Inderdaad.... heb er echt een enorme hekel aan...quote:
Lastig Kuuk, maar hopen dat dit voor betere vorderingen zorgt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik mag rustig aan gaan doen, een strikt leefpatroon erop na gaan houden (geen cola, koffie en alcohol) tot 22 oktober. Dan gaat de beste man de neuroloog eens opnieuw kijken hoe het met me gaat.
En oja, ik heb een hersenschudding met lullige gevolgen..
Oh en iedere dag op dezelfde tijd opstaan, eten en gaan slapen.
Neuh, ik deed veel aan skateboarden en andere dingen waarbij je hard kon vallenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Had ook iets met alcohol te maken of niet ?!![]()
Wrijf het er maar in!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef Nosh het volgende:
Regelmaat is voor de zwakkeren.
Net zoals rehab, slapen en vitaminen!
Ik heb geen regelmaat: zo één keer in de maand slaap ik een half uur uit. Zo! Ha! Dat is me toch onregelmatig!quote:
Zullen we samen scheurbuik kweken?quote:
Dramatisch. Degene die bedacht heeft om 25 man in een stilteruimte rond te laten stormen zouden ze af moeten schieten, ook al is het een aaibaar, teer klein vogeltje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe ging je speurtocht Noshi?
Lekker!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zullen we samen scheurbuik kweken?.
Ja, maar eigenlijk wisten we dat gisteren ook al heh?quote:[..]
Dramatisch. Degene die bedacht heeft om 25 man in een stilteruimte rond te laten stormen zouden ze af moeten schieten, ook al is het een aaibaar, teer klein vogeltje.
Was het zo erg bij de Jumbo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:57 schreef Q. het volgende:
Pfff, ik ben me toch moe.
Me too!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, 's ochtends moet ik echt koffie hebben, 's middags ben ik een theeleut
Daar ben ik nu net pas geweest. De gangpaden daar zijn wel veel te smal voor al die dubbele buggy's en kinderwagens die daar rondrijden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Was het zo erg bij de Jumbo?
Dat is pas triest.quote:NIEUWEGEIN - In Nieuwegein is een vrouw die geld wilde storten beroofd.
De 49-jarige Nieuwegeinse stond met haar fiets bij de stortingskluis van de ING-bank toen een jongen ineens de plastic tas met geld uit haar handen griste. Daarna rende hij weg in de richting van de parkeergarage bij de Boogstede.
De vrouw probeerde nog de aandacht te trekken van omstanders, maar niemand reageerde.
Wat had jij gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:36 schreef Q. het volgende:
De andere kant opgekeken natuurlijk. Maar het gaat er niet om wat IK zou doen maar om wat andere mensen doen natuurlijk!
Dat wilde ik maar even bewijzen. Door te klagen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Je bent net een echte hollander Q.
Alleen jij aan het gas will do denkquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef Hime het volgende:
Hime's stemming:
De hele wereld mag van mij aan 't gas
Har harquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen jij aan het gas will do denk
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef Hime het volgende:
Hime's stemming:
De hele wereld mag van mij aan 't gas
quote:
Serieus...quote:
Die dagen heb je er soms tussen zitten hehquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Serieus...
Ik heb er bijna 3 uur over gedaan om thuis te komen en heb er momenteel zo gruwelijk de pest in dat ik het eerste de beste levende wezen dat in mijn buurt komt rauw zou lusten...
Ik heb heel de week langer gewerkt om op vrijdag lekker om 15:15 al naar huis te kunnen... resultaat: 18:00 pas thuis... Ik kan daar gewoon heel slecht tegen en wordt er agressief en depressief van...quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Die dagen heb je er soms tussen zitten heh![]()
Wat betekent 'ftw'?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Grumpy but gorgeous ftw!
Nog even niet naar huis gaan Airwin.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Serieus...
Ik heb er bijna 3 uur over gedaan om thuis te komen en heb er momenteel zo gruwelijk de pest in dat ik het eerste de beste levende wezen dat in mijn buurt komt rauw zou lusten...
Ik heb een status aparte...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog even niet naar huis gaan Airwin.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog even niet naar huis gaan Airwin.
Ik moest net om'em lachen... Dat flikt hij nou altijd als ik me kut voel... De gore klootzak...quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef Hime het volgende:
Ik moest net om'em lachen... Dat flikt hij nou altijd als ik me kut voel... De gore klootzak...
Daarom moet ik ook wel met hem. Als iemand mij aan het lachen kan krijgen op zulke momenten moet het wel iemand zijn die voor me gemaakt is... Soms twijfel ik aan mijn geloof in het niet bestaan van God...
Fort Worth, Texas.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/FTW
Meer dan ik dacht.
Ik haat stelletjes maar jullie zijn echt lief en leuk samen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt...
Dat is pas lief
Nu voel ik traantjes opkomen... schei uit...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik haat stelletjes maar jullie zijn echt lief en leuk samen.. En ik gun jullie het allebei heel erg.
.
Dat jij dat zegt...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik haat stelletjes maar jullie zijn echt lief en leuk samen.. En ik gun jullie het allebei heel erg.
.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Net mijn moeder een uur aan de telefoon gehad. Op het moment dat mijn broer in de cel zat vanwege "mishandeling vrouw" lag zijn vrouw (de trol) een andere vent te neuken in het huis van mijn broer. Takkewijf.
Met alle respect natuurlijk, maar hopelijk is dit dan wel het duwtje voor je broer dat hij er definitief mee moet stoppen in plaats van dat hij zich wéér laat omlullen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Net mijn moeder een uur aan de telefoon gehad. Op het moment dat mijn broer in de cel zat vanwege "mishandeling vrouw" lag zijn vrouw (de trol) een andere vent te neuken in het huis van mijn broer. Takkewijf.
Idd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alle respect natuurlijk, maar hopelijk is dit dan wel het duwtje voor je broer dat hij er definitief mee moet stoppen in plaats van dat hij zich wéér laat omlullen...
Jezus! Echt! De gemiddelde soap doet dit echt niet na. En wat is er mis met je broer dat hij zich elke keer weer laat omlullen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hij zet wel door nu lijkt me. Hij zou gek zijn als hij nu terug ging. Maar hij zit nu wel bij mijn ouders en er staat een afspraak met advocaat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alle respect natuurlijk, maar hopelijk is dit dan wel het duwtje voor je broer dat hij er definitief mee moet stoppen in plaats van dat hij zich wéér laat omlullen...
Gat-ver-damme.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:07 schreef Hime het volgende:
[..]
Zeg Gerwin... weet je wat jouw naam betekent?
Gerwin --> Vriend met de speer
Dat zou je toch wel een berg vrouwen moeten opleverenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:15 schreef Q. het volgende:
[..].
Ergens had ik het wel een keer gehoord geloof ik..
Misschien moet je de betekenis wat beter profilerenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:20 schreef Q. het volgende:
Ik merk er niets van.
Hangt er vanaf hoe je het begrip speer wilt definiëren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Hime het volgende:
[..]
Misschien moet je de betekenis wat beter profileren
Welke opties zie jij?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het begrip speer wilt definiëren.![]()
Hij kan zich als een stoere kameraad presenteren, zeg maar de vriend die je beschermt met zijn speer. Dat kan achter al snel doorslaan naar nodeloos geweld en dat lijkt me minder aantrekkelijk.quote:
Niet als het aan ons ligt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Plato ziet de realistische optie dat ik de rest van mn leven vrijgezel blijf.
Ik geloof niet dat Q. van jouw homoseksuele toespelingen gediend is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niet als het aan ons ligt. [afbeelding]
De algehele mensheid, en Sunchaser die zit te springen om een potentiële 'Q ZOEKT VROUW'-epos.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
"Ons" ?
Ik doe alleen toespelingen naar zijn bier. Mallerd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Q. van jouw homoseksuele toespelingen gediend is.![]()
AF!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik doe alleen toespelingen naar zijn bier. Mallerd.
Ik laat SC liever buiten mijn leven. Een kilometer of 500 er buiten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
De algemene mensheid, en Sunchaser die zit te springen om een potentiële 'Q ZOEKT VROUW'-epos.
Wat bedoelde je dan met 'als het aan ons ligt niet'?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik doe alleen toespelingen naar zijn bier. Mallerd.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan met 'als het aan ons ligt niet'?![]()
Ik behoor ook tot de algehele mensheid.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
De algehele mensheid, en Sunchaser die zit te springen om een potentiële 'Q ZOEKT VROUW'-epos.
Verstandig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
M'n vrijdagavond, wat doe ik? [afbeelding]
Ik ga waarschijnlijk al eerder slapen hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vind het ook best een beetje sneu voor mezelf dat ik over een uurtje al moet gaan slapen.
M'n vrijdagavond, wat doe ik? [afbeelding]
Ik ook, ik heb twee drukke dagen voor de boeg en kan wel wat slaap gebruiken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk al eerder slapen hoor.
Ik lag om 17:00 op mn bed en dacht "dat avondeten enzo kan ik best overslaan en ik kan best tot morgen slapen vanaf nu"quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Kijk dat zijn pas de echte mietjes. De gezonde mensen die op vrijdagavond vroeg gaan slapen.![]()
Lichamelijk zijn we inderdaad wel gezond.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Kijk dat zijn pas de echte mietjes. De gezonde mensen die op vrijdagavond vroeg gaan slapen.![]()
Doe Valdova de groeten. Ze kent me.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef Nosh het volgende:
Dan ben ik wel degene die het op zich neemt om te eindigen in een morsig stationstoiletje, terwijl ik crystal afrook van het ruggetje van een 15-jarig crackhoertje die Valdova heet..
Duh, ziekten der geest zijn normaal in R&P, uiteraard doelde ik op de lichamelijke misère.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lichamelijk zijn we inderdaad wel gezond.![]()
Je hebt gelijk, mensen die niet geestesziek zijn houden het hier niet jarenlang vol.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Duh, ziekten der geest zijn normaal in R&P, uiteraard doelde ik op de lichamelijke misère.
Een 'wespen op de appeltaart' moment...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Het heeft wel wat. Al die eigenaardige wezens bij elkaar.
Inderdaad een schitterend woord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Eigenaardig. Het woord alleen al.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
"Het wordt een hele mooie dag vandaag".
TwistedPrinses!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Ze is genoemd naar een prinses.
Die slaapkameropname is nog 't tofst!quote:
Yupquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die slaapkameropname is nog 't tofst!
Ik had de cd niet eens nodig voor het vormen van die mening.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
In t begin vond ik de cd wel ok maar nog nooit is een mening zo snel drastisch omgeslagen
Ik vandaag ws wel, maar niet op dat tijdstipquote:Op zaterdag 15 september 2007 08:32 schreef Plato1980 het volgende:
Vroeg voor een zaterdag.![]()
Maar goed, maar eens richting station, benieuwd of Airwin en Hime in de tram zitten.![]()
Wat een gemis...quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Een tram. Dat kennen we hier gewoon niet. Realiseer ik me nu.
Heb je wel roze koeken dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Er komt alleen maar geen koffie voorbij, dat is wat jammer.
Hij mag terugkomen als zijn ballen ingedaald zijn, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
In t begin vond ik de cd wel ok maar nog nooit is een mening zo snel drastisch omgeslagen
Glacekoekjes!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:23 schreef Q. het volgende:
Oh ja, zo even roze koeken halen.
Mijn nichtje, toen zuslief een keertje in Amsterdam moest zijn: "Huh kijk! Er rijden hier treinen op de weg!"quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Een tram. Dat kennen we hier gewoon niet. Realiseer ik me nu.
Komt ze uit Groningen? Daar zijn ze ook bang voor trams:quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn nichtje, toen zuslief een keertje in Amsterdam moest zijn: "Huh kijk! Er rijden hier treinen op de weg!"
Hoe houden ze dan de score bijquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Ik wacht tot PSV begint. Het scorebrod staat in de fik dus ze beginnen niet.
Lieftallige assistentes laten rondlopen met bordjes waar het aantal doelpunten op staat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe houden ze dan de score bij![]()
Gewoon van tevoren een gelijkspel afspreken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe houden ze dan de score bij![]()
Da's te ingewikkeld hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Of gewoon de brandweer erbij halen.
Dat dus. Boek leest best aardig tot dusver, dus als je die paper niet vergeet te sturen kan ik je vertellen of het een zinnige toevoeging is.quote:
Ja, maar PSV speelt helemaal niet in de ArenAquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Gewoon een bom op het stadion, zijn we ook weer van dat probleem af.
Radicaal!! Oei.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon van tevoren een gelijkspel afspreken.
Ik denk wel dat dat de manier is om de mensen met een stadionverbod alsnog tot 'de winnaars' te verklarenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Op elk stadion een bom dan.
Dat heb ik meen ik wel eens gedaan. Absoluut essentieel werk voor OOP. Alhoewel de voorbeelden in Smalltalk me bespaard hadden mogen blijven.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
Help mij herinneren dat ik het boek van GoF nog eens aanschaf.
Jij had vrijdagochtend met mij mee gemoeten naar college, het ging over WoW.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
De versie die ik had gaf voorbeelden in C++ en Java.
Het ging over de gamecultuur en Second Life en WoW werden eruit gepikt als voorbeelden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
Was het een interessant college? En hoe betrokken ze WoW daarbij?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
De versie die ik had gaf voorbeelden in C++ en Java.
Dat ben je al.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef Q. het volgende:
Ik word oud.
Pffffffffffff. Ja, dan komt het wel heel dichtbij allemaal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Kreeg daarnet een mail van een oud klasgenoot. Nou ja, de vriendin/vrouw van. Die oud klasgenoot is overleden. Verder stonden er geen details behalve "woensdag ochtend op vakantie in Brazilie". Hij was verder mijn leeftijd en dat zet je toch even weer met beide benen op de grond. Geen idee waarom het me zo aantrekt trouwens. Ik heb hem al vier jaar niet meer gezien of gesproken.
Dat dusquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Pffffffffffff. Ja, dan komt het wel heel dichtbij allemaal.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Kreeg daarnet een mail van een oud klasgenoot. Nou ja, de vriendin/vrouw van. Die oud klasgenoot is overleden. Verder stonden er geen details behalve "woensdag ochtend op vakantie in Brazilie". Hij was verder mijn leeftijd en dat zet je toch even weer met beide benen op de grond. Geen idee waarom het me zo aantrekt trouwens. Ik heb hem al vier jaar niet meer gezien of gesproken.
Precies. Nou ja, dit is dan iets wat er ergens buiten valt natuurlijk. Het trekt mij gewoon aan. Verder was het gewoon een klasgenoot zoals alle andere. Hoewel ik wel meestal met hem naar school (MBO = schoolquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
When it rains, it pours, nietwaar Annie?.
Nee, ik zou het ook willen weten. Maar ik ben dan ook ziekelijk geobsedeerd door alles wat met de dood te maken heeftquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Is het trouwens een zieke gedachte dat ik mij nu afvraag hoe hij is te komen overlijden?
Nee. Volkomen normale nieuwsgierigheid. Alhoewel mijn gevoel voor humor nog wel eens naar morbide wil uitwijken, dus misschien ben ik niet de beste persoon om dit te beoordelenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Is het trouwens een zieke gedachte dat ik mij nu afvraag hoe hij is te komen overlijden?
Thnxquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
Slaapze TD. Ik ben wel trots op je hoor. Dat je een studie opgepakt hebt en jezelf van die ziekte af wilt helpen.
Een nieuwe dag, dezeflde aanbidding...quote:
Zondagochtend he.quote:Op zondag 16 september 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Wow. Fok is snel.
Daar ben ik in 2002 geweest, met de eerste Vrolijk Verder-meeting. Dat is ook alweer vijf jaar geleden.quote:Op zondag 16 september 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Breda Barst dag 2 vandaag. [afbeelding]
. Ik word oud.
En zielige kindjes in Afrika ook niet hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 11:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Iedereen wordt oud.
Op de mensen met een vroege dood na dan.
Inderdaad, bijna twaalf uur alweer!quote:
Lunch!quote:Op zondag 16 september 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
Inderdaad, bijna twaalf uur alweer!
Marsepein met pure chocola!quote:
Dat wordt niet meer zoenen vor je je tanden hebt gepoetst!quote:
Niet met elkaar iigquote:Op zondag 16 september 2007 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer zoenen vor je je tanden hebt gepoetst!![]()
Bijna tijd voor bier!quote:Op zondag 16 september 2007 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna twaalf uur alweer!
Vroege dood noemde ik toch?quote:Op zondag 16 september 2007 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En zielige kindjes in Afrika ook niet hoor.
Nee, het is muesli met yoghurt geworden.quote:Op zondag 16 september 2007 11:45 schreef Hime het volgende:
Kaas!
Duh. Dat wist ik zelfs.quote:Op zondag 16 september 2007 14:00 schreef nixxx het volgende:CL wist je dat er een lush aan regent street zit?
Jij metroman!quote:
Over Litpho?quote:Op zondag 16 september 2007 15:52 schreef Hime het volgende:
[..]
Ik begin zo mijn twijfels te krijgen...
Waar is CL eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien. Zou ze dood zijn? Lush-overdosis?quote:Op zondag 16 september 2007 14:00 schreef nixxx het volgende:
Liefs uit London! [/blof]CL wist je dat er een lush aan regent street zit?
het is hier leuk en nog mooi weer ook en een thames festival en een ijsprinseswat wil je nog meer...
groetjes allemaal
Ongeschikt!quote:Op zondag 16 september 2007 17:01 schreef Burdie het volgende:
Hihi, ik heb mijn Landmachtdagen-legerprint-tshirt helemaal verknipt, zodat er nu hele snoezige korte mouwtjes aan zitten en een v-halsje. Mijn vriendje vond het een schande.
Ja, daarom heb ik het shirtje ook verknipt. Compleet ongeschikt om fatsoenlijk mee over straat te kunnen.quote:
Je kunt zo'n t-shirt dan ook gewoon niet kopen/meenemen. als je er toch niet mee over straat wil.quote:Op zondag 16 september 2007 17:08 schreef Burdie het volgende:
Da's toch van den gekke he, dat ze t-shirts maken die je eerst met een schaar moet bewerken alvorens je er fatsoenlijk mee over straat kunt.
Op zich wel, maar dat komt dan weer niet in me op hequote:Op zondag 16 september 2007 17:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je kunt zo'n t-shirt dan ook gewoon niet kopen/meenemen. als je er toch niet mee over straat wil.
M-M in het land der levendenquote:
Maastricht is dan ook best een toffe stad.quote:Op zondag 16 september 2007 18:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoor, altijdwas best leuk in Maastricht
Dat kan ik nu beamen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maastricht is dan ook best een toffe stad.
Wat was de gelegenheid om er naar toe te gaan trouwens? Ik bedoel, het ligt wel een stukje uit de route.quote:
Het pisart festival in Eijsden met racoon (die ik al een tijdje niet had gezien en dit was al rond voor ik wist dat ze op appelpop stonden) dat di-rect voor ze speelde en ik nu doof ben door hysterische 13/14jarige meisjes neem ik maar voor liefquote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat was de gelegenheid om er naar toe te gaan trouwens? Ik bedoel, het ligt wel een stukje uit de route.
Ik wou net zeggen, je had ze vorige week toch nog gezien? En doof worden van Di-rect is humanitair uiterst verantwoord. Dat je vervolgens dus ook geen noot van Racoon hebt kunnen horen maar alleen de bandleden hebt mogen bewonderen is bonus.quote:Op zondag 16 september 2007 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het pisart festival in Eijsden met racoon (die ik al een tijdje niet had gezien en dit was al rond voor ik wist dat ze op appelpop stonden) dat di-rect voor ze speelde en ik nu doof ben door hysterische 13/14jarige meisjes neem ik maar voor lief
Nouja ik werd doof van de aanhang van di-rect niet zozeer van de band zelf. En niks mis met racoonquote:Op zondag 16 september 2007 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je had ze vorige week toch nog gezien? En doof worden van Di-rect is humanitair uiterst verantwoord. Dat je vervolgens dus ook geen noot van Racoon hebt kunnen horen maar alleen de bandleden hebt mogen beantwoorden is bonus.
Nee hoor, Maastricht is een meer dan veilige afstand.quote:Op zondag 16 september 2007 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En niks mis met racoonlekker gesprongen enzo
ik snap m niet geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2007 19:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor, Maastricht is een meer dan veilige afstand.
Kuuksquote:Op zondag 16 september 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Bah. Moe.
Jah.. Jaya was supertofquote:
Het genoegen van leven in een wereldstad als Bredaquote:Op zondag 16 september 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Net teruggeweest, maar ik kom teveel exen tegen.
En verdwaalde Luxemburgers die hopen dat er deze keer geen Ardennenoffensief door ze heen zal rijden.quote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef JDude het volgende:
Limburg is een hoax, allemaal Belgen en Duitsers.
Eindelijk erkenning.quote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef Litpho het volgende:
Het genoegen van leven in een wereldstad als Breda.
Jaquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef JDude het volgende:
ik was ook nog heul dicht bij Bredaquote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef JDude het volgende:
Waarom kwam je niet langs? Het is notabene Breda Barstquote:Op zondag 16 september 2007 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was ook nog heul dicht bij Breda
Ach, we waren jullie 21 jaar voor. Dat scheelt.quote:
Ik droomde vannacht dat ik een Japanse provider had op Hawaii. Heel vaagquote:Op zondag 16 september 2007 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en heel veel belgen dat eijsden IS Belgie, ik zat iig op het Belgisch netwerk met mn telefoon
Moe en reed met mensen mee naar Rotterdam en we reden via Antwerpen terug dus was best dichtbij Bredaquote:Op zondag 16 september 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet langs? Het is notabene Breda Barst.
Ah oké. Het is je vergeven.quote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Moe en reed met mensen mee naar Rotterdam en we reden via Antwerpen terug dus was best dichtbij Breda
Ze hebben voor de remake van Pearl Harbour direct een eigen zendmast meegenomen?quote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik een Japanse provider had op Hawaii. Heel vaag.
Het ging over autokerkhoven, wolven, volle maan, duisternis en het feit dat mijn bagage nog in het vliegtuig lag, en ik het vliegveld niet meer kon vinden. Héél weird. Josh Hartnett kwam er niet in voor.quote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Litpho het volgende:
Ze hebben voor de remake van Pearl Harbour direct een eigen zendmast meegenomen?
Boeien. Waar was Kate? Inquote:Op zondag 16 september 2007 19:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ging over autokerkhoven, wolven, volle maan, duisternis en het feit dat mijn bagage nog in het vliegtuig lag, en ik het vliegveld niet meer kon vinden. Héél weird. Josh Hartnett kwam er niet in voor.
Q., men is nostalgisch over je in FB over KLB.quote:
Tissue?quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik moet even hoesten, ik heb last van slijmballen.
Gaarne.quote:
Eens kieken.quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q., men is nostalgisch over je in FB over KLB.
Jij bedoel je..quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q., men is nostalgisch over je in FB over KLB.
Ik dacht ook meteen aan Pearl Harbour bij het lezen van Kuukske's post.quote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze hebben voor de remake van Pearl Harbour direct een eigen zendmast meegenomen?
Ha, linkse rakker!quote:Op zondag 16 september 2007 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom noem jij mij een linkse rakker reactionaire conservatief?quote:
Omdat je daar zo leuk op reageert!quote:Op zondag 16 september 2007 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom noem jij mij een linkse rakker reactionaire conservatief?![]()
Ah.quote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je daar zo leuk op reageert!
Hoe voelt dat nou, dat de PvdA je zo in je kruis tast met de miljoennota terwijl je ze zelf de coalitie in hebt gestemd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |