157
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53293068
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:47 schreef Floripas het volgende:
Ik krijg wel heel lieve PMetjes van Kirizimidinges.
Ik krijg nooit lieve PMetjes.
Carpe Libertatem
  woensdag 19 september 2007 @ 09:52:04 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53293088
Wilders heeft allemaal van die reefteefjes in dienst. Echt waar, wat een pinnetjes.
  woensdag 19 september 2007 @ 09:53:03 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53293114
verigens staat het huwelijk van Wilders op knappen. Zijn vrouw is het totaal met hem oneens en vindt dat haar man radicaliseert. Ik maak geen grap.
  woensdag 19 september 2007 @ 09:54:26 #160
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53293145
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef Floripas het volgende:

Groen.
Bron?
  woensdag 19 september 2007 @ 10:00:42 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53293319
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Bron?
Wil je een internetbron? Die heb ik niet.
Dit is natuurlijk je reinste Binnenhof-achterklap.
pi_53293617
quote:
Scooterdieven slaan slag bij politie
Uitgegeven: 18 september 2007 09:46

RIDDERKERK - Dieven hebben in Ridderkerk elf scooters meegenomen van de binnenplaats en garage van een politiebureau.

Zij gingen er vandoor met vier 'politiescooters' en zeven andere brommers die eerder in beslag waren genomen. Verder vernielden ze de ruiten van twee politieauto's.

De dieven sloegen hun slag in de nacht van zondag op maandag, meldde de politie dinsdag. De diefstal gebeurde bij het bureau aan de Kievitsweg.
...
  woensdag 19 september 2007 @ 11:06:24 #163
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53294787
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:20 schreef Mirage het volgende:

"Mijn pik! Ik heb mijn pik vergeten op de wc!"
pi_53294860
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik krijg nooit lieve PMetjes.
Moet je eerst leren net zo snedig te zijn als Floripas.
pi_53294968
  woensdag 19 september 2007 @ 11:20:05 #166
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53295203
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:20 schreef Floripas het volgende:
Ik ga een lezing geven, bitches!
wie is je publiek?
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 11:54:49 #168
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53296025
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef Elseetje het volgende:
Moet je eerst leren net zo snedig te zijn als Floripas.
Ik heb helemaal geen behoefte aan een sneetje.
Carpe Libertatem
  woensdag 19 september 2007 @ 12:06:36 #169
Stranger than fiction
pi_53296329
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Les voor Rock van vandaag: niet meer in de spiegel kijken voordat je koffie hebt gedronken.
Als ik s ochtends plaatsneem op de plee, word ik automatisch geconfronteerd met m'n lelijke kop.
pi_53296366
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen behoefte aan een sneetje.
Dat is nou raar, ik krijg bij jou altijd het gevoel dat je er ontzettend behoefte aan hebt.
pi_53296441
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Als ik s ochtends plaatsneem op de plee, word ik automatisch geconfronteerd met m'n lelijke kop.
Och arme. Eerst koffie, dan naar de plee! Of gewoon die spiegel weghalen...
pi_53296966
Elseetje weet raad.
pi_53297020
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Elseetje weet raad.
Altijd.
pi_53297860
Rutte nagelt de plannen van het kabinet aan de schandpaal, niet onverdienstelijk moet ik zeggen.
pi_53297919
pi_53298141
haha Tichelaar loopt weer héérlijk te zuigen, wat een etterbak is het ook.
pi_53298173
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:04 schreef Terecht het volgende:
Rutte nagelt de plannen van het kabinet aan de schandpaal, niet onverdienstelijk moet ik zeggen.
Tja hij kankert niet genoeg op de zwartjes dus populair bij de VVD aanhang zal hij voorlopig wel niet worden.
pi_53298296
Van Geel, leer nou eens goede steken onder water te geven man! Dit is helemaal niks
pi_53299326
Ooooh puhlease Thieme SHUT THE FUCK UP! en gelukkig ze is alweer boos weggelopen
  woensdag 19 september 2007 @ 14:16:32 #181
Stranger than fiction
pi_53299809
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:57 schreef Terecht het volgende:
Ooooh puhlease Thieme SHUT THE FUCK UP! en gelukkig ze is alweer boos weggelopen
Zou ze zo ook in bed zijn?
  woensdag 19 september 2007 @ 14:26:01 #182
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53300022
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:20 schreef Floripas het volgende:
Ik ga een lezing geven, bitches!
Voor $$, of voor eeuwigdurende roem?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:27:03 #183
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53300048
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef Floripas het volgende:
verigens staat het huwelijk van Wilders op knappen. Zijn vrouw is het totaal met hem oneens en vindt dat haar man radicaliseert. Ik maak geen grap.
Hij wil d'r uitzetten?

o nee, da's die andere
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:35:45 #184
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53300253
Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 3)

Ik moet toegeven: Wilders biedt de nederlandse belastingbetaler een hoop vermaak. Daar kan de publieke omroep niet tegenop.
pi_53300292
VVD als vanouds het geld bij de zwakkeren weghalen in de tegenbegroting.
pi_53300309
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Zou ze zo ook in bed zijn?
Er zit wel een goede pijpsmoel op, en ze schijnt ook nog eens van paarden te houden...
pi_53300324
Hallo. Was leuk. Is jammer dat ik er niet meer ben.
pi_53300421
quote:
Op woensdag 19 september 2007 04:19 schreef StefanP het volgende:

[..]

Links Het enige dat jullie kunnen, is iets van een ander afpakken. En het belonen van achterlijkheid en luiheid. In plaats van dat je iedereen lekker laat doen en laten wat hij wil, pak je van degenen die wel iets presteren zoveel mogelijk af om het aan degenen te geven die het vertikken om zelf iets te doen.

Je argument dat 'dat zusje met blinderdarmontsteking een week in het ziekenhuis moest liggen' is trouwens volkomen onzin, omdat je jezelf daar in een particuliere markt tegen kunt verzekeren. Stukken efficienter, goedkoper en beter dan in een semi-communistische heilstaat waar vadertje staat alles wel voor je bepaalt en regelt.

Maar goed, ik verwacht niet dat je daar een voorstander van bent. Naast het op afgunstige en ziekelijke wijze stelen van andermans geld voor de luie, domme 'zielepietjes', ben je als de dood zelf beslissingen over je leven te moeten maken, en heb je liever dat vadertje staat dat voor je doet. Dan hoef je zelf niet na te denken, en dat is wel zo geruststellend. Eigen initiatief belonen en iemand zelf met de gevolgen van zijn daden confronteren, daar doen we niet aan. De goeden moeten onder de slechten lijden, en heb je daar commentaar op, dan ben je een asociale rechtse schoft!

Dieven, angsthazen en luilakken. Dat is links.
Hij schudt ze zo uit z'n mouw.

.
pi_53300536
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hij schudt ze zo uit z'n mouw.

.

Hij brengt het ook zo héérlijk fatalistisch
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 14:48:33 #190
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53300602
Carpe Libertatem
pi_53300649
Leuk boek voor pberends:

"Als de dollar valt" van Willem Middelkoop.
pi_53300650
En, was het wat?
pi_53300847
Dat mises.org is wel het nieuwe libertarische orakel, hè?
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 15:01:08 #194
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53300918
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef Monidique het volgende:
De site bestaat al 12 jaar. Zegmaar 12 eeuwen in internettijd.
Carpe Libertatem
pi_53300998
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:01 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De site bestaat al 12 jaar. Zegmaar 12 eeuwen in internettijd.
En pas nu duikt het overal op.

Maar beviel het gisteren?
  woensdag 19 september 2007 @ 15:07:37 #196
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53301053
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:38 schreef Monidique het volgende:
Hallo. Was leuk. Is jammer dat ik er niet meer ben.
We zullen je missen.
pi_53301073
Wij ook.
  woensdag 19 september 2007 @ 15:11:32 #198
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53301152
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef Monidique het volgende:
Het eerste wat ik zag was een economisch artikel met veel te veel eloquente bijvoegelijke naamwoorden, en zonder cijfers en grafiekjes.

*plonk*
pi_53301359
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander, maar het is destijds ingevoerd door de nazi's voor hun vreemde plannetjes.
Pfffrt!
pi_53301415
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:05 schreef Monidique het volgende:
En jij?, heb je je een beetje vermaakt?
pi_53301526
Ik wel.
pi_53301653
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[afbeelding]
Zo ongrappig kunnen alleen cartoons in kranten zijn.
pi_53301665
Komt zo'n band ook uit de verf in een relatief kleine zaal? Of heb je eigenlijk een grote tent/festivalterrein nodig om je echt uit te kunnen leven? (Voor mosh, pit of hoe het ook mag heten)
pi_53301695
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
Komt zo'n band ook uit de verf in een relatief kleine zaal? Of heb je eigenlijk een grote tent/festivalterrein nodig om je echt uit te kunnen leven? (Voor mosh, pit of hoe het ook mag heten)
Dat gaat goed, hoor.
pi_53301715
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html

Ben ik gek, is Simon Rozendaal aan het dementeren, of zit er echt geen rode draad in dit verhaal?
pi_53301751
Ik heb er geen zin in mij te scheren.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 15:35:03 #207
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53301772
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:05 schreef Monidique het volgende:
Yup, The Sorrow kende ik niet, maar was wel een aangename verassing en de Oude Zaal is (bijna) altijd wel gezellig. Lekker knus.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 15:36:07 #208
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53301811
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
Zo'n band komt juist uit de verf bij een kleinere zaal.
Carpe Libertatem
pi_53301831
Godforbid (oid?) vond ik niet echt leuk. Beetje saai. Kennelijk had ik ze al eens als voorprogramma bij Machine Head gezien.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 15:38:02 #210
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53301878
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:36 schreef Monidique het volgende:
Godforbid (oid?) vond ik niet echt leuk. Beetje saai. Kennelijk had ik ze al eens als voorprogramma bij Machine Head gezien.
God Forbid .... negermetal.
Carpe Libertatem
pi_53301906
De enige in de zaal...
pi_53301959
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo'n band komt juist uit de verf bij een kleinere zaal.
Waarom? Omdat iedereen dan mee doet?
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 15:44:19 #213
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_53302049
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
Waarom? Omdat iedereen dan mee doet?
Omdat het dan niet een paar kleine anonieme poppetjes in de verte zijn en de band niet voor 15 meter lege ruimte en dan pas publiek staat te spelen.

Het is veel persoonlijker, je kan ze aanraken als je wil en zo raakt het publiek meer bij de rauwe muziek betrokken en ziet de band het enthousiastme van het publiek
Carpe Libertatem
pi_53302085
http://www.youtube.com/watch?v=SaiWCS10C5s&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eamericablog%2Ecom%2F

Het fascisme waarover elke rechtsdienaar dient te beschikken.
pi_53302109
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:32 schreef Monidique het volgende:
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.html

Ben ik gek, is Simon Rozendaal aan het dementeren, of zit er echt geen rode draad in dit verhaal?
Ik snap er ook niks van.
pi_53302135
Deze quote is geniaal:
quote:
Plesch and Butcher analysed the available types of US bombers and conventional bombs and calculated that 100 strategic bombers, each with 100 “smart” bombs, would be enough to hit 10,000 individual targets
Hoeveel is 100 keer 100 ook alweer...
pi_53302181
10.000.
pi_53302189
Tienduizend.
pi_53302273
Heb je voor 100 x 100 een rekenmachine nodig?
pi_53302312
"Calculate" betekent "berekenen". Iets berekenen wil niet zeggen dat er een rekenmachine aan te pas is gekomen.
pi_53302399
Maar met die jeugd van tegenwoordig!
pi_53302514
O, fuck, ik kan natuurlijk Civilization 4 gaan spelen!
pi_53302526
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:56 schreef Monidique het volgende:
Maar met die jeugd van tegenwoordig!
Kunnen nog geen spijker in plank slaan. En maar spelletjes spelen en bier drinken. Elke dag feest. Ze weten niet meer...
pi_53302535
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:00 schreef Monidique het volgende:
O, fuck, ik kan natuurlijk Civilization 4 gaan spelen!
Dat kun je altijd nog.

.
pi_53302562
Tsjah, en dan heb je een circle pit en dan gaan er al meteen zeven mobiele telefoons omhoog. Ik snap niet waarom alles opgeslagen, opgenomen en gefotografeerd moet worden...
pi_53302567
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:02 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat kun je altijd nog.

.
hihi
pi_53302580
Wie is dat meisje die schuin achter Halsema zat toen die interrumpeerde? Ze hield in de gaten of ze in beeld kwam. Zag er wel lief uit.
  woensdag 19 september 2007 @ 16:12:13 #229
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53302803
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:53 schreef Autodidact het volgende:
"Calculate" betekent "berekenen". Iets berekenen wil niet zeggen dat er een rekenmachine aan te pas is gekomen.
Maar als je iets door een rekenmachine laat berekenen dan is dat onafhankelijk geverifieerd, dus dan *moet* het wel waar zijn!
pi_53302813
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wie is dat meisje die schuin achter Halsema zat toen die interrumpeerde? Ze hield in de gaten of ze in beeld kwam. Zag er wel lief uit.
Degene die net ook in beeld was? Samira Bouchibti (PvdA)
pi_53302832
quote:
pi_53302897
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Degene die net ook in beeld was? Samira Bouchibti (PvdA)
Nr. 26, maar toch geen backbencher. Vreemd.

Ach ja, in ieder geval iets leuks om naar te kijken.
  woensdag 19 september 2007 @ 16:17:25 #233
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53302948
tien duizend
pi_53303011
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef Aoristus het volgende:
tien duizend
(10) * (10)3
pi_53303070
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:13 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik mis het Wildersbordje.
pi_53303078
Wilders aan de beurt.
  woensdag 19 september 2007 @ 16:21:44 #237
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53303082
sodemieter op met die 3
pi_53303177
Tichelaar. Jezus, wat een proleet is dat.
pi_53303340
Bos was gisteren wel sterk bij Peppie en Kokkie.

Die minachting die je bij Witteman zag voor dat Rotterdamse stel, dat was bij hem totaal niet aanwezig.
pi_53303393
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik mis het Wildersbordje.
Die valt net buiten het beeld.
pi_53303453
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nr. 26, maar toch geen backbencher. Vreemd.

Ach ja, in ieder geval iets leuks om naar te kijken.
Inderdaad wel vreemd. Ze is bij mijn weten financieel specialist noch vicefractievoorzitter of lijsttopper. Ik weet niet waar ze die zitplaatsjes op baseren eigenlijk.

Ze zag er gisteren ook wel leuk uit trouwens.
  woensdag 19 september 2007 @ 16:33:07 #242
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53303463
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:13 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

[[url=]afbeelding[/url]]
[IMG]drw[/IMG]

hi
pi_53303503
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:33 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[afbeelding]

hi
Zeg, daar zit portretrecht op. Haal dat plaatje weg!
pi_53303525
"Dat tuig, dat Marokkaanse tuig!"
  woensdag 19 september 2007 @ 16:36:39 #245
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53303564
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

ok
pi_53303572
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ben jij dat?

Instant 'ja d'oh' moment.
pi_53303578
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:33 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[[url=drw]afbeelding[/url]]

hi
.
pi_53303618
"U heeft totaal geen idee hoe dat gaat, meneer Pechtold"
pi_53303619
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ben jij dat?

Instant 'ja d'oh' moment.
Ja, gefilmd door RTL4. Belichting is kut, en ik werd verrast door iets, dus ik sta er nogal debiel op.
pi_53303699
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ja, gefilmd door RTL4. Belichting is kut, en ik werd verrast door iets, dus ik sta er nogal debiel op.
O, dit is gewoon een still ofzo?
pi_53303719
Haha die Wilders maakt er weer een mooie show van. Hij heeft ook uitzonderlijk secuur aandacht besteed aan zijn blonde lokken, alsof er een maagdelijk witte gloed boven hem hangt
pi_53303734
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:41 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

O, dit is gewoon een still ofzo?
Screenshot inderdaad.
pi_53303895
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:43 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Screenshot inderdaad.
Ha. Ziet er wel gezellig uit. CDA zomerschool toch?
pi_53303921
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:42 schreef Terecht het volgende:
Haha die Wilders maakt er weer een mooie show van. Hij heeft ook uitzonderlijk secuur aandacht besteed aan zijn blonde lokken, alsof er een maagdelijk witte gloed boven hem hangt
In dit topic worden de Algemene beschouwingen 2007 besproken
pi_53303952
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Bos was gisteren wel sterk bij Peppie en Kokkie.

Die minachting die je bij Witteman zag voor dat Rotterdamse stel, dat was bij hem totaal niet aanwezig.
Dat lijkt me de grootste nachtmerrie in zo'n show. Acute tokkierutus. Dodelijk.
pi_53303986
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat lijkt me de grootste nachtmerrie in zo'n show. Acute tokkierutus. Dodelijk.
Waarom dan? Dit zijn mensen die waarschijnlijk vroeger PvdA hebben gestemd. Als je naar dat verbeten mondje van Witteman kijkt, weet je precies waar het mis is gegaan.
  woensdag 19 september 2007 @ 16:55:28 #257
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53304092
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Waarom dan? Dit zijn mensen die waarschijnlijk vroeger PvdA hebben gestemd. Als je naar dat verbeten mondje van Witteman kijkt, weet je precies waar het mis is gegaan.
Die mensen hadden een heel verhaal over kunststof raamkozijnen, dat is misschien interessant als je in de kunststof raamkozijnenhandel zit, maar Bos had op dat moment een informatievere rol in de uitzending.
Witteman had wat minder bot kunnen afbreken, maar misschien verwachtte hij wel dat het lastige mensen waren die speciaal kwamen om te zeuren over vanalles en nog wat.
pi_53304161
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Waarom dan?
Omdat die mensen blijk gaven niet te weten wanner je iets zegt of juist zwijgt. Er zijn ongeschreven regels. Zelf in het programma P&W. Aso-types dus. Ik zou er ook geen raad mee hebben geweten, als ik het programma zou presenteren en lichterlijk in de stress geschoten zijn.
quote:
Dit zijn mensen die waarschijnlijk vroeger PvdA hebben gestemd. Als je naar dat verbeten mondje van Witteman kijkt, weet je precies waar het mis is gegaan.
Tja, Witteman met ¤ 400.000+ p/j zie ik niet als de vertegenwoordiger van de PvdA.

[/quote]
Goh, ik moet nog erg wennen aan mijn nieuwe avatar. Ik ben niet tevree.
pi_53304304
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Die mensen hadden een heel verhaal over kunststof raamkozijnen, dat is misschien interessant als je in de kunststof raamkozijnenhandel zit, maar Bos had op dat moment een informatievere rol in de uitzending.
Witteman had wat minder bot kunnen afbreken, maar misschien verwachtte hij wel dat het lastige mensen waren die speciaal kwamen om te zeuren over vanalles en nog wat.
Maf. Toen Ali B. kwam ouwehoeren werd hij ook niet afgekapt door Witteman. Volgens mij had Balkenende toen ook een informatieve rol in de uitzending.

En Rotterdammers praten nu eenmaal graag over geld . Maar ik vond dat ze wel een punt hadden wat betreft dat gesmijt met geld naar die volksbuurten.
pi_53304366
quote:
Op woensdag 19 september 2007 16:48 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ha. Ziet er wel gezellig uit. CDA zomerschool toch?
Uh... nee. De presentatie van Wilders' lijst, vorig jaar.
pi_53304500
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:03 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Uh... nee. De presentatie van Wilders' lijst, vorig jaar.
Waar die foto?
pi_53304550
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Waar die foto?
Die foto heb ik een nekschot gegeven. Pas toen de emotie wat was gezakt dat ik op de nationale TV was gekomen zag ik pas hoe stom ik erop stond. Anders PM je Aoristus, die heeft 'm kennelijk nog.

[ Bericht 1% gewijzigd door DrWolffenstein op 19-09-2007 17:18:14 ]
pi_53304666
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:11 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Die foto heb ik nekschot gegeven. Pas toen de emotie wat was gezakt dat ik op de nationale TV was gekomen zag ik pas hoe stom ik erop stond. Anders PM je Aoristus, die heeft 'm kennelijk nog.
Maar iedereen vind meestal zichzelf stom op de foto staan
pi_53304688
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:11 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Die foto heb ik nekschot gegeven. Pas toen de emotie wat was gezakt dat ik op de nationale TV was gekomen zag ik pas hoe stom ik erop stond. Anders PM je Aoristus, die heeft 'm kennelijk nog.
Als schermafbeelding.
pi_53304720
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Maar iedereen vind meestal zichzelf stom op de foto staan
Ik heb dat eigenlijk nooit.

Hoewel ik als kind op een brochure van het Noorder Dierenpark schijn te staan.
pi_53304761
Ik ben wel eens bij Studio Sport geweest. Nee, niet met de Gtjes .
  woensdag 19 september 2007 @ 17:18:58 #267
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53304765
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:01 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Maf. Toen Ali B. kwam ouwehoeren werd hij ook niet afgekapt door Witteman. Volgens mij had Balkenende toen ook een informatieve rol in de uitzending.

En Rotterdammers praten nu eenmaal graag over geld . Maar ik vond dat ze wel een punt hadden wat betreft dat gesmijt met geld naar die volksbuurten.
Balkenende zat toen toch gewoon zijn leugenachtige verkiezingspraatje af te houden
pi_53304783
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
Het doel van P&W is natuurlijk vooral het maken van een leuke uitzending. En Ali B. weet zijn onzin nu eenmaal veel amusanter te brengen dan deze mensen.

Het lijkt me moeilijk om geduldig en respectvol om te gaan met mensen die het niet helemaal begrepen. Zoals je al zei, dat deed Bos goed, Witteman niet.
quote:
Ik vond vooral het videofragment sterk van die wijk in Friesland waar in 1959 de mooie nieuwe woningen werden gepresenteerd en die nu weer tot de 40 wijken behoord.

Die Rotterdammers werden gevraagd naar de ervaringen in hun wijk, maar ze hielden vooral een ik-moet-zo-veel-belasting-betalen-en-Bos-lijkt-wel-een-roverhoofdman huilverhaal. Daar wordt gewoon niemand blij van.
pi_53304784
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:18 schreef Apropos het volgende:
Ik ben wel eens bij Studio Sport geweest. Nee, niet met de Gtjes .
Paralympics?
pi_53304823
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:19 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Paralympics?
Europees kampioen Ajax.
pi_53304844
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Paralympics?
Die komen niet bij studio sport, behalve Esther Vergeer.
pi_53304941
De Poollandse Barbaren...
pi_53305003
quote:
Bon?
pi_53305035
quote:
19 September 2007
Kroes haalt hard uit naar de VS

Eurocommissaris Neelie Kroes vindt de kritiek van de Amerikaanse regering op de uitspraak van het Europese Hof tegen Microsoft "totaal onaanvaardbaar". Ze noemt het ongepast dat een lid van de Amerikaanse regering commentaar levert op een onafhankelijke rechtbank.

Kroes voegt eraan toe dat Microsoft in beroep kan gaan als het bedrijf het oneens is met de boete voor misbruik van zijn dominante marktpositie.

Volgens vice-minister Barnett dupeert de uitspraak de consument en worden concurrentie en innovatie ontmoedigd. Kroes stelt de zaak volgende maand bij haar bezoek aan de VS aan de orde.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7FAB511D7DE7F.html
pi_53305210
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef Elseetje het volgende:
Leuk boek voor pberends:

"Als de dollar valt" van Willem Middelkoop.
Joh, dat wist ik al weken.
pi_53305241
Wanneer word de Jeugdzorg eindelijk eens geprivatiseerd?
pi_53305273
quote:
Maar het klinkt wel superprofessioneel natuurlijk.
pi_53305280
[url]http://www.nrc.nl/buitenland/article771159.ece/Polen_haalt_zich_woede_lidstaten_EU_op_de_hals[url]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53305407
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:37 schreef Het_hupt het volgende:
Wanneer wordt ontwikkelingssamenwerking eindelijk eens geprivatiseerd?
pi_53305535
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:37 schreef Het_hupt het volgende:
Hoe zie je dat voor je?
Allah Al Watan Al Malik
pi_53305626
Als de dollar valt zegt Middelkoop dat Powell het gezegd heeft.
pi_53305710
quote:
PVV-Fractie gaat uitbreiden!! - VACATURES

Om nog slagvaardiger op te treden, gaat de Tweede Kamerfractie van de PVV uitbreiden met nieuwe medewerkers, die zich met enthousiasme willen inzetten voor de standpunten waar de PVV voor staat. De vacatures waar we voor werven, zijn:

- Communicatiemedewerker (m/v)
4 Beleidsmedewerkers (m/v) voor de portefeuilles:
- Binnenlandse Zaken (nadruk op: politie) en Defensie;
- Vreemdelingen en Immigratie;
- Volksgezondheid en Onderwijs (nadruk op: volksgezondheid)
- Financiën en Economische Zaken.
pi_53305722
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je?
in ieder geval die geldverslindende bureauhengsten eruit.
Een commerciële organisatie zal zeker effectiever werken.
pi_53305762
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:43 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wanneer wordt ontwikkelingssamenwerking eindelijk eens geprivatiseerd?
Ontwikkelingshulp zal me de kont roesten
Alweer vernomen hoe efficient de Jeugdzorg werkt
pi_53305766
Wilders wil nu ook al voorschrijven wat we moeten dragen

Wie neemt die clown nou nog serieus?
pi_53305809
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:57 schreef Monidique het volgende:
Wilders wil nu ook al voorschrijven wat we moeten dragen

Wie neemt die clown nou nog serieus?
Hij heeft ergens wel een punt, als je die maar zien wilt
Zeker in het geval Vogelaar
pi_53305828
En dit is niets minder dan racisme:
quote:
PVV-leider Geert Wilders is woest over de begrotingsplannen van het kabinet. Het geld wordt weggehaald bij de hardwerkende middenklasse en verdwijnt in de portemonnee van allochtone uitkeringstrekkers, vindt Wilders.

Dat zei hij woensdag tijdens de Algemene Beschouwingen. Het komt er op neer dat 'Henk en Wim moeten betalen voor Achmed en Ali', aldus Wilders.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/170926/index.html
pi_53305903
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef Monidique het volgende:
En dit is niets minder dan racisme:
[..]

http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/170926/index.html
Och het uitmaken van Wilders aanhangers voor dom en neo-nazi's is ook racisme
pi_53305910
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:02 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Och het uitmaken van Wilders aanhangers voor dom en neo-nazi's is ook racisme
.
pi_53305911
Omgekeerd is er natuurlijk geen Ali of Achmed die betaalt voor Jerry of Diedjee.
pi_53305922
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:55 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

in ieder geval die geldverslindende bureauhengsten eruit.
Een commerciële organisatie zal zeker effectiever werken.
Was het maar zo makkelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306022
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:02 schreef Apropos het volgende:
Omgekeerd is er natuurlijk geen Ali of Achmed die betaalt voor Jerry of Diedjee.
Ik heb een vriend die 'Didier' heet. Van Diedjee heb ik nog nooit gehoord...
pi_53306059
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Was het maar zo makkelijk.
Helaas, het is wishful thinking.
Nou ja, in ieder geval gaat er weer een casemanager de weg naar de rechter maken
pi_53306259
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Ik heb een vriend die 'Didier' heet. Van Diedjee heb ik nog nooit gehoord...
Wees blij.
pi_53306275
Weer iets geleerd:
quote:
Nike uit het land van de kruistochten
pi_53306284
Dat vond ik ook al frappant.
pi_53306403
http://www.maroceve.com/nightlife.php

Westerse invloeden.

Waarom bestaat er geen Marokkaanse Wilders
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306417
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.maroceve.com/nightlife.php

Westerse invloeden.

Waarom bestaat er geen Marokkaanse Wilders
pi_53306454
Nee, diens partij heeft leden.
pi_53306466
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja maar das geen Marokkaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53306472
Enfin,
pi_53306476
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:23 schreef Apropos het volgende:
Nee, diens partij heeft leden.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')