1000 Watt halogeen boven je bedquote:Op woensdag 6 december 2006 13:35 schreef Djarum het volgende:
je kan ook een tijdschakelaar kopen van een paar euro bij de bouwmarkt, en die op een lamp zetten.
als je hem dan instelt op de tijd dat je wakker moet worden, *KLIK* lamp aan!
Heeft mij al verscheidene keren op tijd op een tentamen laten komen!!![]()
gheghe, heb ik wel een keer gedaan (250watt lamp) boven op mijn knar toen ik ging slapen..quote:Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
1000 Watt halogeen boven je bed![]()
Het gaat puur om het opstaan, ik ben verder overdag niet moe.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef LeoLoopneus het volgende:
Misschien is het een idee om gewoon een paar uurtjes eerder naar bed te gaan...
Een stroboscoop is ook nog een ideetje natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 13:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
1000 Watt halogeen boven je bed![]()
Dan kan ik je van harte de wekker van mijn huisgenoot aanbevelen. Die is zo irritant en staat zo hard dat ik er zelfs mijn nest voor uit kom!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:46 schreef Bastoenie het volgende:
Misschien is het ook een idee om meer discipline in te bouwen, zo'n wekker zal je vast ook wel uit kunnen schakelen wat tot gevolg heeft dat je alsnog lastig je bed uitkomt. Zet een wekker verder van je bed af met een irritante toon, als je er dan toch al uit bent kan je net zo goed eruit blijven. En zo zijn er nog veel meer goedkope/gratis mogelijkheden
http://www.megagadgets.nl/naf-naf-lys-p-477.htmlquote:Nafnaf, het bekende, modern kledingsmerk voor dames komt nu ook op de markt met een serie innovatieve muziekspelers en radiowekkers. Waaronder ook deze klokwekker met een nabootsing van de opkomende of ondergaande zon. In 20 minuten wordt een opkomende zon d.m.v de lamp nagebootst alvorens de wekker afgaat. Dit is zeer ontspannend wakker worden! Ben jij die harde dreun geluiden, met snooze functie die zich om de 5 minuten herhalen ook beu? Dan is dit wat voor jou! Deze klokwekker van NAFNAF bezorgt jou geen ochtendhumeur meer, je word vanaf nu gewekt met de rustieke zuid franse krekels, het ontspannen geluid van de oceaan, of met opgewekte bosgeluiden zoals de zang van vogels. Ook beschikt deze klokwekker over een FM radio.
quote:Deelnemers gezocht voor slaaponderzoek naar 'wekkerlamp'
Voor een bijzonder slaaponderzoek zoekt het Biologisch Centrum van de Rijksuniversiteit Groningen tientallen enthousiaste testpersonen om een 'wekkerlamp' te testen.
"We zoeken mensen die bij ons, of thuis, willen slapen met onze 'wekkerlamp' die ze moet wekken met licht," vertelt onderzoekster Marijke Gordijn vandaag in De Telegraaf. "Ons onderzoek richt zich op mensen die door de week moeilijk wakker kunnen worden en in de weekenden het liefst tot tien of elf uur door slapen."
Met de nieuwe wekkerlamp wordt vanaf een half uurtje voor het geplande ontwaken alvast door de slaapwekker licht gegeven. Daardoor lijkt het voor de proefpersoon een beetje als het langzaamaan licht wordt.
Door het ochtendritme zo met de lamp te beïnvloeden hopen de onderzoekers dat het uiteindelijk kan bijdragen aan het beter functioneren van mensen met slaapproblemen. De slaapproef richt zich niet op mensen met de bekende 'winterdip'. "Het gaat om slapers die overdag redelijk functioneren maar niet goed wakker kunnen worden", benadrukt Gordijn.
Ik vrees dat zo een wekker bij mij niet zal werken omdat ik altijd met de gordijnen open slaap. Ik ben het dus gewoon om de opkomende zon te negerenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:42 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
EUROSOLAR lichtwekker. ...
De prijs valt wel mee. Bij Neckermann.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |