CTRL + Shift doen dusquote:
Yep... juist danquote:Op zondag 16 september 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
is dat ook wanneer mijn ? opeens een = is geworden
Ja dat weet ik maar vergeet het dan weer, dus wanneer ik het nodig heb druk ik op allerlei toetsenquote:Op zondag 16 september 2007 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
CTRL + Shift doen dus
Zonder dat plustekentje.... gewoon eerst CTRL indrukken (en ingedrukt houden) en dan de shifttoets indrukken.
Ik heb het ook regelmatig, hoe activeren we dat hopeloos gedoe in vredesnaam, op dezelfde wijze?quote:Op zondag 16 september 2007 03:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar vergeet het dan weer, dus wanneer ik het nodig heb druk ik op allerlei toetsen![]()
Dan klik je nu ff op dit knopje bovenin deze pagina:quote:Op zondag 16 september 2007 03:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar vergeet het dan weer, dus wanneer ik het nodig heb druk ik op allerlei toetsen![]()
dan kun je m zo terugvinden
Meerdere talen en toetsenborden is het eerste dat ik uitschakel in XP, net als sticky keysquote:
Ja snap ik ook nietquote:Op zondag 16 september 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het ook regelmatig, hoe activeren we dat hopeloos gedoe in vredesnaam, op dezelfde wijze?
Zou kunnen, ik heb t net geprobeerd maar dat lukte iig niet, de kans is iig vrij groot dat het een foutieve toetscombinatie is.quote:Op zondag 16 september 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het ook regelmatig, hoe activeren we dat hopeloos gedoe in vredesnaam, op dezelfde wijze?
Bij mij staan er ook 2 talen (NL en VS Engels) en het overkomt mij vrijwel nooit....quote:Op zondag 16 september 2007 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meerdere talen en toetsenborden is het eerste dat ik uitschakel in XP, net als sticky keys
Je bent niet alleen Leandra Leandra op de weg...quote:Op zondag 16 september 2007 03:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan klik je nu ff op dit knopje bovenin deze pagina: [afbeelding] dan kun je m zo terugvinden
Geil gratis steam monsterquote:
Lobasca mag ik je feedback geven ?quote:Op zondag 16 september 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:
Ze was volgens mij muziek aan het afspelen op de piano, alleen iets sneller dan normaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |