abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54106328
Wat een lastige en vervelende situatie; ik hoop dat iemand je goede tips kan geven. Sterkte in elk geval.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:30:08 #122
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54109913
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:51 schreef man36 het volgende:
ik zit momenteel in een scheiding en mijn vrouw zit bij haar moeder.ze heeft nu ons dochtertje in de dagen dat ik werk,dat zijn 6 nachten.daarna haal ik ze op en heb haar 3 1/2 dag.ze eist nu de gehele voogdij en wil allimentatie vragen.
Maak je niet te druk, de moeder moet van hele goede huize komen wil ze alleen de voogdij krijgen, dan moeten er wel zulke zware argumenten tegen jou zijn, en dan bedoel ik ook echt heel zwaar (denk aan misbruik en dergelijke) wil een rechter de voogdij alleen aan de moeder geven. Het is wettelijk gezien atijd zo dat in een normale scheidingszaak beide ouders de ouderlijke macht behouden.

En dan over alimentatie.Tja, je hebt als ouder de plicht bij te dragen in de verzorging van je kind. En alimentatie is geen 'kijkgeld' of iets dergelijks. Dus het feit dat jij alimentatie gaat betalen houdt niet automatisch in dat er omgang met je dochter plaatsvindt. Kwaadwillende (h)exen kunnen uit rancune helaas heel lang tegenhouden dat je normaal contact hebt.

Probeer gewoon met je ex te blijven communiceren en toon aan dat je van zeer goede wil bent om het allemaal in het belang van je dochtertje op zo goed mogelijke manier op te lossen. Leg een archief aan en leg alles vast op papier. Er zal geen enkele rechter zijn die jou omgang met je kind gaat verbieden, tenzij er weer, zoals hierboven vermeldt, zwaarwegende argumenten zijn om jou omgang met je dochter te onthouden. Op de rest van je verhaal ga ik niet in, want mijns inziens is dat weer gewoon 'getrouwtrek' om wie er nu gelijk heeft enzo. Dat moet je zo snel mogelijk los proberen te laten, ga verder met je leven en laat je dochter niet de dupe worden van een verbitterde strijd om wie er het meeste schuld heeft aan de scheiding.

Sterkte
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77725017
Ik heb als vader ervaring met een soortgelijke situatie en wil je daarom een paar vragen stellen:

Wie van jullie twee kan de beslissingen nemen?
Is dit altijd dezelfde persoon?
Hoe denk je dat de andere persoon zich daaronder voelt?
Hoe veel denk je dat jullie kind gevoelsmatig voor de vader betekent?
Hoe denk je dat het voelt als je als persoon geen of weinig invloed hebt op beslissingen die je diepste gevoelens (voor je kind) aangaan?
Wat is de gemakkelijkste manier waarop de vader jou beslissingen kan beïnvloeden?
...
Juist........het geld wat jij zou moeten ontvangen.....hoe banaal dit ook moge zijn.

Mijn advies - toon je ex respect en drijf niet je eigen zin door omdat je denkt dat het om jouw kind gaat.
pi_77728624
vrijdag 14 september 2007 @ 19:34 (#1)

Ik hoop dat ze nog reageert na ruim 2, 5 jaar
  zondag 7 februari 2010 @ 14:51:56 #125
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_77730050
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef samara het volgende:

Nou, k heb net het hele topic doorgelezen. Ben nu wel benieuwd hoe het afgelopen is.

2,5 jaar oud topic gekickt
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_77730428
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef samara het volgende:

Net ook het topic grotendeels doorgelezen ...alleen niet gelet op de datum.

Ouwe meuk dus.
pi_77730585
Als ik de OP zo lees vind ik TS nogal egoistisch overkomen eerlijk gezegd. Alleen al het feit dat je schrijft over 'mijn kind' vind ik merkwaardig. Eigenlijk wil je alleen maar geld en zelf allerlei 'rechten' voor 'jouw' kind.

Hoewel ik de details niet weet van dit verhaal heb ik in eerste instantie best begrip voor de vader van JULLIE kind!
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77821227
nu nog een verhaal van een bekende ,

Kent meisje 2 week, sex met meisje , meisje zwanger , jongen wil het niet , meisje luist jongen erin en zegt dat ze het wil houden .

Moet je nu ook allimentatie betalen ?

ik vind dit het grootste schandaal van meisjes , jongen in een hoekje drukken en weten dat de jongen de lul is .
Hey gast? ...Ja? ....Bek houwe..
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:59:17 #129
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_77823114
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:15 schreef Gro251 het volgende:

Kent meisje 2 week, sex met meisje , meisje zwanger , jongen wil het niet , meisje luist jongen erin en zegt dat ze het wil houden .

ik vind dit het grootste schandaal van meisjes , jongen in een hoekje drukken en weten dat de jongen de lul is .
Nooit van voorbehoedmiddelen gehoord?
De enige die natuurlijk echt de lul is, is het kind dat helemaal nergens om gevraagd heeft.
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:25:33 #130
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_77835178
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:59 schreef doeka het volgende:

[..]

Nooit van voorbehoedmiddelen gehoord?
De enige die natuurlijk echt de lul is, is het kind dat helemaal nergens om gevraagd heeft.
2x inderdaad. Maar het blijft ook een naaistreek van die meid.
Over pil-gebruik liggen om bezwangerd te raken is een no-go, zeker als je daarna ook nog eens om geld gaat bedelen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:33:38 #131
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_77836304
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:15 schreef Gro251 het volgende:

Of de jongen is er dus zonder condoom aan het neuken gegaan, dan issie de klos, dom, dom, dom
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:53:17 #132
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_77836722
TS is toch wel weer mooi bezig: wel geld willen zien van paps maar hij krijgt verder niets te zeggen over het kind...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:33:56 #133
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_77837709
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ach donder op met je neurotische trauma's uit je jeugd trut!
gatverdamme ga jij ff met je vingertje wijzen?
Kom op!
ga eens met je ouders praten over de shit die ze je aandeden je bent er nog niet helemaal overheen zo te lezen!
het leven gaat door! Het verleden kun je niet altijd op de schuld geven hoor! Gebeurd is gebeurd!
En nu niet zo arrogant zeiken he tegen anderen betweterd!
pffffff
Zo dan. Ben je je pilletje vergeten in te nemen?
Smell the flowers while you can....
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:38:58 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_77837847
TS is al een kleine twee jaar niet meer op het forum geweest.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:58:17 #135
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_77838352
daar heb je ook geen flikker aan met dit soort topics
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_77839324
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Deprater het volgende:

[..]

Of de jongen is er dus zonder condoom aan het neuken gegaan, dan issie de klos, dom, dom, dom
die jongen zegt gewoon veilig heeft gevreën en geloof hem 100% maar hij heeft condoom late romgedaan en heeft eerst gespeeld , dat wijf is echt een vuile naaister , is zo een tokkie die 18 is geen opleiding heeft , een moeder met uitkering etc etc. MAar dat kut wijf kan hem gewoon dwingen dus terwijl hij hier nooit om heeft gevraagd echt ongelovelijk
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:36:17 #137
3542 Gia
User under construction
pi_77839452
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:21 schreef Arbogot het volgende:
Ik heb als vader ervaring met een soortgelijke situatie en wil je daarom een paar vragen stellen:

Wie van jullie twee kan de beslissingen nemen?
Is dit altijd dezelfde persoon?
Hoe denk je dat de andere persoon zich daaronder voelt?
Hoe veel denk je dat jullie kind gevoelsmatig voor de vader betekent?
Hoe denk je dat het voelt als je als persoon geen of weinig invloed hebt op beslissingen die je diepste gevoelens (voor je kind) aangaan?
Wat is de gemakkelijkste manier waarop de vader jou beslissingen kan beïnvloeden?
...
Juist........het geld wat jij zou moeten ontvangen.....hoe banaal dit ook moge zijn.

Mijn advies - toon je ex respect en drijf niet je eigen zin door omdat je denkt dat het om jouw kind gaat.
Je bent óf een kloon óf je hebt je geregistreerd speciaal om deze vragen te kunnen stellen in een topic van 2,5 jaar oud.

Als je een probleem ergens mee hebt, kun je daar gewoon een topic over openen. Een oud topic kicken slaat nergens op.
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:54:00 #138
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_77840035
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:31 schreef Gro251 het volgende:

[..]

die jongen zegt gewoon veilig heeft gevreën en geloof hem 100% maar hij heeft condoom late romgedaan en heeft eerst gespeeld , dat wijf is echt een vuile naaister , is zo een tokkie die 18 is geen opleiding heeft , een moeder met uitkering etc etc. MAar dat kut wijf kan hem gewoon dwingen dus terwijl hij hier nooit om heeft gevraagd echt ongelovelijk
lijkt me beter dat tokkies niet tokkies gaan wippen, dan denken er twee niet na over wat ze doen
pi_77840113
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:54 schreef Deprater het volgende:

[..]

lijkt me beter dat tokkies niet tokkies gaan wippen, dan denken er twee niet na over wat ze doen
hij is Zowieso geen tokkie , geloof mij , komt uit goed gezin ! !

Dit was een meisje die hij met uitgaan heeft ontmoet , dus ja
  woensdag 10 februari 2010 @ 11:58:27 #140
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_77840228
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 11:31 schreef Gro251 het volgende:

[..]

Als het zo'n tokkie is waarom gaat-ie er dan overheen?
Hij zegt dat hij wel een condoomheeft gebruikt, misschien is zij dan wel helemaal niet zwanger van hem maar van een ander, als het kind geboren is, kan hij een vaderschapstest laten doen.
Of ze verzint het hele zwangerschapsverhaal, dat kan natuurlijk ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')