Ze is net een vent met een pruikquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
*Gaap* Prutney maar weer 's...
[afbeelding]
haha ik vind deze foto op één of andere manier best komischquote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zo erg vrouwelijk:
[afbeelding]
Ah, dat rennen in het park, eerder dit topic, is dus voor een film.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zo erg vrouwelijk:
[afbeelding]
Een Amerikaanse Stand-Up Comedian, zijn shows bestaan voornamelijk uit een grote koffer waar ie allerlei Willie-Wortel-achtige samengebouwde producten uit tevoorschijn toverd en er dan Bert Vischer / Hans Teeuwen-achtige actie mee uithaaldquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:37 schreef Shirley het volgende:
Who the fuck is dat dan??? Wat een verschrikking...
Wat een mannelijke kaaklijnquote:
quote:
Haar gezicht is echt van de bovenkant haar moeder, en de onderkant pa. Leg je hand maar eens op de foto.quote:
Oei.quote:
Holy fuckquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:13 schreef lady-wrb het volgende:
wow, wat een batterij zeg
vergeleken daarbij heb ik een kont als een broodplank
thx, je hebt mijn dag weer goedgemaakt
haha!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef SEMTEX het volgende:
*Gaap* Prutney maar weer 's...
[afbeelding]
2 knappe ouders krijgen lelijke kinderen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Jeetje, twee van zulke knappe ouders... dat zie je niet vaak, dat die van die minder gelukte koters krijgen.
quote:
Potverdorie, ik praat niet gauw iemand een ingreep aan, maar met zo'n bakkes.quote:
Jezus, nauwelijks subtiel inderdaad (die wannabe-poging).quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:16 schreef QQelleQ het volgende:
[afbeelding]
Courtney Love.....Onflateus maar stiekem wel beter dan wat we ooit van haar gezien hebben...
quote:
Precies, echt exact in 2en gedeeld.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Haar gezicht is echt van de bovenkant haar moeder, en de onderkant pa. Leg je hand maar eens op de foto.
Haha die MJ foto is al van 1986 ofzo, en kom je nu mee aanzetten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:26 schreef SEMTEX het volgende:
Bai Ling
[afbeelding]
En... Michael Jackson blijkt echt in een zuurstoftank te hebben geslapen
[afbeelding]
Dude, chill out man.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:42 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Haha die MJ foto is al van 1986 ofzo, en kom je nu mee aanzetten.
En die zuurstoftank staat/stond in een brandwondencentrum wat hij toendertijd had opgericht. Dus niet in z'n huis of whatever.
En van dichtbij:quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:32 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Tori Spelling als Pussycat Doll in de Pussycat Lounge in Las Vegas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |