't Bos is mooi bij nacht......ik vind het wel wat.....quote:Op zondag 16 september 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, ik heb net Disana nog het enge bos in gestuurd![]()
Je kent het begrip centrale doktersdienst? Die apotheek is net zoiets, hij is altijd open. Dat heb je niet nodig als je eigen apotheek open is, maar bijvoorbeeld 's nachts misschien wel.quote:Op zondag 16 september 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit de dagapotheek een stuk verder weg![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Bos is mooi bij nacht......ik vind het wel wat.....
Ja ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Bos is mooi bij nacht......ik vind het wel wat.....
inwendig buurtonderzoek, toch, vanmiddag? zou wel goed zijn als je ergens net woont, aanbellen met je eendebek en een inwendig onderzoek eisen...quote:Op zondag 16 september 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik check wel even of het veilig is, buurtonderzoek ed
Wil je een beetje op je woorden passen, ik heb geen eendebekquote:Op zondag 16 september 2007 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
inwendig buurtonderzoek, toch, vanmiddag? zou wel goed zijn als je ergens net woont, aanbellen met je eendebek en een inwendig onderzoek eisen...
Oh jij denkt dat het een grapje is. Hoe vinden we die plaatjes ooit terug in dit donkere enge bos.quote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
Disana die OPpen van jou worden steeds beter![]()
Ik zeg morgen 2 stukken, 1 voor JR en 1 voor jou.quote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Enfin... niemand wil dat 2de stuk taart??
Dan moet ik het zelf maar opeten.... de vraag is alleen: Nu of morgenochtend....
Begrip bekend, dokterspost 20 kilometer verderop. Apotheken bij toerbeurt open, gedoe allemaal. Heb besloten om gewoon doordeweeks ziek te worden, das het handigst.quote:Op zondag 16 september 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent het begrip centrale doktersdienst? Die apotheek is net zoiets, hij is altijd open. Dat heb je niet nodig als je eigen apotheek open is, maar bijvoorbeeld 's nachts misschien wel.
Moet het weer in één keer op? Je kunt toch ook nu de helft en morgen de helft nemen?quote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Dan moet ik het zelf maar opeten.... de vraag is alleen: Nu of morgenochtend....
sorryquote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil je een beetje op je woorden passen, ik heb geen eendebek![]()
Ach ja, alles heeft z'n voordeel en z'n nadeel. Ik vind het praktisch om alles in de buurt te hebben.quote:Op zondag 16 september 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begrip bekend, dokterspost 20 kilometer verderop. Apotheken bij toerbeurt open, gedoe allemaal. Heb besloten om gewoon doordeweeks ziek te worden, das het handigst.
Zal ik meegaanquote:Op zondag 16 september 2007 02:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee in mijn eentje durf ik overdag niet eens![]()
Mwah.. er liggen er nog 2 in de vriezer, dus er is altijd wel taartquote:Op zondag 16 september 2007 02:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb al taart gehad, leandra, bewaar het maar een week of twee als je wilt, als je wilt...
ben je nou geholpen in je vraag eerder deze nacht?
Goed goed, ik licht je wel even bij.quote:Op zondag 16 september 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Oh jij denkt dat het een grapje is. Hoe vinden we die plaatjes ooit terug in dit donkere enge bos.
Wel graag alle info verstrekken en ook vertellen dat je best wel een zeikerd bent......quote:Op zondag 16 september 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. er liggen er nog 2 in de vriezer, dus er is altijd wel taart
En yep.... ik kan me er wel kut over voelen maar ik had dus wel gelijk....
Ik ben niet gek op taart, ik hou meer van een worstenbroodje of zoquote:Op zondag 16 september 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |