quote:Op zondag 16 september 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Gelukkig afgelopen donderdag de aflevering gezien!![]()
Lang w88, het is weer eens uitgesteldquote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef Miriampje het volgende:
ik heb de box op bol besteldnu nog wachten...
heb al zoveel aflevering gemist
(verkapte tvp)
deze uitstel had ik al vernomen maar werd opeens bang dat hij NOG VERDER was uitgesteldquote:Op maandag 17 september 2007 00:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lang w88, het is weer eens uitgesteld![]()
Wordt nog wel uitgesteld tot na 2007 denk ik :/quote:Op maandag 17 september 2007 00:57 schreef Miriampje het volgende:
[..]
deze uitstel had ik al vernomen maar werd opeens bang dat hij NOG VERDER was uitgesteld
maar nog steeds 18-10, dat is al lang genoeg wachten
Je hebt het eind van seizoen 3 nog niet gezien neem ik aan?quote:Op maandag 17 september 2007 08:43 schreef Arjan het volgende:
Hopelijk is deze serie het na seizoen 1 ook nog waard om te kijken. Bij Lost begin ik me eraan te ergeren dat ze na drie seizoenen nog geen steek verder zijn (en ik had daar de box van seizoen 1 ook al eens van gekocht).
daar heb ik niet zo'n last van......er zitten wel eens mindere afleveringen tussen, maar het blijft boeien.quote:Op maandag 17 september 2007 08:43 schreef Arjan het volgende:
Hopelijk is deze serie het na seizoen 1 ook nog waard om te kijken. Bij Lost begin ik me eraan te ergeren dat ze na drie seizoenen nog geen steek verder zijn (en ik had daar de box van seizoen 1 ook al eens van gekocht).
Welke andere series vind je ook boeiend?quote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef MadGuy het volgende:
Godsend en The Fix zijn ook al geweest, dus daar kun je ook een linkje naar de recaps neerzetten.
Verder blijf ik dit één van de boeiendste series ooit vinden. Erg benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
ik denk dat jij de enige bentquote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef Sammetje het volgende:
Zat net de clip van Fergie te kijken 'Big girls don't cry' en wie zie ik daar in die clip......zucht........
onze HeroPeter Petrelli.
.......................
of is sammetje de enige die dat nog niet wist?
quote:
Ben je er nu pas achterquote:Op maandag 17 september 2007 13:38 schreef Sammetje het volgende:
Zat net de clip van Fergie te kijken 'Big girls don't cry' en wie zie ik daar in die clip......zucht........
onze HeroPeter Petrelli.
.......................
of is sammetje de enige die dat nog niet wist?
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef MadGuy het volgende:
Godsend en The Fix zijn ook al geweest, dus daar kun je ook een linkje naar de recaps neerzetten.
Thanksquote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef MadGuy het volgende:
Xurk, ik heb je vraag gemist dan. Ik volg ze namelijk ook.Volgens mij kun je die vier delen van Wireless in een ruk doorlezen. Als ik het goed heb introduceren ze een nieuwe karakter die later in de serie opduikt, een exclusieve sneek peak via de comics, dus.
Maar ik vind het zelf ook wat vaag...![]()
als ik allemaal wist wat jij niet wist dan wist ik nog meer dan jij wistquote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En waarom hebben jullie mij dat niet verteld dan?
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
als ik allemaal wist wat jij niet wist dan wist ik nog meer dan jij wistB-)
Wtfquote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik zit me hier te bescheuren, Adrian Pasdar ('Nathan') maakt wel eens filmpjes en dat heeft hilarische, nietszeggende dingen als dit als resultaat. Gemaakt toen ze een week of twee geleden 'on tour' door Europa waren ter promotie van de serie.![]()
Sorry als het al eens is gepost.![]()
OMGquote:Op maandag 17 september 2007 22:58 schreef Cee het volgende:
omfg, CDP staat op deze!. Hij is alleen niet van Adrian, dit filmpje.
Wat denk jij ver door zegquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef Houniet het volgende:
ben benieuwd of het toekomstige kindje van Matt ook wat kan
Zie Niki, D.L. en Micah. Bovenmenselijke kracht, door vaste objecten heen kunnen en communiceren met elektronische apparaten... Hetzelfde bij Claire, haar moeder is pyrokenetisch. Haar vader, als dei nog leeft, zal vast wel ook iets kunnen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat denk jij ver door zeg.
Het zet me wel aan het denken. Wat nou als 2 heroes samen een kindje maken, wat voor leuke of onpraktische combinaties zou je dan kunnen krijgen?
ik denk eerder hun vader, maar dan zullen we dat nog wel te weten komenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zie Niki, D.L. en Micah. Bovenmenselijke kracht, door vaste objecten heen kunnen en communiceren met elektronische apparaten... Hetzelfde bij Claire, haar moeder is pyrokenetisch. Haar vader, als dei nog leeft, zal vast wel ook iets kunnen.
En dat doet me trouwens vermoeden dat de vader van Peter en Nathan ook iets kon... Of misschien zelfs de moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
SSSST!quote:Op maandag 17 september 2007 01:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wordt nog wel uitgesteld tot na 2007 denk ik :/
Bij Micah is het niet zo zeer een combinatie van de krachten van zijn ouders. Ik zat meer met het idee van moeder met vuur + vader met ijs = kind met ? Dat soort vage combi'squote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zie Niki, D.L. en Micah. Bovenmenselijke kracht, door vaste objecten heen kunnen en communiceren met elektronische apparaten... Hetzelfde bij Claire, haar moeder is pyrokenetisch. Haar vader, als dei nog leeft, zal vast wel ook iets kunnen.
En dat doet me trouwens vermoeden dat de vader van Peter en Nathan ook iets kon... Of misschien zelfs de moeder?
Er zit volgens mij totaal geen logica daarin, want de vader van claire heeft een heel andere kracht...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:31 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Bij Micah is het niet zo zeer een combinatie van de krachten van zijn ouders. Ik zat meer met het idee van moeder met vuur + vader met ijs = kind met ? Dat soort vage combi's.
Daar doelde ik helemaal niet op, vuur en water zijn gewoon mooi tegenovergesteldquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:05 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Er zit volgens mij totaal geen logica daarin, want de vader van claire heeft een heel andere kracht...
Onverwachte turn offcourse
Nu nog nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Daar doelde ik helemaal niet op, vuur en water zijn gewoon mooi tegenovergesteld.
Van Claire's vader weten we nog niet echt veel dacht ik zo.
Save the world!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
"Save the cheerleader!" [afbeelding]
Dat haar vader ook een kracht heeft, heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:05 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Er zit volgens mij totaal geen logica daarin, want de vader van claire heeft een heel andere kracht...
Onverwachte turn offcourse
Heb je dus gemistquote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat haar vader ook een kracht heeft, heb ik dat gemist?
Volgens mij is dat ook nog niet aan de orde geweest, maar er zijn hier mensen die ´verder´ zijnquote:
Aan het einde van de aflevering The Fix zie je het.... was volgens mij vorige week donderdag uitgezonden?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook nog niet aan de orde geweest, maar er zijn hier mensen die ´verder´ zijn
Ahja, dan komt het morgen... spannend dusquote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb alleen iets over haar moeder gezien, met d'r aanstekers.
Daarin zit het blijkbaar niet. Maar ik ben wel benieuwd naar zijn superkracht dan, haha! Helaas kan ik het volgende week pas zien. Ik neem het donderdag altijd op en probeer het meestal vrijdag te kijken, maar ik ben dit weekend weg.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Aan het einde van de aflevering The Fix zie je het.... was volgens mij vorige week donderdag uitgezonden?
Neequote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan komt het morgen? Kun je ook alvast vertellen wanneer wie doodgaat?
ja hoor!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Als alles hier toch vantevoren komt.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nee.
waarom zou je dat willen weten ?![]()
Ofc kan ik, maar dan kom je mij vermoordenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als alles hier toch vantevoren komt.
Dat van de vader van Claire. Maar goed, het was natuurlijk voor de lol dat je dat moest gaan vertellenquote:
Je weet niet eens wat er met de vader van Claire gaande is... eens kijken wat je morgen gaat roepenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat van de vader van Claire. Maar goed, het was natuurlijk voor de lol dat je dat moest gaan vertellen
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef Treveo het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er met de vader van Claire gaande is... eens kijken wat je morgen gaat roepen![]()
Het is echt niet hier gezegd :/quote:Op woensdag 19 september 2007 22:36 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ik weet al wie de vader van Claire is... stomme spoilers![]()
Morgen!![]()
En dat willen we graag zo houdenquote:
Ja, ik zeg niksquote:Op woensdag 19 september 2007 23:08 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En dat willen we graag zo houden
Nog 1 nachtje slapen!![]()
Wat een coole filmpjes!quote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Cee het volgende:
Ik zit me hier te bescheuren, Adrian Pasdar ('Nathan') maakt wel eens filmpjes en dat heeft hilarische, nietszeggende dingen als dit als resultaat. Gemaakt toen ze een week of twee geleden 'on tour' door Europa waren ter promotie van de serie.![]()
Sorry als het al eens is gepost.![]()
Okquote:Op woensdag 19 september 2007 23:45 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
nee ik had het ergens anders gelezen![]()
hou op hou opquote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ahja, dan komt het morgen... spannend dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Nu weet je hetquote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
"Ja eeh heb je al een tijdje niet gesproken maar onze dochter heeft ons gevonden.."
jij hoort bij de slechtequote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Ik vind Sylar helemaal geweldig![]()
Nu weer een week wachten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |