Ze lijkt iig aangekomen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Stop de persen, Angelina staat onflatteus op de kiek
[afbeelding]
Wat doet Brainpowert daar?!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef arneaux het volgende:
Waarom klimt Paris over een hek heen!?
Da's al een hele tijd zoquote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een vadsigerd is Nick Carter (Backstreet Boys) geworden!
[afbeelding]
Dan zal ze wel weer zwangert zijnquote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef Slarioux het volgende:
[Angelina Jolie]
Ze lijkt iig aangekomen.
ach, zo mooi vond ik hem eigenlijk al niet....met een kortere rok is tie leukerquote:Op donderdag 20 september 2007 15:27 schreef verita het volgende:
Courtney Love ging even op de sleep van de zijden jurk van Kate Moss staan, met dit resultaat
[afbeelding]
Het werd nog veel erger, klik
Zonde van de zijden jurk
Ze draagt een lichtblauwe afval zak.quote:
Ik vind haar er hier eerlijk gezegd een stuk flateuzer opstaan als op AL die andere foto's!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Britney eet een ijsje:
[afbeelding]
Of:quote:Op donderdag 20 september 2007 16:15 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ze draagt een lichtblauwe afval zak.![]()
![]()
Karen: "Honey what's this what are you wearing?"
Jezus dat dat vlekje je opvalt....quote:Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef ivetje het volgende:
Zit er nou weer een vlek bij die linker foto vlakbij d'r oksel![]()
Ze ziet er trouwens uit als 40
Die rechtse... ergste Britney-foto ooit?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
de foto die je zelf weggooit...![]()
topicvuller Britney
Lohan d'r benen. Weer haar oude chubby-figuur terug zodra ze stopt met snuiven?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
meisje Lohan niet heel flatteus.
tevens tvp..
Als iemand niet maatje 34/36 heeft is het onflatteus??quote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
Charlotte Church groeit een beetje uit haar kleren...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als iemand niet maatje 34/36 heeft is het onflatteus??
Niks mis met deze foto of met haarzelf.
Mejuffrouw Aguilera had al grote memmen voordat ze zwanger raakte hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Takkembah het volgende:
Christina Aguilera kijkt een beetje scheel !
(OMG die tieten, en ze is pas net zwangert!!)
[afbeelding]
Britney staat er nou eenmaal om bekend dat ze d'r kleding besmeurt met vanalles en nog wat. Dus tja...dan valt het opquote:Op donderdag 20 september 2007 20:32 schreef KRS het volgende:
[..]
Jezus dat dat vlekje je opvalt....
Waar je wel niet op let zeg
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als iemand niet maatje 34/36 heeft is het onflatteus??
Niks mis met deze foto of met haarzelf.
Ze is zwanger: en voor iemand die zwanger is, ziet ze er goed uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:30 schreef Ephemera het volgende:
[..]
![]()
34/36 is wel een heel ander uiterste hoor. Mevrouw Church zit al ver in de maten 40.
zie ik een gehoorapparaat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
Jodie Foster, 44 jaar![]()
ik had haar zéker 10 jaar ouder geschat![]()
ze is 44 en ziet er veel jonger vindt ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ze is 44 en ziet er veel jonger vindt ik
ik zou haar 35 geven
![]()
Dat vroeg ik mij ook af. Jodie is niet doof toch?quote:
Wow, die is oud geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[afbeelding]
nee wat dacht je van die achterkant.. lijkt wel een kindquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu we het toch over tieten hebben:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:30 schreef Ephemera het volgende:
![]()
34/36 is wel een heel ander uiterste hoor. Mevrouw Church zit al ver in de maten 40.
aaah kijk ff gegooooogeld. Moet zeggen dat de naam wel bekend klonk maar verder geen idee wie het is haha. Maar aan zijn foto's te zien heeft hij altijd wel zo een struik op zijn kop wehehequote:
Hij's wel een held hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef MagiLune het volgende:
[..]
aaah kijk ff gegooooogeld. Moet zeggen dat de naam wel bekend klonk maar verder geen idee wie het is haha. Maar aan zijn foto's te zien heeft hij altijd wel zo een struik op zijn kop wehehe![]()
Vertekening van de camera. Kijk naar die gast die naast haar staat, daar zie je nog meer vertekening. Waarschijnlijk op wide angle geschoten en van erg dichtbij, dan kan je dit soort vertekeningen krijgen.quote:Op zondag 23 september 2007 12:11 schreef XbloemX het volgende:
Is die laatste echt? Dat hoofd is heel groot in vergelijking met de rest van haar lichaam
Wat een raar hoofd heeft hij opeensquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Hmmmm Biggyboy what have you done....
[afbeelding]
ziet er normaal uit ,vind ikquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
Check die wallen alleen al man!!quote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ziet er normaal uit ,vind ik
![]()
ik herkende m bijna niet meer...quote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
Hehe, eindelijk iemand die het met me eens is... En dat terwijl ik het net nog had over de oh-zo-geweldige-mister-Big-Bigger-Biggest.quote:Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik herkende m bijna niet meer...![]()
dat doodgebotoxde hoofd van sjp is trouwens ook weinig flatteus..![]()
Nou dat is toch ook wel overdreven? Hij is echt wel herkenbaar hoorquote:Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik herkende m bijna niet meer...![]()
dat doodgebotoxde hoofd van sjp is trouwens ook weinig flatteus..![]()
nee serieus. Door dat mens ernaast legde ik de link en viel het kwartje...quote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook wel overdreven? Hij is echt wel herkenbaar hoorOp zijn ogen na ziet hij er hetzelfde uit, even lelijk als altijd
En Sarah Jessica Parker ziet er niet uit inderdaad, maar dat heeft ze ook nooit echt gedaan
Correctie: Rachel over dronken Monica.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'It's like watching Bambi learn how to walk'
(Chandler over dronken Monica in Friends..)
ik moet steeds denken aan dat "leave Britney alone" filmpje..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef Diorchanel het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat ze nog eens zelfmoord pleegt, dat zou echt triest zijn.
Hij lacht. Dat doet Mr Big niet zo vaak zo uitbundigquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[afbeelding]
En wat is er met haar haargrens gebeurd...?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
wat ziet Renée Soutendijk er hier raar uit.
O ik zie het al! Het is de diaprojector. Kijk maar naar de achtergrond.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
wat ziet Renée Soutendijk er hier raar uit.
Oh, die tenen!! Zijn langer als dan, conleche, dan mijn vingers!!quote:
en vergeet niet die afzichtelijke blaren, die vielen mij veel eerder op dan de lengte van de tenenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, die tenen!! Zijn langer als mijn vingers!!![]()
quote:
Wat bezielde haar inderdaad, een witte slip, panty, en een zwangerschapsbuik vol striae laat een vrouw nou niet bepaald van haar beste kant zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Vergezochte celebrity, maar goed... de vriendin van Usher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |