Dat kan met alle produkten die je tegenwoordig koopt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef Cyan het volgende:
Hij is ook te koop bij de Bijenkorf. Heb 'em daar vandaag gezien en het zag er goed uit! Je kan em toch kopen en eventueel terug brengen als hij niet het gewenste effect geeft?
BTW wat kost hij bij de Bijenkorf?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef Cyan het volgende:
Hij is ook te koop bij de Bijenkorf. Heb 'em daar vandaag gezien en het zag er goed uit! Je kan em toch kopen en eventueel terug brengen als hij niet het gewenste effect geeft?
Hij kost daar ook ¤149 dus het is volgens mij een vastgestelde prijs. Als je iemand kent die bij Praxis, Bijenkorf, M&S, Hema of V&D werkt kan je misschien een kortingspasje lenen? Dan krijg je nog 15% korting.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
BTW wat kost hij bij de Bijenkorf?
Praxis ¤ 149
Dat is absolute onzin. Het kan alleen bij een koop op afstand, via internet bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat kan met alle produkten die je tegenwoordig koopt.
Ik geloof dat de termijn 8 dagen is.
Je hebt gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het voor alle aankopen gold.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is absolute onzin. Het kan alleen bij een koop op afstand, via internet bijvoorbeeld.
Altijd hè!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:06 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was in de veronderstelling dat het voor alle aankopen gold.
Dit is dus niet het licht waar we het hier over hebben.quote:
het idee is hetzelfde alleen is het wat uitgebreider qua kleuren...quote:Op zondag 28 januari 2007 09:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dit is dus niet het licht waar we het hier over hebben.
Dit systeem wekrt met lampen die verschillende kleuren wit hebben.
De lamp in dit topic werkt met LED's en heeft verschillende kleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |