Ik heb het Journaal niet gezien, maar als het er om gaat dat hij even niet op de hoogte was vind ik dat absoluut geen fout van Rutte. Vergeet niet dat morgen Prinsjesdag voor de deur staat.quote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef Droopie het volgende:
Sorry hoor..die Mark Rutte word zo dadelijk met pek en veren door de gangen van de tweede kamer gesleurd.
Wat een blamage wat die man liet zien om 20 uur bij het Journaal.
Rutte leek het net wel even bijna vergeten te zijn.......quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vergeet niet dat morgen Prinsjesdag voor de deur staat.
Die constructie is natuurlijk ontzettend voordelig voor Verdonk, en zeer nadelig voor Rutte. Nu Verdonk nopg VVD-lid is, krijg je een soort competitie tussen twee "VVD's" die van Rutte en die van Verdonk. En dan zal Rutte het onderspit gaan delven, en zal Verdonk als VVD-lid in de peilingen de VVD van Rutte voorbij streven. Precies zoals Van Der Linde en Sinke dat willen zien.quote:Op maandag 17 september 2007 19:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, maar nu is het een beetje een vreemde constructie ze is nog wel lid van de VVD maar ze is wel uit de fractie gegooid en zit toch nog in de tweede kamer.
Ik hou wel nerds, schreeuwers die geen inhoud hebben heb je niks aan.quote:Op maandag 17 september 2007 20:18 schreef JohnDope het volgende:
Ik zag die Rutte net weer even voorbij komen op de NOS, wat is dat toch een ongelooflijke nerd, niet te filmen.
Royeren lijkt mij niet 1,2,3 mogelijk. De VVD reglementen schijnen niet te voorzien in deze specifieke situatie wat betreft royeren, het komt dus aan op het persoonlijk inzicht van de leiding van de partij. Gezien de kleine meerderheid die achter het bestuur van de partij staat acht ik de leiding van de VVD op dit moment in ieder geval niet in staat die keus op een fatsoenlijke manier te maken. Een nieuw bestuur samenstellen en deze laten beslissen over de situatie is het eerste dat nu moet gebeuren.quote:Ik hoop dat het zover komt dat ze Verdonk royeren, want dan is het echt exit VVD
Ik weet niet waar je dat uit af kan leiden.quote:Rutte leek het net wel even bijna vergeten te zijn.......
Wishful thinking zou mijn gok zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet niet waar je dat uit af kan leiden.
Ben benieuwd wat haar grote plan tegen de files zal zijnquote:
Het zal wel auto, auto, auto; asfalt, asfalt, asfalt worden. Tot op zekere hoogte ben ik het er mee eens, maar er zijn nog zoveel andere vervoersmiddelen dus dat is een beperkte blik, en daar stranden de meeste filejagers al.quote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef du_ke het volgende:
Ben benieuwd wat haar grote plan tegen de files zal zijn.
Alle filerijders het land uit natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 20:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat haar grote plan tegen de files zal zijn.
Aan zijn antwoord mbt prinsjesdag wat niet echt bepaald soepel liep.quote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik weet niet waar je dat uit af kan leiden.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 17 september 2007 18:11 schreef Elseetje het volgende:
Normaal vind ik het heel erg zwak als je de zetel behoudt die jouw (voormalige) partij is toegewezen, maar in dit geval geef ik haar zowaar gelijk. Er hebben zoveel mensen op haar gestemd, niet op de VVD.
Net of die mensen iedere dag voor hun lol in de file gaan staan, als zij een ander vervoermiddel met hun werk hadden kunnen combineren, dan hadden ze dat allang gedaan.quote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het zal wel auto, auto, auto; asfalt, asfalt, asfalt worden. Tot op zekere hoogte ben ik het er mee eens, maar er zijn nog zoveel andere vervoersmiddelen dus dat is een beperkte blik, en daar stranden de meeste filejagers al.![]()
En voor de lol honderd kilometer verderop gaan wonen, vergeet dat niet.quote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Net of die mensen iedere dag voor hun lol in de file gaan staan.
Ah, de Libelle-cursus, Basis Psychologie 1.quote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef JohnDope het volgende:
Aan zijn antwoord mbt prinsjesdag wat niet echt bepaald soepel liep.
Ik laat mensen volledig vrij in hun keus voor vervoer hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef JohnDope het volgende:
Net of die mensen iedere dag voor hun lol in de file gaan staan, als zij een ander vervoermiddel met hun werk hadden kunnen combineren, dan hadden ze dat allang gedaan.
Goede plannen, ik ga rita stemmenquote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alle filerijders het land uit natuurlijk.
Of met de trein laten reizen, liefst richting Duitsland..
Voor een aanzienlijk deel is dat inderdaad de praktijk. Veel dagelijkse files worden gewoon bij de standaard reistijd opgeteldquote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Net of die mensen iedere dag voor hun lol in de file gaan staan,
2010 zijn de volgende verkiezingen, idd.quote:Op maandag 17 september 2007 20:55 schreef henkway het volgende:
ja die rita partij komt er wel dit is alleen een beetje rutte pesten.
En als ze echt zegt ik pak de files aan dan zal ze toch wel tien zetels krijgen denk ik
maar dat duurt nog drie jaar, of niet??
Ik mag haar wel, ze is niet oneerlijk zoals de VVD, se is recht door zee.
Klopt het zal wel weer op een kokervisie neerkomen. Terwijl je als je echt wat wilt bereiken je het hele maatschappelijke middenveld mee moet krijgen voor je plannen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het zal wel auto, auto, auto; asfalt, asfalt, asfalt worden. Tot op zekere hoogte ben ik het er mee eens, maar er zijn nog zoveel andere vervoersmiddelen dus dat is een beperkte blik, en daar stranden de meeste filejagers al.![]()
En dat durf jij na de afgelopen 5 jaar te zeggen?quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Urquhart het volgende:
2010 zijn de volgende verkiezingen, idd.
Waarbij je zoals gebruikelijk zaken als tweeverdieners die niet toevallig in dezelfde plaats werken en kwalitatief belabberd woonaanbod buiten beschouwing laat. Dat het een keuze is, ja, maar 'lol' lijkt me nauwelijks de term.quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor een aanzienlijk deel is dat inderdaad de praktijk. Veel dagelijkse files worden gewoon bij de standaard reistijd opgeteld.
Voorjaar 2011 toch dacht ik?quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
2010 zijn de volgende verkiezingen, idd.
Elke vorm van vervoer heeft voor en nadelenquote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij je zoals gebruikelijk zaken als tweeverdieners die niet toevallig in dezelfde plaats werken en kwalitatief belabberd woonaanbod buiten beschouwing laat. Dat het een keuze is, ja, maar 'lol' lijkt me nauwelijks de term.
Hehe, bind me er niet op vastquote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dat durf jij na de afgelopen 5 jaar te zeggen?
Hey, iets waar we het over eens kunnen zijnquote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Elke vorm van vervoer heeft voor en nadelen.
Dagelijks in de file staan is 1 grote frustratie. Dat doen mensen echt niet voor de lol, ookal verdienen ze daarmee eventueel een paar eurootjes in de tijd van de baas.quote:Op maandag 17 september 2007 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor een aanzienlijk deel is dat inderdaad de praktijk. Veel dagelijkse files worden gewoon bij de standaard reistijd opgeteld.
Het eens zijn is okquote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey, iets waar we het over eens kunnen zijn.
nog twee weekjes 4,5 uur per dag treinen, dan hoop ik de balans weer iets dichter naar de voordelen toe te kunnen trekken
Veel files zijn voorspelbaar in lengte en tijd. Die zijn lang niet zo vervelend als onverwachte files.quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dagelijks in de file staan is 1 grote frustratie. Dat doen mensen echt niet voor de lol, ookal verdienen ze daarmee eventueel een paar eurootjes in de tijd van de baas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |