Neehoor gewoon ouderwets cadeautjes uitdelen aan de achterban van de regeringspartijen. Reken er maar op dat Bos daar 400 miljoen voor heeft gereserveerd. Verder veel gemor van de oppositie maar die hebben toch geen meerderheidquote:Op woensdag 19 september 2007 10:50 schreef Bommenlegger het volgende:
Weer eens tijd voor ouderwets vuurwerk...
Ja dat impliceert dat we kunnen zeggen: "Heel vriendelijk dat u het vraagt maar helaas kan ik niet op uw verzoek ingaan". Wie dat zegt gaat echter de gevangenis in. Tot zover het vragende karakter.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoorde Tichelaar vanmorgen op de radio, "Het is heel redelijk om wat extra's te vragen van de mensen die veel geld hebben.". Het vragende karakter van belasting ontgaat mij echter.
Hij spreekt dan ook niet voor de weldenkende burger maar voor zijn eigen achterbanquote:Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ja dat impliceert dat we kunnen zeggen: "Heel vriendelijk dat u het vraagt maar helaas kan ik niet op uw verzoek ingaan". Wie dat zegt gaat echter de gevangenis in. Tot zover het vragende karakter.
Ach het is gewoon symboolpolitiek die goed scoort bij de eigen achterbanquote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoorde Tichelaar vanmorgen op de radio, "Het is heel redelijk om wat extra's te vragen van de mensen die veel geld hebben.". Het vragende karakter van belasting ontgaat mij echter.
Denk dat er weinig weldenkende mensen zijn die erg veel moeite hebben met wat extra belasting voor huizen duurder dan 1,2 miljoe. Zeker als daar eerst al 30 jaar HRA opzat.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij spreekt dan ook niet voor de weldenkende burger maar voor zijn eigen achterban
Onder het motto 'je hebt er hard voor gewerkt, dus we pakken 't nu maar weer keihard van je af.'quote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
'Linkse hobby's' vind ik anders wel leuk gevonden.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:21 schreef NLweltmeister het volgende:
'hardwerkende Nederlander'
het nieuwe toverwoord
Hij moet zelfs een flink deel van z'n electoraat daar zoekenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:24 schreef NLweltmeister het volgende:
Er wonen ook gewoon 'hardwerkende Nederlanders'' in de prachtwijken Geertje, dus waarom mag er in hun buurt niet geinversteerd worden.
Het is trouwens gewoon een voortzettimg va het Grote Steden beleid van Paars, waar Wilders nog voor stemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |