quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bedoelt, hoe River d'r NU uitziet?
ze hebben wel wat gemeen jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:54 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
is dat familie van die slet paris?![]()
Het is ook maar een tvp.. Beter dan een enkel 'tvp' lijkt mequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:39 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t zure mondje wel meevallen.
Verdomd, nou je het zegt....quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Rob Lowe ziet eruit als een bejaarde Zac Efron!
Die van haar lijken ook elke keer groter te worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:31 schreef Smash-it het volgende:
Ik kan zo snel even niets onflatteuzers vinden als tvptje dan Christina met een zuur mondje
[afbeelding]
Ze is zwanger.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die van haar lijken ook elke keer groter te worden.
hah, nog verkeerd gesneden ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
de pols van Owen WIlson. Ook niet echt flatteus.
Had je 'm gezien laatst bij Jensen? Adorable! Hoewel ik hem niet zo heel sexy vind.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Tell you what: Matt Damon kán gewoon niet onflatteus op de kiek![]()
.
Nee niet gezien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je 'm gezien laatst bij Jensen? Adorable! Hoewel ik hem niet zo heel sexy vind.
Te viesquote:
Een kennerquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee niet gezien.
Ik vind hem schattig, niet sexy. En ook een goed acteur natuurlijk, maar ik houd niet zo van het genre waarbinnen hij nu actief is (Ocean's 11, 12, 13 etc, Bourne). Nee, geef mij maar Good Will Hunting of The Talented Mr. Ripley
.
Bestaan er ook foto's van haar waar ze gewoon iets normaals aan heeft?quote:
Ze is echt té dunquote:Op zondag 16 september 2007 14:57 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw, zijn die foto´s van Jenna echt??
since when big tatttoooo?? of altijd al?quote:Op zondag 16 september 2007 14:57 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw, zijn die foto´s van Jenna echt??
Ze is dan ook zwanger, dummy.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die van haar lijken ook elke keer groter te worden.
quote:Op zondag 16 september 2007 20:36 schreef Skaai het volgende:
Wat is daar onflatteus aan? Ik vind dit eik best een mooie foto.
quote:Op zondag 16 september 2007 20:36 schreef Skaai het volgende:
Wat is daar onflatteus aan? Ik vind dit eik best een mooie foto.
Wees blij dat ze haar niet ook Bruce hebben genoemdquote:Op zondag 16 september 2007 21:15 schreef Grimm het volgende:
Meiske heeft jammer genoeg de verkeerde facetten gekregen van haar ouders
prachtige ogen... maar wat een kakement...quote:Op zondag 16 september 2007 20:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Rumer Willis weer eens:
[afbeelding]
Wowquote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef Malahide het volgende:
Okay, ze zijn niet héééél onflatteus, maar ik moest er wel om lachen. Foto's van de Emmy Awards van vannacht:
Tom Selleck (wat is er met zijn hoofd aan de hand)
[afbeelding]
onzin, ze heeft nu blond haarquote:Op maandag 17 september 2007 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
britney, vlak nadat ze uit een duur restaurant geschopt is omdat ze onsmakelijk at![]()
![]()
![]()
Tom Selleck ziet er goed uit toch ?quote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef Malahide het volgende:
Okay, ze zijn niet héééél onflatteus, maar ik moest er wel om lachen. Foto's van de Emmy Awards van vannacht:
Tom Selleck (wat is er met zijn hoofd aan de hand)
[afbeelding]
proestquote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef Ici-Paris het volgende:
ik zou echt denken dat ze een wild, nog onbekend beest is :S
Wat een supervette jurkquote:Op maandag 17 september 2007 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Xtina @ the Emmy's gisteren:
[afbeelding]
Hoezo oranje.
Ja en ik vind dit dus een prachtig wijfquote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Charlotte Church groeit een beetje uit haar kleren...
[afbeelding]
voor een vrouw die elk moment kan gaan bevallen (september uitgerekend) vind ik het allemaal nog best wel meevallenquote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
jammer van die spraytan...quote:
Ze wilde niet afsteken naast Tony Bennett, denk ik, want die ziet er ook altijd lekker brons uitquote:
Zijzelf is mooi, en de jurk ook maar haar huid is wortel-oranjequote:Op dinsdag 18 september 2007 08:36 schreef Vicky het volgende:
Ik vind die foto van Cristina nou ook niet onflatteus hoor..
Dubbelzijdig plakband is de oplossing.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geen wonder dat die jurk niet blijft hangen als je zo plat bent.
Ik moest lachenquote:
geen sleutelquote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef arneaux het volgende:
Waarom klimt Paris over een hek heen!?
geen sleutelquote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef arneaux het volgende:
O ja. Not across the street, but down the lanequote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef weathergirl het volgende:
Ik zie wat er is misgegaan bij Owen Wilson, je pols moet je niet verticaal maar horizontaal doorsnijden... cry for attention?
punaisesquote:Op woensdag 19 september 2007 11:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dubbelzijdig plakband is de oplossing.
Ze lijkt iig aangekomen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Stop de persen, Angelina staat onflatteus op de kiek
[afbeelding]
Wat doet Brainpowert daar?!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef arneaux het volgende:
Da's al een hele tijd zoquote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een vadsigerd is Nick Carter (Backstreet Boys) geworden!
[afbeelding]
Dan zal ze wel weer zwangert zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef Slarioux het volgende:
[Angelina Jolie]
Ze lijkt iig aangekomen.
Ze heeft rimpels als een oud wijfquote:
ach, zo mooi vond ik hem eigenlijk al niet....met een kortere rok is tie leukerquote:Op donderdag 20 september 2007 15:27 schreef verita het volgende:
Courtney Love ging even op de sleep van de zijden jurk van Kate Moss staan, met dit resultaat
[afbeelding]
Het werd nog veel erger, klik
Zonde van de zijden jurk
Ze draagt een lichtblauwe afval zak.quote:
Ik vind haar er hier eerlijk gezegd een stuk flateuzer opstaan als op AL die andere foto's!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Britney eet een ijsje:
[afbeelding]
Of:quote:Op donderdag 20 september 2007 16:15 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ze draagt een lichtblauwe afval zak.![]()
![]()
Karen: "Honey what's this what are you wearing?"
Jezus dat dat vlekje je opvalt....quote:Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef ivetje het volgende:
Zit er nou weer een vlek bij die linker foto vlakbij d'r oksel![]()
Ze ziet er trouwens uit als 40
Die rechtse... ergste Britney-foto ooit?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
de foto die je zelf weggooit...![]()
topicvuller Britney
Lohan d'r benen. Weer haar oude chubby-figuur terug zodra ze stopt met snuiven?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
meisje Lohan niet heel flatteus.
tevens tvp..
Als iemand niet maatje 34/36 heeft is het onflatteus??quote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als iemand niet maatje 34/36 heeft is het onflatteus??
Niks mis met deze foto of met haarzelf.
Mejuffrouw Aguilera had al grote memmen voordat ze zwanger raakte hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Takkembah het volgende:
Christina Aguilera kijkt een beetje scheel !
(OMG die tieten, en ze is pas net zwangert!!)
[afbeelding]
Britney staat er nou eenmaal om bekend dat ze d'r kleding besmeurt met vanalles en nog wat. Dus tja...dan valt het opquote:Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef KRS het volgende:
[..]
Jezus dat dat vlekje je opvalt....
Waar je wel niet op let zeg
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als iemand niet maatje 34/36 heeft is het onflatteus??
Niks mis met deze foto of met haarzelf.
Ze is zwanger: en voor iemand die zwanger is, ziet ze er goed uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:30 schreef Ephemera het volgende:
[..]
![]()
34/36 is wel een heel ander uiterste hoor. Mevrouw Church zit al ver in de maten 40.
zie ik een gehoorapparaat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
Jodie Foster, 44 jaar![]()
ik had haar zéker 10 jaar ouder geschat![]()
ze is 44 en ziet er veel jonger vindt ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ze is 44 en ziet er veel jonger vindt ik
ik zou haar 35 geven
![]()
Dat vroeg ik mij ook af. Jodie is niet doof toch?quote:
Wow, die is oud geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
nee wat dacht je van die achterkant.. lijkt wel een kindquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu we het toch over tieten hebben:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:30 schreef Ephemera het volgende:
![]()
34/36 is wel een heel ander uiterste hoor. Mevrouw Church zit al ver in de maten 40.
aaah kijk ff gegooooogeld. Moet zeggen dat de naam wel bekend klonk maar verder geen idee wie het is haha. Maar aan zijn foto's te zien heeft hij altijd wel zo een struik op zijn kop wehehequote:
Hij's wel een held hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef MagiLune het volgende:
[..]
aaah kijk ff gegooooogeld. Moet zeggen dat de naam wel bekend klonk maar verder geen idee wie het is haha. Maar aan zijn foto's te zien heeft hij altijd wel zo een struik op zijn kop wehehe![]()
Vertekening van de camera. Kijk naar die gast die naast haar staat, daar zie je nog meer vertekening. Waarschijnlijk op wide angle geschoten en van erg dichtbij, dan kan je dit soort vertekeningen krijgen.quote:Op zondag 23 september 2007 12:11 schreef XbloemX het volgende:
Is die laatste echt? Dat hoofd is heel groot in vergelijking met de rest van haar lichaam
Wat een raar hoofd heeft hij opeensquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Hmmmm Biggyboy what have you done....
[afbeelding]
ziet er normaal uit ,vind ikquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
Check die wallen alleen al man!!quote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ziet er normaal uit ,vind ik
![]()
ik herkende m bijna niet meer...quote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
Hehe, eindelijk iemand die het met me eens is... En dat terwijl ik het net nog had over de oh-zo-geweldige-mister-Big-Bigger-Biggest.quote:Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik herkende m bijna niet meer...![]()
dat doodgebotoxde hoofd van sjp is trouwens ook weinig flatteus..![]()
Nou dat is toch ook wel overdreven? Hij is echt wel herkenbaar hoorquote:Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik herkende m bijna niet meer...![]()
dat doodgebotoxde hoofd van sjp is trouwens ook weinig flatteus..![]()
nee serieus. Door dat mens ernaast legde ik de link en viel het kwartje...quote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook wel overdreven? Hij is echt wel herkenbaar hoorOp zijn ogen na ziet hij er hetzelfde uit, even lelijk als altijd
En Sarah Jessica Parker ziet er niet uit inderdaad, maar dat heeft ze ook nooit echt gedaan
Correctie: Rachel over dronken Monica.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'It's like watching Bambi learn how to walk'
(Chandler over dronken Monica in Friends..)
ik moet steeds denken aan dat "leave Britney alone" filmpje..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef Diorchanel het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat ze nog eens zelfmoord pleegt, dat zou echt triest zijn.
Hij lacht. Dat doet Mr Big niet zo vaak zo uitbundigquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
En wat is er met haar haargrens gebeurd...?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
wat ziet Renée Soutendijk er hier raar uit.
O ik zie het al! Het is de diaprojector. Kijk maar naar de achtergrond.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
wat ziet Renée Soutendijk er hier raar uit.
Oh, die tenen!! Zijn langer als dan, conleche, dan mijn vingers!!quote:
en vergeet niet die afzichtelijke blaren, die vielen mij veel eerder op dan de lengte van de tenenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, die tenen!! Zijn langer als mijn vingers!!![]()
quote:
Wat bezielde haar inderdaad, een witte slip, panty, en een zwangerschapsbuik vol striae laat een vrouw nou niet bepaald van haar beste kant zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Vergezochte celebrity, maar goed... de vriendin van Usher
Ze is net een vent met een pruikquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
*Gaap* Prutney maar weer 's...
[afbeelding]
haha ik vind deze foto op één of andere manier best komischquote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zo erg vrouwelijk:
[afbeelding]
Ah, dat rennen in het park, eerder dit topic, is dus voor een film.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zo erg vrouwelijk:
[afbeelding]
Een Amerikaanse Stand-Up Comedian, zijn shows bestaan voornamelijk uit een grote koffer waar ie allerlei Willie-Wortel-achtige samengebouwde producten uit tevoorschijn toverd en er dan Bert Vischer / Hans Teeuwen-achtige actie mee uithaaldquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:37 schreef Shirley het volgende:
Who the fuck is dat dan??? Wat een verschrikking...
Wat een mannelijke kaaklijnquote:
quote:
Haar gezicht is echt van de bovenkant haar moeder, en de onderkant pa. Leg je hand maar eens op de foto.quote:
Oei.quote:
Holy fuckquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef lady-wrb het volgende:
wow, wat een batterij zeg
vergeleken daarbij heb ik een kont als een broodplank
thx, je hebt mijn dag weer goedgemaakt
haha!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
*Gaap* Prutney maar weer 's...
[afbeelding]
2 knappe ouders krijgen lelijke kinderen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Jeetje, twee van zulke knappe ouders... dat zie je niet vaak, dat die van die minder gelukte koters krijgen.
quote:
Potverdorie, ik praat niet gauw iemand een ingreep aan, maar met zo'n bakkes.quote:
Jezus, nauwelijks subtiel inderdaad (die wannabe-poging).quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:16 schreef QQelleQ het volgende:
[afbeelding]
Courtney Love.....Onflateus maar stiekem wel beter dan wat we ooit van haar gezien hebben...
quote:
Precies, echt exact in 2en gedeeld.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Haar gezicht is echt van de bovenkant haar moeder, en de onderkant pa. Leg je hand maar eens op de foto.
Haha die MJ foto is al van 1986 ofzo, en kom je nu mee aanzetten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:26 schreef SEMTEX het volgende:
Bai Ling
[afbeelding]
En... Michael Jackson blijkt echt in een zuurstoftank te hebben geslapen
[afbeelding]
Dude, chill out man.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:42 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Haha die MJ foto is al van 1986 ofzo, en kom je nu mee aanzetten.
En die zuurstoftank staat/stond in een brandwondencentrum wat hij toendertijd had opgericht. Dus niet in z'n huis of whatever.
En van dichtbij:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:32 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Tori Spelling als Pussycat Doll in de Pussycat Lounge in Las Vegas...
Hebben zij een relatie dan of komt dit uit een film ofzo?quote:
Sex and the City film.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben zij een relatie dan of komt dit uit een film ofzo?
Wat is er met haar (onder)kin gebeurd?quote:
Is net Goldie Hawn, die kan ook zo kijkenquote:
kleine nickje krijgt al grote borstjesquote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een vadsigerd is Nick Carter (Backstreet Boys) geworden!
[afbeelding]
om eerlijk te zijn vind ik Katie op deze foto's best mooi eruit zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat dacht je van deze jetsers:
[afbeelding]
En godzijdank draagt zij een slipje:
[afbeelding]
Ik vind 'm er wel tof uitzien zo met die baard eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:17 schreef Ephemera het volgende:
Eens even een ander persoon in dit topic is ook wel verfrissend, nietwaar?
Fred Durst (Limp Bizkit) is ook niet meer de coole gast die hij ooit was/wilde zijn.
[afbeelding]
Waarschijnlijk dat ze de voogdij over de kids kwijt isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef Borin het volgende:
Als ze zo'n gezicht trekt heeft ze vast net een heel vervelend SMSje gehad.
Wel dope sneakers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:17 schreef Ephemera het volgende:
Eens even een ander persoon in dit topic is ook wel verfrissend, nietwaar?
Fred Durst (Limp Bizkit) is ook niet meer de coole gast die hij ooit was/wilde zijn.
[afbeelding]
'U bent de voogdij over uw kinderen kwijt' zoiets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef Borin het volgende:
Als ze zo'n gezicht trekt heeft ze vast net een heel vervelend SMSje gehad.
Dat is net Goldie Hawn!quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef alors het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer eerst ff testen op je pols, Kim.
Preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Die laatste van Britney![]()
![]()
en dan hoor ik haar iedere keer HUH?! roepen net als in die dronken/stonede/stronken video geschoten door K-Fed
Op dat moment realiseert ze zich opeens "oh kut, ik ben vergeten een broek aan te trekken"quote:
Ik zie t probleem niet zo.quote:
Heeft Jess nou zo'n mager hoofd of ligt het aan de foto? Ze had altijd een wat ronder (lees : mooier) gezicht vind ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Precies![]()
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam..... "huh"...
Beetje rare blik van Jess..
[afbeelding]
deze foto is ook behoorlijk overbelicht.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:19 schreef ivetje het volgende:
[..]
Heeft Jess nou zo'n mager hoofd of ligt het aan de foto? Ze had altijd een wat ronder (lees : mooier) gezicht vind ik
Ja, volgens mij ook. Volgens mij is het moeilijker om een leuke/normale foto van haar op internet te vinden dan een onflatteuze foto.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:45 schreef Vicky het volgende:
volgens mij doet Britney het er echt om hoor..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:32 schreef Almere-Dude het volgende:
Dat wijf is echt helemaal gek geworden.
Als dat zo doorgaat verwacht ik binnen een halfjaar een 1e zelfmoordpoging.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
David Gest, de josti-ex van Liza Minelli...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die dame links van Ken David Gest is net Kim-Lian dinges over een boel jaar
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:32 schreef Almere-Dude het volgende:
Dat wijf is echt helemaal gek geworden.
Als dat zo doorgaat verwacht ik binnen een halfjaar een 1e zelfmoordpoging.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:11 schreef Tokay het volgende:
Sarah Jessica Parker is een enge heks!
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |