Jazeker. Vroeger weg van werk, restaurantje pikken, bier zuipen en betere muziek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:39 schreef Monidique het volgende:
Heb je er al zin in?
Maak er een mooi feestje vanquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Jazeker. Vroeger weg van werk, restaurantje pikken, bier zuipen en betere muziek.Valt weinig niet zin in te hebben.
Nee?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:31 schreef Autodidact het volgende:
Ik ben daar nog nooit geweest.
Nee. Vervelende is de treinverbinding 's nachts...Na twaalven is Brabant en Limburg praktisch een eiland hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:43 schreef du_ke het volgende:
Je hebt je naamtopic gemist.
[KLACHT] Rock_the_Braziliaan
Zonde inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jammer dat hij al dicht is.
Mijn laatste treinen gaan ook al om tien over twaalf en tien over één.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee. Vervelende is de treinverbinding 's nachts...Na twaalven is Brabant en Limburg praktisch een eiland hoor.
Hiernaartoe dus om half twaalf. Dan heb je net een pilsje op....en om nou op het station te slapenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn laatste treinen gaan ook al om tien over twaalf en tien over één.
Auto?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef Autodidact het volgende:
Hiernaartoe dus om half twaalf. Dan heb je net een pilsje op....en om nou op het station te slapen
Als je hier komt zeggen dat je dit topic NIET dicht gooit, dan krijg je misschien wel een nieuw naamtopicquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jammer dat hij al dicht is.
Of eerste trein terug? Of logerenquote:
Ik doe niet aan alcoholvrije concerten. Maar ja, op zich zou ik er wel een nachtje voor willen doorhalen hoor. Maar niet op dinsdagquote:
Dan zorg je dat je zelf niet rijdt. Werkt prima.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef Autodidact het volgende:
Ik doe niet aan alcoholvrije concerten.
Treinen vertrekken doordeweeks wel eerder dan op zondag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik doe niet aan alcoholvrije concerten. Maar ja, op zich zou ik er wel een nachtje voor willen doorhalen hoor. Maar niet op dinsdag.
Zoiets ja. Of alcoholvrije seks, zoals je wil.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:02 schreef Monidique het volgende:
Dat is zoiets als zaadlozingvrije seks. Toch, Autodidact?
Niet hiernaartoequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Treinen vertrekken doordeweeks wel eerder dan op zondag.
Wilders zit links. Is dat omdat hij bang is dat ze vanaf de publieke tribune iets op zijn hoofd gooien?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef zakjapannertje het volgende:
het lid Verdonk in de CDA-bankjes
http://www.depers.nl/Economie/?ID=103637&ref=rssquote:Drank en tabak zwaarder belast
Gepubliceerd: vandaag 13:30
Update: vandaag 14:49
Drank en tabak worden duurder. Het kabinet hoopt zo de maatschappelijk onwenselijke gevolgen van drankmisbruik en roken te bestrijden. Het btw-tarief voor kermissen blijft ongewijzigd. Dat staat in het Belastingplan 2008 dat staatssecretaris van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) dinsdag uit de doeken doet.
De accijns op een pakje sigaretten van twintig stuks wordt met een kwartje verhoogd. Een pakje shag van vijftig gram gaat 31 cent meer kosten. Deze verhoging geldt vanaf 1 januari. Voor een flesje bier van 0,3 liter moet vanaf januari 2009 2,7 cent meer worden betaald. Dat betekent dat de prijs voor een kratje van 24 flesjes 65 cent duurder wordt.
De omstreden btw-verhoging op kermissen, bioscopen, dierentuinen en pretparken is van de baan. Zij houden het lage btw-tarief van zes procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |