Net ook het topic grotendeels doorgelezen ...alleen niet gelet op de datum.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef samara het volgende:
vrijdag 14 september 2007 @ 19:34 (#1)
Ik hoop dat ze nog reageert na ruim 2, 5 jaar
Nooit van voorbehoedmiddelen gehoord?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:15 schreef Gro251 het volgende:
nu nog een verhaal van een bekende ,
Kent meisje 2 week, sex met meisje , meisje zwanger , jongen wil het niet , meisje luist jongen erin en zegt dat ze het wil houden .
Moet je nu ook allimentatie betalen ?
ik vind dit het grootste schandaal van meisjes , jongen in een hoekje drukken en weten dat de jongen de lul is .
2x inderdaad. Maar het blijft ook een naaistreek van die meid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:59 schreef doeka het volgende:
[..]
Nooit van voorbehoedmiddelen gehoord?
De enige die natuurlijk echt de lul is, is het kind dat helemaal nergens om gevraagd heeft.
Of de jongen is er dus zonder condoom aan het neuken gegaan, dan issie de klos, dom, dom, domquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:15 schreef Gro251 het volgende:
nu nog een verhaal van een bekende ,
Kent meisje 2 week, sex met meisje , meisje zwanger , jongen wil het niet , meisje luist jongen erin en zegt dat ze het wil houden .
Moet je nu ook allimentatie betalen ?
ik vind dit het grootste schandaal van meisjes , jongen in een hoekje drukken en weten dat de jongen de lul is .
Zo dan. Ben je je pilletje vergeten in te nemen?quote:Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach donder op met je neurotische trauma's uit je jeugd trut!
gatverdamme ga jij ff met je vingertje wijzen?
Kom op!
ga eens met je ouders praten over de shit die ze je aandeden je bent er nog niet helemaal overheen zo te lezen!
het leven gaat door! Het verleden kun je niet altijd op de schuld geven hoor! Gebeurd is gebeurd!
En nu niet zo arrogant zeiken he tegen anderen betweterd!
pffffff![]()
die jongen zegt gewoon veilig heeft gevreën en geloof hem 100% maar hij heeft condoom late romgedaan en heeft eerst gespeeld , dat wijf is echt een vuile naaister , is zo een tokkie die 18 is geen opleiding heeft , een moeder met uitkering etc etc. MAar dat kut wijf kan hem gewoon dwingen dus terwijl hij hier nooit om heeft gevraagd echt ongelovelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Deprater het volgende:
[..]
Of de jongen is er dus zonder condoom aan het neuken gegaan, dan issie de klos, dom, dom, dom
Je bent óf een kloon óf je hebt je geregistreerd speciaal om deze vragen te kunnen stellen in een topic van 2,5 jaar oud.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:21 schreef Arbogot het volgende:
Ik heb als vader ervaring met een soortgelijke situatie en wil je daarom een paar vragen stellen:
Wie van jullie twee kan de beslissingen nemen?
Is dit altijd dezelfde persoon?
Hoe denk je dat de andere persoon zich daaronder voelt?
Hoe veel denk je dat jullie kind gevoelsmatig voor de vader betekent?
Hoe denk je dat het voelt als je als persoon geen of weinig invloed hebt op beslissingen die je diepste gevoelens (voor je kind) aangaan?
Wat is de gemakkelijkste manier waarop de vader jou beslissingen kan beïnvloeden?
...
Juist........het geld wat jij zou moeten ontvangen.....hoe banaal dit ook moge zijn.
Mijn advies - toon je ex respect en drijf niet je eigen zin door omdat je denkt dat het om jouw kind gaat.
lijkt me beter dat tokkies niet tokkies gaan wippen, dan denken er twee niet na over wat ze doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:31 schreef Gro251 het volgende:
[..]
die jongen zegt gewoon veilig heeft gevreën en geloof hem 100% maar hij heeft condoom late romgedaan en heeft eerst gespeeld , dat wijf is echt een vuile naaister , is zo een tokkie die 18 is geen opleiding heeft , een moeder met uitkering etc etc. MAar dat kut wijf kan hem gewoon dwingen dus terwijl hij hier nooit om heeft gevraagd echt ongelovelijk
hij is Zowieso geen tokkie , geloof mij , komt uit goed gezin ! !quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:54 schreef Deprater het volgende:
[..]
lijkt me beter dat tokkies niet tokkies gaan wippen, dan denken er twee niet na over wat ze doen
Als het zo'n tokkie is waarom gaat-ie er dan overheen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:31 schreef Gro251 het volgende:
[..]
die jongen zegt gewoon veilig heeft gevreën en geloof hem 100% maar hij heeft condoom late romgedaan en heeft eerst gespeeld , dat wijf is echt een vuile naaister , is zo een tokkie die 18 is geen opleiding heeft , een moeder met uitkering etc etc. MAar dat kut wijf kan hem gewoon dwingen dus terwijl hij hier nooit om heeft gevraagd echt ongelovelijk
zeker een vriend van je.. Alleen tokkies schrijven sowieso verkeerd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:55 schreef Gro251 het volgende:
[..]
hij is Zowieso geen tokkie , geloof mij , komt uit goed gezin ! !
Dit was een meisje die hij met uitgaan heeft ontmoet , dus ja
hij heeft het gewoon over zichzelfquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zeker een vriend van je.. Alleen tokkies schrijven sowieso verkeerd.
haha nee dan had ik dat gewoon gezegd ik leef gewoon met kameraad mee , iets wa tjij niet begrijpt blijkbaarquote:
nou zeg.. das jammer.. dat doet pijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |