Gek, die zag ik vanmiddag nog op een site. Nadia heeft daar iets voor gedaan, dat meisje heeft een ziekte. Maar die moeder zoekt zelf de openbaarheid (met haar site), dus of ze dit erg vindt is de vraag.quote:
Ik was die foto vanmiddag ook tegen gekomen, maar dat ga je toch niet hier plaatsen.quote:Op zondag 16 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek, die zag ik vanmiddag nog op een site. Nadia heeft daar iets voor gedaan, dat meisje heeft een ziekte. Maar die moeder zoekt zelf de openbaarheid (met haar site), dus of ze dit erg vindt is de vraag.
Ik heb daar niet zo'n mening over. Voor hetzelfde geld vindt die moeder extra aandacht juist goed.quote:Op zondag 16 september 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was die foto vanmiddag ook tegen gekomen, maar dat ga je toch niet hier plaatsen.
Oh ja.. dat was ik vergeten, de zin had moeten zijn:quote:Op zondag 16 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel graag alle info verstrekken en ook vertellen dat je best wel een zeikerd bent......![]()
Idd... waar zijn ze in godsnaam mee bezig?quote:Op zondag 16 september 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Schandalig die foto's in de COS!
vind ik ook!quote:Op zondag 16 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel graag alle info verstrekken en ook vertellen dat je best wel een zeikerd bent......![]()
Avonne heeft het al weg gehaaldquote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
Idd... waar zijn ze in godsnaam mee bezig?![]()
Ik heb die site ff bekeken en Nadia is dus gewoon een nichtje....quote:Op zondag 16 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek, die zag ik vanmiddag nog op een site. Nadia heeft daar iets voor gedaan, dat meisje heeft een ziekte. Maar die moeder zoekt zelf de openbaarheid (met haar site), dus of ze dit erg vindt is de vraag.
U spreekt in raadselen. Maar goed...quote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
Oh ja.. dat was ik vergeten, de zin had moeten zijn:
Ik kan me er wel kut over voelen, en ik kan wel een zeikerd zijn, maar ik had wel gelijk![]()
Je bent goed op dreef....wederom ijzersterk nummer....quote:Op zondag 16 september 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6aumejrcEHs
Geen twijfel mogelijk.....quote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja.. dat was ik vergeten, de zin had moeten zijn:
Ik kan me er wel kut over voelen, en ik kan wel een zeikerd zijn, maar ik had wel gelijk![]()
Jammer, dat we hem al voor de 10e keer voorgeschoteld krijgen...quote:Op zondag 16 september 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent goed op dreef....wederom ijzersterk nummer....![]()
Ik hoor hem voor de eerste keer van DJ WJquote:Op zondag 16 september 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer, dat we hem al voor de 10e keer voorgeschoteld krijgen...![]()
3e x, meiskequote:Op zondag 16 september 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer, dat we hem al voor de 10e keer voorgeschoteld krijgen...![]()
Thnxquote:Op zondag 16 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen twijfel mogelijk.....
truste jongedeernequote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me bed eens terug vinden.
Truste [afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me bed eens terug vinden.
Truste [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |