Waar denk je bijvoorbeeld dat die 26.000 gezichten-ongein vandaan komt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:47 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Ik ken ze niet.. maar la maar horen. Vind dat soort dingen erg geinig. (van Wilders tot SP)
Einstein is ooit ook een land uitgezet, en dat heeft hem geen windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:50 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
NEDERLAND, WORD WAKKER!!! met drie uitroeptekens. Dit alles ter onderbouwing van e=mc2. (?).
Dacht van de Vara..quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:51 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Waar denk je bijvoorbeeld dat die 26.000 gezichten-ongein vandaan komt?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:53 schreef Hexagon het volgende:
Van dit soort verhaaltjes wordt je ook cynisch
Alleen wat de tussenstand is?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:55 schreef Hexagon het volgende:
Samenvatting, t lijkt een voetbalwedstrijd
't Is een schat van een man.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:51 schreef ijsbrekertje het volgende:
ah wat schattig, Aptroot heeft tranen in zijn ogen..
De persoonsvorm? Fuckoff.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met die t voor de persoonsvorm.
Geen onderdeel van een politieke partij. Ze trekken vast van een afstand aan de touwtjes. En dat kan ook. Maar het gebruik van stromannen (zoals veelvuldig gebeurd) is heel iets anders als zelfs iets kansloos op te richten en dan daarvoor uit te komen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:54 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
En de Vara is...
Wiegel - Bolkestein 1-1quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:55 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Alleen wat de tussenstand is?
Aan de telefoon met Verdonk wellicht.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:58 schreef Fastmatti het volgende:
Hangt Rutte al?
Ik had niet verwacht dat Bolk z'n VVD-power niet aan zou spreken om Verdonk te steunen. Hij haat Rutte.quote:
Het vele bier er weer uit gekregen?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:57 schreef Floripas het volgende:
Ik kom net binnenvallen na de fikse ochtendwandeling. Heb ik veel gemist?
Is Verdonk er zelf bij?
Ik vond het ook wel een dapper statement wat hij maakte. Hij gaf toe dat Verdonk ook fouten had gemaakt, maar was en is het niet eens met de besluitvorming rond haar vertrek. Ik vind het goed dat hij of bij de VVD blijft of opstapt en niet afsplitst.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
't Is een schat van een man.
Geloof het ook niet hard... Beetje het niveau "het was geen persconferentie, maar een afscheidsfeestje als minister".. DUH..quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:58 schreef Litpho het volgende:
Mevrouw Verdonk is thuis en blijft thuis. Eerst zien.
De Vara is gewoon de spreekbuis van de PvdA, niks meer en niks minder.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:56 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Geen onderdeel van een politieke partij. Ze trekken vast van een afstand aan de touwtjes. En dat kan ook. Maar het gebruik van stromannen (zoals veelvuldig gebeurd) is heel iets anders als zelfs iets kansloos op te richten en dan daarvoor uit te komen.
Maar Wiegel mag hij ook niet dus dan maar niet al te enthousiast voor Ruttequote:Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Bolk z'n VVD-power niet aan zou spreken om Verdonk te steunen. Hij haat Rutte.
Het is een uitgelezen kans om ze beiden te dumpen. Eerst stoorzender Ayaan weg, dan Verdonk en uiteindelijk Ruttequote:Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Bolk z'n VVD-power niet aan zou spreken om Verdonk te steunen. Hij haat Rutte.
Eieren voor z'n geld, enzo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
of hij nou Rutte wel of niet haat, hij houdt van zijn partij. En daarbij hoort de steun aan de fractie(voorzitter).quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vond zijn verhaal wel goed en ben het met hem eens.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ja die twee haten elkaar ook, maar om nou je vijand te steunen omdat je andere vijand dat niet doet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar Wiegel mag hij ook niet dus dan maar niet al te enthousiast voor Rutte
Nogmaals het gebruik van stromannen is normaal. C1000 en AH zijn ook onderdeel van hetzelfde bedrijf. De helft van de meeste winkelstraten zijn meestal in handen van 1 a 2 organistaties.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:00 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
De Vara is gewoon de spreekbuis van de PvdA, niks meer en niks minder.
Anyway, achter die 26.000 cirminelen zit de "Stichting 26.000 gezichten" en het is geproduceerd door de "Stichting Social Image". Daarachter zit vast weer een andere stichting en daarna kom je vast bij de PvdA uit, kan niet missen.
Das politiek!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja die twee haten elkaar ook, maar om nou je vijand te steunen omdat je andere vijand dat niet doet?
Ja het verband tussen links en daaropvolgende is evident, meneer Glinderman.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:01 schreef JohnDope het volgende:
![]()
Wat een links figuur die Rutte.... Ongelooflijk. En ook in het begin van de uitzending - op de voorste rij - zat hij de hele tijd te kleppen (en een beetje te lachen) als een 'oud wijf', ook als mensen uit het publiek tegen hem praatten. Ik ben benieuwd waar hij het over hadKennelijk had iemand er later wat van gezegd, want op eens deed hij het niet meer.
Wat ook wel lachwekkend was tijdens zijn speech, was die acteur-handgebaren, het leek hans klok wel. Overigens maakte hij ook tijdens die hans-klok-moves vaak van zijn hand de vorm van een alziend-oog.![]()
Overigens vond ik Wiegel voor het eerst een keer wat goeds zeggen en leek het wel of onze Gouwe Ouwe Bolkie aan het dementeren is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |