Ze is net een vent met een pruikquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
*Gaap* Prutney maar weer 's...
[afbeelding]
haha ik vind deze foto op één of andere manier best komischquote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zo erg vrouwelijk:
[afbeelding]
Ah, dat rennen in het park, eerder dit topic, is dus voor een film.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zo erg vrouwelijk:
[afbeelding]
Een Amerikaanse Stand-Up Comedian, zijn shows bestaan voornamelijk uit een grote koffer waar ie allerlei Willie-Wortel-achtige samengebouwde producten uit tevoorschijn toverd en er dan Bert Vischer / Hans Teeuwen-achtige actie mee uithaaldquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:37 schreef Shirley het volgende:
Who the fuck is dat dan??? Wat een verschrikking...
Wat een mannelijke kaaklijnquote:
quote:
Haar gezicht is echt van de bovenkant haar moeder, en de onderkant pa. Leg je hand maar eens op de foto.quote:
Oei.quote:
Holy fuckquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef lady-wrb het volgende:
wow, wat een batterij zeg
vergeleken daarbij heb ik een kont als een broodplank
thx, je hebt mijn dag weer goedgemaakt
haha!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
*Gaap* Prutney maar weer 's...
[afbeelding]
2 knappe ouders krijgen lelijke kinderen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Jeetje, twee van zulke knappe ouders... dat zie je niet vaak, dat die van die minder gelukte koters krijgen.
quote:
Potverdorie, ik praat niet gauw iemand een ingreep aan, maar met zo'n bakkes.quote:
Jezus, nauwelijks subtiel inderdaad (die wannabe-poging).quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:16 schreef QQelleQ het volgende:
[afbeelding]
Courtney Love.....Onflateus maar stiekem wel beter dan wat we ooit van haar gezien hebben...
quote:
Precies, echt exact in 2en gedeeld.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Haar gezicht is echt van de bovenkant haar moeder, en de onderkant pa. Leg je hand maar eens op de foto.
Haha die MJ foto is al van 1986 ofzo, en kom je nu mee aanzetten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:26 schreef SEMTEX het volgende:
Bai Ling
[afbeelding]
En... Michael Jackson blijkt echt in een zuurstoftank te hebben geslapen
[afbeelding]
Dude, chill out man.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:42 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Haha die MJ foto is al van 1986 ofzo, en kom je nu mee aanzetten.
En die zuurstoftank staat/stond in een brandwondencentrum wat hij toendertijd had opgericht. Dus niet in z'n huis of whatever.
En van dichtbij:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:32 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Tori Spelling als Pussycat Doll in de Pussycat Lounge in Las Vegas...
Sex and the City film.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben zij een relatie dan of komt dit uit een film ofzo?
Wat is er met haar (onder)kin gebeurd?quote:
Is net Goldie Hawn, die kan ook zo kijkenquote:
kleine nickje krijgt al grote borstjesquote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een vadsigerd is Nick Carter (Backstreet Boys) geworden!
[afbeelding]
om eerlijk te zijn vind ik Katie op deze foto's best mooi eruit zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat dacht je van deze jetsers:
[afbeelding]
En godzijdank draagt zij een slipje:
[afbeelding]
Ik vind 'm er wel tof uitzien zo met die baard eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:17 schreef Ephemera het volgende:
Eens even een ander persoon in dit topic is ook wel verfrissend, nietwaar?
Fred Durst (Limp Bizkit) is ook niet meer de coole gast die hij ooit was/wilde zijn.
[afbeelding]
Waarschijnlijk dat ze de voogdij over de kids kwijt isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef Borin het volgende:
Als ze zo'n gezicht trekt heeft ze vast net een heel vervelend SMSje gehad.
Wel dope sneakers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:17 schreef Ephemera het volgende:
Eens even een ander persoon in dit topic is ook wel verfrissend, nietwaar?
Fred Durst (Limp Bizkit) is ook niet meer de coole gast die hij ooit was/wilde zijn.
[afbeelding]
'U bent de voogdij over uw kinderen kwijt' zoiets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef Borin het volgende:
Als ze zo'n gezicht trekt heeft ze vast net een heel vervelend SMSje gehad.
Dat is net Goldie Hawn!quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef alors het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer eerst ff testen op je pols, Kim.
Preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Die laatste van Britney![]()
![]()
en dan hoor ik haar iedere keer HUH?! roepen net als in die dronken/stonede/stronken video geschoten door K-Fed
Op dat moment realiseert ze zich opeens "oh kut, ik ben vergeten een broek aan te trekken"quote:
Ik zie t probleem niet zo.quote:
Heeft Jess nou zo'n mager hoofd of ligt het aan de foto? Ze had altijd een wat ronder (lees : mooier) gezicht vind ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Precies![]()
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam..... "huh"...
Beetje rare blik van Jess..
[afbeelding]
deze foto is ook behoorlijk overbelicht.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:19 schreef ivetje het volgende:
[..]
Heeft Jess nou zo'n mager hoofd of ligt het aan de foto? Ze had altijd een wat ronder (lees : mooier) gezicht vind ik
Ja, volgens mij ook. Volgens mij is het moeilijker om een leuke/normale foto van haar op internet te vinden dan een onflatteuze foto.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:45 schreef Vicky het volgende:
volgens mij doet Britney het er echt om hoor..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:32 schreef Almere-Dude het volgende:
Dat wijf is echt helemaal gek geworden.
Als dat zo doorgaat verwacht ik binnen een halfjaar een 1e zelfmoordpoging.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
David Gest, de josti-ex van Liza Minelli...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die dame links van Ken David Gest is net Kim-Lian dinges over een boel jaar
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:32 schreef Almere-Dude het volgende:
Dat wijf is echt helemaal gek geworden.
Als dat zo doorgaat verwacht ik binnen een halfjaar een 1e zelfmoordpoging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |