Torrent?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:14 schreef Houniet het volgende:
ik heb seizoen 1 nog niet eens afgekeken![]()
quote:
Ahh, das alles?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:39 schreef MadGuy het volgende:
Wat snap je precies niet?
Linderman heeft nog een schuld te vereffenen met Niki en D.L. Niki is te rechtschapen om iets te doen voor Linderman, maar Jessica is heel anders. Zij heeft een dealtje met hem gesloten: ze voert een paar moorden voor hem uit en zo wordt haar schuld kwijtgescholden.
Niki had de schuld van enkele tienduizenden niet terugbetaald met die 1 video... daarom ging Jessica later de schuld terug betalen door die mensen te vermoorden en met Nathan naar bed te gaan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze had zelf een bedrag van enkele tienduizenden geleend. Dat betaalde ze terug met die video.
Als Jessica stal ze die 2 miljoen en deed het lijken alsof het DL was. Dat geld is teruggegeven, maar Linderman eistte nog meer. En dat zijn nu die moorden.
Zo zat het toch
Die van Niki/Jessica wordt ook best interessant de laatste 5 afleveringenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef CarOnline het volgende:
Ohh oke, nou snap ik het weer, vond het zo vaag allemaal!
Die hele niki verhaallijn vind ik trouwens oninteressant, Claire, Peter en Hiro (tijd dat ie zn kracht terug krijgt) zijn veel leuker!![]()
quote:
Ik vind het nu wel spannend worden met Niki. Vooral omdat zij nu de taak heeft gekregen om Nathan te vermoorden. Ik vind het trouwens wel jammer dat Nathan zijn kracht niet gebruiktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:35 schreef CarOnline het volgende:
Ohh oke, nou snap ik het weer, vond het zo vaag allemaal!
Die hele niki verhaallijn vind ik trouwens oninteressant, Claire, Peter en Hiro (tijd dat ie zn kracht terug krijgt) zijn veel leuker!![]()
komt vast welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel spannend worden met Niki. Vooral omdat zij nu de taak heeft gekregen om Nathan te vermoorden. Ik vind het trouwens wel jammer dat Nathan zijn kracht niet gebruikt![]()
Komt vast nog wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel spannend worden met Niki. Vooral omdat zij nu de taak heeft gekregen om Nathan te vermoorden. Ik vind het trouwens wel jammer dat Nathan zijn kracht niet gebruikt![]()
Mooi.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:53 schreef Houniet het volgende:
het is bijna weer zo ver [afbeelding]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:22 schreef Houniet het volgende:
ik biedt bij deze mijn excuses aan voor het missen van de aflevering van vandaag
Sleutel?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef parselmouth het volgende:
Wat had Simone nou precies in haar handen?
Van een slot, denk ik!quote:
Ik ben gewoon om half 10 Heroes gaan kijken.( af en toe zitten zappen) Ik wist gewoon dat het niet meer goed zou komen met Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Gofferdomme tering Ajax, had van te voren FF gemeld dat het weer keihard falen zou worden, dan had ik tenminste Heroes gekeken
dat had je zelf toch ook wel kunnen raden?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Gofferdomme tering Ajax, had van te voren FF gemeld dat het weer keihard falen zou worden, dan had ik tenminste Heroes gekeken
Heroes > Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Hij wilde zo graag dat ze de sleutel hield, en dat is haar dood gewordenquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:03 schreef Miriampje het volgende:
ik geef het op... ik wacht tot de dvd
volgens mij heb ik nu al 6 donderdag afleveringen gemist
Hiro nadoen en de tijd vooruit laten gaan tot de dvd release?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:02 schreef Treveo het volgende:
[..], je weet wat de meesten zouden doen...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hiro nadoen en de tijd vooruit laten gaan tot de dvd release?![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:02 schreef Treveo het volgende:
[..], je weet wat de meesten zouden doen...
HR HDTV is ERG goeie kwaliteitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:49 schreef Miriampje het volgende:
[..]
dan heb ik 'm voor nix al besteld
ik ga voor kwaliteit, goede series wil ik orgineel
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan nog. Sommige series zijn gewoon zo goed dat je ervoor wilt betalen. Gewoon, om het netjes en origineel in de kast te hebben. Heroes is een van de zeer weinige series die ik het waard vind om echt op DVD te hebben
Idd... ik ook nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:56 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar als ik dat soort series dan eenmaal heb gekocht kijk ik ze nooit meer
dat idee heb ik dus ook. vind het wel mooi om het orgineel te hebben, maar dan staat het in de kast en kom ik er nooit meer aanquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:56 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar als ik dat soort series dan eenmaal heb gekocht kijk ik ze nooit meer![]()
Een van de sterkste punten van Heroes vind ik, is dat alle afleveringen van belang zijn voor het verhaal - en regelmatig naar elkaar verwijzen. Het nadeel daarvan is dat het lastiger is om later een willekeurige aflevering weer eens terug te kijken.
Idd... daarom download ik ze allemaal ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat idee heb ik dus ook. vind het wel mooi om het orgineel te hebben, maar dan staat het in de kast en kom ik er nooit meer aan [ afbeelding ]
zo heb ik dat ook met Band Of Brothers
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:21 schreef MadGuy het volgende:
Hoe klein haar rol ook was, ik vond die vrouw met dat superieure gehoor erg goed acteren. Ook toen Sylar haar besloop, die ogen!
En Simone! Dat was onverwacht! Leuk dat die Hana Gitelman, die al eerder werd geïntroduceerd in de Heroes comics nu ineens opduikt in de serie zelf. Spannend, spannend, spannend allemaal!
Heroes!![]()
Dat is waar. Ook de schrijvers wilden van haar af.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef Houniet het volgende:
Simonedie had anders toch alles verteld!
Dat heeft volgens mij meer met seizoen 2 te maken dus voor degenen die nog bij seizoen 1 zitten : NIET kijken!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef Teije het volgende:
hier stond een vette spoiler
Even mij unquote, dan kan niemand het meer zienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij meer met seizoen 2 te maken dus voor degenen die nog bij seizoen 1 zitten : NIET kijken!
Inderdaad, ik haat het om de spoilers te lezen :/quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:08 schreef SiGNe het volgende:
Niet iedereen waardeert het..
Maar anderen zien het weer als aansporing om alles snel te downloaden
Hmm, hoeveel heb jij nu gezien? Seizoen 1 en een enkele aflevering van seizoen 2? Toen Lost zover was, had ik ook de box gehaald van seizoen 1. Daar is het ook bij geblevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan nog. Sommige series zijn gewoon zo goed dat je ervoor wilt betalen. Gewoon, om het netjes en origineel in de kast te hebben. Heroes is een van de zeer weinige series die ik het waard vind om echt op DVD te hebben
Niki.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef MadGuy het volgende:
En, voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Oh lala!
En hier in natuurlijk Final Destinationquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:35 schreef Nr.G het volgende:
..en hier Niki in 'Jay and Silent Bob strike back':
[ afbeelding ]
.. en hier in 'Legally Blonde';
[ afbeelding ]
Niet veel veranderd in al die jaren
Is al uit op DVD héquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:54 schreef Sammetje het volgende:
DAMN! Weer een hele week wachten.........nee ik ga niet downen!
Wie is Tod dan ook alweer? Kan me even niet voor de geest halen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Verder een van de beste afleveringen tot nu toe. Ben blij dat Tod nog leeft, want ik vind hem wel heel speciaal.
Ik denk dat hij hier Ted bedoelt, onze radioactief geladen man.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wie is Tod dan ook alweer? Kan me even niet voor de geest halen...
Hier durf ik geen antwoord op te geven omdat ik bang ben dat ik ga spoilerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:24 schreef YPrue het volgende:
Ik vraag me af wat voor 'bedrijf' of baas Hiro's vader dan eigenlijk heeft, dat hij baby Claire aan Mr. Bennett gaf. Er moet toch een 'bron' zijn waar ze allemaal vandaan komen...
Die scene was toch gewoon voordat Mr. Bennett naar die brug reed? Die nieuwe man (met de ietwat grijze haren, Bennett's baas?) zei dacht ik alleen dat hij de Haitian had, maar dat hij dood zou zijn, heb ik niet echt meegekregenOf ik heb even niet goed opgelet.
En ze moesten toch afscheid nemen van Bennett, door zijn geheugen te laten wissen door de Haitian? Zoiets heb ik eruit begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |