abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53210709
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik heb ook jarenlang dingen toegelaten om mijn kind!
ok kom maar binnen! Ja hoor eet maar mee, wilde voor mijn kind alles leuk houden tot mijn kind zelf zei!
Eh pffff mag hij aub buiten blijven? Omdat hij zo zeurde over van alles dat zelfs mijn kind er de balen van kreeg!
Nou goed dan heb ik toch echt alles gegeven wat ik kon niet?
Ik heb me opgeofferd voor! En ik ben er blij om! Ik heb het gedaan uit liefde voor mijn kind!
ja en daarmee heb je je kind niet geschaad wil je zeggen
wederom kinderen pikken alles op
ook dat jij je wegcijferde en je daar niet gelukkig onder voelde

aan jou en ts: probeer eerst je eigen leven op orde te krijgen voor je dingen gaat doen vermomt onder het kopje "uit liefde voor mijn kind" daar doe je je kind veel meer plezier mee
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53210798
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:12 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ja en daarmee heb je je kind niet geschaad wil je zeggen
wederom kinderen pikken alles op
ook dat jij je wegcijferde en je daar niet gelukkig onder voelde

aan jou en ts: probeer eerst je eigen leven op orde te krijgen voor je dingen gaat doen vermomt onder het kopje "uit liefde voor mijn kind" daar doe je je kind veel meer plezier mee
ach donder op met je neurotische trauma's uit je jeugd trut!
gatverdamme ga jij ff met je vingertje wijzen?
Kom op!
ga eens met je ouders praten over de shit die ze je aandeden je bent er nog niet helemaal overheen zo te lezen!
het leven gaat door! Het verleden kun je niet altijd op de schuld geven hoor! Gebeurd is gebeurd!
En nu niet zo arrogant zeiken he tegen anderen betweterd!
pffffff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53210854
oh ja tis toch nooit goed
wat je als ouder zijnde doet
dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53210859
jeetje wat een vriendelijk en liefdevol persoon ben je

en het gaat niet om mijn jeugd maar om bewezen feiten, kinderen pikken dat soort dingen op punt uit
maar oke het is natuurlijk niet zo leuk om dat te moeten horen
pi_53210864
Incasseren achterstallige alimentatie
Wat als uw ex-partner weigert de kinderalimentatie te betalen? In dat geval kunt u een aantal stappen ondernemen.

Het Landelijk Bureau Inning Onderhoudsbijdragen kan namens de alimentatiegerechtigde de alimentatie incasseren. Dat kan voor de volgende drie soorten alimentatie:

* Kinderalimentatie
* Buitenlandse alimentatieplichtige
* De ouderbijdrage voor uit huis geplaatste kinderen.

voorwaarden
De onderhoudsgerechtigde kan het LBIO inschakelen. U stuurt een briefje aan het LBIO. Het LBIO kan optreden als aan de volgende voorwaarden is voldaan:

* a. de alimentatie is door een rechter vastgesteld;
* b. er is minimaal 1 termijn achterstand met betalen;
* c. bij inning bij een buitenlandse alimentatieplichtige moet deze in een van de landen wonen die zijn aangesloten bij het verdrag van New York.

Daar komt bij dat er niet geincasseerd wordt voor termijnen die ouder zijn dan een half jaar. Daarvoor zult u naar een advocaat moeten gaan.

Raadpleeg LBIO
Vervolgens zal het LBIO namens de onderhoudsplichtige de alimentatie incasseren. De alimentatieplichtige moet de kosten (10% van de alimentatie) van de incasso betalen.

Als de betalingen weer bij zijn en gedurende een half jaar op tijd worden betaald, gaat het LBIO ervan uit dat de ouders de zaken weer zelf kunnen regelen.
pi_53210914
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:21 schreef liefie_ het volgende:
jeetje wat een vriendelijk en liefdevol persoon ben je

en het gaat niet om mijn jeugd maar om bewezen feiten, kinderen pikken dat soort dingen op punt uit
Nou nee wacht jij bent lief!
je wijst continu met je betweterige vinger naar mensen!
omdat jij zo'n jeugd had? En nu leert voor mw?
Dus weet jij alles? Nou dan ben je dus nu mooi abuis!

ja kinderen voelen alles! zelfs als je neukt nou goed!?!?!?!
tarararaaaaaa
pi_53210964
zoek het lekker uit
dat je dit niet wil horen heeft echt niks met mij of mijn achegrond te maken
pi_53210988
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:26 schreef liefie_ het volgende:
zoek het lekker uit
dat je dit niet wil horen heeft echt niks met mij of mijn achegrond te maken
nouw
pi_53213422
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nouw
Zeg zeugje, ben je nu hier ook met modder aan het gooien?
Insanity later.
pi_53213482
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nouw
slik jij je seroxat eens, dame en ga lekker met TS pm-en, en jou zal ze echt veel steun hebben, zoals jij regelmatig verbitterd en vol rancune over mannen praat.

er wordt door verschillende mensen weliswaar streng gereageerd maar wel fatsoenlijk, iets wat jij nu niet doet.

als TS haar rancune, en die is er duidelijk, even opzij zet, is lastig ms, kan me dat best voorstellen, maar TS is het slachtoffer niet, dat wordt het kind, of is het al, gezien mediators en weet ik wat er allemaal al speelt.

het recht is voor vrouwen zo makkelijk te halen in deze maatschappij, voor mannen ligt dat een stuk moeilijker zo niet onmogelijk, als de vrouw flink dwarsligt, kan je zomaar je bloedeigen kind NOOIT meer zien, mag je via via wat ter ore komen, als je geluk hebt een fotootje krijgen stiekem of je ex pleurt het op internet, wetende dat je meekijkt.

haal je recht maar laat al die trivialiteiten, want dat zijn het "hij heeft meer dan ik, hij moet zus , hij moet zo" lekker achterwege, niet om die ex een lol te doen, maar je kind, en uiteindelijk ook jezelf.

je wordt een stuk vrolijker als je je zaakjes zelf regelt, zonder zwartmakerij.

grappig dat TS niets wil aannemen van mensen die toch echt uit ervaring spreken.

en nogmaal JA, kinderen pikken jouw shit WEL op, hoe goed je dat ook verbergt, ze pikken niet op WAT je verbergt, maar wel het resultaat van dat "wat"... namelijk verbittering, unhappiness.

als je dat niet wil aannemen, TS, ga dan lekker pm-en met zhe-devill, samen keuvelen over foute exen en hoe je dwars kan liggen in deze en reken maar dat je flink dwars kan liggen, hoor, je bent de moeder namelijk, je kan hem pakken waar het pijn doet, en dat is bij je kind... fijn hè, die macht?

ja,of je wil dat allemaal niet, en neemt dan gewoon wat aan van mensen die het goed menen, per saldo, al klinkt het allemaal wat streng.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 10:27:07 #111
43556 miss_dynastie
pi_53213715
quote:
Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
ga eens met je ouders praten over de shit die ze je aandeden je bent er nog niet helemaal overheen zo te lezen!
het leven gaat door! Het verleden kun je niet altijd op de schuld geven hoor! Gebeurd is gebeurd!
Dit geeft toch een beetje het 'moet je horen wie het zegt gevoel', moet ik eerlijk zeggen
pi_53219697
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:03 schreef milagro het volgende:

[..]

slik jij je seroxat eens, dame en ga lekker met TS pm-en, en jou zal ze echt veel steun hebben, zoals jij regelmatig verbitterd en vol rancune over mannen praat.

er wordt door verschillende mensen weliswaar streng gereageerd maar wel fatsoenlijk, iets wat jij nu niet doet.

als TS haar rancune, en die is er duidelijk, even opzij zet, is lastig ms, kan me dat best voorstellen, maar TS is het slachtoffer niet, dat wordt het kind, of is het al, gezien mediators en weet ik wat er allemaal al speelt.

het recht is voor vrouwen zo makkelijk te halen in deze maatschappij, voor mannen ligt dat een stuk moeilijker zo niet onmogelijk, als de vrouw flink dwarsligt, kan je zomaar je bloedeigen kind NOOIT meer zien, mag je via via wat ter ore komen, als je geluk hebt een fotootje krijgen stiekem of je ex pleurt het op internet, wetende dat je meekijkt.

haal je recht maar laat al die trivialiteiten, want dat zijn het "hij heeft meer dan ik, hij moet zus , hij moet zo" lekker achterwege, niet om die ex een lol te doen, maar je kind, en uiteindelijk ook jezelf.

grappig dat TS niets wil aannemen van mensen die toch echt uit ervaring spreken.

en nogmaal JA, kinderen pikken jouw shit WEL op, hoe goed je dat ook verbergt, ze pikken niet op WAT je verbergt, maar wel het resultaat van dat "wat"... namelijk verbittering, unhappiness.

als je dat niet wil aannemen, TS, ga dan lekker pm-en met zhe-devill, samen keuvelen over foute exen en hoe je dwars kan liggen in deze en reken maar dat je flink dwars kan liggen, hoor, je bent de moeder namelijk, je kan hem pakken waar het pijn doet, en dat is bij je kind... fijn hè, die macht?

ja,of je wil dat allemaal niet, en neemt dan gewoon wat aan van mensen die het goed menen, per saldo, al klinkt het allemaal wat streng.
Met mediators heb ik niks te maken. Zo ernstig is het allemaal niet. En tegenwoordig hebben mannen gelukkig meer rechten hoor! Zo makkelijk is het niet om je kind weg te houden van zijn vader.
En ik weet niet of het je nu eigenlik wel duidelijk is maar ik zou nooit misbruik maken van die macht. Ik ben juist voor een goede omgang en zal er ook voor vechten. En natuurlijk speelt er wel rancune mee, van beide kanten. En ons kind zal er vast wel iets van merken maar we doen ons best het zo fatsoenlijk mogelijk te doen.
Ik heb mijn eigen vader 14 jaar niet gezien en ik ben echt de laatste die dat een kind aan zou doen. Ik ben gewoonweg niet zo een vrouw die het slachtoffer wil zijn, ook al heb ik niet vriendelijke dingen gezegd over zijn vader.
En dat ik niks aan neem is onzin. Er zit veel in in wat je zegt en zal er ook zeker wat mee doen.

Ik vind het gewoon jammer dat ik over ben gekomen als een moeder die haar kind bij zijn vader weg zou houden. En dat ik zo een hekel aan hem zou hebben. Wat niet het geval is.
pi_53220069
Er moet echt een ouderschapsbewijs oid komen
pi_53220235
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:32 schreef BazzieK het volgende:
Er moet echt een ouderschapsbewijs oid komen
Ben ik helemaal met je eens
pi_53221501
quote:
Op zondag 16 september 2007 09:51 schreef George_Costanza het volgende:

[..]

Zeg zeugje, ben je nu hier ook met modder aan het gooien?
Zeg boer ga jij nu je koeien maar melken met je gezeug!
pffffff
En veeg je klompen af als je binnenkomt! Al die modder!
pi_53221544
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Hier nog zo een frustie inzake mannen!
Ga jij nu maar medicijnen slikken!
Schijnbaar doet iedereen dit hier oid? Want het enige wat je hier hoort is nml medicatie zus en zo en schijnbaar komt dit erg veel voor in jullie omgeving nou hier dus niet!
Maar goed, je moet hier iedereen naar de mond praten, behalve ts, want dan ben je een gestoorde frustie.
ga toch krasse man!

pff
pi_53301303
terugleespostje
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53303431
Jemigdepemig wat een verhaal.

Ik raad TS (en alle andere wraakzuchtigen) aan om twee zaken goed te scheiden:

- boosheid op je ex-man (en die is er!)
- zorgen voor je kind

De zorg voor het kind wordt aangewend om de man te laten bloeden, of als dat niet lukt, om hem te treiteren. Als je dat wilt moet je dat vooral doen. Een man die zijn verplichtingen niet nakomt is ook geen lichtend voorbeeld.
Maar wees tenminste eerlijk over wat je doet en zeg niet dat het je gaat om de zorg van je kind.

Als het je lukt om de zorg voor je kind voorop te stellen, en je nog 'on speaking terms' met je ex bent, kun je afspreken om een bedrag contant in de hand te krijgen.
Iets lager dan een rechter zou toekennen; dat is zijn voordeel. Jouw voordeel is dat je het geld ook echt kunt uitgeven en het niet meteen naar de sociale dienst hoeft te brengen.

De man af en toe wat laten aanschaffen vind ik een slecht idee. Er spreekt wantrouwen uit, en uiteraard maakt hij de verkeerde keuzes (vind de moeder). Bovendien moet hij er telkens weer aan herinnerd worden dat het weer tijd wordt voor een winterjas. Het is een bron van wrevel, en dat wil je nu juist voorkomen.
Als je nog een beschaafde relatie met elkaar hebt, wil je die vooral houden. Dat is in het belang van jouw gemoedsrust, jouw portemonnee, en jullie kind.

Als hij aanvoert dat je het geld wel aan jezelf zult besteden zit hij je op de kast te jagen. Blijf rustig. Voer aan dat:
a) hij zelf weet dat jij de zorg voor je kind niet verwaarloost omdat jij een bontjas wilt
b) je eens bonnetjes kunt bijhouden om te laten zien hoeveel een kind kost - zijn bijdrage zal daar altijd onder zitten
c) hij ook wel weet dat bijstandsmoeders per definitie niet genoeg geld hebben om voor de kinderen te zorgen en dat de kinderen dus altijd zullen profiteren van elk extraatje
d) het gewoon een kwestie van vertrouwen is.
pi_53309790
Ik snap het niet helemaal... Het gaat je erom dat de vader zn verantwoordelijkheid neemt... Niet dat jij er meer geld door krijgt, want dat gaat toch allemaal naar de sociale dienst, maar als hij alimentatie zou gaan betalen, kun je m wel op sport doen....?

Wel eens gevraagd of hij sporten zou willen betalen? Jij gelukkig omdat je (uhm... jullie) kind op sport kan en hij ziet zo dat het geld niet naar jou gaat.

Als hij zo'n goede vader is, waarom hem dat gezag ontzeggen?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54106009
ik zit momenteel in een scheiding en mijn vrouw zit bij haar moeder.ze heeft nu ons dochtertje in de dagen dat ik werk,dat zijn 6 nachten.daarna haal ik ze op en heb haar 3 1/2 dag.ze eist nu de gehele voogdij en wil allimentatie vragen.ik wil mijn dochtertje in die 6 dagen, dat ze bij haar is een nachtje bij me hebben.mijn contact met mijn dochtertje is close en ik mis haar.ik zou graag gedeelde voogdij willen. dit kan ook in verband met mijn werk(5 ploegen).ze werkt hier niet aan mee, ze gebruikt als excuus, dat het niet goed is voor mijn dochtertje. als ik haar ophaal,komt ze lachend naar me toe en omhelst ze me en houdt me lang vast.afgelopen week, toen ik haar terug moest gaan brengen,begon ze te huilen en wilde bij mij blijven.dit doet zeer,ik wil graag daarom mijn dochtertje op de helft van die 6 dagen,1 nachtje bij mehebben(na mijn ochtenddienst ophalen en de volgende middag voor mijn middagdienst terugbrengen.helaas werkt ze hier in tegen en wil ook geen allimentatie betalen,puur omdat ik goed zorg voor mijn dochtertje en haar alles zou geven wat ze nodig heeft.heb zelfs voorgesteld,wanneer ze iets wil gaan doen met de kleine,ik de kaartjes koop ,zodat ik weet,dat het naar haar gaat.
helaas ben ik genoodzaakt om nu via een advocaat een strijd aan te gaan,over de omgangsregeling,omdat ik gewoon voor mijn dochter wil zorgen.
daarbij komt er nog een bij, dat toen we bij elkaar waren,ik degene was die smorgens opstond om voor mijn dochter te zorgen, omdat moeders bleef liggen(zit thuis,manisch depressief,al meer dan 2 jaar)wanneer ik op mijn werk was,belde ik sochtends om 9 uur op,om te kijken of ze wakker was,wat in vele gevallen niet zo was en ik op de achtergrond de kleine aan haar slaapkamerdeur,pappa of mamma hoorde roepen.
ik vind ,dat ik meer recht heb dan die 3 daagjes.
mijn vrouw woont nu bij haar moeder,vader en broer thuis.
haar vader ook depressief,haar moeder aan de alcohol,zijzelf depressief en vroeger veel problemen met haar ouders gehad.ik vind die situatie niet goed voor mijn dochtertje.
ik zit in het huurhuis waar we woonde,wat een hoge huurlast heeft,dus hou zelf weinig over,maar het is wel de vertrouwde omgeving voor mijn dochter.hier komt ze naar mijn mening tot rust,want bij schoonouders thuis is het altijd druk.

nu weten jullie mijn situatie en kan je goed oordelen.zoals in de andere berichten is het moeilijk te oordelen,waarom de man geen allimentatie wil betalen.de achtergronden tellen wel degelijk mee.
bovendien kan hij beter zijn geld houden,wanneer het toch aan de andere kant naar de sociale dienst gaat.hij zou misschien wat opzij kunnen zetten,hier ben ik ook mee begonnen,25 euro per maand,meer kan niet,simpel weg omdat ik 300 euro per maand heb voor eten,drinken en de auto.
pi_54106328
Wat een lastige en vervelende situatie; ik hoop dat iemand je goede tips kan geven. Sterkte in elk geval.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:30:08 #122
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_54109913
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:51 schreef man36 het volgende:
ik zit momenteel in een scheiding en mijn vrouw zit bij haar moeder.ze heeft nu ons dochtertje in de dagen dat ik werk,dat zijn 6 nachten.daarna haal ik ze op en heb haar 3 1/2 dag.ze eist nu de gehele voogdij en wil allimentatie vragen.
Maak je niet te druk, de moeder moet van hele goede huize komen wil ze alleen de voogdij krijgen, dan moeten er wel zulke zware argumenten tegen jou zijn, en dan bedoel ik ook echt heel zwaar (denk aan misbruik en dergelijke) wil een rechter de voogdij alleen aan de moeder geven. Het is wettelijk gezien atijd zo dat in een normale scheidingszaak beide ouders de ouderlijke macht behouden.

En dan over alimentatie.Tja, je hebt als ouder de plicht bij te dragen in de verzorging van je kind. En alimentatie is geen 'kijkgeld' of iets dergelijks. Dus het feit dat jij alimentatie gaat betalen houdt niet automatisch in dat er omgang met je dochter plaatsvindt. Kwaadwillende (h)exen kunnen uit rancune helaas heel lang tegenhouden dat je normaal contact hebt.

Probeer gewoon met je ex te blijven communiceren en toon aan dat je van zeer goede wil bent om het allemaal in het belang van je dochtertje op zo goed mogelijke manier op te lossen. Leg een archief aan en leg alles vast op papier. Er zal geen enkele rechter zijn die jou omgang met je kind gaat verbieden, tenzij er weer, zoals hierboven vermeldt, zwaarwegende argumenten zijn om jou omgang met je dochter te onthouden. Op de rest van je verhaal ga ik niet in, want mijns inziens is dat weer gewoon 'getrouwtrek' om wie er nu gelijk heeft enzo. Dat moet je zo snel mogelijk los proberen te laten, ga verder met je leven en laat je dochter niet de dupe worden van een verbitterde strijd om wie er het meeste schuld heeft aan de scheiding.

Sterkte
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77725017
Ik heb als vader ervaring met een soortgelijke situatie en wil je daarom een paar vragen stellen:

Wie van jullie twee kan de beslissingen nemen?
Is dit altijd dezelfde persoon?
Hoe denk je dat de andere persoon zich daaronder voelt?
Hoe veel denk je dat jullie kind gevoelsmatig voor de vader betekent?
Hoe denk je dat het voelt als je als persoon geen of weinig invloed hebt op beslissingen die je diepste gevoelens (voor je kind) aangaan?
Wat is de gemakkelijkste manier waarop de vader jou beslissingen kan beïnvloeden?
...
Juist........het geld wat jij zou moeten ontvangen.....hoe banaal dit ook moge zijn.

Mijn advies - toon je ex respect en drijf niet je eigen zin door omdat je denkt dat het om jouw kind gaat.
pi_77728624
vrijdag 14 september 2007 @ 19:34 (#1)

Ik hoop dat ze nog reageert na ruim 2, 5 jaar
  zondag 7 februari 2010 @ 14:51:56 #125
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_77730050
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:55 schreef samara het volgende:
vrijdag 14 september 2007 @ 19:34 (#1)

Ik hoop dat ze nog reageert na ruim 2, 5 jaar
Nou, k heb net het hele topic doorgelezen. Ben nu wel benieuwd hoe het afgelopen is.

2,5 jaar oud topic gekickt
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')