Inderdaad.... heb er echt een enorme hekel aan...quote:
Lastig Kuuk, maar hopen dat dit voor betere vorderingen zorgt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik mag rustig aan gaan doen, een strikt leefpatroon erop na gaan houden (geen cola, koffie en alcohol) tot 22 oktober. Dan gaat de beste man de neuroloog eens opnieuw kijken hoe het met me gaat.
En oja, ik heb een hersenschudding met lullige gevolgen..
Oh en iedere dag op dezelfde tijd opstaan, eten en gaan slapen.
Neuh, ik deed veel aan skateboarden en andere dingen waarbij je hard kon vallenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Had ook iets met alcohol te maken of niet ?!![]()
Wrijf het er maar in!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef Nosh het volgende:
Regelmaat is voor de zwakkeren.
Net zoals rehab, slapen en vitaminen!
Ik heb geen regelmaat: zo één keer in de maand slaap ik een half uur uit. Zo! Ha! Dat is me toch onregelmatig!quote:
Zullen we samen scheurbuik kweken?quote:
Dramatisch. Degene die bedacht heeft om 25 man in een stilteruimte rond te laten stormen zouden ze af moeten schieten, ook al is het een aaibaar, teer klein vogeltje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe ging je speurtocht Noshi?
Lekker!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zullen we samen scheurbuik kweken?.
Ja, maar eigenlijk wisten we dat gisteren ook al heh?quote:[..]
Dramatisch. Degene die bedacht heeft om 25 man in een stilteruimte rond te laten stormen zouden ze af moeten schieten, ook al is het een aaibaar, teer klein vogeltje.
Was het zo erg bij de Jumbo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:57 schreef Q. het volgende:
Pfff, ik ben me toch moe.
Me too!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, 's ochtends moet ik echt koffie hebben, 's middags ben ik een theeleut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |