Nou nee wacht jij bent lief!quote:Op zondag 16 september 2007 01:21 schreef liefie_ het volgende:
jeetje wat een vriendelijk en liefdevol persoon ben je
en het gaat niet om mijn jeugd maar om bewezen feiten, kinderen pikken dat soort dingen op punt uit
maar oke het is natuurlijk niet zo leuk om dat te moeten horen
nouwquote:Op zondag 16 september 2007 01:26 schreef liefie_ het volgende:
zoek het lekker uit
dat je dit niet wil horen heeft echt niks met mij of mijn achegrond te maken
Zeg zeugje, ben je nu hier ook met modder aan het gooien?quote:Op zondag 16 september 2007 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nouw
maar oke het is natuurlijk niet zo leuk om dat te moeten horen![]()
slik jij je seroxat eens, dame en ga lekker met TS pm-en, en jou zal ze echt veel steun hebben, zoals jij regelmatig verbitterd en vol rancune over mannen praat.quote:Op zondag 16 september 2007 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nouw
maar oke het is natuurlijk niet zo leuk om dat te moeten horen![]()
Dit geeft toch een beetje het 'moet je horen wie het zegt gevoel', moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
ga eens met je ouders praten over de shit die ze je aandeden je bent er nog niet helemaal overheen zo te lezen!
het leven gaat door! Het verleden kun je niet altijd op de schuld geven hoor! Gebeurd is gebeurd!
Met mediators heb ik niks te maken. Zo ernstig is het allemaal niet. En tegenwoordig hebben mannen gelukkig meer rechten hoor! Zo makkelijk is het niet om je kind weg te houden van zijn vader.quote:Op zondag 16 september 2007 10:03 schreef milagro het volgende:
[..]
slik jij je seroxat eens, dame en ga lekker met TS pm-en, en jou zal ze echt veel steun hebben, zoals jij regelmatig verbitterd en vol rancune over mannen praat.
er wordt door verschillende mensen weliswaar streng gereageerd maar wel fatsoenlijk, iets wat jij nu niet doet.
als TS haar rancune, en die is er duidelijk, even opzij zet, is lastig ms, kan me dat best voorstellen, maar TS is het slachtoffer niet, dat wordt het kind, of is het al, gezien mediators en weet ik wat er allemaal al speelt.
het recht is voor vrouwen zo makkelijk te halen in deze maatschappij, voor mannen ligt dat een stuk moeilijker zo niet onmogelijk, als de vrouw flink dwarsligt, kan je zomaar je bloedeigen kind NOOIT meer zien, mag je via via wat ter ore komen, als je geluk hebt een fotootje krijgen stiekem of je ex pleurt het op internet, wetende dat je meekijkt.
haal je recht maar laat al die trivialiteiten, want dat zijn het "hij heeft meer dan ik, hij moet zus , hij moet zo" lekker achterwege, niet om die ex een lol te doen, maar je kind, en uiteindelijk ook jezelf.
je wordt een stuk vrolijker als je je zaakjes zelf regelt, zonder zwartmakerij.
grappig dat TS niets wil aannemen van mensen die toch echt uit ervaring spreken.
en nogmaal JA, kinderen pikken jouw shit WEL op, hoe goed je dat ook verbergt, ze pikken niet op WAT je verbergt, maar wel het resultaat van dat "wat"... namelijk verbittering, unhappiness.
als je dat niet wil aannemen, TS, ga dan lekker pm-en met zhe-devill, samen keuvelen over foute exen en hoe je dwars kan liggen in deze en reken maar dat je flink dwars kan liggen, hoor, je bent de moeder namelijk, je kan hem pakken waar het pijn doet, en dat is bij je kind... fijn hè, die macht?
ja,of je wil dat allemaal niet, en neemt dan gewoon wat aan van mensen die het goed menen, per saldo, al klinkt het allemaal wat streng.
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef BazzieK het volgende:
Er moet echt een ouderschapsbewijs oid komen
Zeg boer ga jij nu je koeien maar melken met je gezeug!quote:Op zondag 16 september 2007 09:51 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Zeg zeugje, ben je nu hier ook met modder aan het gooien?
Hier nog zo een frustie inzake mannen!quote:Op zondag 16 september 2007 10:03 schreef milagro het volgende:
[..]
slik jij je seroxat eens, dame en ga lekker met TS pm-en, en jou zal ze echt veel steun hebben, zoals jij regelmatig verbitterd en vol rancune over mannen praat.
er wordt door verschillende mensen weliswaar streng gereageerd maar wel fatsoenlijk, iets wat jij nu niet doet.
als TS haar rancune, en die is er duidelijk, even opzij zet, is lastig ms, kan me dat best voorstellen, maar TS is het slachtoffer niet, dat wordt het kind, of is het al, gezien mediators en weet ik wat er allemaal al speelt.
het recht is voor vrouwen zo makkelijk te halen in deze maatschappij, voor mannen ligt dat een stuk moeilijker zo niet onmogelijk, als de vrouw flink dwarsligt, kan je zomaar je bloedeigen kind NOOIT meer zien, mag je via via wat ter ore komen, als je geluk hebt een fotootje krijgen stiekem of je ex pleurt het op internet, wetende dat je meekijkt.
haal je recht maar laat al die trivialiteiten, want dat zijn het "hij heeft meer dan ik, hij moet zus , hij moet zo" lekker achterwege, niet om die ex een lol te doen, maar je kind, en uiteindelijk ook jezelf.
je wordt een stuk vrolijker als je je zaakjes zelf regelt, zonder zwartmakerij.
grappig dat TS niets wil aannemen van mensen die toch echt uit ervaring spreken.
en nogmaal JA, kinderen pikken jouw shit WEL op, hoe goed je dat ook verbergt, ze pikken niet op WAT je verbergt, maar wel het resultaat van dat "wat"... namelijk verbittering, unhappiness.
als je dat niet wil aannemen, TS, ga dan lekker pm-en met zhe-devill, samen keuvelen over foute exen en hoe je dwars kan liggen in deze en reken maar dat je flink dwars kan liggen, hoor, je bent de moeder namelijk, je kan hem pakken waar het pijn doet, en dat is bij je kind... fijn hè, die macht?
ja,of je wil dat allemaal niet, en neemt dan gewoon wat aan van mensen die het goed menen, per saldo, al klinkt het allemaal wat streng.
Maak je niet te druk, de moeder moet van hele goede huize komen wil ze alleen de voogdij krijgen, dan moeten er wel zulke zware argumenten tegen jou zijn, en dan bedoel ik ook echt heel zwaar (denk aan misbruik en dergelijke) wil een rechter de voogdij alleen aan de moeder geven. Het is wettelijk gezien atijd zo dat in een normale scheidingszaak beide ouders de ouderlijke macht behouden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:51 schreef man36 het volgende:
ik zit momenteel in een scheiding en mijn vrouw zit bij haar moeder.ze heeft nu ons dochtertje in de dagen dat ik werk,dat zijn 6 nachten.daarna haal ik ze op en heb haar 3 1/2 dag.ze eist nu de gehele voogdij en wil allimentatie vragen.
Nou, k heb net het hele topic doorgelezen. Ben nu wel benieuwd hoe het afgelopen is.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef samara het volgende:
vrijdag 14 september 2007 @ 19:34 (#1)
Ik hoop dat ze nog reageert na ruim 2, 5 jaar
Net ook het topic grotendeels doorgelezen ...alleen niet gelet op de datum.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef samara het volgende:
vrijdag 14 september 2007 @ 19:34 (#1)
Ik hoop dat ze nog reageert na ruim 2, 5 jaar
Nooit van voorbehoedmiddelen gehoord?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:15 schreef Gro251 het volgende:
nu nog een verhaal van een bekende ,
Kent meisje 2 week, sex met meisje , meisje zwanger , jongen wil het niet , meisje luist jongen erin en zegt dat ze het wil houden .
Moet je nu ook allimentatie betalen ?
ik vind dit het grootste schandaal van meisjes , jongen in een hoekje drukken en weten dat de jongen de lul is .
2x inderdaad. Maar het blijft ook een naaistreek van die meid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:59 schreef doeka het volgende:
[..]
Nooit van voorbehoedmiddelen gehoord?
De enige die natuurlijk echt de lul is, is het kind dat helemaal nergens om gevraagd heeft.
Of de jongen is er dus zonder condoom aan het neuken gegaan, dan issie de klos, dom, dom, domquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:15 schreef Gro251 het volgende:
nu nog een verhaal van een bekende ,
Kent meisje 2 week, sex met meisje , meisje zwanger , jongen wil het niet , meisje luist jongen erin en zegt dat ze het wil houden .
Moet je nu ook allimentatie betalen ?
ik vind dit het grootste schandaal van meisjes , jongen in een hoekje drukken en weten dat de jongen de lul is .
Zo dan. Ben je je pilletje vergeten in te nemen?quote:Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach donder op met je neurotische trauma's uit je jeugd trut!
gatverdamme ga jij ff met je vingertje wijzen?
Kom op!
ga eens met je ouders praten over de shit die ze je aandeden je bent er nog niet helemaal overheen zo te lezen!
het leven gaat door! Het verleden kun je niet altijd op de schuld geven hoor! Gebeurd is gebeurd!
En nu niet zo arrogant zeiken he tegen anderen betweterd!
pffffff![]()
die jongen zegt gewoon veilig heeft gevreën en geloof hem 100% maar hij heeft condoom late romgedaan en heeft eerst gespeeld , dat wijf is echt een vuile naaister , is zo een tokkie die 18 is geen opleiding heeft , een moeder met uitkering etc etc. MAar dat kut wijf kan hem gewoon dwingen dus terwijl hij hier nooit om heeft gevraagd echt ongelovelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Deprater het volgende:
[..]
Of de jongen is er dus zonder condoom aan het neuken gegaan, dan issie de klos, dom, dom, dom
Je bent óf een kloon óf je hebt je geregistreerd speciaal om deze vragen te kunnen stellen in een topic van 2,5 jaar oud.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:21 schreef Arbogot het volgende:
Ik heb als vader ervaring met een soortgelijke situatie en wil je daarom een paar vragen stellen:
Wie van jullie twee kan de beslissingen nemen?
Is dit altijd dezelfde persoon?
Hoe denk je dat de andere persoon zich daaronder voelt?
Hoe veel denk je dat jullie kind gevoelsmatig voor de vader betekent?
Hoe denk je dat het voelt als je als persoon geen of weinig invloed hebt op beslissingen die je diepste gevoelens (voor je kind) aangaan?
Wat is de gemakkelijkste manier waarop de vader jou beslissingen kan beïnvloeden?
...
Juist........het geld wat jij zou moeten ontvangen.....hoe banaal dit ook moge zijn.
Mijn advies - toon je ex respect en drijf niet je eigen zin door omdat je denkt dat het om jouw kind gaat.
lijkt me beter dat tokkies niet tokkies gaan wippen, dan denken er twee niet na over wat ze doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:31 schreef Gro251 het volgende:
[..]
die jongen zegt gewoon veilig heeft gevreën en geloof hem 100% maar hij heeft condoom late romgedaan en heeft eerst gespeeld , dat wijf is echt een vuile naaister , is zo een tokkie die 18 is geen opleiding heeft , een moeder met uitkering etc etc. MAar dat kut wijf kan hem gewoon dwingen dus terwijl hij hier nooit om heeft gevraagd echt ongelovelijk
hij is Zowieso geen tokkie , geloof mij , komt uit goed gezin ! !quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:54 schreef Deprater het volgende:
[..]
lijkt me beter dat tokkies niet tokkies gaan wippen, dan denken er twee niet na over wat ze doen
Als het zo'n tokkie is waarom gaat-ie er dan overheen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:31 schreef Gro251 het volgende:
[..]
die jongen zegt gewoon veilig heeft gevreën en geloof hem 100% maar hij heeft condoom late romgedaan en heeft eerst gespeeld , dat wijf is echt een vuile naaister , is zo een tokkie die 18 is geen opleiding heeft , een moeder met uitkering etc etc. MAar dat kut wijf kan hem gewoon dwingen dus terwijl hij hier nooit om heeft gevraagd echt ongelovelijk
zeker een vriend van je.. Alleen tokkies schrijven sowieso verkeerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef Gro251 het volgende:
[..]
hij is Zowieso geen tokkie , geloof mij , komt uit goed gezin ! !
Dit was een meisje die hij met uitgaan heeft ontmoet , dus ja
hij heeft het gewoon over zichzelfquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zeker een vriend van je.. Alleen tokkies schrijven sowieso verkeerd.
haha nee dan had ik dat gewoon gezegd ik leef gewoon met kameraad mee , iets wa tjij niet begrijpt blijkbaarquote:
nou zeg.. das jammer.. dat doet pijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |