Inderdaad.... heb er echt een enorme hekel aan...quote:
Lastig Kuuk, maar hopen dat dit voor betere vorderingen zorgt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik mag rustig aan gaan doen, een strikt leefpatroon erop na gaan houden (geen cola, koffie en alcohol) tot 22 oktober. Dan gaat de beste man de neuroloog eens opnieuw kijken hoe het met me gaat.
En oja, ik heb een hersenschudding met lullige gevolgen..
Oh en iedere dag op dezelfde tijd opstaan, eten en gaan slapen.
Neuh, ik deed veel aan skateboarden en andere dingen waarbij je hard kon vallenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Had ook iets met alcohol te maken of niet ?!![]()
Wrijf het er maar in!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef Nosh het volgende:
Regelmaat is voor de zwakkeren.
Net zoals rehab, slapen en vitaminen!
Ik heb geen regelmaat: zo één keer in de maand slaap ik een half uur uit. Zo! Ha! Dat is me toch onregelmatig!quote:
Zullen we samen scheurbuik kweken?quote:
Dramatisch. Degene die bedacht heeft om 25 man in een stilteruimte rond te laten stormen zouden ze af moeten schieten, ook al is het een aaibaar, teer klein vogeltje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe ging je speurtocht Noshi?
Lekker!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zullen we samen scheurbuik kweken?.
Ja, maar eigenlijk wisten we dat gisteren ook al heh?quote:[..]
Dramatisch. Degene die bedacht heeft om 25 man in een stilteruimte rond te laten stormen zouden ze af moeten schieten, ook al is het een aaibaar, teer klein vogeltje.
Was het zo erg bij de Jumbo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:57 schreef Q. het volgende:
Pfff, ik ben me toch moe.
Me too!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, 's ochtends moet ik echt koffie hebben, 's middags ben ik een theeleut
Daar ben ik nu net pas geweest. De gangpaden daar zijn wel veel te smal voor al die dubbele buggy's en kinderwagens die daar rondrijden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:01 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Was het zo erg bij de Jumbo?
Dat is pas triest.quote:NIEUWEGEIN - In Nieuwegein is een vrouw die geld wilde storten beroofd.
De 49-jarige Nieuwegeinse stond met haar fiets bij de stortingskluis van de ING-bank toen een jongen ineens de plastic tas met geld uit haar handen griste. Daarna rende hij weg in de richting van de parkeergarage bij de Boogstede.
De vrouw probeerde nog de aandacht te trekken van omstanders, maar niemand reageerde.
Wat had jij gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:36 schreef Q. het volgende:
De andere kant opgekeken natuurlijk. Maar het gaat er niet om wat IK zou doen maar om wat andere mensen doen natuurlijk!
Dat wilde ik maar even bewijzen. Door te klagen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Je bent net een echte hollander Q.
Alleen jij aan het gas will do denkquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef Hime het volgende:
Hime's stemming:
De hele wereld mag van mij aan 't gas
Har harquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen jij aan het gas will do denk
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef Hime het volgende:
Hime's stemming:
De hele wereld mag van mij aan 't gas
quote:
Serieus...quote:
Die dagen heb je er soms tussen zitten hehquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Serieus...
Ik heb er bijna 3 uur over gedaan om thuis te komen en heb er momenteel zo gruwelijk de pest in dat ik het eerste de beste levende wezen dat in mijn buurt komt rauw zou lusten...
Ik heb heel de week langer gewerkt om op vrijdag lekker om 15:15 al naar huis te kunnen... resultaat: 18:00 pas thuis... Ik kan daar gewoon heel slecht tegen en wordt er agressief en depressief van...quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Die dagen heb je er soms tussen zitten heh![]()
Wat betekent 'ftw'?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Grumpy but gorgeous ftw!
Nog even niet naar huis gaan Airwin.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:50 schreef Hime het volgende:
[..]
Serieus...
Ik heb er bijna 3 uur over gedaan om thuis te komen en heb er momenteel zo gruwelijk de pest in dat ik het eerste de beste levende wezen dat in mijn buurt komt rauw zou lusten...
Ik heb een status aparte...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog even niet naar huis gaan Airwin.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog even niet naar huis gaan Airwin.
Ik moest net om'em lachen... Dat flikt hij nou altijd als ik me kut voel... De gore klootzak...quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef Hime het volgende:
Ik moest net om'em lachen... Dat flikt hij nou altijd als ik me kut voel... De gore klootzak...
Daarom moet ik ook wel met hem. Als iemand mij aan het lachen kan krijgen op zulke momenten moet het wel iemand zijn die voor me gemaakt is... Soms twijfel ik aan mijn geloof in het niet bestaan van God...
Fort Worth, Texas.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:06 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/FTW
Meer dan ik dacht.
Ik haat stelletjes maar jullie zijn echt lief en leuk samen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Hime het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt...
Dat is pas lief
Nu voel ik traantjes opkomen... schei uit...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik haat stelletjes maar jullie zijn echt lief en leuk samen.. En ik gun jullie het allebei heel erg.
.
Dat jij dat zegt...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik haat stelletjes maar jullie zijn echt lief en leuk samen.. En ik gun jullie het allebei heel erg.
.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Net mijn moeder een uur aan de telefoon gehad. Op het moment dat mijn broer in de cel zat vanwege "mishandeling vrouw" lag zijn vrouw (de trol) een andere vent te neuken in het huis van mijn broer. Takkewijf.
Met alle respect natuurlijk, maar hopelijk is dit dan wel het duwtje voor je broer dat hij er definitief mee moet stoppen in plaats van dat hij zich wéér laat omlullen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Net mijn moeder een uur aan de telefoon gehad. Op het moment dat mijn broer in de cel zat vanwege "mishandeling vrouw" lag zijn vrouw (de trol) een andere vent te neuken in het huis van mijn broer. Takkewijf.
Idd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alle respect natuurlijk, maar hopelijk is dit dan wel het duwtje voor je broer dat hij er definitief mee moet stoppen in plaats van dat hij zich wéér laat omlullen...
Jezus! Echt! De gemiddelde soap doet dit echt niet na. En wat is er mis met je broer dat hij zich elke keer weer laat omlullen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
Hij zet wel door nu lijkt me. Hij zou gek zijn als hij nu terug ging. Maar hij zit nu wel bij mijn ouders en er staat een afspraak met advocaat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met alle respect natuurlijk, maar hopelijk is dit dan wel het duwtje voor je broer dat hij er definitief mee moet stoppen in plaats van dat hij zich wéér laat omlullen...
Gat-ver-damme.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:07 schreef Hime het volgende:
[..]
Zeg Gerwin... weet je wat jouw naam betekent?
Gerwin --> Vriend met de speer
Dat zou je toch wel een berg vrouwen moeten opleverenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:15 schreef Q. het volgende:
[..].
Ergens had ik het wel een keer gehoord geloof ik..
Misschien moet je de betekenis wat beter profilerenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:20 schreef Q. het volgende:
Ik merk er niets van.
Hangt er vanaf hoe je het begrip speer wilt definiëren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Hime het volgende:
[..]
Misschien moet je de betekenis wat beter profileren
Welke opties zie jij?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het begrip speer wilt definiëren.![]()
Hij kan zich als een stoere kameraad presenteren, zeg maar de vriend die je beschermt met zijn speer. Dat kan achter al snel doorslaan naar nodeloos geweld en dat lijkt me minder aantrekkelijk.quote:
Niet als het aan ons ligt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
Plato ziet de realistische optie dat ik de rest van mn leven vrijgezel blijf.
Ik geloof niet dat Q. van jouw homoseksuele toespelingen gediend is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Niet als het aan ons ligt. [afbeelding]
De algehele mensheid, en Sunchaser die zit te springen om een potentiële 'Q ZOEKT VROUW'-epos.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
"Ons" ?
Ik doe alleen toespelingen naar zijn bier. Mallerd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Q. van jouw homoseksuele toespelingen gediend is.![]()
AF!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik doe alleen toespelingen naar zijn bier. Mallerd.
Ik laat SC liever buiten mijn leven. Een kilometer of 500 er buiten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
De algemene mensheid, en Sunchaser die zit te springen om een potentiële 'Q ZOEKT VROUW'-epos.
Wat bedoelde je dan met 'als het aan ons ligt niet'?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik doe alleen toespelingen naar zijn bier. Mallerd.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan met 'als het aan ons ligt niet'?![]()
Ik behoor ook tot de algehele mensheid.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
De algehele mensheid, en Sunchaser die zit te springen om een potentiële 'Q ZOEKT VROUW'-epos.
Verstandig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
M'n vrijdagavond, wat doe ik? [afbeelding]
Ik ga waarschijnlijk al eerder slapen hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vind het ook best een beetje sneu voor mezelf dat ik over een uurtje al moet gaan slapen.
M'n vrijdagavond, wat doe ik? [afbeelding]
Ik ook, ik heb twee drukke dagen voor de boeg en kan wel wat slaap gebruiken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk al eerder slapen hoor.
Ik lag om 17:00 op mn bed en dacht "dat avondeten enzo kan ik best overslaan en ik kan best tot morgen slapen vanaf nu"quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Kijk dat zijn pas de echte mietjes. De gezonde mensen die op vrijdagavond vroeg gaan slapen.![]()
Lichamelijk zijn we inderdaad wel gezond.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Kijk dat zijn pas de echte mietjes. De gezonde mensen die op vrijdagavond vroeg gaan slapen.![]()
Doe Valdova de groeten. Ze kent me.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef Nosh het volgende:
Dan ben ik wel degene die het op zich neemt om te eindigen in een morsig stationstoiletje, terwijl ik crystal afrook van het ruggetje van een 15-jarig crackhoertje die Valdova heet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |