quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
Waar gebeurd verhaal:
Ik heb een tante waar ik een schurfthekel aan heb, ze is volgens mij nog te dom om d'r reet af te vegen, maar kennelijk kan m'n oom ermee leven...
Anyway... ik kom haar tegen in t dorp waar ze woont en ze is net bij de huisarts geweest en het mens staat me bloedserieus te vertellen dat ze volgens de huisarts in de ondergang is
Ik heb zo m'n best moeten doen om haar niet recht in d'r gezicht uit te lachen...
Een "ja.. dat zou best kunnen" kon er nog net met heel veel moeite redelijk serieus uitkomen![]()
Dat is echt erg. Heel erg. Een echte Amanda die vrij losloopt. vrij rondloopt/losloopt.quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar gebeurd verhaal:
Ik heb een tante waar ik een schurfthekel aan heb, ze is volgens mij nog te dom om d'r reet af te vegen, maar kennelijk kan m'n oom ermee leven...
Anyway... ik kom haar tegen in t dorp waar ze woont en ze is net bij de huisarts geweest en het mens staat me bloedserieus te vertellen dat ze volgens de huisarts in de ondergang is
Ik heb zo m'n best moeten doen om haar niet recht in d'r gezicht uit te lachen...
Een "ja.. dat zou best kunnen" kon er nog net met heel veel moeite redelijk serieus uitkomen![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is de verkeerd. Je moet deze hebben
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het bos in lukt lopend nog welquote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Madness.......'t kan niet gek genoeg![]()
En ja, ik stuur iedereen het bos in, kun je wel aan mij overlaten....![]()
Ja, eens moeten we het allemaal zelf doen. Zorgzame man vinden, dat is de oplossing.quote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, verdoofd.
Maar is op dat moment te veel inspanning.
Vroeger regelde mijn moeder dat voor me...![]()
Ik doe je er een plezier mee echt...quote:Op zondag 16 september 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Jij dacht: we zullen iedereen de lust tot patat of pizza wel eens laten vergaan. Nou bedankt.
Wel zo netjes.. Of storm jij gelijk naar binnen?quote:Op zondag 16 september 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bonzen...... Op open deuren......:? Heeft dat enig nut![]()
Mooiquote:Op zondag 16 september 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5LeLAELIxKY&mode=related&search=
Een boterham met sardientjes dan? Bruine boterham?quote:Op zondag 16 september 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik doe je er een plezier mee echt...
Al dat eten midden in de nacht is niet gezond![]()
Hij heeft gister 12 km gefietst om pilletjes voor mij bij de dokter te halen, das best wel zorgzaam..quote:Op zondag 16 september 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, eens moeten we het allemaal zelf doen. Zorgzame man vinden, dat is de oplossing.
Doe ik ook altijd, ik heb net Disana nog het enge bos in gestuurdquote:Op zondag 16 september 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Madness.......'t kan niet gek genoeg![]()
En ja, ik stuur iedereen het bos in, kun je wel aan mij overlaten....![]()
Nee, ik check wel even of het veilig is, buurtonderzoek edquote:Op zondag 16 september 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel zo netjes.. Of storm jij gelijk naar binnen?
Nu we het er toch over hebben.... ik heb nog 2 stukken taart over van gisteravond...quote:Op zondag 16 september 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Een boterham met sardientjes dan? Bruine boterham?
quote:Op zondag 16 september 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik check wel even of het veilig is, buurtonderzoek ed
Hooo stop....dat moet welhaast cyaankali zijn. Geen enkel normale vent doet dat....tenzij het thuis onverdraaglijk is.quote:Op zondag 16 september 2007 02:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft gister 12 km gefietst om pilletjes voor mij bij de dokter te halen, das best wel zorgzaam..
Inderdaad, dat vind ik ook. Maar ik prijs me tegelijkertijd wel weer even gelukkig dat we hier zo dicht bij de nachtapotheek zitten.quote:Op zondag 16 september 2007 02:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft gister 12 km gefietst om pilletjes voor mij bij de dokter te halen, das best wel zorgzaam..
Zolang het geen mocca is, kan ik met gemak bedanken...quote:Op zondag 16 september 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben.... ik heb nog 2 stukken taart over van gisteravond...
Wie wil het andere stuk???
Heel lief, maar ik ben momenteel meer in voor hartig.quote:Op zondag 16 september 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben.... ik heb nog 2 stukken taart over van gisteravond...
quote:Op zondag 16 september 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hooo stop....dat moet welhaast cyaankali zijn. Geen enkel normale vent doet dat....tenzij het thuis onverdraaglijk is.
Slaatjequote:Op zondag 16 september 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
Een boterham met sardientjes dan? Bruine boterham?
Nee dank je ik zit aan de briequote:Op zondag 16 september 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit de dagapotheek een stuk verder wegquote:Op zondag 16 september 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vind ik ook. Maar ik prijs me tegelijkertijd wel weer even gelukkig dat we hier zo dicht bij de nachtapotheek zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |