abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53294401
De miljoenennota

Kijkt er niemand?

Jan Marijnissen is als eerste aan het woord.
pi_53294436
Weer eens tijd voor ouderwets vuurwerk...
pi_53294619
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:50 schreef Bommenlegger het volgende:
Weer eens tijd voor ouderwets vuurwerk...
Neehoor gewoon ouderwets cadeautjes uitdelen aan de achterban van de regeringspartijen. Reken er maar op dat Bos daar 400 miljoen voor heeft gereserveerd. Verder veel gemor van de oppositie maar die hebben toch geen meerderheid .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53294852
Wat is Tichelaar zichzelf lekker aan het profileren.

Er kijkt helaas geen hond..
pi_53294890
Ik hoorde Tichelaar vanmorgen op de radio, "Het is heel redelijk om wat extra's te vragen van de mensen die veel geld hebben.". Het vragende karakter van belasting ontgaat mij echter.
pi_53294899
Ik volg het wel, Tichelaar heeft er zin in
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_53294911
Jan Jan Jan!
It's about being boss, not being the boss...
pi_53294925
Wilders komt als 5e aan de beurt
pi_53294930
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Er kijkt helaas geen hond..
Ik zal eens kijken of de PC's hier een streampje op het scherm kunnen toveren.
pi_53294936
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoorde Tichelaar vanmorgen op de radio, "Het is heel redelijk om wat extra's te vragen van de mensen die veel geld hebben.". Het vragende karakter van belasting ontgaat mij echter.
Ja dat impliceert dat we kunnen zeggen: "Heel vriendelijk dat u het vraagt maar helaas kan ik niet op uw verzoek ingaan". Wie dat zegt gaat echter de gevangenis in. Tot zover het vragende karakter.
pi_53294958
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Ja dat impliceert dat we kunnen zeggen: "Heel vriendelijk dat u het vraagt maar helaas kan ik niet op uw verzoek ingaan". Wie dat zegt gaat echter de gevangenis in. Tot zover het vragende karakter.
Hij spreekt dan ook niet voor de weldenkende burger maar voor zijn eigen achterban
pi_53294960
Jan is een van de weinige die gewoon ja of nee op een vraag geven.
pi_53294997
quote:
Ach het is gewoon symboolpolitiek die goed scoort bij de eigen achterban .
pi_53294999
Ik heb Marijnissen weleens sterker aan het woord gezien.

Maar goed, we hebben altijd de interruptiemicrofoon nog...
pi_53295019
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hij spreekt dan ook niet voor de weldenkende burger maar voor zijn eigen achterban
Denk dat er weinig weldenkende mensen zijn die erg veel moeite hebben met wat extra belasting voor huizen duurder dan 1,2 miljoe. Zeker als daar eerst al 30 jaar HRA opzat.
pi_53295024
quote:
Onder het motto 'je hebt er hard voor gewerkt, dus we pakken 't nu maar weer keihard van je af.'

Ook mooi om te roepen dat het economisch goed gaat met Nederland. Ja, logisch als je maar genoeg van de burgers pikt .
pi_53295084
Vooropgesteld dat ik Verhagen echt een rat vind, was hij veel vileiner dan Van Geel op dit soort dagen.
Flets mannetje, die Van Geel.
pi_53295150
Van Geel wordt al aangepakt voor het kabinetsbeleid
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_53295151
'hardwerkende Nederlander'

het nieuwe toverwoord
pi_53295191
Geert! Geert! Geert!
It's about being boss, not being the boss...
pi_53295221
Er wonen ook gewoon 'hardwerkende Nederlanders'' in de prachtwijken Geertje, dus waarom mag er in hun buurt niet geinversteerd worden.
Het is trouwens gewoon een voortzettimg va het Grote Steden beleid van Paars, waar Wilders nog voor stemde.
pi_53295223
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:21 schreef NLweltmeister het volgende:
'hardwerkende Nederlander'

het nieuwe toverwoord
'Linkse hobby's' vind ik anders wel leuk gevonden.
pi_53295306
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:24 schreef NLweltmeister het volgende:
Er wonen ook gewoon 'hardwerkende Nederlanders'' in de prachtwijken Geertje, dus waarom mag er in hun buurt niet geinversteerd worden.
Het is trouwens gewoon een voortzettimg va het Grote Steden beleid van Paars, waar Wilders nog voor stemde.
Hij moet zelfs een flink deel van z'n electoraat daar zoeken .
pi_53295332
Nivellering, volgens mij kent Rutte de term ook niet helemaal. Het gaat om inkomensherverdeling, dat je meer belasting heft bij mensen die meer geld hebben is dat dus niet persé.
pi_53295421
Ja, dat is altijd zo leuk idd, zeggen ze: 'en ik heb kei en kei en keihard gewerkt, en kijk nu eens wat ik overhoud gvd...!' Zitten ze jaar in jaar uit onder werktijd te Fok!ken.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')