Ik hoop dat ik ooit een keer verdwaal in een bosquote:Op zondag 16 september 2007 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht je ooit verdwalen in het bos, de oostkant van de boom is altijd bemost, de westkant van de boom regent altijd schoon door heersende windrichting.
Daar hebben ze toch napalm voor uitgevonden?quote:
Je kunt ook snoepjes om de paar meter strooien.....quote:Op zondag 16 september 2007 03:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit een keer verdwaal in een bos![]()
Ik krijg het zelfs voor elkaar om te verdwalen in het bos waar ik m'n hele leven al komquote:Op zondag 16 september 2007 03:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit een keer verdwaal in een bos![]()
Ja brood werkt niet heb ik al heel jong geleerdquote:Op zondag 16 september 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt ook snoepjes om de paar meter strooien.....![]()
Ik ben gaan slapen, maar heb alleen maar liggen huilenquote:Op zondag 16 september 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat brengt jou zo laat hier KZ? Kun je de slaap niet vatten?
Ik kan zonder TOM geen kant opquote:Op zondag 16 september 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg het zelfs voor elkaar om te verdwalen in het bos waar ik m'n hele leven al kom![]()
En dan te bedenken dat ik wel kan kaartlezen, en geen Tom Tom nodig heb om ergens te komen![]()
Ik merk juist dat als je wel zo'n ding in de auto hebt dat je niet meer op herkenningspunten let als je ergens voor het eerst komtquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan zonder TOM geen kant op![]()
Trustequote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, morgen een drukke dag....Goed oppassen en lief zijn voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Truste NMNSquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, ik ga pitten, morgen een drukke dag....Goed oppassen en lief zijn voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker NMNSquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat geeft ruimte en lucht.....morgen een zonnige dag KZ......quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben gaan slapen, maar heb alleen maar liggen huilen![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
truste en werke morgen. ik kom ook zo op stalquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klopt !quote:Op zondag 16 september 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik merk juist dat als je wel zo'n ding in de auto hebt dat je niet meer op herkenningspunten let als je ergens voor het eerst komt
Dat is beter dan mét TOM geen kant meer opkunnen..quote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kan zonder TOM geen kant op![]()
Gewoon nieuwe Duracell d'r inquote:Op zondag 16 september 2007 03:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !
Maar ik mis hem, hij heet Bram en zegt steeds waar ik naar toe moet. Soms haat ik hem en zet hem uit![]()
Maar nu is hij dood![]()
Lieverd, ik zou graag vragen hoe het gegaan is, maar ik gun die laag-bij-de-grondse honden geen ammunitie.quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben gaan slapen, maar heb alleen maar liggen huilen![]()
Dank klussert, maar je kent wel verdriet, tochquote:Op zondag 16 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat geeft ruimte en lucht.....morgen een zonnige dag KZ......
quote:
Alle mensen die vreugde kennen, kennen ook het verdriet.....quote:Op zondag 16 september 2007 03:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank klussert, maar je kent wel verdriet, toch![]()
Ik had pas de auto van m'n vader een weekje bij me, en Sr. heeft een Tamara... maar om te beginnen heb ik dat geblaat van die muts al op *mute* gezetquote:Op zondag 16 september 2007 03:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt !
Maar ik mis hem, hij heet Bram en zegt steeds waar ik naar toe moet. Soms haat ik hem en zet hem uit![]()
Maar nu is hij dood![]()
Geeft niks lief, ik praat hier open en als men mee leest, geen punt !quote:Op zondag 16 september 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, ik zou graag vragen hoe het gegaan is, maar ik gun die laag-bij-de-grondse honden geen ammunitie.
Je weet wel hoe je me kunt bereiken als het nodig is
Kijk dat is beterquote:Op zondag 16 september 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had pas de auto van m'n vader een weekje bij me, en Sr. heeft een Tamara... maar om te beginnen heb ik dat geblaat van die muts al op *mute* gezet
Het is wel handig, maar ik mis in mijn auto geen Tom Tom, Tamara of Bram... sterker nog, m'n vriendinnen nemen mij mee als ze ergens naartoe moeten want dan hebben ze een Leandra Leandra bij zich
Ik snap het, en weet ook wat het is (in zelfde situatie gezeten) en het doet heel zeer....quote:Op zondag 16 september 2007 03:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geeft niks lief, ik praat hier open en als men mee leest, geen punt !
Het gaat kut, heb erg veel verdriet, maar dat wist ik al heel lang![]()
Nu ga ik het aan en neem geen genoegen meer met minder. snep ke ?
Ja snel weggaan hequote:
quote:Op zondag 16 september 2007 03:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi, neem jij het van me over...?
Uiteraard... alleen jammer dat je niet met iedereen even duidelijke afspraken kunt makenquote:Op zondag 16 september 2007 03:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kijk dat is beteren als je de Bob bent is het helemaal goed zeker
Hoi lieverd, blijven we wel aardig?quote:
Ben ik dat weleens niet dan?quote:Op zondag 16 september 2007 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi lieverd, blijven we wel aardig?![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het, en weet ook wat het is (in zelfde situatie gezeten) en het doet heel zeer....
Sterkte
hoi sugarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |