't Bos is mooi bij nacht......ik vind het wel wat.....quote:Op zondag 16 september 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, ik heb net Disana nog het enge bos in gestuurd![]()
Je kent het begrip centrale doktersdienst? Die apotheek is net zoiets, hij is altijd open. Dat heb je niet nodig als je eigen apotheek open is, maar bijvoorbeeld 's nachts misschien wel.quote:Op zondag 16 september 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit de dagapotheek een stuk verder weg![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Bos is mooi bij nacht......ik vind het wel wat.....
Ja ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Bos is mooi bij nacht......ik vind het wel wat.....
inwendig buurtonderzoek, toch, vanmiddag? zou wel goed zijn als je ergens net woont, aanbellen met je eendebek en een inwendig onderzoek eisen...quote:Op zondag 16 september 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik check wel even of het veilig is, buurtonderzoek ed
Wil je een beetje op je woorden passen, ik heb geen eendebekquote:Op zondag 16 september 2007 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
inwendig buurtonderzoek, toch, vanmiddag? zou wel goed zijn als je ergens net woont, aanbellen met je eendebek en een inwendig onderzoek eisen...
Oh jij denkt dat het een grapje is. Hoe vinden we die plaatjes ooit terug in dit donkere enge bos.quote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
Disana die OPpen van jou worden steeds beter![]()
Ik zeg morgen 2 stukken, 1 voor JR en 1 voor jou.quote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Enfin... niemand wil dat 2de stuk taart??
Dan moet ik het zelf maar opeten.... de vraag is alleen: Nu of morgenochtend....
Begrip bekend, dokterspost 20 kilometer verderop. Apotheken bij toerbeurt open, gedoe allemaal. Heb besloten om gewoon doordeweeks ziek te worden, das het handigst.quote:Op zondag 16 september 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent het begrip centrale doktersdienst? Die apotheek is net zoiets, hij is altijd open. Dat heb je niet nodig als je eigen apotheek open is, maar bijvoorbeeld 's nachts misschien wel.
Moet het weer in één keer op? Je kunt toch ook nu de helft en morgen de helft nemen?quote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Dan moet ik het zelf maar opeten.... de vraag is alleen: Nu of morgenochtend....
sorryquote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je een beetje op je woorden passen, ik heb geen eendebek![]()
Ach ja, alles heeft z'n voordeel en z'n nadeel. Ik vind het praktisch om alles in de buurt te hebben.quote:Op zondag 16 september 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begrip bekend, dokterspost 20 kilometer verderop. Apotheken bij toerbeurt open, gedoe allemaal. Heb besloten om gewoon doordeweeks ziek te worden, das het handigst.
Zal ik meegaanquote:Op zondag 16 september 2007 02:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee in mijn eentje durf ik overdag niet eens![]()
Mwah.. er liggen er nog 2 in de vriezer, dus er is altijd wel taartquote:Op zondag 16 september 2007 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb al taart gehad, leandra, bewaar het maar een week of twee als je wilt, als je wilt...
ben je nou geholpen in je vraag eerder deze nacht?
Goed goed, ik licht je wel even bij.quote:Op zondag 16 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Oh jij denkt dat het een grapje is. Hoe vinden we die plaatjes ooit terug in dit donkere enge bos.
Wel graag alle info verstrekken en ook vertellen dat je best wel een zeikerd bent......quote:Op zondag 16 september 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. er liggen er nog 2 in de vriezer, dus er is altijd wel taart
En yep.... ik kan me er wel kut over voelen maar ik had dus wel gelijk....
Ik ben niet gek op taart, ik hou meer van een worstenbroodje of zoquote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Gek, die zag ik vanmiddag nog op een site. Nadia heeft daar iets voor gedaan, dat meisje heeft een ziekte. Maar die moeder zoekt zelf de openbaarheid (met haar site), dus of ze dit erg vindt is de vraag.quote:
Ik was die foto vanmiddag ook tegen gekomen, maar dat ga je toch niet hier plaatsen.quote:Op zondag 16 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek, die zag ik vanmiddag nog op een site. Nadia heeft daar iets voor gedaan, dat meisje heeft een ziekte. Maar die moeder zoekt zelf de openbaarheid (met haar site), dus of ze dit erg vindt is de vraag.
Ik heb daar niet zo'n mening over. Voor hetzelfde geld vindt die moeder extra aandacht juist goed.quote:Op zondag 16 september 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was die foto vanmiddag ook tegen gekomen, maar dat ga je toch niet hier plaatsen.
Oh ja.. dat was ik vergeten, de zin had moeten zijn:quote:Op zondag 16 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel graag alle info verstrekken en ook vertellen dat je best wel een zeikerd bent......![]()
Idd... waar zijn ze in godsnaam mee bezig?quote:Op zondag 16 september 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Schandalig die foto's in de COS!
vind ik ook!quote:Op zondag 16 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel graag alle info verstrekken en ook vertellen dat je best wel een zeikerd bent......![]()
Avonne heeft het al weg gehaaldquote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
Idd... waar zijn ze in godsnaam mee bezig?![]()
Ik heb die site ff bekeken en Nadia is dus gewoon een nichtje....quote:Op zondag 16 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek, die zag ik vanmiddag nog op een site. Nadia heeft daar iets voor gedaan, dat meisje heeft een ziekte. Maar die moeder zoekt zelf de openbaarheid (met haar site), dus of ze dit erg vindt is de vraag.
U spreekt in raadselen. Maar goed...quote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
Oh ja.. dat was ik vergeten, de zin had moeten zijn:
Ik kan me er wel kut over voelen, en ik kan wel een zeikerd zijn, maar ik had wel gelijk![]()
Je bent goed op dreef....wederom ijzersterk nummer....quote:Op zondag 16 september 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6aumejrcEHs
Geen twijfel mogelijk.....quote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja.. dat was ik vergeten, de zin had moeten zijn:
Ik kan me er wel kut over voelen, en ik kan wel een zeikerd zijn, maar ik had wel gelijk![]()
Jammer, dat we hem al voor de 10e keer voorgeschoteld krijgen...quote:Op zondag 16 september 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent goed op dreef....wederom ijzersterk nummer....![]()
Ik hoor hem voor de eerste keer van DJ WJquote:Op zondag 16 september 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer, dat we hem al voor de 10e keer voorgeschoteld krijgen...![]()
3e x, meiskequote:Op zondag 16 september 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer, dat we hem al voor de 10e keer voorgeschoteld krijgen...![]()
Thnxquote:Op zondag 16 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen twijfel mogelijk.....
truste jongedeernequote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me bed eens terug vinden.
Truste [afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
Truste [afbeelding]
Slaap lekker veulen......quote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
Truste [afbeelding]
Slaap lekker Veulenquote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
Truste [afbeelding]
Het Speulderbosquote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
Wat is nu een mooi bos in Nederland?
Tussen Arnhem en de Steeg ligt een prachtig mooi bos en heidegebied (Posbank). Absoluut prachtig en erg on-nederlands.quote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
het duingebied tussen egmond en heemskerkquote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
Het Mastbos bij Bredaquote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
Op een paar plaatsen heb je nog mooi bos, een beetie oerbos, ik dacht dat je bij Uddel in de buurt nog een prachtig stuk had, en volgens mij in de buurt van Leandra ook nog.quote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu niet gelijk allemaal beginnen te mijmeren.......![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu niet gelijk allemaal beginnen te mijmeren.......![]()
Gaat het wel goed met je Lobas......quote:Op zondag 16 september 2007 02:40 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Nw6EBlSa3rw
De Wouwse Plantage bedoel je?quote:Op zondag 16 september 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onder B op Z heb je ook nog een mooi stuk natuur...ben de naam kwijt....
moest opeens aan dat nr denken....al jaren niet meer gehoord...heb me buien, je weets...quote:Op zondag 16 september 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je Lobas......![]()
Tuin aan kant, dit nummer......vermoedelijk binnenkort ongesteld....quote:Op zondag 16 september 2007 02:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
moest opeens aan dat nr denken....al jaren niet meer gehoord...heb me buien, je weets...![]()
over 3 tot 5 dagenquote:Op zondag 16 september 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuin aan kant, dit nummer......vermoedelijk binnenkort ongesteld....![]()
Ik ken wel de Loonse- en Drunense duinenquote:Op zondag 16 september 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt wel bekend.....met zandverstuivingen dacht ik ook...
Dat is het inderdaad.........thnxquote:Op zondag 16 september 2007 02:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ken wel de Loonse- en Drunense duinen
Is ook mooi daarquote:Op zondag 16 september 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad.........thnx
Neeee, ik vind de geur van bos ook onweerstaanbaar!!quote:Op zondag 16 september 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is ook mooi daarMaar van de bossen die ik heb gezien vind ik het Mastbos de mooiste...heel oude dikke bomen en dicht op elkaar en met mos enzo. Het ruikt er ook apart..een beetje muf maar wel lekker je weet wel...hmm ik sla een beetje door denk ik
![]()
Mooie rechte bomen, kan niet anders, vandaar Mastbosquote:Op zondag 16 september 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Is ook mooi daarMaar van de bossen die ik heb gezien vind ik het Mastbos de mooiste...heel oude dikke bomen en dicht op elkaar en met mos enzo. Het ruikt er ook apart..een beetje muf maar wel lekker je weet wel...hmm ik sla een beetje door denk ik
![]()
vooral palmbossen zekerquote:Op zondag 16 september 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neeee, ik vind de geur van bos ook onweerstaanbaar!!
Mocht je ooit verdwalen in het bos, de oostkant van de boom is altijd bemost, de westkant van de boom regent altijd schoon door heersende windrichting.quote:Op zondag 16 september 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
![]()
Afijn, ik ben weg. Geen zin om me nog een keer te laten beledigen. Veel plezier met alle eventuele drama's en likjes.quote:
Dag Disana, slaap lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Afijn, ik ben weg. Geen zin om me nog een keer te laten beledigen. Veel plezier met alle eventuele drama's en likjes.
Ik hoop dat ik ooit een keer verdwaal in een bosquote:Op zondag 16 september 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht je ooit verdwalen in het bos, de oostkant van de boom is altijd bemost, de westkant van de boom regent altijd schoon door heersende windrichting.
Daar hebben ze toch napalm voor uitgevonden?quote:
Je kunt ook snoepjes om de paar meter strooien.....quote:Op zondag 16 september 2007 03:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit een keer verdwaal in een bos![]()
Ik krijg het zelfs voor elkaar om te verdwalen in het bos waar ik m'n hele leven al komquote:Op zondag 16 september 2007 03:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit een keer verdwaal in een bos![]()
Ja brood werkt niet heb ik al heel jong geleerdquote:Op zondag 16 september 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook snoepjes om de paar meter strooien.....![]()
Ik ben gaan slapen, maar heb alleen maar liggen huilenquote:Op zondag 16 september 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat brengt jou zo laat hier KZ? Kun je de slaap niet vatten?
Ik kan zonder TOM geen kant opquote:Op zondag 16 september 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg het zelfs voor elkaar om te verdwalen in het bos waar ik m'n hele leven al kom![]()
En dan te bedenken dat ik wel kan kaartlezen, en geen Tom Tom nodig heb om ergens te komen![]()
Ik merk juist dat als je wel zo'n ding in de auto hebt dat je niet meer op herkenningspunten let als je ergens voor het eerst komtquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan zonder TOM geen kant op![]()
Trustequote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, morgen een drukke dag....Goed oppassen en lief zijn voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Truste NMNSquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, morgen een drukke dag....Goed oppassen en lief zijn voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker NMNSquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat geeft ruimte en lucht.....morgen een zonnige dag KZ......quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben gaan slapen, maar heb alleen maar liggen huilen![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
truste en werke morgen. ik kom ook zo op stalquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klopt !quote:Op zondag 16 september 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik merk juist dat als je wel zo'n ding in de auto hebt dat je niet meer op herkenningspunten let als je ergens voor het eerst komt
Dat is beter dan mét TOM geen kant meer opkunnen..quote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan zonder TOM geen kant op![]()
Gewoon nieuwe Duracell d'r inquote:Op zondag 16 september 2007 03:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !
Maar ik mis hem, hij heet Bram en zegt steeds waar ik naar toe moet. Soms haat ik hem en zet hem uit![]()
Maar nu is hij dood![]()
Lieverd, ik zou graag vragen hoe het gegaan is, maar ik gun die laag-bij-de-grondse honden geen ammunitie.quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben gaan slapen, maar heb alleen maar liggen huilen![]()
Dank klussert, maar je kent wel verdriet, tochquote:Op zondag 16 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat geeft ruimte en lucht.....morgen een zonnige dag KZ......
quote:
Alle mensen die vreugde kennen, kennen ook het verdriet.....quote:Op zondag 16 september 2007 03:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank klussert, maar je kent wel verdriet, toch![]()
Ik had pas de auto van m'n vader een weekje bij me, en Sr. heeft een Tamara... maar om te beginnen heb ik dat geblaat van die muts al op *mute* gezetquote:Op zondag 16 september 2007 03:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !
Maar ik mis hem, hij heet Bram en zegt steeds waar ik naar toe moet. Soms haat ik hem en zet hem uit![]()
Maar nu is hij dood![]()
Geeft niks lief, ik praat hier open en als men mee leest, geen punt !quote:Op zondag 16 september 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, ik zou graag vragen hoe het gegaan is, maar ik gun die laag-bij-de-grondse honden geen ammunitie.
Je weet wel hoe je me kunt bereiken als het nodig is
Kijk dat is beterquote:Op zondag 16 september 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had pas de auto van m'n vader een weekje bij me, en Sr. heeft een Tamara... maar om te beginnen heb ik dat geblaat van die muts al op *mute* gezet
Het is wel handig, maar ik mis in mijn auto geen Tom Tom, Tamara of Bram... sterker nog, m'n vriendinnen nemen mij mee als ze ergens naartoe moeten want dan hebben ze een Leandra Leandra bij zich
Ik snap het, en weet ook wat het is (in zelfde situatie gezeten) en het doet heel zeer....quote:Op zondag 16 september 2007 03:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geeft niks lief, ik praat hier open en als men mee leest, geen punt !
Het gaat kut, heb erg veel verdriet, maar dat wist ik al heel lang![]()
Nu ga ik het aan en neem geen genoegen meer met minder. snep ke ?
Ja snel weggaan hequote:
quote:Op zondag 16 september 2007 03:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi, neem jij het van me over...?
Uiteraard... alleen jammer dat je niet met iedereen even duidelijke afspraken kunt makenquote:Op zondag 16 september 2007 03:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kijk dat is beteren als je de Bob bent is het helemaal goed zeker
Hoi lieverd, blijven we wel aardig?quote:
Ben ik dat weleens niet dan?quote:Op zondag 16 september 2007 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi lieverd, blijven we wel aardig?![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het, en weet ook wat het is (in zelfde situatie gezeten) en het doet heel zeer....
Sterkte
hoi sugarquote:
Ja dat is zeker jammerquote:Op zondag 16 september 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard... alleen jammer dat je niet met iedereen even duidelijke afspraken kunt maken![]()
Mwah... op een of andere manier weten die de weg nooit zo goedquote:Op zondag 16 september 2007 03:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar een liefdes Tom kan nu wel helpen![]()
somsquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... op een of andere manier weten die de weg nooit zo goed
Wellicht hebben ze dan niet de juiste software updates gehad ofzo, maar ik vind het nix![]()
CTRL + Shiftquote:Op zondag 16 september 2007 03:31 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra: nog bedankt voor je tip qua shift/ controle ( of zo iets)![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
CTRL + Shift
Waren je tekentjes weer in de war?
CTRL + Shift doen dusquote:
Yep... juist danquote:Op zondag 16 september 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is dat ook wanneer mijn ? opeens een = is geworden
Ja dat weet ik maar vergeet het dan weer, dus wanneer ik het nodig heb druk ik op allerlei toetsenquote:Op zondag 16 september 2007 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
CTRL + Shift doen dus
Zonder dat plustekentje.... gewoon eerst CTRL indrukken (en ingedrukt houden) en dan de shifttoets indrukken.
Ik heb het ook regelmatig, hoe activeren we dat hopeloos gedoe in vredesnaam, op dezelfde wijze?quote:Op zondag 16 september 2007 03:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar vergeet het dan weer, dus wanneer ik het nodig heb druk ik op allerlei toetsen![]()
Dan klik je nu ff op dit knopje bovenin deze pagina:quote:Op zondag 16 september 2007 03:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar vergeet het dan weer, dus wanneer ik het nodig heb druk ik op allerlei toetsen![]()
dan kun je m zo terugvinden
Meerdere talen en toetsenborden is het eerste dat ik uitschakel in XP, net als sticky keysquote:
Ja snap ik ook nietquote:Op zondag 16 september 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het ook regelmatig, hoe activeren we dat hopeloos gedoe in vredesnaam, op dezelfde wijze?
Zou kunnen, ik heb t net geprobeerd maar dat lukte iig niet, de kans is iig vrij groot dat het een foutieve toetscombinatie is.quote:Op zondag 16 september 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het ook regelmatig, hoe activeren we dat hopeloos gedoe in vredesnaam, op dezelfde wijze?
Bij mij staan er ook 2 talen (NL en VS Engels) en het overkomt mij vrijwel nooit....quote:Op zondag 16 september 2007 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meerdere talen en toetsenborden is het eerste dat ik uitschakel in XP, net als sticky keys
Je bent niet alleen Leandra Leandra op de weg...quote:Op zondag 16 september 2007 03:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan klik je nu ff op dit knopje bovenin deze pagina: [afbeelding] dan kun je m zo terugvinden
Geil gratis steam monsterquote:
Lobasca mag ik je feedback geven ?quote:Op zondag 16 september 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:
Ze was volgens mij muziek aan het afspelen op de piano, alleen iets sneller dan normaalquote:
De mijne lopen nog een week en ik weet echt niet of ik dan nog weer moet verlengen.... ik kijk amper en als ik kijk dan hou ik het met moeite 5 minuten volquote:
Weer weg nu?quote:Op zondag 16 september 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij staan er ook 2 talen (NL en VS Engels) en het overkomt mij vrijwel nooit....
Ga je gang.quote:Op zondag 16 september 2007 03:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lobasca mag ik je feedback geven ?
Iemand zoals jij is handig genoeg om gratis streams te krijgenquote:Op zondag 16 september 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne lopen nog een week en ik weet echt niet of ik dan nog weer moet verlengen.... ik kijk amper en als ik kijk dan hou ik het met moeite 5 minuten vol![]()
Ik heb nu een week geen streams meer en daarvoor keek ik al bijna niet meer en wanneer ik keek zat ik me zo te ergeren dat ik dacht waarom doe ik dit?quote:Op zondag 16 september 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne lopen nog een week en ik weet echt niet of ik dan nog weer moet verlengen.... ik kijk amper en als ik kijk dan hou ik het met moeite 5 minuten vol![]()
Geeft nietsquote:Op zondag 16 september 2007 03:53 schreef kleinzusje het volgende:
weet je, het klinkt zoooooooooooooooooooooooooooooo soft![]()
Maar ik ben zo blij dat jullie er zijn ( wakker dus)![]()
Iemand als ik is te veel controlfreak om de datum van de PC te willen verzettenquote:Op zondag 16 september 2007 03:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand zoals jij is handig genoeg om gratis streams te krijgen![]()
Ik vind het niet te soft hoor, vind het wel liefquote:Op zondag 16 september 2007 03:53 schreef kleinzusje het volgende:
weet je, het klinkt zoooooooooooooooooooooooooooooo soft![]()
Maar ik ben zo blij dat jullie er zijn ( wakker dus)![]()
Dat dus.... ik hou het met die domme dozen in beeld geen 5 minuten vol, en de rest is ook niet echt leuk..quote:Op zondag 16 september 2007 03:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb nu een week geen streams meer en daarvoor keek ik al bijna niet meer en wanneer ik keek zat ik me zo te ergeren dat ik dacht waarom doe ik dit?
Ik gebruik het scriptje en dan wordt de datum meteen weer teruggezet. Net wat je zegt, de datum anders laten staan is niet erg handig idd.quote:Op zondag 16 september 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand als ik is te veel controlfreak om de datum van de PC te willen verzetten![]()
Daar zou ik dus echt gestoord van worden....
Een mailtje versturen waar dan automatisch de verkeerde datum in komt te staan enzo![]()
Ik vind het geweldig voor de mensen die dat, om wat voor reden dan ook, niets uitmaakt... maar het kost mij dan meer ergernis dan het me aan ¤uro's bespaart
Dank jequote:
Ja dat had ik dus ook, want ik heb dat Eric er was dus helemaal gemist. Maar om daar nou alleen streams voor te kopen en dan de rest van de week alleen naar Dennis, Nadia en Amanda te kijken had ik geen zin in.quote:Op zondag 16 september 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... ik hou het met die domme dozen in beeld geen 5 minuten vol, en de rest is ook niet echt leuk..
En als er dan een keer wat streamwaardigs gebeurt dan heb ik andere verplichtingen
NERDquote:Op zondag 16 september 2007 04:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik gebruik het scriptje en dan wordt de datum meteen weer teruggezet. Net wat je zegt, de datum anders laten staan is niet erg handig idd.
Ik miste ze ook niet echt toen ik ze niet had, het enige wat ik miste was de vrijheid even een blik te werpen als ik dat wilde... de kans is dus groot dat ik ze wel verleng, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er dan ook gebruik van maak door te kijken... het is meer dat ik dan weet dat ik kan kijken als ik dat wilquote:Op zondag 16 september 2007 04:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook, want ik heb dat Eric er was dus helemaal gemist. Maar om daar nou alleen streams voor te kopen en dan de rest van de week alleen naar Dennis, Nadia en Amanda te kijken had ik geen zin in.
Alleen omdat ik er hier over las en het dan ook wilde volgen nam ik streams, terwijl ik er dus helemaal niets meer aan vind eigenlijk.
Ik mis het eerlijk gezegd ook helemaal niet eens![]()
heb ik allang opgelost, maar sommige mensen zijn nou eenmaal erg eigenwijsquote:Op zondag 16 september 2007 04:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
NERD
ga eens snel die datum shit oplossen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 04:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vind je lief en mooi en speciaal. Ik heb je meeloper genoemd, dat is zo.![]()
Ik ben niet jaloers op je, voel je, kan gemeen zijn in mn postings, maar weet dat je ok bent.
Waar ik last van heb is je Disana verheerlijking. Ik snap dat in ieder mens iets goeds zit, dat je dat in PM contact leert kennen ( of MSN/ RL). maar het eens zijn met een mens qua post gedrag, zonder je te laten beinvloeden door PM/ Achtergrond, snap ik niet.
Ik heb bv. HiDiHo lief ( + Gert, Peter etc.)
Spreek hen zelfs in RL
Maar als ze iets posten wat ik niet goed keur, dan zeg ik dat ontopic. Zonder bondjes te sluiten,
Dat is soms lastig, maar het voelt wel zuiver
Dat zie ik bij jou niet terug![]()
Klopt dat ?
Of zit ik er naast ?
quote:Op zondag 16 september 2007 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
heb ik allang opgelost, maar sommige mensen zijn nou eenmaal erg eigenwijs![]()
![]()
Dan had je nu mooi gemist dat lieke tv zit te kijkenquote:Op zondag 16 september 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik miste ze ook niet echt toen ik ze niet had, het enige wat ik miste was de vrijheid even een blik te werpen als ik dat wilde... de kans is dus groot dat ik ze wel verleng, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er dan ook gebruik van maak door te kijken... het is meer dat ik dan weet dat ik kan kijken als ik dat wil
Het is zoiets als het hebben van een bad in de badkamer.... als je het hebt dan zit je er nooit in, maar als je dan een huis zonder bad hebt dan mis je het.... niet omdat je graag in bad wilt zitten, maar omdat je de vrijheid wilt hebben dat te kunnen doen als je daar zin in hebt
Ik weet precies wat je bedoelt, dat gevoel had ik ook. Ik kon kijken wanneer ik wilde en wist dat het er was en daarom keek ik ook vaak niet eens.quote:Op zondag 16 september 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik miste ze ook niet echt toen ik ze niet had, het enige wat ik miste was de vrijheid even een blik te werpen als ik dat wilde... de kans is dus groot dat ik ze wel verleng, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er dan ook gebruik van maak door te kijken... het is meer dat ik dan weet dat ik kan kijken als ik dat wil
Het is zoiets als het hebben van een bad in de badkamer.... als je het hebt dan zit je er nooit in, maar als je dan een huis zonder bad hebt dan mis je het.... niet omdat je graag in bad wilt zitten, maar omdat je de vrijheid wilt hebben dat te kunnen doen als je daar zin in hebt
Dit is jouw mening, jouw gevoel.quote:Op zondag 16 september 2007 04:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vind je lief en mooi en speciaal. Ik heb je meeloper genoemd, dat is zo.![]()
Ik ben niet jaloers op je, voel je, kan gemeen zijn in mn postings, maar weet dat je ok bent.
Waar ik last van heb is je Disana verheerlijking. Ik snap dat in ieder mens iets goeds zit, dat je dat in PM contact leert kennen ( of MSN/ RL). maar het eens zijn met een mens qua post gedrag, zonder je te laten beinvloeden door PM/ Achtergrond, snap ik niet.
Ik heb bv. HiDiHo lief ( + Gert, Peter etc.)
Spreek hen zelfs in RL
Maar als ze iets posten wat ik niet goed keur, dan zeg ik dat ontopic. Zonder bondjes te sluiten,
Dat is soms lastig, maar het voelt wel zuiver
Dat zie ik bij jou niet terug![]()
Klopt dat ?
Of zit ik er naast ?
Dat mis ik nu ook........ heb de streams al zeker 36 uur helemaal niet aangehadquote:Op zondag 16 september 2007 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan had je nu mooi gemist dat lieke tv zit te kijken![]()
Zaterdagnacht? Het is zondagochtend...quote:Op zondag 16 september 2007 04:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een slap geouwehoer.
![]()
Verdorie, ik had net de politie aan de deur. Geluidsoverlast.Wist ik veel dat het op een zaterdagnacht niet zo hard mag.
![]()
Sterker nog: de Dominee staat al bijna op om de dienst voor te bereidenquote:Op zondag 16 september 2007 04:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zaterdagnacht? Het is zondagochtend...![]()
Buurtjes zijn kennelijk gevoelig voor geluid. Da's wel lastig als ik hier lekker zit produceren. Irritant is dit wel, want zelf kunnen ze er ook wat van, welliswaar op andere tijden.quote:Op zondag 16 september 2007 04:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zaterdagnacht? Het is zondagochtend...![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: de Dominee staat al bijna op om de dienst voor te bereiden![]()
Wat was je aan het doen dan?quote:Op zondag 16 september 2007 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Buurtjes zijn kennelijk gevoelig voor geluid. Da's wel lastig als ik hier lekker zit produceren. Irritant is dit wel, want zelf kunnen ze er ook wat van, welliswaar op andere tijden.
Schakenquote:
Op 'n zaterdagnacht, in de ghetto waar ik woon, ja.quote:Op zondag 16 september 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je vindt het gek dat dat 's nachts om 4 uur een prbbleem is??
Nog nooit van een hoofdtelefoon gehoord?quote:Op zondag 16 september 2007 04:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Buurtjes zijn kennelijk gevoelig voor geluid. Da's wel lastig als ik hier lekker zit produceren. Irritant is dit wel, want zelf kunnen ze er ook wat van, welliswaar op andere tijden.
Wat zeg je?quote:Op zondag 16 september 2007 04:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nog nooit van een hoofdtelefoon gehoord?
Got you!quote:Op zondag 16 september 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je vindt het gek dat dat 's nachts om 4 uur een prbbleem is??
Truste Sug4rquote:Op zondag 16 september 2007 04:33 schreef Sug4r het volgende:
Ik duik mijn bedje in..slaap lekker voor strakkies![]()
![]()
![]()
![]()
Truste kzquote:
Truste Sugerbabequote:Op zondag 16 september 2007 04:33 schreef Sug4r het volgende:
![]()
![]()
![]()
Weltruste Sug4rquote:Op zondag 16 september 2007 04:33 schreef Sug4r het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maandenlang heb ik tot diep in de ochtend op dit moment zitten wachten...quote:
OMGquote:Op zondag 16 september 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maandenlang heb ik tot diep in de ochtend op dit moment zitten wachten...![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van YouTube??quote:Op zondag 16 september 2007 04:38 schreef tipsch het volgende:
Bestaat er ook een soort youtube-site maar dan voor muziekjes?
http://www.mp3-upload.net/quote:Op zondag 16 september 2007 04:38 schreef tipsch het volgende:
Bestaat er ook een soort youtube-site maar dan voor muziekjes?
Doe jij wel eens een schoonheidsslaapje overdag? Want jij, maakt het bijna net zo regelmatig als ik super laat?quote:
Dank, ik krijg wel bij beide errors.quote:Op zondag 16 september 2007 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.mp3-upload.net/
http://www.musicuploader.org/
Ik word gewoon laat wakkerquote:Op zondag 16 september 2007 04:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe jij wel eens een schoonheidsslaapje overdag? Want jij, maakt het bijna net zo regelmatig als ik super laat?
Ik soms ook niet, als ik vroeg een afspraak heb ofzo... maar ik slaap niet tussendoor, dat werkt niet.quote:Op zondag 16 september 2007 04:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik niet, das best wel een drama...
Net geupload bij die onderstequote:Op zondag 16 september 2007 04:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank, ik krijg wel bij beide errors.
Die is idd makkelijkerquote:Op zondag 16 september 2007 04:48 schreef tipsch het volgende:
gelukt:
http://boomp3.com/m/72eed9ea105f
Drieentwintig kattequote:
neem er nog tweequote:Op zondag 16 september 2007 05:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Drieentwintig katte
waren aan het matte
kwamen er tien ratte
om zich te bezatte
toen was alles weer pais en vree
en dit slaat nergens op hoezee
quote:Op zondag 16 september 2007 05:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik drink niet, nooitHet was mijn artistieke inborst die een loopje met mij nam
![]()
Dan liever ditquote:Op zondag 16 september 2007 05:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja waarom lach je nou. Het is bijna net zo erg als Gilles de la Tourette hoor.
editquote:Op zondag 16 september 2007 05:26 schreef Lobasca het volgende:
edit
Slaap lekker, groningerworst van me....quote:Op zondag 16 september 2007 05:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zag ik en daar rijmt niets op![]()
Truste, mijn liefste stukje pijpjesdrop![]()
editquote:Op zondag 16 september 2007 05:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaap lekker, groningerworst van me....![]()
![]()
ssssstquote:Op zondag 16 september 2007 05:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Is hier iets aan de gang dat we niet mogen weten <suspicious smiley>
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2007 05:36:44 ]
quote:Op zondag 16 september 2007 05:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen... Dat je... dat je... van roze apenbillen houdt!
quote:Op zondag 16 september 2007 05:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dolf is de baas
Insaantje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
hmmhmmquote:Op zondag 16 september 2007 05:41 schreef Disana het volgende:
Zo, iedereen de mond gesnoerd.
Jeuken je ballen nog ?quote:Op zondag 16 september 2007 05:42 schreef LudoSanders het volgende:
Bek dicht!
Dat was al duidelijk ja!quote:Op zondag 16 september 2007 05:42 schreef LudoSanders het volgende:
Bek dicht!
Dat ding is zo grappig, dat wordt nog cult. Maar ik vind -edit-quote:Op zondag 16 september 2007 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Edit
http://www.youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM
Het werkt welquote:Op zondag 16 september 2007 05:44 schreef Disana het volgende:
[..]
SorryDe macht steeg mij even naar het hoofd.
quote:Op zondag 16 september 2007 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Edit
Je verward me met iemand ben ik bang.quote:
Uh huh... ik heb het ook gelezen. Heel tragisch.quote:Op zondag 16 september 2007 05:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je verward me met iemand ben ik bang.
Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 16 september 2007 05:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je verward me met iemand ben ik bang.
quote:Op zondag 16 september 2007 05:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Edit
Meen je dat? Ik wist oprecht niet dat het zijn eigen werk is. Ik heb namelijk wel een stuk geluisterd.quote:Op zondag 16 september 2007 05:49 schreef Lobasca het volgende:
tipsch is kwaad, dat jullie hufters, nier naar zijn compositie hebben willen luisteren.
quote:Op zondag 16 september 2007 05:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Iemand nog wat te vertellen over <knip>![]()
Het is jou vergeven.quote:Op zondag 16 september 2007 05:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik wist oprecht niet dat het zijn eigen werk is. Ik heb namelijk wel een stuk geluisterd.
Tipsch, vergeef me.
Ja, maarquote:Op zondag 16 september 2007 05:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Iemand nog wat te vertellen over <knip>![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 05:49 schreef Lobasca het volgende:
tipsch is kwaad, dat jullie hufters, hier naar zijn compositie hebben willen luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |