De mijne lopen nog een week en ik weet echt niet of ik dan nog weer moet verlengen.... ik kijk amper en als ik kijk dan hou ik het met moeite 5 minuten volquote:
Weer weg nu?quote:Op zondag 16 september 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij staan er ook 2 talen (NL en VS Engels) en het overkomt mij vrijwel nooit....
Ga je gang.quote:Op zondag 16 september 2007 03:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lobasca mag ik je feedback geven ?
Iemand zoals jij is handig genoeg om gratis streams te krijgenquote:Op zondag 16 september 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne lopen nog een week en ik weet echt niet of ik dan nog weer moet verlengen.... ik kijk amper en als ik kijk dan hou ik het met moeite 5 minuten vol![]()
Ik heb nu een week geen streams meer en daarvoor keek ik al bijna niet meer en wanneer ik keek zat ik me zo te ergeren dat ik dacht waarom doe ik dit?quote:Op zondag 16 september 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne lopen nog een week en ik weet echt niet of ik dan nog weer moet verlengen.... ik kijk amper en als ik kijk dan hou ik het met moeite 5 minuten vol![]()
Geeft nietsquote:Op zondag 16 september 2007 03:53 schreef kleinzusje het volgende:
weet je, het klinkt zoooooooooooooooooooooooooooooo soft![]()
Maar ik ben zo blij dat jullie er zijn ( wakker dus)![]()
Iemand als ik is te veel controlfreak om de datum van de PC te willen verzettenquote:Op zondag 16 september 2007 03:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand zoals jij is handig genoeg om gratis streams te krijgen![]()
Ik vind het niet te soft hoor, vind het wel liefquote:Op zondag 16 september 2007 03:53 schreef kleinzusje het volgende:
weet je, het klinkt zoooooooooooooooooooooooooooooo soft![]()
Maar ik ben zo blij dat jullie er zijn ( wakker dus)![]()
Dat dus.... ik hou het met die domme dozen in beeld geen 5 minuten vol, en de rest is ook niet echt leuk..quote:Op zondag 16 september 2007 03:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb nu een week geen streams meer en daarvoor keek ik al bijna niet meer en wanneer ik keek zat ik me zo te ergeren dat ik dacht waarom doe ik dit?
Ik gebruik het scriptje en dan wordt de datum meteen weer teruggezet. Net wat je zegt, de datum anders laten staan is niet erg handig idd.quote:Op zondag 16 september 2007 03:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand als ik is te veel controlfreak om de datum van de PC te willen verzetten![]()
Daar zou ik dus echt gestoord van worden....
Een mailtje versturen waar dan automatisch de verkeerde datum in komt te staan enzo![]()
Ik vind het geweldig voor de mensen die dat, om wat voor reden dan ook, niets uitmaakt... maar het kost mij dan meer ergernis dan het me aan ¤uro's bespaart
Dank jequote:
Ja dat had ik dus ook, want ik heb dat Eric er was dus helemaal gemist. Maar om daar nou alleen streams voor te kopen en dan de rest van de week alleen naar Dennis, Nadia en Amanda te kijken had ik geen zin in.quote:Op zondag 16 september 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... ik hou het met die domme dozen in beeld geen 5 minuten vol, en de rest is ook niet echt leuk..
En als er dan een keer wat streamwaardigs gebeurt dan heb ik andere verplichtingen
NERDquote:Op zondag 16 september 2007 04:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik gebruik het scriptje en dan wordt de datum meteen weer teruggezet. Net wat je zegt, de datum anders laten staan is niet erg handig idd.
Ik miste ze ook niet echt toen ik ze niet had, het enige wat ik miste was de vrijheid even een blik te werpen als ik dat wilde... de kans is dus groot dat ik ze wel verleng, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er dan ook gebruik van maak door te kijken... het is meer dat ik dan weet dat ik kan kijken als ik dat wilquote:Op zondag 16 september 2007 04:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook, want ik heb dat Eric er was dus helemaal gemist. Maar om daar nou alleen streams voor te kopen en dan de rest van de week alleen naar Dennis, Nadia en Amanda te kijken had ik geen zin in.
Alleen omdat ik er hier over las en het dan ook wilde volgen nam ik streams, terwijl ik er dus helemaal niets meer aan vind eigenlijk.
Ik mis het eerlijk gezegd ook helemaal niet eens![]()
heb ik allang opgelost, maar sommige mensen zijn nou eenmaal erg eigenwijsquote:Op zondag 16 september 2007 04:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
NERD
ga eens snel die datum shit oplossen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 04:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik vind je lief en mooi en speciaal. Ik heb je meeloper genoemd, dat is zo.![]()
Ik ben niet jaloers op je, voel je, kan gemeen zijn in mn postings, maar weet dat je ok bent.
Waar ik last van heb is je Disana verheerlijking. Ik snap dat in ieder mens iets goeds zit, dat je dat in PM contact leert kennen ( of MSN/ RL). maar het eens zijn met een mens qua post gedrag, zonder je te laten beinvloeden door PM/ Achtergrond, snap ik niet.
Ik heb bv. HiDiHo lief ( + Gert, Peter etc.)
Spreek hen zelfs in RL
Maar als ze iets posten wat ik niet goed keur, dan zeg ik dat ontopic. Zonder bondjes te sluiten,
Dat is soms lastig, maar het voelt wel zuiver
Dat zie ik bij jou niet terug![]()
Klopt dat ?
Of zit ik er naast ?
quote:Op zondag 16 september 2007 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
heb ik allang opgelost, maar sommige mensen zijn nou eenmaal erg eigenwijs![]()
![]()
Dan had je nu mooi gemist dat lieke tv zit te kijkenquote:Op zondag 16 september 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik miste ze ook niet echt toen ik ze niet had, het enige wat ik miste was de vrijheid even een blik te werpen als ik dat wilde... de kans is dus groot dat ik ze wel verleng, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er dan ook gebruik van maak door te kijken... het is meer dat ik dan weet dat ik kan kijken als ik dat wil
Het is zoiets als het hebben van een bad in de badkamer.... als je het hebt dan zit je er nooit in, maar als je dan een huis zonder bad hebt dan mis je het.... niet omdat je graag in bad wilt zitten, maar omdat je de vrijheid wilt hebben dat te kunnen doen als je daar zin in hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |