Heb hem nu gevonden in een internetshop in Frankrijk, kan niet veel Frans maar hij kost ¤ 112,99 volgens mij voordat ik m thuis heb.. weet niet wat: "Frais de traitement : Pour les livraisons hors métropole, les frais de transport seront calculés à l'étape de validation finale de votre commande." wil zeggen, heb wel al gekozen voor Nederland als land van bestemming...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Poepoog het volgende:
Gaaf, ben benieuwd wat de prijs zal zijn...
128 euro @ ebay...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef Watervogel het volgende:
[..]
Heb hem nu gevonden in een internetshop in Frankrijk, kan niet veel Frans maar hij kost ¤ 112,99 volgens mij voordat ik m thuis heb.. weet niet wat: "Frais de traitement : Pour les livraisons hors métropole, les frais de transport seront calculés à l'étape de validation finale de votre commande." wil zeggen, heb wel al gekozen voor Nederland als land van bestemming...
Daar staat wel bij:quote:Op zondag 28 januari 2007 21:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
128 euro @ ebay...
Objectnummer: 230083352103
Hulp zoeken om je agressieve gedrag onder controle te krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 08:47 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm, maar wat als je nou (zoals mij) wakker wordt met de intentie om dat ding uit te rammen? Dan is 'ie toch in no-time kapot?
Rentepuntenquote:Op maandag 17 september 2007 20:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat heeft ie gekost?
Dan moet je nog betalen, hoor. Zag 'm toevallig vandaag staan in de rentepuntenshop. Ik ben wel nieuwsgierig.quote:
juist daardoor twijfel ik ook nog... Misschien kun je em wel ergens testenquote:Op maandag 17 september 2007 20:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Zelf heb ik ook regelmatig moeite met opstaan (geen wonder om 05:00) en zo'n wekker lijkt me ook wel wat.
Maar om nou voor 129,- erachter te komen dat het toch net niet werkt... Tja... twijfelachtig
M'n pa werkt bij een electronicahandel, zal eens vragen of ik er eens eentje mag testenquote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef Pittie het volgende:
[..]
juist daardoor twijfel ik ook nog... Misschien kun je em wel ergens testen![]()
Mên, 7:20... dan ben ik vaak al anderhalf uur op m'n werkquote:Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef Pittie het volgende:
Mijn probleem is dat ik nogal erg vast slaap
Tot nu toe is de enige echte remedie zorgen dat ik uit bed moet om wekker uit te zetten. Tegenwoordig gaat om 7.20 mijn telefoon af, vervolgens om 7.25 nog een keer en dan om 7.30 gaat mn stereo hard aan. Dit om zo dus uit bed te gaan. De laatste tijd werkt dit prima. Echter wakker worden via licht lijkt me iig een stuk aangenamer, dan iedere ochtend bijna wakker schrikken.
Vannacht bijvoorbeeld kwam een huisgenoot nogal lawaaierig thuis, (tenminste dat vertelde de rest me) Echter ik heb weer eens niets gehoord...
Dat zou toch goedkoper moeten kunnen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef ThaNetRunner het volgende:
Adviesprijs ¤ 139
Aaah, met een epileptische aanval vredig doodgaan in je slaap voordat je naar je werk moet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat zou toch goedkoper moeten kunnen?
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Volgens mij is het een gewone halogeenlamp hoor. Maar met een stroboscoop moet het ook lukken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Aaah, met een epileptische aanval vredig doodgaan in je slaap voordat je naar je werk moet.
volgens mij niet...quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het niet zo dat die stoffen in je lichaam alleen aangemaakt worden bij zonlicht?
Jij ziet er wel lief uitquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:41 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb deze gekregen een paar maandjes geleden:
[afbeelding]
en ik moet zeggen, het idee is leuk, maar het heeft nog niet bijster goed gewerkt in mijn situatie.
Ik word echt nooit wakker van het licht, maar pas als die stomme mechanische kut-krekels zo ontzettend hard aan het tsjilpen zijn dat het lijkt alsof er een hele zwerm door je kamer vliegt.![]()
Kan ook komen doordat het ding aan het voeteneinde van mn hoogslaperstaat zodat het licht zich niet echt door mn kamer kan verspreiden ofzo.
Maar goed het geluid is dus kut en mechanisch, ook de 'brandings-geluiden' bijvoorbeeld.
En ik zit ook altijd te kutten met het display want dat gaat iedere avond gewoon weer aan staan terwijl ik hem elke dag UIT zet.![]()
Nou ja verder wel een heel tof en lief cadeauen misschien moet ik me er wat meer in verdiepen en even een herlocatie laten plaatsvinden
![]()
helllig?quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:44 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, vooral van mechanische krekels kan ik enorm hellig worden![]()
En wat mag dat dan wel niet wezen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:49 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ja maar dan met twee l-en ipv 3 zoals jij doet![]()
Ik heb zojuist met dank aan Wikipedia ontdekt dat het kwaad/boos betekent en dat het Puttens of Nunspeets is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En wat mag dat dan wel niet wezen?
quote:Hellig worden is meanselijk, hellig blieven is duvels
Dat hoor je als man toch ook niet te wetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 02:03 schreef Parafernalia het volgende:
ik wist niet eens dat naf naf nog bestond!
Haha das omdat ik nog studeerquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mên, 7:20... dan ben ik vaak al anderhalf uur op m'n werk
Ruilen?
Dat vind ikquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:44 schreef Lexie het volgende:
Tof. Zou hem ook wel eens willen proberen. Die lamp is misschien ook handig om op mijn bureau neer te zetten rond een uur of twee, zodat ik wakker blijf
.
Nee, dat was nog niet genoemd.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:58 schreef Unity het volgende:
Ik ga er binnenkort ook maar eens een kopen... Bij de postbank kan je trouwens zo'n ding van philips met korting krijgen (70 euro plus 7000 rentepunten en 10 euro verzendkosten).
Oh ja. Slaaptekort.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat was nog niet genoemd.
Dan heb je het over die nafnaf lamp? Of kost dat ding van Philips 70euro bij de mediamarkt?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:29 schreef Sassie1986 het volgende:
Ik heb die van nafnaf, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Ik wordt vaak al wakker van de lamp en daarna nog van de radio.
Het nadeel is wel dat licht van de display dat heel fel is. maar ik zet hem gewoon uit, dan heb je er ook geen last van.
En bij de mediamarkt kost hij 70 euro en kun je hem binnen 14 dagen terugbrengen.
Dat lijkt me een kwestie van goed verduisteren.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:24 schreef deom het volgende:
Veel plezier aankomende zomer. Nu van de winter is het fijn als je wakker wordt van het licht, omdat het nog donker is als je je bed uit moet. Van de zomer is dat een ander verhaal. Dan wordt het om een uur of 5 licht buiten. Ik ben benieuwd of je dan nog steeds blij bent als je biotritme dan gewend is aan wakker worden als het licht wordt![]()
Dat is de reden waarom wij de Daymaker niet meer gebruiken. Nu kunnen we in de zomer ook gewoon slapen tot de wekker gaat in plaats van 1,5 uur te vroeg wakker zijn.
't Gaat om hoe je wakker wordt. 't Is geen lichttherapie.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:10 schreef Ynske het volgende:
T idee is heel goed. vooral als ik zoals nu om 6 uur moet beginnen.
maar goed, dan kom je dus buiten is het donker, en op t werk is ook geen daglicht. Zou t dan nog nut hebben?
Dat begrijp ik, ik vroeg me alleen af in hoeverre het geen enorme deceptie is om vervolgens dat ding uit te zetten en dan alsnog in het donker te zitten en naar je werk te moeten?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Gaat om hoe je wakker wordt. 't Is geen lichttherapie.
Hoe kan het nou een deceptie zijn? Dat kan toch alleen maar als je weet ik niet wat voor wonderlijke verwachtingen van het apparaat hebt.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Ilske het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik vroeg me alleen af in hoeverre het geen enorme deceptie is om vervolgens dat ding uit te zetten en dan alsnog in het donker te zitten en naar je werk te moeten?![]()
Zo niet lijkt het me wel wat!![]()
Ja dat blijft natuurlijk kut..maar het is een wekker! Dat ding zorgt ervoor dat je wakker wordt.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Ilske het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik vroeg me alleen af in hoeverre het geen enorme deceptie is om vervolgens dat ding uit te zetten en dan alsnog in het donker te zitten en naar je werk te moeten?![]()
waarom niet nu?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga 'm morgenochtend uitproberen.
Ik ben zeer benieuwd na de uitslagquote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga 'm morgenochtend uitproberen.
ik ben het nu alquote:Op donderdag 20 september 2007 21:12 schreef Pittie het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd na de uitslag
Ik had gisteravond geen tijd om 'm in te stellen, dus het verslag laat nog even op zich wachten.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:12 schreef Pittie het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd na de uitslag
Hou ons op de hoogte!
Nu pas wakker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had gisteravond geen tijd om 'm in te stellen, dus het verslag laat nog even op zich wachten.
Ts, zo lang kunnen uitslapen. Wat ook erg effectief is om wakker te worden, wakker gebeld worden om 7.00quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had gisteravond geen tijd om 'm in te stellen, dus het verslag laat nog even op zich wachten.
Nou, mijn oude wekkertje ging al om 6.30, hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:40 schreef Pittie het volgende:
[..]
Ts, zo lang kunnen uitslapen. Wat ook erg effectief is om wakker te worden, wakker gebeld worden om 7.00![]()
heeft des winters niet zoveel zin, zeker niet als je om 5:30 eruit moetquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Gordijnen open laten!
Het is een lamp, geen boeing 737quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:08 schreef Logitik het volgende:
Kan je hier niet een soort van jet lag van krijgen?
Dankje! Ga ik daar maandag ff langs.quote:
Uitgebreider reviewtje is hier te vinden.quote:Heerlijk wakker worden - Philips Wake up Light:
Nu een weekje in gebruik, en ik moet zeggen, het werkt erg goed! Je kunt lichtintensiteit en volume netjes instellen, plus kiezen voor een van de geluiden of radio. De volgende morgen begint de wekker netjes een half uur voor de ingestelde tijd langzaam op te gloeien. Mocht je uiteindelijk nog niet wakker zijn op de ingestelde tijd zal ook langzaam het geluid opbouwen tot het ingestelde volume. Erg plezierig!
Ik heb gemerkt dat als ik hem op 7 uur instel, ik ongeveer om 6:45 langzaam bewust wordt dat ik wakker aan het worden ben. Hierna kun je dus nog even rustig genieten van het wakker worden en zo lekker met je ogen knipperen alsof de zon in je gezichtje staat te schijnen. Tegen de tijd dat het echt tijd is begint het geluid langzaam van zacht naar hard te gaan. Tijd om op de knop te drukken en op te staan dus!
is dat zoquote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar alleen de 400 heeft wekkerradio he?
Nouja dan die maar
Volgens mij klopt dat helemaal!quote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar alleen de 400 heeft wekkerradio he?
Nouja dan die maar
Ja, zag het nu net in de folderquote:
jawel toch? tegenover de vvdquote:Op maandag 24 september 2007 13:43 schreef Pittie het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat helemaal!
Ik ga binnenkort ook maar eens bij de Bcc langs. Echter hier in Tilburg zit er geen![]()
Het is meer "bip bip bip" en "Twiedeltwiet" voor de vogeltjes.quote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Parafernalia het volgende:
pff dan pas ik toch hoor...130 euro is echt te duur voor een wekker.
wat raar dat er geen wekkerradio op de 300 zit zeg.
zit er dan alleen een *tuut tuut tuut* wekker op?
Ik moet er donderdag en vrijdag om 0:30 uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 06:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff.. misschien dat ik vanmiddag dan ook maar even langs de BCC rij... Deze én volgende week heb ik ochtenddienst, en moet dan om 5 uur opstaan. Op een of andere manier is dat ook niet alles
kijk dat is een echte testquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik moet er donderdag en vrijdag om 0:30 uit![]()
Dus getest worden gaatie zeker.
Niet niet echt, behalve dat de 400Lux een wekkerradio heeft en de 300 niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik vraag me alleen af; is het verschil tussen 300 en 400 lux nou echt zo groot?
Het prijsverschil is toch wel behoorlijk... 89,95 of 129,95
Ik wil net zeggen, mij hebben ze verteld dat hier zowel geen Bcc als mediamarkt zit....quote:Op maandag 24 september 2007 17:10 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jawel toch? tegenover de vvd
edit: ohneegoeiemorgen parafernalia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |