Heb hem nu gevonden in een internetshop in Frankrijk, kan niet veel Frans maar hij kost ¤ 112,99 volgens mij voordat ik m thuis heb.. weet niet wat: "Frais de traitement : Pour les livraisons hors métropole, les frais de transport seront calculés à l'étape de validation finale de votre commande." wil zeggen, heb wel al gekozen voor Nederland als land van bestemming...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Poepoog het volgende:
Gaaf, ben benieuwd wat de prijs zal zijn...

128 euro @ ebay...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef Watervogel het volgende:
[..]
Heb hem nu gevonden in een internetshop in Frankrijk, kan niet veel Frans maar hij kost ¤ 112,99 volgens mij voordat ik m thuis heb.. weet niet wat: "Frais de traitement : Pour les livraisons hors métropole, les frais de transport seront calculés à l'étape de validation finale de votre commande." wil zeggen, heb wel al gekozen voor Nederland als land van bestemming...

Daar staat wel bij:quote:Op zondag 28 januari 2007 21:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
128 euro @ ebay...
Objectnummer: 230083352103

Hulp zoeken om je agressieve gedrag onder controle te krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 08:47 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, maar wat als je nou (zoals mij) wakker wordt met de intentie om dat ding uit te rammen? Dan is 'ie toch in no-time kapot?

Rentepuntenquote:Op maandag 17 september 2007 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat heeft ie gekost?

Dan moet je nog betalen, hoor. Zag 'm toevallig vandaag staan in de rentepuntenshop. Ik ben wel nieuwsgierig.quote:

juist daardoor twijfel ik ook nog... Misschien kun je em wel ergens testenquote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Zelf heb ik ook regelmatig moeite met opstaan (geen wonder om 05:00) en zo'n wekker lijkt me ook wel wat.
Maar om nou voor 129,- erachter te komen dat het toch net niet werkt... Tja... twijfelachtig

M'n pa werkt bij een electronicahandel, zal eens vragen of ik er eens eentje mag testenquote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef Pittie het volgende:
[..]
juist daardoor twijfel ik ook nog... Misschien kun je em wel ergens testen![]()

Mên, 7:20... dan ben ik vaak al anderhalf uur op m'n werkquote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef Pittie het volgende:
Mijn probleem is dat ik nogal erg vast slaap
Tot nu toe is de enige echte remedie zorgen dat ik uit bed moet om wekker uit te zetten. Tegenwoordig gaat om 7.20 mijn telefoon af, vervolgens om 7.25 nog een keer en dan om 7.30 gaat mn stereo hard aan. Dit om zo dus uit bed te gaan. De laatste tijd werkt dit prima. Echter wakker worden via licht lijkt me iig een stuk aangenamer, dan iedere ochtend bijna wakker schrikken.
Vannacht bijvoorbeeld kwam een huisgenoot nogal lawaaierig thuis, (tenminste dat vertelde de rest me) Echter ik heb weer eens niets gehoord...

Dat zou toch goedkoper moeten kunnen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef ThaNetRunner het volgende:
Adviesprijs ¤ 139

Aaah, met een epileptische aanval vredig doodgaan in je slaap voordat je naar je werk moet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat zou toch goedkoper moeten kunnen?
[afbeelding]
+
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |