Komt ze uit Groningen? Daar zijn ze ook bang voor trams:quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn nichtje, toen zuslief een keertje in Amsterdam moest zijn: "Huh kijk! Er rijden hier treinen op de weg!"
Hoe houden ze dan de score bijquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Ik wacht tot PSV begint. Het scorebrod staat in de fik dus ze beginnen niet.
Lieftallige assistentes laten rondlopen met bordjes waar het aantal doelpunten op staat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe houden ze dan de score bij![]()
Gewoon van tevoren een gelijkspel afspreken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe houden ze dan de score bij![]()
Da's te ingewikkeld hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Of gewoon de brandweer erbij halen.
Dat dus. Boek leest best aardig tot dusver, dus als je die paper niet vergeet te sturen kan ik je vertellen of het een zinnige toevoeging is.quote:
Ja, maar PSV speelt helemaal niet in de ArenAquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Gewoon een bom op het stadion, zijn we ook weer van dat probleem af.
Radicaal!! Oei.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon van tevoren een gelijkspel afspreken.
Ik denk wel dat dat de manier is om de mensen met een stadionverbod alsnog tot 'de winnaars' te verklarenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Op elk stadion een bom dan.
Dat heb ik meen ik wel eens gedaan. Absoluut essentieel werk voor OOP. Alhoewel de voorbeelden in Smalltalk me bespaard hadden mogen blijven.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
Help mij herinneren dat ik het boek van GoF nog eens aanschaf.
Jij had vrijdagochtend met mij mee gemoeten naar college, het ging over WoW.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
De versie die ik had gaf voorbeelden in C++ en Java.
Het ging over de gamecultuur en Second Life en WoW werden eruit gepikt als voorbeelden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
Was het een interessant college? En hoe betrokken ze WoW daarbij?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
De versie die ik had gaf voorbeelden in C++ en Java.
Dat ben je al.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef Q. het volgende:
Ik word oud.
Pffffffffffff. Ja, dan komt het wel heel dichtbij allemaal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Kreeg daarnet een mail van een oud klasgenoot. Nou ja, de vriendin/vrouw van. Die oud klasgenoot is overleden. Verder stonden er geen details behalve "woensdag ochtend op vakantie in Brazilie". Hij was verder mijn leeftijd en dat zet je toch even weer met beide benen op de grond. Geen idee waarom het me zo aantrekt trouwens. Ik heb hem al vier jaar niet meer gezien of gesproken.
Dat dusquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Pffffffffffff. Ja, dan komt het wel heel dichtbij allemaal.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Kreeg daarnet een mail van een oud klasgenoot. Nou ja, de vriendin/vrouw van. Die oud klasgenoot is overleden. Verder stonden er geen details behalve "woensdag ochtend op vakantie in Brazilie". Hij was verder mijn leeftijd en dat zet je toch even weer met beide benen op de grond. Geen idee waarom het me zo aantrekt trouwens. Ik heb hem al vier jaar niet meer gezien of gesproken.
Precies. Nou ja, dit is dan iets wat er ergens buiten valt natuurlijk. Het trekt mij gewoon aan. Verder was het gewoon een klasgenoot zoals alle andere. Hoewel ik wel meestal met hem naar school (MBO = schoolquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:39 schreef Burdie het volgende:
When it rains, it pours, nietwaar Annie?.
Nee, ik zou het ook willen weten. Maar ik ben dan ook ziekelijk geobsedeerd door alles wat met de dood te maken heeftquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Is het trouwens een zieke gedachte dat ik mij nu afvraag hoe hij is te komen overlijden?
Nee. Volkomen normale nieuwsgierigheid. Alhoewel mijn gevoel voor humor nog wel eens naar morbide wil uitwijken, dus misschien ben ik niet de beste persoon om dit te beoordelenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Is het trouwens een zieke gedachte dat ik mij nu afvraag hoe hij is te komen overlijden?
Thnxquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
Slaapze TD. Ik ben wel trots op je hoor. Dat je een studie opgepakt hebt en jezelf van die ziekte af wilt helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |