prachtige ogen... maar wat een kakement...quote:Op zondag 16 september 2007 20:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Rumer Willis weer eens:
[afbeelding]
Wowquote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef Malahide het volgende:
Okay, ze zijn niet héééél onflatteus, maar ik moest er wel om lachen. Foto's van de Emmy Awards van vannacht:
Tom Selleck (wat is er met zijn hoofd aan de hand)
[afbeelding]
onzin, ze heeft nu blond haarquote:Op maandag 17 september 2007 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
britney, vlak nadat ze uit een duur restaurant geschopt is omdat ze onsmakelijk at![]()
![]()
![]()
Tom Selleck ziet er goed uit toch ?quote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef Malahide het volgende:
Okay, ze zijn niet héééél onflatteus, maar ik moest er wel om lachen. Foto's van de Emmy Awards van vannacht:
Tom Selleck (wat is er met zijn hoofd aan de hand)
[afbeelding]
proestquote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef Ici-Paris het volgende:
ik zou echt denken dat ze een wild, nog onbekend beest is :S
Wat een supervette jurkquote:Op maandag 17 september 2007 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Xtina @ the Emmy's gisteren:
[afbeelding]
Hoezo oranje.
Ja en ik vind dit dus een prachtig wijfquote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Charlotte Church groeit een beetje uit haar kleren...
[afbeelding]
voor een vrouw die elk moment kan gaan bevallen (september uitgerekend) vind ik het allemaal nog best wel meevallenquote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Charlotte Church groeit een beetje uit haar kleren...
[afbeelding]
jammer van die spraytan...quote:
Ze wilde niet afsteken naast Tony Bennett, denk ik, want die ziet er ook altijd lekker brons uitquote:
Zijzelf is mooi, en de jurk ook maar haar huid is wortel-oranjequote:Op dinsdag 18 september 2007 08:36 schreef Vicky het volgende:
Ik vind die foto van Cristina nou ook niet onflatteus hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |