abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53255021
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Veel files zijn voorspelbaar in lengte en tijd. Die zijn lang niet zo vervelend als onverwachte files.
Dagelijks in een voorspelbare file staan is echt frustratie, hoe je dat ook draait of keert. Een keer een onverwacht filetje, is nog wel te overzien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53255091
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dagelijks in een voorspelbare file staan is echt frustratie, hoe je dat ook draait of keert. Een keer een filetje is nog wel te overzien.
Als je van te voren weet dat die file je 20 minuten kost reken je dat gewoon mee in je dagelijkse reistijd. dan is het lang zo erg niet.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53255139
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je van te voren weet dat die file je 20 minuten kost reken je dat gewoon mee in je dagelijkse reistijd. dan is het lang zo erg niet.
Het gaat niet om de reistijd die uitloopt maar om de irritante manier van `auto rijden` in die situatie.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53255215
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het gaat niet om de reistijd die uitloopt maar om de irritante manier van `auto rijden` in die situatie.
Ach dat overkom je door rustig te ontbijten en een krantje te lezen in die tijd .
pi_53255257
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach dat overkom je door rustig te ontbijten en een krantje te lezen in die tijd .
Jij hebt ook geen idee wat er in de burger om gaat
pi_53255326
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef JohnDope het volgende:
Nee jij
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53255375
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nou die "de burger" van je denkt in elk geval ook heel anders dan wat jij uitkraamt .
pi_53255580
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou die "de burger" van je denkt in elk geval ook heel anders dan wat jij uitkraamt .
In dit geval heb jij gelijk, een onverwachte file zoals vanochtend bij Beesterzwaag langs de A7 (15 km door een ongeluk) kun je je niet op instellen en kun je dus ook niet je reistijd op afstemmen. Op dagelijkse file's pas je je reistijd aan. Begin dit jaar is hier ook onderzoek naar gedaan die jouw reactie bevestigd.
pi_53255660
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

In dit geval heb jij gelijk.
Ja, want omdat de burger iedere dag met heel veel plezier in de voorspelbare file staat en omdat die situatie zo relaxt en ontspannen is, vond de Telegraaf het nodig om daar een week lang aandacht aan te besteden op de voorpagina.....
pi_53255664
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

In dit geval heb jij gelijk, een onverwachte file zoals vanochtend bij Beesterzwaag langs de A7 (15 km door een ongeluk) kun je je niet op instellen en kun je dus ook niet je reistijd op afstemmen. Op dagelijkse file's pas je je reistijd aan. Begin dit jaar is hier ook onderzoek naar gedaan die jouw reactie bevestigd.
Ja ik lees wel eens wat . En had het wel vaker gezien, het is ook niet onlogisch. Zolang de reistijd voorspelbaar en constant is levert het niet zoveel problemen op.
pi_53255867
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja, want omdat de burger iedere dag met heel veel plezier in de voorspelbare file staat en omdat die situatie zo relaxt en ontspannen is, vond de Telegraaf het nodig om daar een week lang aandacht aan te besteden op de voorpagina.....
Het gaat er ook niet om of men met plezier in de file staat, overigens zijn er mensen die het als kalmerend en prettig ervaren, maar wat men als vervelender en stressvoller ervaart en dan scoren dagelijkse file's beduidend beter dan onverwachte omdat men daar geen rekening mee kan houden en dus meer stress oplevert.

wat de Telegraaf allemaal nodig vind is voor mij overigens niet echt relevant, laat staan serieus te nemen.
pi_53255914
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of men met plezier in de file staat, overigens zijn er mensen die het als kalmerend en prettig ervaren, maar wat men als vervelender en stressvoller ervaart en dan scoren dagelijkse file's beduidend beter dan onverwachte omdat men daar geen rekening mee kan houden en dus meer stress oplevert.
Ja jij hebt helemaal gelijk, jij kan zo op het binnenhof gaan werken.
  maandag 17 september 2007 @ 21:44:33 #103
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53256171
Ik vind autorijden in Nederland sowieso kut, al die stoplichten en die idioten die de hele tijd in de weg rijden
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_53256358
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat haar grote plan tegen de files zal zijn .
Alle buitenlanders weren uit het verkeer oid.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53256515
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja jij hebt helemaal gelijk, jij kan zo op het binnenhof gaan werken.
Teveel file's in die regio
pi_53257349
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef JohnDope het volgende:
Dagelijks in de file staan is 1 grote frustratie. Dat doen mensen echt niet voor de lol, ookal verdienen ze daarmee eventueel een paar eurootjes in de tijd van de baas.
Mwah, een kennis van mij werkt bij VNO-NCW in Den Haag, dat is 500 meter van Den Haag Centraal af. Hij woont in Amersfoort op steenworp afstand van het station, en toch voegt hij zich iedere dag braaf in de file. Nu wist ik wel dat ze bij VNO-NCW fan waren van de auto, maar dit gaat toch wel erg ver. En zo zijn er meer mensen denk ik, ik zou het absoluut niet uit sluiten dat mensen vanuit gewoonte toch altijd weer voor de auto kiezen. Het fileprobleem betreft voor een aanzienijk deel een informatieprobleem, hoe laat je aan mensen weten waar er nog vervoerscapaciteit vrij is.
pi_53257728
Die politiek commentator bij Nova, die net het commentaar deed over Verdonk moet daar echt weg, wat is die man subjectief

Overigens net zag je dat gehele interview met Rutte, wat deed hij slecht zeg! die journalisten stonden zeker onverwacht voor zijn neus?

Overigens hadden ze zijn escape ("ik ga er vandoor, want ik moet echt uuuuh.... prinsjes dag voorbereiden") bij Nova er wel uitgeknipt.
pi_53257796
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Mwah, een kennis van mij werkt bij VNO-NCW in Den Haag, dat is 500 meter van Den Haag Centraal af. Hij woont in Amersfoort op steenworp afstand van het station, en toch voegt hij zich iedere dag braaf in de file. Nu wist ik wel dat ze bij VNO-NCW fan waren van de auto, maar dit gaat toch wel erg ver. En zo zijn er meer mensen denk ik, ik zou het absoluut niet uit sluiten dat mensen vanuit gewoonte toch altijd weer voor de auto kiezen. Het fileprobleem betreft voor een aanzienijk deel een informatieprobleem, hoe laat je aan mensen weten waar er nog vervoerscapaciteit vrij is.
Alle mensen die ik ken die hun werk met het openbaar vervoer kunnen combineren en die kunnen kiezen tussen 'voorspeld' file-rijden of openbaar vervoer, kiezen allemaal voor openbaar vervoer.
En sommigen geven ook als argument dat ze openbaar vervoer gezelliger vinden, omdat ze zo nu en dan (oude) bekenden tegen komen....
pi_53257862
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef JohnDope het volgende:
Alle mensen die ik ken die hun werk met het openbaar vervoer kunnen combineren en die kunnen kiezen tussen 'voorspeld' file-rijden of openbaar vervoer, kiezen allemaal voor openbaar vervoer.
Ik geloof er niks van.
pi_53258047
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:38 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
Zoals de waard is...
pi_53258111
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:44 schreef JohnDope het volgende:
Zoals de waard is...
Mwah, ik heb de vakliteratuur op dit gebied wel aan mijn zijde.
pi_53258126
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Mwah, ik heb de vakliteratuur op dit gebied wel aan mijn zijde.
pi_53258608
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

Het fileprobleem betreft voor een aanzienijk deel een informatieprobleem, hoe laat je aan mensen weten waar er nog vervoerscapaciteit vrij is.
Die vervoerscapaciteit zit in ieder geval niet op het treintraject Utrecht - Den Haag in de spits.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53259333
Rita doet het erg goed trouwens bij P&W en zij begreep netzoals ik niet waarom Bolkie in eens zo tegen haar was op dat podium.
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:01 schreef JohnDope het volgende:

Overigens vond ik Wiegel voor het eerst een keer wat goeds zeggen en leek het wel of onze Gouwe Ouwe Bolkie aan het dementeren is....
Rita is op dit moment net zo'n gevaar voor de Bestuurlijke Elite geworden zoals Fortuyn destijds was.....
pi_53259499
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:01 schreef Addict89 het volgende:
Die vervoerscapaciteit zit in ieder geval niet op het treintraject Utrecht - Den Haag in de spits.
In Amersfoort heb je altijd wel een plaatsje. Mensen die in Utrecht instappen hebben inderdaad een probleem.
pi_53259541
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef JohnDope het volgende:
Rita doet het erg goed trouwens bij P&W en zij begreep netzoals ik niet waarom Bolkie in eens zo tegen haar was op dat podium.
[..]

Rita is op dit moment net zo'n gevaar voor de Bestuurlijke Elite geworden zoals Fortuyn destijds was.....
Inderdaad, de wijsneuzen denken dat ze het gered hebben maar ze hebben het kalf geslacht.

Ze is nu duidelijk de underdog en een hele sympathieke op dit moment, zoals ze dus die onderlinge benoeming tot burgemeester van Rotterdam afwijst, met te zeggen dat is aan de burgers van Rotterdam, en ik ben tegen die ambtelijke banenschuifcultuur binnen de VVD, is een hele sterke zet.
pi_53259655
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]

Maar wat zou Bolkestein dat dan kunnen schelen? Denk je dat hij die speech hield omdat hij bang is voor de doofpotten die Verdonk open trekt
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  maandag 17 september 2007 @ 23:35:18 #118
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_53259698
verdonk gaat ineens over de files praten. net nu de vvd een heel duidelijk file oplossingsplan heeft gemaakt.

pfff al weer een one issue partij, sociaal economisch heeft ze echt geen enkele inhoud
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 18 september 2007 @ 02:47:11 #119
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_53262208
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef JohnDope het volgende:Dagelijks in de file staan is 1 grote frustratie. Dat doen mensen echt niet voor de lol, ookal verdienen ze daarmee eventueel een paar eurootjes in de tijd van de baas.
Daar hebben ze onder Paars, met een Minister van Verkeer en Waterstaat geleverd door de VVD, het prachtige "benuttingsalternatief" voor bedacht.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_53262223
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 02:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Daar hebben ze onder Paars, met een Minister van Verkeer en Waterstaat geleverd door de VVD, het prachtige "benuttingsalternatief" voor bedacht.
Je zaken regelen tussen 10:00 en 15:30 eventueel nog 19:00u tot 22:00u erbij.
***** Kraak.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')