nee beter zoekenquote:
quote:
Welke hebben jullie gehad?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:39 schreef Susie het volgende:
Ik ben Mohinder (link werkte niet ofzo....weet ook niet hoe dat moet)
In ieder geval vind ik het stom...![]()
Aflevering was weer helemaal top trouwens!!![]()
Kijk dan zelf, luie donderquote:
anders krijg je ze moeilijk bij elkaar lijkt mequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Verder een leuke aflevering weer. Wel bizar dat Nathan de vader is van Claire. De serie zit vol met toevalligheden.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:46 schreef Miriampje het volgende:
HEB IK VERDORIE WEEEEER EEN AFLEVERING GEMIST
Ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben een Claire kennelijk
[afbeelding]
Volgens mij vertrouwde Mohinder het zaakje ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:40 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Gisteren was het een super aflevering! De scene tussen Jessica en Matt was geweldig!
En Mohinder neemt Sylar mee naar huis![]()
Hij kan metalen dacht ik 'versmelten' of iets in de richting.. weet neit precies hoe je het noemt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Volgens mij vertrouwde Mohinder het zaakje ook niet helemaal.
Ik vraag me trouwens af wat voor nut de gave van Zane zou hebben. Ik zie het specifieke nut er nog niet zo van in...
'Liquefaction' noemt men het, niet alleen metalen, ook andere stoffen. Ik zag een half gesmolten lampekap, een telefoon en een koffiezetapparaat op de vloer liggen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:09 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hij kan metalen dacht ik 'versmelten' of iets in de richting.. weet neit precies hoe je het noemt.
Denk ook dat Mohinder mss achetr Sylars identiteit kwam (als dat zo is,) toen die bel ging tikken.
dat is mijn theorie dan hé
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef OA het volgende:
Hoenjée, ik heb het voor de verandering eens niet gemist!![]()
Goeie aflevering weer!![]()
Dat langzame trekt me wel eigenlijk. Dat Nathan niets met zijn krachten doet is eigenlijk inherent aan zijn personage. Hij wil het zover mogelijk bij de media vandaan houden...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef Xurk het volgende:
Ik heb het idee dat hij dat ook met mensen kan doen...
Verder wel een goede aflevering op zich, maar ik vind dat sommige verhaallijnen nu wel erg langzaam lopen; deze week niets over Peter, Hiro heeft al een maand geen vooruitgang meer geboekt in zijn "missie", Nathan doet nooit wat met betrekking tot zijn kracht, Claire is ook meer met haar persoonlijke dingen bezig. Ik wil verdomme dat ze bij elkaar gaan komen en allemaal superhero shit gaan doen
Oh, Jessica was wel een lekkere huurmoordenares zeg
Nope, hij is met iemand anders getrouwd. Mrs. Bennet en Ted Sprague zijn in het echt wel getrouwd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zijn Jack Coleman (Mr Bennet) en Lisa Coleman (doet ook iets bij Heroes) eigenlijk familie ofzo?
Denk volgend jaar mei ofzoquote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef EvilMarc het volgende:
Oo dat is aflevering 15 nogmaar. Het zal nog wel even duren voordat seizoen 2 in Nederland komt
Je mag hier niet over seizoen 2 praten... moet ik USA Heroes topicquote:Op zondag 30 september 2007 15:30 schreef EvilMarc het volgende:
Mag je hier eigenlijk over seizoen 2 spoileren enzoof zitten hier alleen maar mensen die nog zo achterlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |