quote:Op zondag 16 september 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Gelukkig afgelopen donderdag de aflevering gezien!![]()
Lang w88, het is weer eens uitgesteldquote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef Miriampje het volgende:
ik heb de box op bol besteldnu nog wachten...
heb al zoveel aflevering gemist
(verkapte tvp)
deze uitstel had ik al vernomen maar werd opeens bang dat hij NOG VERDER was uitgesteldquote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lang w88, het is weer eens uitgesteld![]()
Wordt nog wel uitgesteld tot na 2007 denk ik :/quote:Op maandag 17 september 2007 00:57 schreef Miriampje het volgende:
[..]
deze uitstel had ik al vernomen maar werd opeens bang dat hij NOG VERDER was uitgesteld
maar nog steeds 18-10, dat is al lang genoeg wachten
Je hebt het eind van seizoen 3 nog niet gezien neem ik aan?quote:Op maandag 17 september 2007 08:43 schreef Arjan het volgende:
Hopelijk is deze serie het na seizoen 1 ook nog waard om te kijken. Bij Lost begin ik me eraan te ergeren dat ze na drie seizoenen nog geen steek verder zijn (en ik had daar de box van seizoen 1 ook al eens van gekocht).
daar heb ik niet zo'n last van......er zitten wel eens mindere afleveringen tussen, maar het blijft boeien.quote:Op maandag 17 september 2007 08:43 schreef Arjan het volgende:
Hopelijk is deze serie het na seizoen 1 ook nog waard om te kijken. Bij Lost begin ik me eraan te ergeren dat ze na drie seizoenen nog geen steek verder zijn (en ik had daar de box van seizoen 1 ook al eens van gekocht).
Welke andere series vind je ook boeiend?quote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef MadGuy het volgende:
Godsend en The Fix zijn ook al geweest, dus daar kun je ook een linkje naar de recaps neerzetten.
Verder blijf ik dit één van de boeiendste series ooit vinden. Erg benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
ik denk dat jij de enige bentquote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef Sammetje het volgende:
Zat net de clip van Fergie te kijken 'Big girls don't cry' en wie zie ik daar in die clip......zucht........
onze HeroPeter Petrelli.
.......................
of is sammetje de enige die dat nog niet wist?
quote:
Ben je er nu pas achterquote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef Sammetje het volgende:
Zat net de clip van Fergie te kijken 'Big girls don't cry' en wie zie ik daar in die clip......zucht........
onze HeroPeter Petrelli.
.......................
of is sammetje de enige die dat nog niet wist?
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef MadGuy het volgende:
Godsend en The Fix zijn ook al geweest, dus daar kun je ook een linkje naar de recaps neerzetten.
Thanksquote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef MadGuy het volgende:
Xurk, ik heb je vraag gemist dan. Ik volg ze namelijk ook.Volgens mij kun je die vier delen van Wireless in een ruk doorlezen. Als ik het goed heb introduceren ze een nieuwe karakter die later in de serie opduikt, een exclusieve sneek peak via de comics, dus.
Maar ik vind het zelf ook wat vaag...![]()
als ik allemaal wist wat jij niet wist dan wist ik nog meer dan jij wistquote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En waarom hebben jullie mij dat niet verteld dan?
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik allemaal wist wat jij niet wist dan wist ik nog meer dan jij wistB-)
Wtfquote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik zit me hier te bescheuren, Adrian Pasdar ('Nathan') maakt wel eens filmpjes en dat heeft hilarische, nietszeggende dingen als dit als resultaat. Gemaakt toen ze een week of twee geleden 'on tour' door Europa waren ter promotie van de serie.![]()
Sorry als het al eens is gepost.![]()
OMGquote:Op maandag 17 september 2007 22:58 schreef Cee het volgende:
omfg, CDP staat op deze!. Hij is alleen niet van Adrian, dit filmpje.
Wat denk jij ver door zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef Houniet het volgende:
ben benieuwd of het toekomstige kindje van Matt ook wat kan
Zie Niki, D.L. en Micah. Bovenmenselijke kracht, door vaste objecten heen kunnen en communiceren met elektronische apparaten... Hetzelfde bij Claire, haar moeder is pyrokenetisch. Haar vader, als dei nog leeft, zal vast wel ook iets kunnen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat denk jij ver door zeg.
Het zet me wel aan het denken. Wat nou als 2 heroes samen een kindje maken, wat voor leuke of onpraktische combinaties zou je dan kunnen krijgen?
ik denk eerder hun vader, maar dan zullen we dat nog wel te weten komenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zie Niki, D.L. en Micah. Bovenmenselijke kracht, door vaste objecten heen kunnen en communiceren met elektronische apparaten... Hetzelfde bij Claire, haar moeder is pyrokenetisch. Haar vader, als dei nog leeft, zal vast wel ook iets kunnen.
En dat doet me trouwens vermoeden dat de vader van Peter en Nathan ook iets kon... Of misschien zelfs de moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
SSSST!quote:Op maandag 17 september 2007 01:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wordt nog wel uitgesteld tot na 2007 denk ik :/
Bij Micah is het niet zo zeer een combinatie van de krachten van zijn ouders. Ik zat meer met het idee van moeder met vuur + vader met ijs = kind met ? Dat soort vage combi'squote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zie Niki, D.L. en Micah. Bovenmenselijke kracht, door vaste objecten heen kunnen en communiceren met elektronische apparaten... Hetzelfde bij Claire, haar moeder is pyrokenetisch. Haar vader, als dei nog leeft, zal vast wel ook iets kunnen.
En dat doet me trouwens vermoeden dat de vader van Peter en Nathan ook iets kon... Of misschien zelfs de moeder?
Er zit volgens mij totaal geen logica daarin, want de vader van claire heeft een heel andere kracht...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Bij Micah is het niet zo zeer een combinatie van de krachten van zijn ouders. Ik zat meer met het idee van moeder met vuur + vader met ijs = kind met ? Dat soort vage combi's.
Daar doelde ik helemaal niet op, vuur en water zijn gewoon mooi tegenovergesteldquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:05 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Er zit volgens mij totaal geen logica daarin, want de vader van claire heeft een heel andere kracht...
Onverwachte turn offcourse
Nu nog nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Daar doelde ik helemaal niet op, vuur en water zijn gewoon mooi tegenovergesteld.
Van Claire's vader weten we nog niet echt veel dacht ik zo.
Save the world!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
"Save the cheerleader!" [afbeelding]
Dat haar vader ook een kracht heeft, heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:05 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Er zit volgens mij totaal geen logica daarin, want de vader van claire heeft een heel andere kracht...
Onverwachte turn offcourse
Heb je dus gemistquote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat haar vader ook een kracht heeft, heb ik dat gemist?
Volgens mij is dat ook nog niet aan de orde geweest, maar er zijn hier mensen die ´verder´ zijnquote:
Aan het einde van de aflevering The Fix zie je het.... was volgens mij vorige week donderdag uitgezonden?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook nog niet aan de orde geweest, maar er zijn hier mensen die ´verder´ zijn
Ahja, dan komt het morgen... spannend dusquote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb alleen iets over haar moeder gezien, met d'r aanstekers.
Daarin zit het blijkbaar niet. Maar ik ben wel benieuwd naar zijn superkracht dan, haha! Helaas kan ik het volgende week pas zien. Ik neem het donderdag altijd op en probeer het meestal vrijdag te kijken, maar ik ben dit weekend weg.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Aan het einde van de aflevering The Fix zie je het.... was volgens mij vorige week donderdag uitgezonden?
Neequote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan komt het morgen? Kun je ook alvast vertellen wanneer wie doodgaat?
ja hoor!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als alles hier toch vantevoren komt.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nee.
waarom zou je dat willen weten ?![]()
Ofc kan ik, maar dan kom je mij vermoordenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als alles hier toch vantevoren komt.
Dat van de vader van Claire. Maar goed, het was natuurlijk voor de lol dat je dat moest gaan vertellenquote:
Je weet niet eens wat er met de vader van Claire gaande is... eens kijken wat je morgen gaat roepenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat van de vader van Claire. Maar goed, het was natuurlijk voor de lol dat je dat moest gaan vertellen
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef Treveo het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er met de vader van Claire gaande is... eens kijken wat je morgen gaat roepen![]()
Het is echt niet hier gezegd :/quote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ik weet al wie de vader van Claire is... stomme spoilers![]()
Morgen!![]()
En dat willen we graag zo houdenquote:
Ja, ik zeg niksquote:Op woensdag 19 september 2007 23:08 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En dat willen we graag zo houden
Nog 1 nachtje slapen!![]()
Wat een coole filmpjes!quote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik zit me hier te bescheuren, Adrian Pasdar ('Nathan') maakt wel eens filmpjes en dat heeft hilarische, nietszeggende dingen als dit als resultaat. Gemaakt toen ze een week of twee geleden 'on tour' door Europa waren ter promotie van de serie.![]()
Sorry als het al eens is gepost.![]()
Okquote:Op woensdag 19 september 2007 23:45 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
nee ik had het ergens anders gelezen![]()
hou op hou opquote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ahja, dan komt het morgen... spannend dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Nu weet je hetquote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
"Ja eeh heb je al een tijdje niet gesproken maar onze dochter heeft ons gevonden.."
jij hoort bij de slechtequote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ik vind Sylar helemaal geweldig![]()
Nu weer een week wachten...![]()
En gewoon als ze in de buurt zijn geloof ik. Maar daarna (als hij het 'gevoel' heeft gehad) zou hij dus ook zonder die mensen aan zijn zijde die kracht kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:40 schreef Bupatih het volgende:
Peter's gave is dus, als ik het goed heb begrepen, om iemand anders kracht over te nemen als hij het gevoel wat zij hem bezorgen opnieuw weet op te roepen?
Ja, want dan hoeft hij alleen maar aan ze te denken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En gewoon als ze in de buurt zijn geloof ik. Maar daarna (als hij het 'gevoel' heeft gehad) zou hij dus ook zonder die mensen aan zijn zijde die kracht kunnen gebruiken.
Ik vind die Invisible man wel tof eigenlijk
Zeker tof ja. Misschien herken je hem niet zo snel met die baard, maar dit is dezelfde acteur die in het 1e seizoen Dr. Who speelde (Christopher Eccleston).quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En gewoon als ze in de buurt zijn geloof ik. Maar daarna (als hij het 'gevoel' heeft gehad) zou hij dus ook zonder die mensen aan zijn zijde die kracht kunnen gebruiken.
Ik vind die Invisible man wel tof eigenlijk
Ja, hé, dat heeft ie van Brianquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Schitterend van Sylar trouwens, hij beweegt z'n vingers naar rechts en die Ms. Bennet vliegt ook naar rechts.
Hij is volgens mij ook die slechterik uit "Gone in 60 seconds"quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker tof ja. Misschien herken je hem niet zo snel met die baard, maar dit is dezelfde acteur die in het 1e seizoen Dr. Who speelde (Christopher Eccleston).
[afbeelding]
FF opgezocht en je hebt gelijk. Hij speelde daarin Raymond Vincent Calitriquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook die slechterik uit "Gone in 60 seconds"
Ja, eindelijk weer eens een aflevering kijken!quote:
idd, ik zou het dan ook echt 2x kijken, zeker weten!quote:
Volgens mij kan je via rtlgemist alleen de Nederlandse programma's terugkijken.quote:Op maandag 24 september 2007 01:09 schreef Vlad_Tepes het volgende:
Ben ik nou blind of is Heroes niet trg te kijken via RTL-gemist?
Ja, vet, héquote:Op zondag 23 september 2007 22:58 schreef RedFever007 het volgende:
Zonet distractions gezien
dat einde OMG![]()
Nathan de vader, wie had dat kunnen verzinnen(afgezien van de schrijvers)
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:55 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
me broertje is helemaal gek van haar
Ik zie jou graag in Heroes USA topic... misschien een idee om die afleveringen te gaan dl-en?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik zie jou graag in Heroes USA topic... misschien een idee om die afleveringen te gaan dl-en?
hoezo dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik zie jou graag in Heroes USA topic... misschien een idee om die afleveringen te gaan dl-en?
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:15 schreef Trafasi het volgende:
[..]
aanzetten tot (illegaal) downloaden nog wel !!
![]()
quote:
paar posts terug heb ik een link geplaatstquote:Op donderdag 27 september 2007 19:05 schreef Ace1 het volgende:
TVP...
Weet iemand een site met mooi HQ heroes wallpapers?>
Die 2 foto's van Hayden?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
paar posts terug heb ik een link geplaatst
nee beter zoekenquote:
quote:
Welke hebben jullie gehad?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:39 schreef Susie het volgende:
Ik ben Mohinder (link werkte niet ofzo....weet ook niet hoe dat moet)
In ieder geval vind ik het stom...![]()
Aflevering was weer helemaal top trouwens!!![]()
Kijk dan zelf, luie donderquote:
anders krijg je ze moeilijk bij elkaar lijkt mequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Verder een leuke aflevering weer. Wel bizar dat Nathan de vader is van Claire. De serie zit vol met toevalligheden.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:46 schreef Miriampje het volgende:
HEB IK VERDORIE WEEEEER EEN AFLEVERING GEMIST
Ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben een Claire kennelijk
[afbeelding]
Volgens mij vertrouwde Mohinder het zaakje ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:40 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Gisteren was het een super aflevering! De scene tussen Jessica en Matt was geweldig!
En Mohinder neemt Sylar mee naar huis![]()
Hij kan metalen dacht ik 'versmelten' of iets in de richting.. weet neit precies hoe je het noemt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Volgens mij vertrouwde Mohinder het zaakje ook niet helemaal.
Ik vraag me trouwens af wat voor nut de gave van Zane zou hebben. Ik zie het specifieke nut er nog niet zo van in...
'Liquefaction' noemt men het, niet alleen metalen, ook andere stoffen. Ik zag een half gesmolten lampekap, een telefoon en een koffiezetapparaat op de vloer liggen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:09 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hij kan metalen dacht ik 'versmelten' of iets in de richting.. weet neit precies hoe je het noemt.
Denk ook dat Mohinder mss achetr Sylars identiteit kwam (als dat zo is,) toen die bel ging tikken.
dat is mijn theorie dan hé
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef OA het volgende:
Hoenjée, ik heb het voor de verandering eens niet gemist!![]()
Goeie aflevering weer!![]()
Dat langzame trekt me wel eigenlijk. Dat Nathan niets met zijn krachten doet is eigenlijk inherent aan zijn personage. Hij wil het zover mogelijk bij de media vandaan houden...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het idee dat hij dat ook met mensen kan doen...
Verder wel een goede aflevering op zich, maar ik vind dat sommige verhaallijnen nu wel erg langzaam lopen; deze week niets over Peter, Hiro heeft al een maand geen vooruitgang meer geboekt in zijn "missie", Nathan doet nooit wat met betrekking tot zijn kracht, Claire is ook meer met haar persoonlijke dingen bezig. Ik wil verdomme dat ze bij elkaar gaan komen en allemaal superhero shit gaan doen
Oh, Jessica was wel een lekkere huurmoordenares zeg
Nope, hij is met iemand anders getrouwd. Mrs. Bennet en Ted Sprague zijn in het echt wel getrouwd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zijn Jack Coleman (Mr Bennet) en Lisa Coleman (doet ook iets bij Heroes) eigenlijk familie ofzo?
Denk volgend jaar mei ofzoquote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef EvilMarc het volgende:
Oo dat is aflevering 15 nogmaar. Het zal nog wel even duren voordat seizoen 2 in Nederland komt
Je mag hier niet over seizoen 2 praten... moet ik USA Heroes topicquote:Op zondag 30 september 2007 15:30 schreef EvilMarc het volgende:
Mag je hier eigenlijk over seizoen 2 spoileren enzoof zitten hier alleen maar mensen die nog zo achterlopen
Torrent?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:14 schreef Houniet het volgende:
ik heb seizoen 1 nog niet eens afgekeken![]()
quote:
Ahh, das alles?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:39 schreef MadGuy het volgende:
Wat snap je precies niet?
Linderman heeft nog een schuld te vereffenen met Niki en D.L. Niki is te rechtschapen om iets te doen voor Linderman, maar Jessica is heel anders. Zij heeft een dealtje met hem gesloten: ze voert een paar moorden voor hem uit en zo wordt haar schuld kwijtgescholden.
Niki had de schuld van enkele tienduizenden niet terugbetaald met die 1 video... daarom ging Jessica later de schuld terug betalen door die mensen te vermoorden en met Nathan naar bed te gaan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze had zelf een bedrag van enkele tienduizenden geleend. Dat betaalde ze terug met die video.
Als Jessica stal ze die 2 miljoen en deed het lijken alsof het DL was. Dat geld is teruggegeven, maar Linderman eistte nog meer. En dat zijn nu die moorden.
Zo zat het toch
Die van Niki/Jessica wordt ook best interessant de laatste 5 afleveringenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef CarOnline het volgende:
Ohh oke, nou snap ik het weer, vond het zo vaag allemaal!
Die hele niki verhaallijn vind ik trouwens oninteressant, Claire, Peter en Hiro (tijd dat ie zn kracht terug krijgt) zijn veel leuker!![]()
quote:
Ik vind het nu wel spannend worden met Niki. Vooral omdat zij nu de taak heeft gekregen om Nathan te vermoorden. Ik vind het trouwens wel jammer dat Nathan zijn kracht niet gebruiktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef CarOnline het volgende:
Ohh oke, nou snap ik het weer, vond het zo vaag allemaal!
Die hele niki verhaallijn vind ik trouwens oninteressant, Claire, Peter en Hiro (tijd dat ie zn kracht terug krijgt) zijn veel leuker!![]()
komt vast welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel spannend worden met Niki. Vooral omdat zij nu de taak heeft gekregen om Nathan te vermoorden. Ik vind het trouwens wel jammer dat Nathan zijn kracht niet gebruikt![]()
Komt vast nog wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel spannend worden met Niki. Vooral omdat zij nu de taak heeft gekregen om Nathan te vermoorden. Ik vind het trouwens wel jammer dat Nathan zijn kracht niet gebruikt![]()
Mooi.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:53 schreef Houniet het volgende:
het is bijna weer zo ver [afbeelding]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:22 schreef Houniet het volgende:
ik biedt bij deze mijn excuses aan voor het missen van de aflevering van vandaag
Sleutel?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef parselmouth het volgende:
Wat had Simone nou precies in haar handen?
Van een slot, denk ik!quote:
Ik ben gewoon om half 10 Heroes gaan kijken.( af en toe zitten zappen) Ik wist gewoon dat het niet meer goed zou komen met Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Gofferdomme tering Ajax, had van te voren FF gemeld dat het weer keihard falen zou worden, dan had ik tenminste Heroes gekeken
dat had je zelf toch ook wel kunnen raden?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Gofferdomme tering Ajax, had van te voren FF gemeld dat het weer keihard falen zou worden, dan had ik tenminste Heroes gekeken
Heroes > Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Hij wilde zo graag dat ze de sleutel hield, en dat is haar dood gewordenquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:03 schreef Miriampje het volgende:
ik geef het op... ik wacht tot de dvd
volgens mij heb ik nu al 6 donderdag afleveringen gemist
Hiro nadoen en de tijd vooruit laten gaan tot de dvd release?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:02 schreef Treveo het volgende:
[..], je weet wat de meesten zouden doen...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hiro nadoen en de tijd vooruit laten gaan tot de dvd release?![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:02 schreef Treveo het volgende:
[..], je weet wat de meesten zouden doen...
HR HDTV is ERG goeie kwaliteitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:49 schreef Miriampje het volgende:
[..]
dan heb ik 'm voor nix al besteld
ik ga voor kwaliteit, goede series wil ik orgineel
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan nog. Sommige series zijn gewoon zo goed dat je ervoor wilt betalen. Gewoon, om het netjes en origineel in de kast te hebben. Heroes is een van de zeer weinige series die ik het waard vind om echt op DVD te hebben
Idd... ik ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:56 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar als ik dat soort series dan eenmaal heb gekocht kijk ik ze nooit meer
dat idee heb ik dus ook. vind het wel mooi om het orgineel te hebben, maar dan staat het in de kast en kom ik er nooit meer aanquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:56 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar als ik dat soort series dan eenmaal heb gekocht kijk ik ze nooit meer![]()
Een van de sterkste punten van Heroes vind ik, is dat alle afleveringen van belang zijn voor het verhaal - en regelmatig naar elkaar verwijzen. Het nadeel daarvan is dat het lastiger is om later een willekeurige aflevering weer eens terug te kijken.
Idd... daarom download ik ze allemaal ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook. vind het wel mooi om het orgineel te hebben, maar dan staat het in de kast en kom ik er nooit meer aan [ afbeelding ]
zo heb ik dat ook met Band Of Brothers
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:21 schreef MadGuy het volgende:
Hoe klein haar rol ook was, ik vond die vrouw met dat superieure gehoor erg goed acteren. Ook toen Sylar haar besloop, die ogen!
En Simone! Dat was onverwacht! Leuk dat die Hana Gitelman, die al eerder werd geïntroduceerd in de Heroes comics nu ineens opduikt in de serie zelf. Spannend, spannend, spannend allemaal!
Heroes!![]()
Dat is waar. Ook de schrijvers wilden van haar af.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Houniet het volgende:
Simonedie had anders toch alles verteld!
Dat heeft volgens mij meer met seizoen 2 te maken dus voor degenen die nog bij seizoen 1 zitten : NIET kijken!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef Teije het volgende:
hier stond een vette spoiler
Even mij unquote, dan kan niemand het meer zienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij meer met seizoen 2 te maken dus voor degenen die nog bij seizoen 1 zitten : NIET kijken!
Inderdaad, ik haat het om de spoilers te lezen :/quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:08 schreef SiGNe het volgende:
Niet iedereen waardeert het..
Maar anderen zien het weer als aansporing om alles snel te downloaden
Hmm, hoeveel heb jij nu gezien? Seizoen 1 en een enkele aflevering van seizoen 2? Toen Lost zover was, had ik ook de box gehaald van seizoen 1. Daar is het ook bij geblevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan nog. Sommige series zijn gewoon zo goed dat je ervoor wilt betalen. Gewoon, om het netjes en origineel in de kast te hebben. Heroes is een van de zeer weinige series die ik het waard vind om echt op DVD te hebben
Niki.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef MadGuy het volgende:
En, voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Oh lala!
En hier in natuurlijk Final Destinationquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:35 schreef Nr.G het volgende:
..en hier Niki in 'Jay and Silent Bob strike back':
[ afbeelding ]
.. en hier in 'Legally Blonde';
[ afbeelding ]
Niet veel veranderd in al die jaren
Is al uit op DVD héquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:54 schreef Sammetje het volgende:
DAMN! Weer een hele week wachten.........nee ik ga niet downen!
Wie is Tod dan ook alweer? Kan me even niet voor de geest halen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Verder een van de beste afleveringen tot nu toe. Ben blij dat Tod nog leeft, want ik vind hem wel heel speciaal.
Ik denk dat hij hier Ted bedoelt, onze radioactief geladen man.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wie is Tod dan ook alweer? Kan me even niet voor de geest halen...
Hier durf ik geen antwoord op te geven omdat ik bang ben dat ik ga spoilerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:24 schreef YPrue het volgende:
Ik vraag me af wat voor 'bedrijf' of baas Hiro's vader dan eigenlijk heeft, dat hij baby Claire aan Mr. Bennett gaf. Er moet toch een 'bron' zijn waar ze allemaal vandaan komen...
Die scene was toch gewoon voordat Mr. Bennett naar die brug reed? Die nieuwe man (met de ietwat grijze haren, Bennett's baas?) zei dacht ik alleen dat hij de Haitian had, maar dat hij dood zou zijn, heb ik niet echt meegekregenOf ik heb even niet goed opgelet.
En ze moesten toch afscheid nemen van Bennett, door zijn geheugen te laten wissen door de Haitian? Zoiets heb ik eruit begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |